doorgeefvraag
donderdag 1 mei 2008 om 03:43
quote:mocy schreef op 01 mei 2008 @ 03:40:
Roland, dat zeggen mannen altijd. Maar toch is dat niet zo. Het wordt toch vaak als TE ervaren.
Binnen een relatie met een moegestreden bankwerker, misschien wel. Maar als SV?
De vraag naar mijn ultieme fantasie leidt meteen tot deze: heb je zin een paar pagina's alhier terug te scrollen?
(ik ga nu echt slapies doen!!)
Roland, dat zeggen mannen altijd. Maar toch is dat niet zo. Het wordt toch vaak als TE ervaren.
Binnen een relatie met een moegestreden bankwerker, misschien wel. Maar als SV?
De vraag naar mijn ultieme fantasie leidt meteen tot deze: heb je zin een paar pagina's alhier terug te scrollen?
(ik ga nu echt slapies doen!!)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 1 mei 2008 om 03:46
quote:geheim1972 schreef op 01 mei 2008 @ 03:43:
Goed, ultieme fantasie is DP. Ik denk wel dat als ik ooit de kans krijg ik dan op de loop ga en daar de rest van mijn leven spijt van zal hebben. Ik geloof nooit dat ik op zo'n voorstel spontaan "ja, leuk" zal roepen.
Geen 3-op-1? Ik heb wel eens een filmpje gezien waarin de dame in kwestie het behoorlijk uitkreunde. Of dat nou van de pret was of omdat ze gewoon geen lucht meer kreeg, ik weet het nog altijd niet
En nu ben ik echt weg!
Goed, ultieme fantasie is DP. Ik denk wel dat als ik ooit de kans krijg ik dan op de loop ga en daar de rest van mijn leven spijt van zal hebben. Ik geloof nooit dat ik op zo'n voorstel spontaan "ja, leuk" zal roepen.
Geen 3-op-1? Ik heb wel eens een filmpje gezien waarin de dame in kwestie het behoorlijk uitkreunde. Of dat nou van de pret was of omdat ze gewoon geen lucht meer kreeg, ik weet het nog altijd niet
En nu ben ik echt weg!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 1 mei 2008 om 03:59
donderdag 1 mei 2008 om 09:47
Ik denk dat een fantasie juist iets is waar je over droomt & zwijmelt, dus iets wat je - al is het maar ergens diep van binnen - wel eens zou willen doen. Alle andere dingen zijn denk ik geen fantasie te noemen.
(maakte eerst een tikfout, het werd fatnasie.... wat zou dat dan in hemelsnaam weer zijn??)
(maakte eerst een tikfout, het werd fatnasie.... wat zou dat dan in hemelsnaam weer zijn??)
donderdag 1 mei 2008 om 14:01
donderdag 1 mei 2008 om 17:13
donderdag 1 mei 2008 om 17:19
donderdag 1 mei 2008 om 17:40
Sexueel gezien pas vrij laat, begin 20. Kan er ook mee te maken hebben dat ik het volkomen normaal vond om met meisjes om te gaan, zo was mijn eerste speelkameraadje dan ook een meisje. Tweede ook, pas daarna kreeg ik jongens als vriendjes erbij.
Wat was het voorstel waarop je je weigering uitsprak?
Wat was het voorstel waarop je je weigering uitsprak?