Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

La Moon: leuk van je baan zeg, weet je alweer je mag beginnen? En lekker dat het zo dicht bij huis is!

En ja, er gaat veel van mijn haar af. Toch zeker de helf,t ik denk een cm of 20! Ben erg benieuwd, hoop maar dat ik het leuk vindt! En anders tsja, gewoon weer later groeien dan is eigenlijk ook verder niet erg!

Spees: wat vond je vriendin ervan?

Had die huizen van mijn vorige bericht (die links) ook naar Habibi gestuurd, hij zag ons er wel wonen! Alleen begon hij natuurlijk over het geld, wat we niet hebben. (dat weet ik wel, maar het is toch leuk om te dromen!)
Die huizen ja! Wauw, echt super! Dat zie ik ook wel zitten. Al is 't niet in de stad en heb ik iedere week een klaaguurtje over 't dorp waar ik nu woon. Maar dat is anders. Toch?

Haha, Es, je bedoelt een corset hoop ik. Een corsage doet niet zo heel veel met je buik.
Es: dat spreekt voor zich natuurlijk, uiteraard krijgen jullie allemaal korting

Nemo: waarschijnlijk moet ik volgende week al beginnen, maar dat was nog niet helemaal duidelijk.

En die huizen......ja dat zie ik ook wel zitten!!

Nog steeds wel rustig hier........
Korset-corsage. Heb net even gekeken, maar volgens mij kan het beide, iig in het engels en duits en ook als ik corsage in het nederlands intyp in wikipedia komt er een verwijzing naar lingerie.

Hier een mooie uitleg van Wikipedia:

Corsage refers to the bodice of a dress. In the 19th century, corsage was a common term for a woman's bodice or jacket.

In modern usage, corsage is often confused with a corset, but a corset is tighter. A bridal corset is often a corsage.

Originally, a bouquet of flowers, flower bud, or a bow was worn on the corsage between the breasts, hence the name corsage for a cluster of flowers worn on the breast, waist or wrist.

Recently, it is a cluster of flowers given to one's date at a prom or formal dance to wear on either a dress or a wrist.

Maar in het NL wordt dus eingenlijk alleen maar korsett gebruikt, weer iets geleerd. Ik ga Nederlands nog wel leren
Aha, is ook nieuw voor mij, ik ook wat geleerd.

Geen idee dat je 'n corsage ook onder je jurk aan kon doen, dacht dat ie alleen voor op te spelden was.
Ik zal dus op die bruiloft een korsett én een coesage dragen

het is trouwens een ding van elastisch materiaal met ook wat baleinen erin. Dus niet extreem vormend. En nu stond er bij de beschrijving (die alleen in het Spaans en Portugees was terwijl het ding van de (ja wel) Wehkamp vandaan komt) dat je ermee ook blijfend gewicht zult verliezen als je het een maad iedere dag draagt. Zal ik het proberen?

Hoe is verder het weekend van iedereen?
Haha, dat zal zijn omdat die baleinen zo knellen dat je geen zin meer hebt om te eten. Laat maar weten als je volgende maand 5 kilo eraf hebt, dan koop ik er ook één.
Tot nu toe zeer leuk weekend. Gister naar de film geweest (U2 3d, ook als je niet van U2 houdt echt super! (denk ik, ik hou wel van U2 dus misschien ben ik niet objectief) Maar 't 3d-gebeuren is erg spectaculair, het is net of je echt bij 't concert bent of op 't podium mee kan kijken), daarna de kroeg in en tot zere benen staan swingen. Vanochtend uitgeslapen, met de shopaholic de stad in geweest, en daarna heeft ie z'n krullen laten kortwieken en zijn we bij pa & ma geweest om de vakantie-ideeën voor volgende week effe te vertellen. En vanavond wordt 't bankhangen. Zo, dat was 't. Wil je nog meer weten?
*rent nu naar Wehkamp.nl*
Esbelt Effectieve torsoshaper
quote:isiss schreef op 19 april 2008 @ 21:16:

Tot nu toe zeer leuk weekend. Gister naar de film geweest (U2 3d, ook als je niet van U2 houdt echt super! (denk ik, ik hou wel van U2 dus misschien ben ik niet objectief) Maar 't 3d-gebeuren is erg spectaculair, het is net of je echt bij 't concert bent of op 't podium mee kan kijken), daarna de kroeg in en tot zere benen staan swingen. Vanochtend uitgeslapen, met de shopaholic de stad in geweest, en daarna heeft ie z'n krullen laten kortwieken en zijn we bij pa & ma geweest om de vakantie-ideeën voor volgende week effe te vertellen. En vanavond wordt 't bankhangen. Zo, dat was 't. Wil je nog meer weten? Ja, wat ga je vannacht doen?
Kan de coersage niet vinden

Had ik vandaag toch inene een aanval van schoonmaakwoede. Even snel een stokje voor gestoken, ben niet verder gekomen dan de ramen zemen/lappen en de gordijnen wassen....tsssk moet niet gekker worden hier.
Zodat je niet hoeft te zoeken op Wehkamp: klick

Bedankt voor het verslag van het weekend. Bij mijn weekend is er niets gebeurd. Morgen wil ik naar de hammam in Amsterdam met een vriendin. Ben benieuwd.
Je had hem al bijna Cadi
Ik zocht eigenlijk een echt korsett, maar kon zo een twee drie niets (betaalbaars en niet te kinky achtigs) vinden en heb daarom dit geprobeerd. Zit eigenlijk best lekker en idd plattere buik en taille, alleen geloof ik niet in het blijvend effect
Weet je Es, ik krijg al last van ademhalingsproblemen als ik alleen maar naar dat ding kijk. Dat kan je toch werkelijk niet de hele dag en avond aanhebben? Ik zou het Spaans benauwd hebben.....dan maar ' wat dikkere taille. Petje af als je dat volhoudt.

Ik heb wel een leuk "corset" niet kinky maar ook niet echt om onder je kleding te dragen.
quote:es1450 schreef op 19 april 2008 @ 22:55:

Je had hem al bijna CadiGing mij meer om de woordspeling, maar wel grappig dat ik in de buurt zat!
quote:Ja, wat ga je vannacht doen?

Heb de kerel net wakker gemaakt toen de film was afgelopen.

Dus om het niet té spannend te maken: pitten. Meer actie komt er niet uit, daar ken ik hem intussen wel te goed voor.

Al is 't wel 'n poging waard trouwens.
corset-corsage...wist ook niet dat dat hetzelfde was...

Ik heb er ook nog eentje in de kast hangen, een zwarte uit m'n metal/gothic tijd die is dus wel voor "erboven".

Isiss, had idd over die U2 in 3D gehoord, lijkt me supergaaf! Ik moet eerlijk bekennen dat ik na mijn 2 jaar Ierland een beetje U2-moe was geworden, maar die film lijkt mij ook wel wat!

Dit weekend geen spannende dingen, beetje uitrusten. Heb van de afgelopen 2 weken een terugslagje gekregen van werk, beetje vervelend. Moet dus nu ff pas op de plaats, frustrerend! Maar het ging echt niet meer zo goed. Nou ja, ook een leerprocess: naa jezelf luisteren (voor mij tenminste ). Vandaag een beetje schoonmaken (de stofwolke vliegen om m'n oren) en verder: lezen!!! Heerlijk. Hoop dat het weer een beetje ok wordt, misschien kan ik dan eindelijk voor t eerst m'n balkon uittesten .
Jooles, ben even te lui om mailtje te typen, dus die hou je nog tegoed. Maar hou vrijdag maar even vrij in je agenda, ik kan!

balen dat het weer niet zo lekker gaat, dus goed naar jezelf blijven luisteren en je niet gek laten maken door leidinggevende of wie dan ook.

Het corset-corsage-verhaal was voor mij ook nieuw. Es, val je er al echt mee af?

Ga slapen, ben keimoe na familiefeestje gisteren en slecht slapen vannacht. Morgen weer om 6 u m'n bedje uit..

Truste allemaal!
up
Ben in de meeleesmodus, niks te melden.

Het gaat langzaam maar zeker wat beter.

Mij te langzaam.
Hoi meiden,

het is altijd een beetje vreemd om zo pardoes in zo'n lang bestaande topic te vallen, maar ik stel me gewoon voor.

Ik ben 28 en woon als NLse in Tirol met mijn zoontje en heb sinds een aantal weken een LDR. Het is allemaal nog erg pril en nieuw, maar het voelt ontzettend goed en we hebben het beide flink te pakken.

Nu heb ik niet zo'n exotische relatie als sommigen van jullie.. de mijne is gewoon een hollander. We hebben elkaar eind februari leren kennen toen hij hier op wintersport was. We zijn beiden een jaar van onze exen gescheiden en het klikte eigenlijk meteen, in ieder geval van mijn kant.

Hij had iets meer tijd nodig, omdat ons leeftijdsverschil vrij groot is en hij daardoor eerst nog zijn twijfels had. Hij is voor een tweede keer hier op wintersport geweest en heeft me meteen gebeld. We hebben elkaar getroffen en vanaf dat moment zijn we stapelsmoorverliefd.

Omdat ik hem alleen hier in 'vakantiesferen' en 'uitgaanssferen' had gezien, wilde ik weten hoe het zou zijn om hem in NL te zien. We hadden afgesproken in een hotel, omdat zijn kinderen (die zijn al ietsje ouder) nog niets weten. Ik moest dus die avond in mijn eentje in dat hotel op hem wachten.. pff.. zenuwen! Maar eindelijk was hij daar. We troffen elkaar buiten voor de ingang en het voelde heerlijk!! Het was zoooo fijn. Eigenlijk twijfelde ik daar ook niet aan. De hele rit vanuit de Alpen naar NL moest ik aan hem denken en ik verheugde me ontzettend op ons weerzien. Ik wist dat het goed zou zitten. En dat zit het ook.

We hebben elkaar de drie dagen dat ik bij hem in de buurt was (ik heb vrienden bezocht die ik al tijden niet gezien had en waar ik anders niet zo snel bij in de buurt zou komen), elke dag gezien. Het was heerlijk, wel kort, maar heerlijk.

Sindsdien bellen we elke dag, minstens drie keer..

Eind april komt hij waarschijnlijk hierheen, als het allemaal lukt, en anders zoek ik hem weer op in NL. Onze afstand is natuurlijk niet zo ver, vluchten een stuk goedkoper en ook met de auto prima te overbruggen.

En nu.. alles is nog veel te vroeg en ik moet er helemaal nog niet zo veel over nadenken, maar toch zitten er veel gedachtes in mijn hoofd over hoe-nu-verder. Zal ik dan toch weer richting NL verhuizen? Destijds leek de beslissing om hier zonder mijn ex, maar met mijn zoon, te blijven zo'n goed idee. Nu vraag ik me wel eens af wat ik hier ook weer zonodig moest..

Nou ja, allemaal vragen voor over een aantal maanden/jaren. Eerst genieten van de vlinders en dan maar zien hoe het loopt.

Ik mis hem wel verschrikkelijk!
Ine: welkom! Mooi verhaal en geniet vooral van je vlinders en me voorstellen dat je 'm mist.

Yas: ja het duurt echt wel even, dat herstel. Maar, rustig aan nog he!

Meisjes, voor de rest heb ik dus ook helemaal niets te melden. Ben nog een beetje aan het genieten van m'n laatste weekje 'vakantie', aangezien ik volgende week toch echt aan de slag moet. Jaja, het echte leven gaat beginnen.
B. heeft voor 30 mei a.s. een ticket geboekt... voor drie volle maanden. Visum is aangevraagd, volgens Kaapse consulaat en volgens reisbureau daar ging het wel lukken en moest ie eerst een ticket hebben voor ie kon aanvragen... zit hier nogal beduusd te wezen. Geloof er niks van dat het echt zou gaan gebeuren en ik zit ook aldoor met Kjongs verhaal in mijn hoofd, dus waarom wij dan wél....? Maar ja, een ticket is wel heel concreet. En 30 mei al fucking dichtbij...

Dus ehm... wie kan mij even tot de werkelijkheid roepen en waar bestaat die werkelijkheid dan precies uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven