Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:lottekeNL schreef op 27 september 2012 @ 10:32:

[...]

Ik zet deze hier nog even neer, want er werd veel gereageerd maar niet hierop geloof ik.

Op de iPad, mobiele site, geen app, is het ook zo: de rechterkolom met advertenties en dergelijke overlapt de laatste reacties.

Ik vind het zo raar dat ik dit nu hier al twee keer heb geplaatst, en helemaal geen reactie krijg, terwijl op andere dingen wel reactie komt.

Heb ik mijn onzichtbaarheidsmantel aan?

Als ik de vraag ergens anders of op een andere manier moet stellen laat dat dan even weten.
quote:lottekeNL schreef op 01 oktober 2012 @ 12:22:

[...]

Ik vind het zo raar dat ik dit nu hier al twee keer heb geplaatst, en helemaal geen reactie krijg, terwijl op andere dingen wel reactie komt.

Heb ik mijn onzichtbaarheidsmantel aan?

Als ik de vraag ergens anders of op een andere manier moet stellen laat dat dan even weten.

Excuus, dit was wel gelezen maar omdat we er nog geen oplossing voor hadden is er vergeten om te antwoorden.

Ik neem aan dat het in andere browsers dan Chrome wel goed gaat?

Ik ga het doorgeven aan de afdeling techniek.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

@LottekeNL: overigens kan ik zelf dit probleem in Google Chrome niet reproduceren. Misschien komt dat omdat ik die Skoda reclame helemaal niet te zien krijgt.

Mocht het weer gebeuren, zou je dan aub een screenshot kunnen maken van hoe het er bij jou uit ziet?

Dank!

De app is retetraag. De eerste berichten in een topic verschijnen wel, daarna zie je wel de ava en de naam van de volgende schrijvers, maar het bericht blijft wit.

Ook het typen gaat zo snel als dikke poep in een trechter, je hoort wel dat je wat tikt maar het verschijnt met veel vertraging.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2012 @ 10:52:

De app is retetraag. De eerste berichten in een topic verschijnen wel, daarna zie je wel de ava en de naam van de volgende schrijvers, maar het bericht blijft wit.

Ook het typen gaat zo snel als dikke poep in een trechter, je hoort wel dat je wat tikt maar het verschijnt met veel vertraging.Klopt helaas, wij hebben verschillende klachten die allemaal te maken hebben met het traag werken van de app vorige week in dit topic verzameld. Die liggen inmiddels bij het bedrijf welke de app ontwikkelt, zij zijn nu aan het onderzoeken waar de traagheid door veroorzaakt kan worden en hoe we de app sneller kunnen krijgen.

Meldt ze dan ook even dat ik constant onvrijwillig uitgelogd wordt en dat ik nog steeds niet kan quoten of wijzigen, dan kunnen ze het allemaal in 1x meenemen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat baal ik ervan dat ik de update heb ,

Zo sloom als dikke stront. (Viva app voor iPad)

Balen.
Ik had dit ook op digi geplaatst maar de junior mod verwees mij hier naar toe. Ik kan sinds kort niet meer op viva komen via mijn laptop. Ik begrijp er niks van. Het bericht dat ik krijg is the connection has timed out. Iemand die weet wat het kan zijn?
Gala een update voor de Viva app?
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2012 @ 21:46:

Meldt ze dan ook even dat ik constant onvrijwillig uitgelogd wordt en dat ik nog steeds niet kan quoten of wijzigen, dan kunnen ze het allemaal in 1x meenemen Bij de Viva app? Daar zou dat namelijk al een tijd moeten werken. Als je ingelogd bent en naast een post op het roze hokje met het pijltje klikt zou o.a. de quote functionaliteit tevoorschijn moeten komen. Hier werkt dat in ieder geval prima..

quote:galadriel schreef op 03 oktober 2012 @ 21:54:

Wat baal ik ervan dat ik de update heb ,

Zo sloom als dikke stront. (Viva app voor iPad)

Balen.Wanneer is deze update beschikbaar gekomen, oftewel vanaf wanneer is de app voor de iPad vooral erg traag bij je?

quote:Vaughn schreef op 04 oktober 2012 @ 10:04:

Ik had dit ook op digi geplaatst maar de junior mod verwees mij hier naar toe. Ik kan sinds kort niet meer op viva komen via mijn laptop. Ik begrijp er niks van. Het bericht dat ik krijg is the connection has timed out. Iemand die weet wat het kan zijn?

Dit probleem kan om verschillende redenen ontstaan, vaak is het zelfs maar tijdelijk. Gebruik je Firefox? Dan kan een update naar de laatste versie helpen. Sowieso kan het helpen internetgeschiedenis en cookies even te verwijderen.

Het kan ook zijn dat je firewall de website om een of andere reden blokkeert, kun je het eens testen nadat je je firewall hebt uitgeschakeld?

Geschiedenis en cookies zijn gewist. Firefox is up to date. Fire wall ook gecheckt. Het rare is dat ik het ook heb als ik internet explorer gebruik.
Mbt de Viva app voor de iPad:

Dit is doorgegeven en er wordt naar gekeken en aan gewerkt.

Wel moest ik nog doorgeven dat na de update de app verwijderd en opnieuw gedownload dient te worden, misschien dat dit nog helpt?

Mocht je eventueel Viva's hebben aangeschaft dan zijn die verdwenen, maar je kunt die kosteloos weer opnieuw downloaden (als je ze al eerder gekocht had). Het systeem vraagt dan wel of je ze wil kopen, maar als je op OK drukt hoef je niets te betalen.

quote:Vaughn schreef op 04 oktober 2012 @ 11:10:

Geschiedenis en cookies zijn gewist. Firefox is up to date. Fire wall ook gecheckt. Het rare is dat ik het ook heb als ik internet explorer gebruik.Kun je voor de zekerheid ook checken of je evt. proxyinstellingen hebt aanstaan en of het kan helpen als je deze uitzet? Dit gaat via Opties->Geavanceerd->Netwerk->Instellingen->Geen proxy

Dat is het ook niet. Nou ja zeg.
quote:Vaughn schreef op 04 oktober 2012 @ 11:33:

Dat is het ook niet. Nou ja zeg.En hoe gaat het in andere browsers, bijvoorbeeld Google Chrome?

Beste mods, techn.dienst,

Ik heb een storing bij Viva, heb een geheel witte achtergrond, geen reclame (ja lekker he ) en een raar lettertype.

Ik heb een laptop, chrome, wat hebben jullie nog meer voor info nodig?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 oktober 2012 @ 08:18:

Beste mods, techn.dienst,

Ik heb een storing bij Viva, heb een geheel witte achtergrond, geen reclame (ja lekker he ) en een raar lettertype.

Ik heb een laptop, chrome, wat hebben jullie nog meer voor info nodig?Hier ziet het er in Chrome uit zoals het hoort, maar misschien heb ik een andere versie. Welke versie heb jij? (te vinden via het instellingen menu en dan "Over Google Chrome" )

Ik kon daarnet een uur lang niet posten met mijn iPhone, met geen enkele browser. Kreeg weer die pagina dat ik cookies moet verwijderen, en nu ineens doet ie het wel weer.
Oh ik zie het al, die reclame is ook weg?
quote:frizzy schreef op 05 oktober 2012 @ 10:54:

Oh ik zie het al, die reclame is ook weg?Kan zijn dat die reclame soms heel even aanstaat als ze aan het testen zijn, maar zoals ik begreep moet hij voor de rest gewoon uitstaan om die eerdere problemen die we hadden te voorkomen.

Oh ja dan was de reclame de schuldige.
Ik heb weer geregeld witte schermen.
De sex-pijler is stuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven