Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hiephiep!!! En een virtuele kus erbij, ook voor die mooie mama.
[ Hieperdepiep Hoera

Daar moet op gedronken worden, hihahoo, daar moet op gedronken worden, hihaahoooo!

Vannacht deed het gewicht van mijn dekbed al stukken minder zeer op mijn enkel, dus het gaat echt goed! Ik heb geen dokter nodig (sterker nog; ik heb dus al twee jaar geen huisarts meer, moet ik nogsteeds achteraan; Mops en ik hebben telkens op de goodwill van de regelmatig thuisbezoekjes brengende huisarts van Hero geteerd).

Teentje van Dream lijkt me toch allesbehalve prettig, hoe nonchelant je er ook over doet.

En Xop, je hebt gewoon een echte noordeling als kerel, dat krijg je ervan als je in zo'n uithoek gaat wonen, hihi.. Hoop dat jullie binnenkort even samen wegkunnen!

Oh, en deze vuilniszak was nog van de oude lichting, blijkbaar. Die had al die tijd buiten op het balkon gestaan. De nieuwe rol vertoont geen kuren, dat scheelt. Maar ja, dat was dus hele oude kattebakvulling dat de kokosmat van de buurvrouw bevuilde. Blergh...

En in het jader van "blergh"; Mops zit op de wc, en deelt me zojuist mee dat ze net gepoept heeft, maar nog meer moet poepen en verwacht dat ze zo tegen vijf uur wel klaar zal zijn. Tjonge, wat zal ik dat eens doen, de komende zes-en-een-half uur....
Wat wilde ik nou toch typen?
Hahahaha, geweldig! Wel lekker rustig, toch?

Kjong; VAN HARTE GEFELICITEERD MET KJONGEN!!

Mijn neefje is ook bijna 9, dus ik kan me een beetje een voorstelling maken van je ventje. Veel plezier (als je het vandaag viert)!

Ha, en Mims slaat de spijker op zijn kop; trouwen (of wat ook) met een noordeling is vragen om problemen. Maar he, meestal gaat het me makkelijk af, hoor ! En Dream heeft natuurlijk ook helemaal gelijk; ik heb jullie voor het praten, en hem voor sex enzo. Hoe kon anders denken/hopen....
Ach joh, en als je dan wel eens een keer een goed gesprek met hem hebt gehad neem je ons gewoon erbij voor de sex. Kun je meteen een kruisje op je lijstje zetten!
En natuurlijk ook vanaf hier een driewerf HOERA voor Kjongen!

, Toet
HIEPHIEPHOERAAAAAAA VOOR KJONGEN!!!

Zo, mag ik Bloes (en Lil en Mims en Toet?) bij deze even bedanken?? Ik krijg een contractje bij jullie (ehm... en mijn) Baas!

Ik vind het helemaal leuk. Ik vind haar ook erg leuk (en dat van alleen nog maar mailcontact) ik mailde vannacht om 01.00 uur mijn rapportage en kreeg binnen 5 minuten een mail terug. Ook zo'n lekkere nachtbraker dus.
Fijn Pimpel!

Lekker is dat.

Hoe is het nu met je kies? (of mag ik daar niet over beginnen )
Later is nu
Jep, dat klinkt als onze Baas .

Super Pimpel, en dank geheel aan Bloes; volgens mij heeft die alles in gang gezet! En heb je toevallig vanavond nog effe tijd voor een rapportage dan ?

Zit lekker te werken hier, maar beetje in de knel door alle gefeestdag. Nahja, even doorbikkelen en zien waar schip strandt en zo.
Neeee, Pimpel, IK heb je nodig!
Ik heb al een tweede in mijn maag gesplitst gekregen, die vanavond af moet.
quote:dreamer schreef op 29 april 2008 @ 14:52:

Hoe is het nu met je kies? (of mag ik daar niet over beginnen )

Bij voorkeur niet... \\:-)//

Het gaat re-de-lijk... heb nog steeds een zeurende pijn na eten enzo, de noodvulling zit er niet meer helemaal in, ik denk dus dat er een zenuw bloot ligt ofzo. Heb zojuist geprobeerd de tandarts te bellen (om afspraak te verzetten...) maar die is met vakantie.

En ggggrrrr GROM ik heb mijn salaris niet ontvangen, salarisadministratie is ook met vakantie, geen idee dus waar het gebleven is.

Oh en Lil, wat fijn dat jouw Postbankgedoe is opgelost!

Had ik al verteld dat Pompel ook alweer een nieuwe fiets heeft? Binnen een week was dat al geregeld, nog een nieuwer model ook. (Moeten hem alleen zelf opnieuw verzekeren, dat is dan weer jammer)
Weet je het zeker, Pimpel? Bij mij liep de verzekering voor de nieuwe fiets gewoon door! Ik zit bij Enra (geloof ik)
Later is nu
Geen verstand van fietsverzekeringen... sorry. Gatverdegatver, Pim, dat je salaris nergens te vinden is. Kut!

Iedereen een goeie Konninginnedag (en -nacht?) gewenst! Voor degenen die vrij zijn; geniet ervan. Ik vind het een luxe; zomaar twee dagen middenin de week met zijn tweeen met de kids thuis. Lekker relaxed!

See you!
Salaris kwijt sucks big time Pim!

Kjongen, van harte gefeliciteerd!!!!!

Xop, dat nuchtere is niet alleen voorbehouden aan Noorderlingen hoor. Ook eh... Midderlingen hebben daar geregeld last van.
En ook die ergens tussen het midden en het noorden in kunnen er wat van. Zou het dan toch mannen-eigen zijn?

Dat contractje klinkt helemaal goed Pimpel. Een vermist salaris daarentegen klinkt alles behalve goed. Hopelijk komt het snel boven water.

Kjongen, gefeliciteerd!

9 is echt al heel groot zeg.

Madokus zit nu Jackass the movie te kijken. Ik kan een hoop zien op tv, maar dit is me echt een brug of 6 te ver. Madokus daarintegen zit om de haverklap te grinneken op de bank.
Oh joy, Jackass the movie. Ik raad je ten strengste aan om in elk geval NIET mee te kijken als ze met ijsjes gemaakt van sneeuw in de weer zijn.. *ránzig!*

Wow, nu ook Pimpel al bij die toko aan de arbeid! Ik blijf me verbazen.. is toch wel heel bijzonder, al die cheersdames bij hetzelfde bedrijf. Beetje omgekeerde wereld, van vriendinnen naar collega's.

Verder hectiek hier en zwaar energie-loos, ik word er niet vrolijk van. Weer veel ziekenhuisbezoekjes achter de rug want waardes niet heel oké en gek plekje onder mijn oog wat helemaal onderzocht wordt dus bracht ook behoorlijk wat spanningen mee, and so on. Wanneer houdt het op! Nu? Ja echt? Dank je!

Koffie of zijn we al aan de drank?
Hè gatver Bam. En dat terwijl het net zo goed leek te gaan.
Bam,
Gatsamme, Bam! Ik was al aan de Baileys, dus ik neem er gewoon nog eentje. Ik zal 'm drinken op jou en een allesmeevallende diagnose. Kan/mag toch gewoon niet anders?

Cheers! (En trusten; van drank word ik moe en ... . Juist )
Oh Gatverdamme Bam!!!

Ik vind ook dat het NU klaar is met dat gedoe.

Bam, verse hete koffie? Lekker ontbijtje? Kut meid, ik wens je gewoon zorgeloos dat het allemaal over is NU. Kus.

Ben ik de eerste hier op deze verder heug'lijke dag? Leve Kjong! Hoera! Hoera! Hoera!

Wah Pimel, als ik geweten/eerder gelezen had dat je ook had zitten tikken gisteravond had ik je even gemaild. Heb tot heel laat nog aan rapportage zitten werken (niet eens m'n eigen maar van een niet-Kroeg collega; jawel, ze bestaan ook!), en net toen ik dacht; ik hou ermee op, ging Dot in de sirene-stand. Ze is koortsig en krijgt eindelijk eens hoektandjes (en natuurlijk een paar tegelijk, zoals ze dat altijd doet met tandjes), en de papa was er niet dus duurde even voordat ze bedaard was ("Pááápááá nou??!! Pááháápáá!!!"). Dat wordt wat; GG is vanaf zaterdag anderhalve week weg. ~bid dat dan tenminste de tandjes door zijn~

En nu nog even klein rondje werken voordat lekker met kindjes vrij.
Goedenmorgen!

~zet koffie en thee neer~

Ik doe even mee met Lil

Leve KJong Hoera Hoera!!

He bah Bam

Na enkele dagen genieten van lekker rustig en kinderloos huis, begint het nu toch wel leeg te voelen. Maar goed, ik moet zo leren, dus dan is het wel weer fijn

Later is nu
quote:Toet schreef op 28 april 2008 @ 09:41:

Even c/p van log. Heb gisteren zo gelachen om BJ:

Denk groots!

De zon schijnt.

Jongste scharrelt rond in de tuin en rent opeens het huis in.

Ik zie dat hij een bakje uit een keukenkastje haalt

om vervolgens weer tussen de struiken te verdwijnen.

Dan komt hij enthousiast op me af

en duwt het bakje onder mijn neus:

"Mam, ik heb een gordeldier gevonduh!"

Ik kijk naar zijn trotse koppie en vervolgens naar het gevonden beest.

Een pissebedje loopt verdwaasd in het roze bakje vol groene blaadjes rond.

Die zoon van mij, die komt er wel!

Hij zocht natuurlijk onder de gordelrozen.....

Ben net wakker en blij want in het Hotel (laatste keer? sniksnik) en heb heerlijke dagen in het zuiden gehad. En vanavond een date met de Date, waarvan ik nog steeds niet weet wat ik ermee wil want hij is heeeeeeeel erg leuk en ik weet niet of de klik dan nog later komt. Een Click-retard, ofzo. Nou ja, ik zie wel; het is altijd wel heel gezellig met hem dus een leuke avond ga ik wel hebben.

Nu is Tila naar de apotheek voor schimmelwerende verf en weerstandverhogende pillen, ik zit in pyjama op Jommetje te passen en moet zo meteen uitgebreid douchen voor ik ook weerstandverhogers nodig heb.

Pim, ik vind het zooooo leuk voor jou!!!!! (van Bijbaan, niet van salaris foetsie) Ut komt goed, moppie. Heus. En anders eet je de fiets van Pompel op, hoef je die ook niet meer te verzekeren.

Kus!

Bloes
Hee Bloezie! Doe je dikke smakkerds aan de Tilalia's?

Vorig jaar was je lekker hier met koninginnedag, weet je nog? Hebben we rose gedronken en Dot verschoond op de vloer van eoa kroegje. Nu is ze in oranje outfit met haar papa en grote zus de straat op, ik ben heel benieuwd wat voor meuk er nou weer het huis in gesleept gaat worden *confused*. Ach ja, als ze maar lol hebben.

Ik ga ook maar eens douchen, heb rapportage af en geef mezelf nou vrij tot aan vrijdagochtend een uurtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven