Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Chryssa: welkom in nl!!!! Lekker frissss!!!!! Zitten jullie nu meteen in dat huiis??

Meet: balen van de locatie! Er waren nog meer optie's toch? Ik zal er rond 1u zijn... Mijn nichtje word 1 en daar moeten we eerst heen!

Anne: pff, meis. Je hebt t zo nodig om er ff uit te gaan! Cruella lief vandaag?

maat: hoe was je uitje? Heeerlijk vrouwelijk gevoeld?

Liz: jeetje wat balen van je ventje... Hopelijk vinden ze gauw iets... Kan me voorstellen hoe machteloos je je voelt..

Beppe: een babyzusje?? Dus ze willen het wel erg graag!

Juut: leuk he, dat spelen wat ze nu gaan doen!

Rammel: wat lief van je mann!!!!!

Ziva: wel fijn een schoon huis, doet je ook goed!

Hier ook een lieve baby today.. zo lachen en brabbelen... Ja... Ik ben verliefd!!!!

Ik heb morgen een verrassing van toetman.. hij doet al 3 wkn geheimzinnig... Pff!

Over woordenboek gesproken, toetman en ik hadden het over afgelopen nacht via whatssapp, hij vroeg hoe mini geslapen had..ik zei ja goed, om 3u en 5u sperma gegeven en hij sliep verder! Hahha... Moest speentje zijn natuurlich......
Ohja ziva. Toen ik in de buik van mijn mammie zat, draaide de heeeel veel ub40 en toen ik n jaar of 8 was begon ik dat zulke heeerlijke fijne muziek te vinden en kon alle liedjes zo meezingen... Of het toeval is of niet?
Hmm, iets te vroeg gejuicht vandaag. Hij is al een uur gewoon moe, maar steeds als ik hem in bed leg: brullen brullen en nog eens brullen. Mijn trucendoos is inmiddels uitgeput (inbakeren, speen, vitamine D, even blijven rommelen op de kamer), dus hij ligt maar weer in de box. Mag m'n man het zometeen proberen als hij thuiskomt.
Koud hier, zeg! Brrr, echt even wennen.

Zoon en Meisje hebben vanmiddag een paar uur geslapen. Meisje lijkt het goed te doen op de flesvoeding, dus dat is positief.

Nu even eten en dan lekker naar bed. Morgen is zoon jarig.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Chryss welcome back enne wij moeten ook ff wennen aan de temp . We hebben deze week zomer,herfst en winter gehad.

Nico mijn mams zou zeggen das t huiluurtje, hadden jullie ook altijd
Mini doet t super vandaag! Lekker weer m'n oude mini terug! Vast n heel groot sprongetje

Haha toet t is omdat t n jongetjecis anders zou ik zeggen je kunt niet vroeg genoeg beginnen:-P whaha geniale autocorrect!

Chryssa koud hè ! Fijn dat t goed gaat! Stap je nu steaks over op n 'Nederlands' merk voeding?? Want dat van jou hebben ze hier niet toch?
Ben weer thuis met mini. Winkelen vanmiddag was niet echt een succes. Kinderwagen was niet handig, neem toch mn eigen maar mee next time.

@chrys: welkom in de kou! Lekker bijkomen van de jetlag!

@kwimm: jouw mannetje is echt grappig

@ann: fijn dat mini weer de oude is! Fijn weekend bij je vriendin en hoop dat je je vriend kunt overhalen om mini even bij schoonouders te brengen!

@liz: heerlijk dat wandelen! Wat goed joh van dat draaien! Hier nog niet echt draaien maar wel veel opdrukken/optrekken en kruipen

@ziv: ooh fijn dat je btje aan het huishouden toekomt! Hoe is het nu met minis? Uitgeziekt?

@nico: jankerd houd je wel bezig he, klop je wel af als je post

@toet: leuk een verrassing wat een geniale autocorrectie ook

@meet: we vinden snel iets nieuws!

@muziek: mibi is hier gek op dansen, in mn zwangerschap veel gedaan (zouk, kizomba en salsa) reggae doet t ook goed of oldschool hiphop.

@mart: hoe is het nu tussen jou en vriend?

Mini zit al een half uur tegen me aan te kletsen. Verteld vast over alle indrukken van de familie
Have fun Liz.

Gezellig he Bub dat geklets :-D.

Nico helaas roze en k3 zijn hier toch echt wel favoriet maar ondertussen loopt ie overal op te rammen enz. K3 is trouwens in vergelijking met sommige andere dingen best te doen. Echt vrienden waren we niet vandaag verder,die oren zitten er echt voor de sier,maar we hebben t net ff goed gemaakt door lekker ff samen de voice te kijken. In het kader van t verzetten van die klok dit weekend rekken we m al een paar dagen anders is t zondag 5u al wakker en dat trekken papa en mama niet.

Nog een weekje en dan weer werken,heb er zo'n zin in.

Ga even wat collega's om info vragen voor de locatie van de meet. Wij werken tenslotte met veel locaties samen en misschien hebben zij tips.
Autocorrect rules trouwens. Dat verzint de meest briljante dingen.
Ik heb drie opties doorgekregen van mijn vriendin. Ze staan op het sub, ik heb ze nog niet goed kunnen bestuderen maar ik hoop dat er iets leuks tussen zit. Nu ga ik pitten, ben kapot. Avondje was erg gezellig.
Bedenk me net dat het een jaar geleden is dat ik mn laatste menstruatie had! (22 okt). Dus bijna een jaar geleden dat ik zwanger raakte van dat wurm wat nu aan mn tiet ligt te sabbelen!

@ liz,.fijn dat je gezellig avondje had!

@ toet, Hai mop! Had je ff gemist! En ja, ik had genoten van mn uitje. Inderdaad weer even vrouw gevoeld!
Goedemorgen,

Hiep hiep hoera voor zoon! Twee jaar alweer vandaag. Nacht was soort van oke. Hij heeft wel van 00.00 tot ongeveer 02.00 uur liggen spoken, maar dat was te verwachten. Jetlag is niet leuk, zeker niet voor kleine kindjes. Meisje sliep prima en kwam op de normale tijd voor een voeding.

Vandaag dus verjaardag vieren en naar ons nieuwe huis kijken. Ben benieuwd!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Goedemorgen nou ja goed.. Wat een nacht. Ik werd steeds wakker en droomde heel vaag.

Chryssa: van harte met je zoon!!

Vriend zou de eerste fles geven maar vergat de wekker te zetten. Nu krijgt mini bijna uur later dan normaal de eerste.

Ze slaapt nog. Gisteravond bij vrienden geweest maar ze wilde niet slapen daar. Uiteindelijk viel ze in slaap. De vorige keer bij andere vrienden ook niet. Hebben jullie mini's dat ook?

Straks met mini douchen en dan later moet ik werken. Hebben jullie plannen voor het weekend?
bijzonder he Maat om dat soort dingen te beseffen.

Gefeliciteerd met zoon Chryss,erg leuke leeftijd vind ik maar ook wel pittig alleen compenseren de leuke en grappige acties dat compleet.

Dodo mijn beide mini's zijn wat betreft slapen vrij makkelijk alleen vond oudste het vaak te gezellig,sterker nog hij schreeuwde het uit in de wandelwagenbak omdat ie niks kon zien. Maar gewoon even doorzetten t is heel fijn voor jezelf als kindjes overal slapen, onze oudste leg je tegenwoordig in n stil hoekje en hij slaapt.
Haha en dat dromen zit vast in de lucht. Ik ging in m'n droom vet veel appels regelen voor zieke paardjes die in de tuin van mijn collega stonden. Geen idee hoe ik erbij kom heb nl helemaal niks met paarden.
Kwim geweldig die dromen!

Chryssa van harte met zoon.

En dubbel feest lekker naar jullie nieuwe huis kijken. Krijgen jullie ook gelijk de sleutel?

Hoop dat de jetleg snel over gaat, en dan ook nog de klok een uur terug. Pff.

Maar de rust kan bij je komen als je bent gesetteld in je nieuwe huis.

en anne? nog geregeld?

allemaal liefs Beppe

Ps ik ben er niet vandaag, zoon ophalen van 10 is een week op adhd kamp geweest, lekker in de Ardennen gesurvivald. Was erg stil en gemakkelijk in huis

Met man veel dingen doorgesproken hoe we weer op 1 lijn kunnen gaan zitten.

Hopen dat het werkt.
@ chryssa, van harte gefeliciteerd met je zoon!!

@ beppe, fijn dat je een goed gesprek met je man hebt gehad! Hopen dat het geholpen heeft en dat jullie ook echt weer op 1 lijn zitten! Wel zo fijn!
Van harte Chryssa!!

Tis echt heeeeel erg koud.... Wel mooi weer!

Zouden vandaag op familie bezoek een uurtje van hier. Twijfel of dat nou handig is; wil op zich heel graag even weg, maar de ladies zijn nog niet fit. Allang geen koorts meer hoor, maar hoesten/snotterig/vol/hangerig/moe. Kortom lamlendig.... :( en natuurlijk beginnen ze al te appen of we nog komen.. Ai.

(nb, even een ingeving, maar kinkhoest is toch echt je de longen uit t lijf hoesten he!?!). Oudste heeft steeds wat rode vlekken op lijf, maar niet veel en gaan ook snel weg. Jeuken niet zegt ze. Mja, wat het nou is?!?!? ( zo is t met de mini;s bubb!)

Leuk die verhalen over muziek! Denk echt wel dat t is blijven hangen, ze vindt het erg relaxed haha.

Zal ook ff op sub kijken naar die locaties.

Vannacht wonder!?!?!; om 22.30u wakker gemaakt voor fles, goed 23u slapen, werd ze om 4.20 weer wakker! Gewoon 5 uren geslapen. 4.30 fles en heb ik dr om 9u vanmorgen maar eens wakker gemaakt :S. WAUW!!!

Wel jammer dat oudste om 7u weer present was, maar hey; dit biedt hoop!!!!!

Succes Bep!!

Ik gister de pan even uitgeflipt over mijn rommelkont. Boodschap overgekomen, heeft vannacht nog zijn zooi in woonkamer weer opgeruimd... ;)
Dodo, onze meid is idd in tegenstelling tot oudste zus ook absoluut niet van plan elders te slapen/in de wagen onderweg. Erg lastig...
@Chryssa: gefeliciteerd met je zoon!

@Zivaa: fijn van de goede nacht, hopelijk gaat ze zo door!
Wat fijn zivaa dat je kleine meid lekker geslapen heeft! Hopelijk snapt ze het nu een beetje!
My god het is echt bloody cold!!

Vriendlief en mini liggen nog lekker te slapen en zelf ben ik ook weer goed bijgeslapen!

Zo maar es ontbijten.

@ziv: heerlijk zo'n nacht! Zijn jullie nog gegaan naar de familie?

@do: werk ze!

@kwimm: haha dat was een droom vreemd he hoe je hersenen dat aan elkaar breien!

@maat:

@bep: hoop dat jullie op een llijn blijven! Extra belangrijk voor jullie kids!
Mini slaapt overal tot nu toe. Vandaag ff Albert cuyp geweest en nu weer terug om daar in stad nog ff te koekeloeren!

Mini heeft zonder de speen en zonder te zeuren geslapen. Geen gejammer en gejank in 1 x inslapen! Hoooray

Morgen gaat ze naar schoonouders! Ze hebben speciaal hun visite afgezegd <3 de lieverds!

Nu weer ff gezellig doen hier!

Chryssa gefeliciteerd met zoon!
Oow ja Chrys gefeliciteerd!!

Mijn mini slaapt op zich ook overal maar die vind alles zo interessant dat ze zichzelf wakker houd
@chrys gefeliciteerd met zoon!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven