Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 24 oktober 2012 om 11:39
Hey, ds niet leuk.
Heb m vanmorgen een berichtje gestuurd.
Kreeg terug: Ik vraag de sleutel van hem terug, jij hebt voorspellende dromen. Straks is het echt zo
Hahahaha, en dan vanavond weer zeker?
Ik heb even met m'n papa gepraat. Hij wilde nl mn vlootje overnemen, nu mag ik zijn fordje (er komt een fordje binnen). Lenen als ik het nodig heb.
Heb m vanmorgen een berichtje gestuurd.
Kreeg terug: Ik vraag de sleutel van hem terug, jij hebt voorspellende dromen. Straks is het echt zo
Hahahaha, en dan vanavond weer zeker?
Ik heb even met m'n papa gepraat. Hij wilde nl mn vlootje overnemen, nu mag ik zijn fordje (er komt een fordje binnen). Lenen als ik het nodig heb.
woensdag 24 oktober 2012 om 12:26
&%#@@#%&&%#@@#%&
waarom woon ik nog thuis?
Ja jij doet niks in huis, en je kamer is een bende. Je moest je schamen zo te willen leven.
Ga ik naar boven: we gaan zo.eten en dan ga je naar boven.
Ik: ja ik kom zo naar eneden (goed toon was chaggo) reactie van mn ma: oh nou.zeg als al niks meer normaal gezegd kan worden.. Als t.allemaal zo moet..
waarom woon ik nog thuis?
Ja jij doet niks in huis, en je kamer is een bende. Je moest je schamen zo te willen leven.
Ga ik naar boven: we gaan zo.eten en dan ga je naar boven.
Ik: ja ik kom zo naar eneden (goed toon was chaggo) reactie van mn ma: oh nou.zeg als al niks meer normaal gezegd kan worden.. Als t.allemaal zo moet..
woensdag 24 oktober 2012 om 12:38
Dan regelt ze toch een huis voor je!
Ik vind t eerlijk verdeelt hoor. Jij gaat naar school, maakt huiswerk, houd je kamer zoals jij dat fijn vind (heeft zij niets te zoeken) en voedt je broertje op.
Hoeft zij alleen nog maar wat huishouden te doen. (werkt ze?)
Ik vind t eerlijk verdeelt hoor. Jij gaat naar school, maakt huiswerk, houd je kamer zoals jij dat fijn vind (heeft zij niets te zoeken) en voedt je broertje op.
Hoeft zij alleen nog maar wat huishouden te doen. (werkt ze?)
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 24 oktober 2012 om 12:54
Ik heb gewoon stom haar. Met een raar puntje op mijn voorhoofd. Krullen die sjpoezen. En slecht geknipt door mezelf.
Zoek al jaaaaaaaren een goed product, voor een beetje normale prijs om mijn krullen mooi "glad" te krijgen, maar niets werkt!
Heb maskers geprobeerd, schampoos, conditioners, olie, gel wax, schuim.
Ik ben er helemaal klaaaaaaar mee!
Zoek al jaaaaaaaren een goed product, voor een beetje normale prijs om mijn krullen mooi "glad" te krijgen, maar niets werkt!
Heb maskers geprobeerd, schampoos, conditioners, olie, gel wax, schuim.
Ik ben er helemaal klaaaaaaar mee!
woensdag 24 oktober 2012 om 13:01
Da's gewaagd Suus!
Zoiets al geprobeerd? http://www.haarshop.nl/product/osis-twin-curl
Ik wordt altijd wel blij van dat merk.
Zoiets al geprobeerd? http://www.haarshop.nl/product/osis-twin-curl
Ik wordt altijd wel blij van dat merk.
Been there, done that, got the T-shirt.