Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh getver Bieb. Ik heb dat verhaal gemist zondag, maar wat naar zeg. Vriendin van MO of van jullie samen? Was het te verwachten dat ze al zou gaan?

Ik zet het wel even elders.
Nog een
Dank.

Ik heb het vooral met haar man te doen. Die blijft alleen achter

En haar zusje,die is verdorie nog jonger dan ik en heeft zelf ook gezondheidsproblemen.
Ach Bieb, wat naar toch. Gebeurt het toch veel, veels te veel.
Optimist tot in de kist!

Dit Splint?

Het Viva forum is papaja.
Bieb

had het nog niet gelezen!
Het Viva forum is papaja.
Ja, Bieb, ik moest ook al aan jou denken. Ze moet allerlei displays maken en inderdaad de etalage zelf. Het is een hele hippe zaak met zowel kleding als boeken en decoraties, allemaal voor jong publiek. Heel hip in ieder geval. Ze is helemaal in haar nopjes, ze is aan het zagen (dieren v hout), timmeren, schilderen, etc. Typisch iets voor onze Miep! Ben echt mega blij voor haar.
Optimist tot in de kist!
De poes van boven ziet zijn eigen schaduw of een plas met water met zijn spiegelbeeld.
Optimist tot in de kist!
Gecondoleerd Bieb. Wat een akelig bericht. Kloteziekte.
Ik denk dat poes een bewegend blaadje dat stokje ziet wat aangevallen moet worden.

Splinter, niet leuk dat er nog een Splinter(tje) is. Ik had dat toen er een Latteke rondzwierf hier. Flikker op dacht ik, verzin een ander nick. Maar niet een die op de mijne lijkt.
Dochter heeft bijholteontsteking. Haar hele hoofd doet zeer. Haar oog ook. Nu zit ze te stomen, net 3 minuten, maar ze is het al weer zat. Jammer dan, nog ff blijven zitten. Dan komt het tenminste een beetje los.
Nee met 3 minuten stomen komt ze er niet..

De knoflookchips van Lays zijn lekkerrrr
Die vinden ze hier allemaal smerig. Ik heb ze niet geproefd. Ik ben niet zo'n chips eter.
Ik weet zeker dat Splinter ze heerlijk vindt
hahaha ja dat denk ik ook.

Ik ga zo naar bed. K is al vertrokken met z'n flesje bier stevig vastgeklemd.
Hoor ik knoflookchips? Waaaaar???
Gewoon ff ruiken Splint, dan wijst Bieb's adem je wel de weg

Gecondoleerd Bieb trouwens, rotnieuws. Kutziekte en , ook voor MO
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, wat naar zeg..

Heel veel sterkte!

Schoenen zijn leuk!!
Ik ga morgen naar de kapper. Kleurtje erin en knippen. Moet er goed uitzien voor zaterdag natuurlijk.

Heb toch flink veel spanning nu hoor. Wat heb ik mijzelf aangedaan.

Volgende week is het allemaal achter de rug en dan...

ik denk dat ik gauw wat certificaatjes wil scoren in de "fundraising" en "non-profit leadership". Kan ik wel wat meer kennis in gebruiken.
Optimist tot in de kist!
Je hebt er vast niks aan Fant, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Jou kennende. Maar dat het vreselijk spannend is, dat snap ik!

Laat je je haar niet te kort knippen morgen? En niet meer bij die kappersschool?

*schrijft vast knoflookchips op het lijstje voor morgen*

Eindelijk klaar met mijn rapportje. Nu lekker aan een glaasje 43 en wat stukjes kaas. En een rozemarijn - zeezoutcracker van Wasa. Zooo lekker.

Morgen ben ik lekker vrij. En ik ga helemaal NIKS doen. Niet naar Miss Etam om een shirtje te ruilen, niet met mijn kapotte nieuwe jas naar V&D en ook niet de jas die ik niet gekozen heb terugbrengen. Komt wel in het weekend.

Ik ga lekker op de bank met laptop, Linda's en een luisterboek (Sonny Boy). Misschien nog even toeteren, maar dat was het dan wel. En 's avonds (weer) een afscheidsetentje van de 2e collega die vertrekt. Ben benieuwd, de bazen zijn er ook bij.
Oh ja, ik ga ook nog kijken of het baby-olifantje in Amersfoort geboren gaat worden! http://www.babyolifantje.nl/webcam-1

Bor, niks voor jou zo'n cam? Blijven we tenminste goed op de hoogte.
Ik zit aan de eigengemaakte appelmoes, heb al een paar dagen buikpijn. Misschien zenuwen ofzo, geen idee.

Ik ben trouwens toch zo moedig geweest om weer een afspraak te maken bij de school. Maar wel nadat ik een gesprek heb gehad met de directrice daar. Ik krijg nu een gratis knipbeurt en ze heeft mij verzekerd om hier verder in te duiken en te zorgen dat het noooooit meer gebeurt. Het ging mij ook voornamelijk om de manier waarop ze mij afsnauwden en zo. Het schuldgevoel aanpraten enzo. Maar das nu uitgesproken. Het is gewoon een stuk goedkoper en omdat ik zo snel grijs word, helpt dat wel met de kosten
Optimist tot in de kist!
Lief van je Splint!

Ik heb nu 45 treasures en een schat aan prijzen voor zo'n 1500 dollar. Gaaf hoor.
Optimist tot in de kist!
Klinkt gek misschien maar ik ben zo veel dapperder geworden door jullie!! Ik ga jullie even een dikke geven. Jullie zijn al zo'n lange tijd een deel van mijn leventje hier in Canada. Echt nooit verwacht toen ik 2 1/2 jaar geleden hier terecht kwam!
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven