Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Maat ik heb trouwens gewoon de kinderwagen mee mocht dat niet willen koop ik daar wel n campingbedje
@ anne, ja, kinderwagen is net zo makkelijk. Voor een campingbedje moet je toch ook weer dekens enz mee.

Wat klote dat het niet lukt op die lokatie! Moeten we maar op zoek naar een andere lokatie ??
Zo, even zitten met flesje.

Mini zit nog erg vol, snottert enorm en bed echt juk... Vannacht 12u-4u-8u, iets beter dus. Maar ben er wel wat chaggo onder, wil zo langzamerhand toch echt s langer dan 3-4u slapen! Sommige mensen zeggen dan 'nou je moet ze maar gewoon laten schreeuwen dan, ze moet maar leren dat t s nachts geen etenstijd is'. :S ja hoor, goed plan.....

Overall ook beetje baaldagen, wil gewoon weer wat gewoner zijn, wat meer mobiel en flexibel :(.

IIg nu oudste ff weg, dus even tijd voor huishouden. Volgende week weer 2 dagen klus doen, alleen nog ff zien hoe we dat met mini's doen.
Lijkt me wel het beste! Ik ga zelf zondag opzoek als iemand anders nog iets heeft wat zowel met auto als openbaar vervoer goed te bereiken is hoor ik het graag!
Hihi Kwimmie ik moet lachen om je kadetjes post!

Martje: ik heb wel een goede smoes; ik moet werken. Maar ja vriendlief..

Oh Maatje wat een eng fietsverhaal!!

Zivaa ik hoop dat je snel meer kan slapen!!
Oh fijn! Heeft mini net een schone luier aan wordt deze even vol gebaggerd!
Fles gaat erin, poep gaat eruit! onmogelijk haha
Haha, het kakt het lekkerst in een schone luier he... :p

zon schijnt! Maar mini slaapt nu boven. Ik even eten en verder in huis. Begin aardig vrolijk te worden van een wat netter huis!!!

Idd wat een verhaal Maat!! Brrrr, worst nightmare...

Wat k van die locatie trouwens!!!! Was er niet al een 2e keuze!?!?
Nb die verjaardag zou ik ook niet heengaan dodo. Aan de andere kant; als je later wilt dat ze bij jouw mini op verjaar komen weer wel :p

(ik vind zelf idd familie ook genoeg hoor, hier komt enkel beste vriendin ook op bezoek maar voor de rest niemand)
schijt, ik ga achter pc vandaan en geloof ik weer eens een nieuw emailadres aanvragen, al die spam... Nu bol.com die me overhaalt de nieuwe CD van Amy Winehouse te bestellen....

Te erg eigenlijk dat er na haar dood dus al 2 albums zijn gemaakt, maar goed, ben nou eenmaal weg van dr muziek. Bizar trouwens, met zwangerschap oudste draaide ik heel vaak AW; nu nog steeds als ik het weer eens opzet (hele tijd niet gedaan), dan is ze gelijk aan het luisteren/genieten. Zou dat werkelijk blijven hangen!?!?
Dodo en ziva , inderdaad poepen op een schone wc is toch veel lekkerder :-)

@ fietsen, inderdaad echt wachten tot mini zo'n 9 maand is. Nekje echt heel stevig is.

En ze zelf goed gaan zitten.

Voorop de fiets dan wel met een hoofdsteun op je stuur.

Scheelt weer met wiebelen.

En eventueel hoofdje ondersteunen.

Maatje eng verhaal krijg er de kriebles van. bbbrrr

@ vrijheid, die krijg ik nu en ik moet zeggen het voelt goed.

Kom weer in shape, huis weer eens aan kant ( ja na 10 jaar gaat het dan toch eindelijk eens lukken )

Vragen de kids de hele week, mam we willen graag een baby zusje. Ik voel mij zo alleen op mijn kamer.

Nou ik denk het niet meis. Vraag maar aan papa :-)

@ maatje geweldig dat je zo genoten hebt en dat je weer op en top maatje bent en niet mamaatje.

Smaakt het naar meer?

Kwim je posts staan iedere keer dubbel, (teveel in het glaasje gekeken )

lachen die kadetjes en k3 van je uk.

Zie het al helemaal voor me.

Anne, en als je als argument toch minianne wegbrengt naar je schoonouders omdat je zo'n behoefte hebt aan samen te zijn.

Dat juist doordat je wat geiriteerd bent minianne dit ook voelt en misschien daarom ook dwarser is dan anders.

En dat je dan ook nieuwe energie hebt voor minianne.

En waarschijnlijk doet ze het heel erg goed bij je schoonouders.

Echt meis je hebt het nodig.

Rammel, geweldig lief van Rammelman dat hij er een dag eerder is. Wat een lieverd.

Veel plezier in f land.

Liz je doet het geweldig.

En nu ben ik een zeef sorry.

Lief en knuf

Beppe
Wij zijn veilig aangekomen in Nederland. Reis ging oke, Meisje wilde alleen niet slapen, dus ik heb vier uur met haar in de Ergo door de gangpaden gelopen. Zoon was voorbeeldig, heeft niet gehuild of gezeurd. Ik ben gesloopt, dus ga even liggen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Welkom thuis Chryssa, logisch dat je op bent, lekker slapen nu!
Welkom Chryssa!
Welkom thuisCryssa en ga lekker slapen en bijkomen van de reeis.

Liefs beppe
Welkom Chryssa and sweet dreams!
Welkom chryssa!!!!

Anne: Als je mij mailt wat je wilt rond sturen, dan zal ik dat even doen. Want alle email adressen is lastig... Ik kan gewoon aanvinken naar wie ik het wil sturen... Dus laat me maar even weten!!!

Deze mini is echt aan het gillen (op een leuke manier) tegen zijn speeltjes en tegen zichzelf... Hele hoge geluiden, zo leuk om naar te luisteren
Leuk Juutje! Voelt het nu anders om met MiniJuut te zijn nu je weer aan het werk bent?

Ik heb wat oude babyfoto's opgezocht en een zo vader/moeder zo zoon op het sub gezet. Ben benieuwd op wie jullie vinden dat Minico lijkt! Heb er om onbevooroordeeld te blijven expres niet bij gezet welke babyfoto's van mijn man of van mij zijn, maar ik denk dat jullie dat wel kunnen zien.
Ik ga annepannman sms'en over schoonouders. Ik ga zo weg dus zie m helaas niet meer!

Welkom thuis chryssa! Lekker slapen neem de tijd!

Net bij de Gastouder geweest leuk mens nog steeds! Nu duimen voor n baan!

Ik ga kijken Nico!
Haha fles erin en alweer gepoept gosiemeine zo kom ik wel door mt 1 heen haha
En mevrouw maar lachen
Hai chrys welkom aan de overkant!! Lang leve de ergo sweet dreams, wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie nwe huis?
Hey chryssa!!!! Welcome back!!! En wat is het koud he!!
Joepie, Minico is lekker bezig vandaag! Lekker aan het slapen tussen de voedingen en het spelen door, zoals het hoort. Een paar keer janken, maar snel weer over als ik hem troost. Zo is het best een leuke baby!
Oh Nico hier ook. En je zult het niet geloven maar hij heeft zich net 3 x van buik naar rug omgerold. Hij is het goed aan het maken denk ik. Hij had vandaag maar een paar kleine huil hangpositie momentjes. Ik vind jullie mini overigens meer op jou lijken! Leuk zo'n overzicht.

Anne

Een vriendin woont in Utrecht, ik ga haar even vragen naar een locatie. Misschien weet zij iets.

Kwimmie

Wat een leuke zoon heb jij!

Chryssa

Hi, vind je het koud hier?! Heeft je man ook nog met mini door het gangpad gelopen? Gelukkig zijn jullie nu lekker thuis!

Juut

Hier sinds kort ook echt een kletsert! Hij is echt zijn stem aan het ontdekken. Leuk hè?!

Beppe

Hey beppe! Lief van je!

Zivaa

Ik hoorde laatst ook van iemand die tijdens zwangerschapsyoga altijd op een liedje moest dansen en dat haar kindje (nu 2) nog steeds helemaal wild os van dat nummer. Misschien is het toeval, maar misschien herkennen ze het toch.

Martje

Naast spelen met mini ga ik ook heel vaak met hem door de bossen wandelen. Deze week ben ik al twee keer geweest.

Vanavond meiden film avondje met vriendinnen zonder mini. Ook wel even lekker na gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven