doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je koffie en waar is de wc...oh goedemorgen trouwens

Wat zeg je als je ONS er meteen vandoor wilt?
"Wil je met me trouwen?"

Is een ONS wel eens van jou geschrokken?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Niet dat ik weet, maar ik heb dan ook meestal een ONS met mannen die ik al geruime tijd ken en vaker heb gesproken, niet met volslagen vreemden.

Ben je weleens met een rotsmoes vertrokken?
Nee, nog nooit, maar heb ook niet zoveel ons-jes gehad, meestal ken ik ze ook wat langer/beter.

Wel eens geschrokken toen je iemand voor het eerst zonder kleren zag?
Nee, gelukkig niet. 't Lijkt me ook lastig te bepalen wat dan te doen.

Weleens iemand achteraf te smerig bevonden om aan te pakken?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Pfff, dat lijkt me echt geen pretje! Nee dus!

Weleens verrast door een ons/sv, die anders bleek dan gedacht?
Nee, ook niet. Saai he? Moet overigens meteen denken aan die Andries in het BB huis, die had met Kelly liggen vozen maar dat was nog voordat ze hem vertelde dat ze voorheen een jongetje was geweest. Au...

Overigens heb ik Kelly vandaag op een boot gezien terwijl ze vol op de bek werd gepakt door een of andere gezette bralbak....

Hoe zou jij het liefst verrast willen worden door een SV of ONS?
Door een spontane, eventueel gekke, ingeving om iets leuks/lekkers te gaan doen.

Wat zou je nooit doen met een ons/sv?
Trouwen, denk ik...

Neem je veel risico's om je SV te ontmoeten of laat je een date liever voorbijgaan als je denkt dat het te riskant is?

Wat ik nooit zou doen:

Onveilige seks.

Waar heb je spijt van met een ons/sv?
Ik neem zo weinig mogelijk risico's. Maar da's nogal makkelijk praten met een sv 1300 km verderop

Wat is het grootste risico wat je op dat gebied hebt genomen?
Helemaal niets. Niet trots op maar geen spijt.

Grootste risico? Thuiskomen met een parfumlucht in mijn kleding en niet wetende of mijn vriendin in mijn huis zou zijn of niet....

Zou een SV-ervaring je als mens verrijken of is het louter en alleen een afleidingsmanoeuvre?
@Roland - Die moet je even uitleggen!

(ben alweer van de schrik bekomen haha)
(pfff, gelukkig...........)

Afleidingsmanoeuvre als in: relatieproblemen aan de kant schuiven danwel compenseren, dus effectief gezien schiet je er niks mee op behalve dat het spannend en lekker is. Of: omdat je intiem bent met een ander - inclusief gesprekken enzo - wordt je daar als mens beter en completer van.

Vraag laten staan?
Ik heb echt geen relatieproblemen buiten het feit dat ik de spanning na al die jaren gewoon heel erg mis. Verder echt niets te klagen. Maar leuke mensen leren kennen is naar mijn mening altijd een verrijking!

Wat denkt je partner als je weer eens veel achter de pc zit?
Als ze het zou weten zou ze meteen argwaan krijgen. Maar ze krijgt al argwaan als ik sommige dingen alleen wil doen.

Heeft je partner je wel eens kunnen confronteren met je virtuele handel & wandel?
Nee gelukkig niet, maar moet wel altijd blijven oppassen natuurlijk. Maar hij is niet zo argwanend, maar wel handig met computers .

Heb je zelf snel argwaan? Want zoals de waard is....
Nee, helemaal niet. En dat terwijl lief tijdens onze relatie toch al een keer of drie me heeft laten merken iemand anders erg leuk te vinden.

Ben je zelf inmiddels ook al een gevorderd computergebruiker?
Ik en mijn laptop zijn onafscheidelijk

Ga naar bed, was een lange dag.

Vraag: ben je jaloers als je partner met anderen flirt?
Nee, dat kan ik wel hebben, gun ik 'r zelfs. Het wordt anders als ze onaangekondigd met iemand erg close wordt terwijl ik die persoon niet ken.

En eentje voor de eerste binnenkomer morgenvroeg (nou ja, straks): zou jaloezie aangeboren zijn of hangt het ook heel erg af van de relatie en je partnerkeuze?
jaloezie is aangeboren, je ziet het al bij hele kleine kinderen (zij krijgt meer aandacht van mama/papa dan ik dat is niet eerlijk).

Waarom zijn bezette mannen zo verleidelijk?
Omdat ze a) bezet zijn en daardoor b) zelf minder behoeftig danwel wanhopig en dus c) meer aantrekkelijk.

Mee eens, of lul ik nu een slag in de ruimte?
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop!

idd minder nood dus kunnen ook een gewoon gesprek voeren.

Heb je wel eens XTC gebruikt tijdens de seks?
Nee, zelfs nog nooit zonder sex Ga je dan als een speer ofzo?

Wat zijn de leukste (en minst linke) drugs om leukere/andere sex mee te hebben?
Ben niet zo van de drugs. Heb een paar keer geblowt, maar het enige wat dat met me doet is dat ik erg graag wil gaan slapen. Niet echt bevordelijk voor een leuke sexervaring dus.

Heb gehoord dat cocaïne geweldig is om te gebruiken als je sex hebt, maar dat durf ik niet aan.

Mannen die te snel klaarkomen, een probleem of niet echt, want het kan nog wel een 2e keer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven