December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ahhhhhhh Tinus, jeetje wat spannend en klein !! Jeemminee, kan me niks voorstellen zo´n klein hummeltje. Wanneer zou je kunnen gaan kijken denk je ?? Spannend hoor !!

Trouwens, wat raar dat het KDV dicht is !!

Nurse, leuke vrijgezelledag !? Wat staat er op de planning ?? We hebben een plastic kist zo 1 die eigenlijk voor de stoel kussens is gekocht, 5 euri. Voor het buitenspeelgoed van de kids. En een kastje voor op de camping. Natuurlijk ook wat auto´s enz voor Timo..........

Wat gek van die vlekjes. Hopen dat ze nu weg blijven !!

Yora, leuke foto !! Wat goed zeg van dat restaurant !! Floortje zoent vooralsnog met haar broer hahaha. Met open mond en volgens mij stiekum met tong. Zal ze het nog wel eens uitleggen hoe het zit...........

Knor, balen zeg !! Gelukkig is het mooi weer en kan je op je vrije dagen lekker buiten afleiding zoeken !! Heerlijk kleertjes kopen !!!!

Ik had nog een doos met geleende kleren staan voor Timo en Floortje. Heb er bere veel hele leuke kleren uit gevist vor Floortje !!!! Allemaal leuke rokjes en gekleurde truitjes.Was ik al weer helemaal vergeten haha.

Moppie ligt trouwens al weer lekker te kletsen op bed. Ben benieuwd......

Marloes, leuke dag gehad ??

Morgen ochtend vroeg paardrijden op het strand. Geen straf met dit weer !! Zondag ochtend vroeg hockeyen. Gelukkig voor de hitte. Lekker hoor dit weer !!
He Meiden,

Hier alles goed, vandaag een leuke dag gehad, we zijn naar het Sprookjeswonderland geweest en we hadden ons nichtje mee. Erg gezellig, Noof vond het fántástisch, swingen bij ieder huisje, echt super genieten voor de meiden! Nicht nog in de lieveheersbeestjesbootjes en de meisjes hadden als afsluiter een kroketje en een patatje gegeten mét appelmoes o ja en mayonaise want dat vinden de dames het allerlekkerste

Tinus; jee, dus toch nog het hellpsyndroom? Ik duim dat ze allebei lekker aansterken en vlug naar huis mogen!

Yora; ik vind Artis ook leuk! Dat restaurant is dan wel erg proborstvoeding Daar ga je zeker nog een keer heen! Was het een restaurant in het centrum?

Knor; oo lekker geshopt! Nova groeit ook de pan uit, ik moet ook weer wat nieuws hebben voor haar. Nova vindt al het fruit lekker. O ja, vergeet het steeds te zeggen maar ze vindt het ook heel vervelend als de shampoo uitgespoelt moet worden.

Als Joeri zo van tekenen houdt, dan is het misschien ook leuk om van dat badverf van de Hema te halen, is iig een groot succes bij Noof. En als je er met water over heen gaat, wordt het badschuim.

Nova eet ook zelf maar wij mogen zelfs geen hap tussendoor geven, alles moet zelf want anders...

Nurse, hoe is het met de vlekjes?

Ik zal straks even wat foto's plaatsen, misschien ook een filmpje als het lukt.

x
[quote]floddertje1 schreef op 02 mei 2008 @ 20:26:

. Met open mond en volgens mij stiekum met tong. Zal ze het nog wel eens uitleggen hoe het zit...........

Zie het helemaal voor me

Veel plezier morgen met paardrijden!
Weer even kort hoor, want mijn zus is er.

Tinus, wat leuk van je vriendin!! fijn dat het nu allemaal goed gaat, ik hoop dat ze snel weer opknapt!

Ik heb echt een hele leuke dag gehad! We zijn naar deze speeltuin geweest: www.oudvalkeveen.nl geweest, was echt super met dit weer! De kids hadden het echt prima naar hun zin!

Ik hoop later dit weekend weer meer tijd te hebben.

marloes
Oh Mette, hier ook zo´n dwingelandje !! Zelfs traplopen MOET ze zelf doen !! Als ik haar til gaat ze gillen, niet normaal !! Heen gaat ze dus altijd zelf en terug is het steevast gillen haha.
Whaha, Flodder hier is het precies hetzelfde, jankengierenbrullen als ik haar de trap af til

Marloes; ik ga zo even op je link kijken. Had Amber er al wat aan?

Even een paar fotos;

Koninginnedag: even bellen met Tanti, afspreken hoelaat enz. Noof mag altijd met de luidspreker aan bellen Wat ook grappig is, omdat zus haar altijd NoeNoe noemt, denk Noof nu dat zus Noenoe heet

Vandaag in het sprookjesbos;

En nog deze, heb nog veel leuke foto's van de dames samen maar daar staat nicht ook zo duidelijk op, en weet niet of zus het erg vindt als ik die hier plaats, dus daarom nog 1 van Noof alleen:

Als ze moe wordt, krijgt ze zo'n dromerige blik.

Filmpje plaatsen lukt niet.. Ik heb m op YouTube staan, hoe krijg ik m nou hier? Heb de url geselecteerd via eigenschappen maar dan lukt het nog niet..
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 02-05-2008 21:32
Reden: dubbele foto en het filmpje lukte niet
% gewijzigd
test..

Wat is het toch een mooie meid die Noof !! Die redt het wel !!

Ben al 2 keer bij Floortje geweest want ze al weer overstuur. Nu wordt het de derde keer dus denk dat ik er maar blijf !!

Fijne avond-nacht !!!
Oh Mette wat heerlijk die blik !! Als Floortje moe is gaat ze ook gillen pfffffff
Mette: Ik heb je filmpje gezien hoor. Ik heb het adres gebruikt wat in het kruisje stond http://nl.youtube.com/NovadePG.

Ziet er voor mij ontzettend goed uit hoe ze haar arm gebruikt.

Klinkt leuk dat Sprookjeswonderland. En ook niet zo ontzettend duur. Gaat hier ook op het lijstje. Ik wil ook nog naar Corpus. Is dan wel niet zo leuk voor Yora maar ik wil het wel eens zien daar.

Het is inderdaad een restaurant in het centrum
Zo nou eerst even tijd voor mn digidinnen. Druk gehad de laatste dagen net nog even voor mn werk bezig geweest (Tinus ik heb je gemaild) en nu ben ik t wel zat.

Ik ga zo alleen nog de vakantie boodschappen bestellen en daarna gewoon weekend houden.

Nurse Brian zit ook onder de vlekjes. Maar vooral in zn nek eigenlijk. Hij had het kort geleden ook en toen dacht ik ook dat hij de waterpokken had. Maar ik denk niet dat t dat geweest is. Wat hij nu heeft weet ik niet, ik hoop maar 'gewoon' exceem of zo dat hij niet net volgende week ziek is als we op vakantie gaan.

Kan toch ook wel warmte uitslag zijn bij Roxanne?

Knor Brian laat zich ook niet meer voeren hoor. Hij eet alles zelf, sperciebonen, worteltjes en alle soorten pasta ongeacht de saus gaan met twee handen tegelijk naar binnen. De rest maar matigjes.

Wij geven de laatste tijd altijd nog een droge bruine boterham na zn warm eten voor het geval hij toch nog niet genoeg heeft gehad. meestal gaat er nog wel een halve in.

tanden en kiezen. Ik weet niet wat de laatste zijn op deze leeftijd. Brian heeft al zn tanden en 5 kiezen maar volgens mijn komt de volgende er al weer aan dus t gaat gewoon door.

Brian is ook zo gek van tekenen, we hebben zo'n magnetisch tekenbord gekocht voor hem. Helemaal goed. leuk om naar te kijken he?

Banaan staat hier ook op nummer 1 met stip. Verder hapt hij wel s mee van een appel of ander fruit wat ik eet maar echt lekker vind hij het niet. oh ja, druiven die vond hij wel lekker.

Yora wat een schattige foto! leuk dat je naar Artis bent geweest. ik zal zo s kijken wat er nu voor de meeting is besloten.

Tinus gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! Idd wel erg licht zeg. Gelukkig helemaal gezond. Toch nog zwangerschapsvergiftiging geworden dus?

Mette leuk sprookjeswonderland! Goed idee zeg. Gaan wij ook s doen. En schattige foto's weer

Marloes ook een goede tip die speeltuin!

Verder alles ok hier. Huis in de verkoop, voorlopig koopcontract getekend. Nu de financiering nog rond krijgen. Hoop dat t lukt...

Brian zit lekker in zn vel, verder alles herkenbaar wat jullie schrijven. Zelf eten, zelf de trap op, NU NU NU naar buiten enz enz.

Ik moet zeggen dat hij heel goed begint te luisteren. Als ik boos wordt zoals vanmorgen toen hij met zn vingertjes aan t stopcontact zat te peuteren, dan stopt hij meteen en komt naar met toerennen. En dan beloon ik m meteen met te zeggen dat hij zo lief en goed naar mama luistert. Gaat echt goed. Ik kan m toch nog niet echt leren waarom hij niet aan t stopcontact mag zitten en deze reactie, alles laten vallen en naar mij toekomen vind ik prima en erg makkelijk haha.

Meiden maandag gaan we op vakantie, geen idee of ik voor die tijd hier nog langskom.

waarschijnlijk wel maar zo niet

Tot over 1,5 week!
Hey meiden!!

Nou, ik heb alle voorbereidingen nu echt af voor morgen, wat heb ik dr een zin in zeg!

Even in het kort:

We beginnen met 5 opdrachten die ze moet uitvoeren door het dorp.

Dan ergens wat gaan eten (gourmetspel arragement)

en aansluitend stappen in een feestboerderij waar voornamelijk vrijgezellen boeren komen, je lacht je eigen daar altijd gek!

We beginnen om 13:00 en eindigen om ......

Flodder:

Ah! dus wel een paar dingen gekocht!? Leuk leuk leuk.

Wat klote zeg dat ze weer zo overstuur is... waar ligt dat toch aan?

Succes dr mee!

Ohja, lekker trouwens al die 'nieuwe' kleertjes! Genoeg in dr maat?

Mette:

Wat een mooie meid is jullie Noof toch

En wat schattig dat ze dr tante zo noemt.

Marloes:

Ook al zo'n leuke dag gehad! Fijn hoor!

Tinus:

Gefeliciteerd met je vriendin!

Maar wat een kleintje zeg! Poeh... wel toppie dat ie helemaal gezond is!

Wat is zn naam eigenlijk? of vertel je dat liever hier niet?

Yora:

Wat een lieve foto... echt heel lief!

En wat goed zeg zo pro-bv!

Over bv gesproken, ik loop dr nu al een tijdje mee maar ik ga de late voeding uit een fles geven...

Ze komt 's nachts nog altijd een keer (soms zelfs 2) voor een voeding, ik denk dat ze te lui is om genoeg te drinken voor de nacht of dat ze mn voeding snel verteerd heeft oid.

Hoe dan ook, ik ga het eens proberen

Voor de verdere rest gaat ie nog lekker! vind het nog heel fijn om te doen!

Vandaag trouwens een hele gave uitfit voor Roxanne gehaald bij Villa Hap voor de bruiloft.

Voor Yasmine hadden we gisteren een outfit gehaald ook zo mega mooi!

Vlekjes niet gezien vandaag... ja heeeel lichtjes maar lang niet zo erg als de afgelopen dagen.

Ik wed dat het die aardbeien waren, over een enkele weken gaan we ze weer een keertje geven, kijken ofdat ze weer zo'n reactie geeft.

Owja! Wahahaha! Zoo ranzig!

M. heeft een berg ondergoed/Bh's maat 100E tijgerprint stings etc. gehaald bij de zeeman.

Morgen moet de 'vrijgezel' die verkopen, voor elke die ie niet verkocht heeft aan het eind van de dag krijgt ie een shot sterke drank in zn maag gesplitst.

Om de verkoop wat makkelijker te laten verlopen heeft M. sommige wstings voorzien van een natte peperkoek-veeg

We hebben samen dr zo om moeten lachen vanmiddag, hij stond zo lekker te kleien met die peperkoek troep!

Tranen in onze ogen.

Het lijkt net echt! hahaha!

Gatverdamme!

Hopelijk ben ik niemand vergeten, heb uit mn blote hoofd gereageerd.

Kus!
Grmbl... ik kan het filmpje niet afspelen hoor?!

Oef:

Wat geweldig dat Brian zo goed luisterd.

Wordt steeds fijner naarmate dat ze ouder worden vind je niet?

En nee, ik denk niet dat het van de warmte kan zijn... heb nog niet eerder dit soort velkjes gezien.. moeilijk uit te leggen maar ze zijn niet schraal, niet op de huid... echt gewoon vlekken...

Maar goed, ze zijn op het moment weer weg

Owja, toenet vergeten te vragen:

GROEP:

Herkennen jullie kindjes zich zelf?

Roxanne wel, op de foto, spiegelbeeld etc.

Ons herkent ze ook op de foto etc. Papa, mama. oma, opa, Zusssssssss (Miena!) Oom enz. benoemd ons allemaal.

Alleen als ze zichzelf ziet zegt ze ''Jij!''

Wij zeggen natuurlijk telkens als ze zichzelf ziet in de spiegel oid ''Ja, dat ben jij!''

?Nu zegt ze dat dus ook over zichzelf

Tis een beetje lastig uit te leggen dat jij, ik, wij.. hoe doen jullie dat?

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 02-05-2008 22:25
Reden: spelfout
% gewijzigd
hahah Nurse over dat ik en jij

Ik heb zoo gelachen toen mijn nichtje een jaar of 2 (?) was. toen hadden we het ook over ik en jij maar daar kwamen we niet uit hahaha. Neee ik ben ik en jij bent jij.. dus zij vervolgens weer ik ben jij en jij bent ik. toch tante oef?

We hebben wel lol gehad
)Nurse; whaha, met recht onderbroekenlol Het ik-besef komt pas later. Ze zal eerst zichzelf (als ze iets wilt oid) benoemen met Roxanne (of "jij" ) en pas later zal zich dat vervangen door "ik". Dus ze kan zichzelf wel herkennen nu, maar het echte ikbesef is er nog niet.

Heel veel plezier morgen!

Maak je even foto's van de nieuwe feestkleding?

Oef; O wat schattig dat hij naar je toe komt rennen, Nova loopt juist dan heul hard weg

Heel veel plezier op vakantie!!

Sprookjeswonderland is echt een aanrader hoor, erg leuk!

Ik ga naar bed, ben moe!

Yora; zo te lezen gaat het goed met je stijl! Dit weekend weer daten?
Brian herkent zichzelf wel in de spiegel maar op foto's weet ik eigenlijk niet. Hij kent wel zn nichtjes en papa maar mij noemt hij ook nooit :(
Ooooh wat erg ben er weeer!! Zit een opdracht te doen die ik niet niet leuk vind...

Maar Nurse... het is echt helemaal normaal hoor dat Yasmine nog (zoals in jouw geval) 1 of 2 keer in de nacht wakker is voor een voeding. Het is nog maar een heel klein kindje. Ik vind het echt erg zonde als je nu de fles gaat geven. En ik vind het erg jammer dat je haar dan lui noemt. Het is al zo'n makkelijk kindje.

Over dat Ik heb trouwens ook gelezen in mijn studieboekjes dat het volkomen normaal is. Het is natuurlijk ook best een abstract begrip. Bij tweelingen (of kinderen die heel dicht op elkaar zitten) is het vaak zo dat ze moeite hebben met wij omdat ze vaak echt als duo aangesproken worden.)

Ja mette mijn stijl is echt helemaal mijn stijl hoor
Mette Brian loopt natuurlijk ook wel s weg he? Maar over t algemeen komt hij naar me toe. Misschien schrikt hij wel van me en komt hij daarom.

dat kan best ik heb een hele zware stem als ik boos ben... wacht maar tot na mn operatie dan zal ik helemaal een lage stem hebben.
Morguh!

Nog even snel voordat deze zuipdag begint Wahaha!

Aha, dat ik/jij/wij komt dus later

Dacht ik al maar toch, tis zo lactig uitleggen he? en tis altijd leuk zoiets hier neer te plempen.

Yora:

Ik bedoelde lui met een knipoog zeg maar he... niet dat ze echt lui is in een negatieve vorm.

Maar vannacht kwam ze weer om 4:00 ondanks de fles.

We zijn ook zo verwend door Roxanne, die sliep al heel snel door.

Oef:

Hahaha! ''Schrikt ie en komt ie daarom''

Moet nu snel gaan, Roxanne aankleden en mezelf douchen.

Mn broer staat hier om 10:00 voor de deur.

Owja, Mette, tis een beetje klote, mn vaste computer is stuk en ik weet niet hoe ik op mn laptop foto's moet verwerken...

Vis t we een keertje uit, of trek dr outfit an op de meeting

Groetjes!
Hi meiden,

Over mijn vriendin: Ze had al 3 weken zw-vergifitiging en afgelopen dinsdag werd bekend dat het ernstig was geworden. Ik zal de naam van het kindje hier maar niet noemen, misschien later even op HM. Ze zou eigenlijk vandaag worden ingeleid, maar omdat er op de laatste ctg een onregelmatig hartje te zien was en ze nog helemaal geen ontsluiting van zichzelf had (alleen lichte weeën) hebben ze een spoedkeizersnede gedaan. Tijdens de ks was er een grote complicatie met de placenta waardoor ze erg veel bloed verloor. Er is zelfs sprake van geweest dat ze ter plekke haar baarmoeder zouden verwijderen. Gelukkig niet nodig geweest, maar het waren hele angstige momenten want ze was slechts plaatselijk verdoofd natuurlijk. Ze heeft het allemaal meegemaakt.

Ik wil graag maandag op bezoek gaan. Geef ze eerst even een paar dagen om bij te komen. Ik weet niet precies wanneer zij en het ukkie naar huis mogen eigenlijk.

Oef: Ik heb je gemaild en tadaaaa daar is de post eindelijk!

Nurse: Manuel werd ook nog heel lang wakker 's nachts maar die kon ik stil krijgen met een speen. De nachtvoeding zelf heb ik al na een maand of 4 afgebouwd. Kun je ook proberen. Dat ze wakker wordt wil natuurlijk niet zeggen dat ze honger heeft.

Veel plezier vandaag met je feestje! Wel een gedetailleerd verslag uitbrengen hè?!

Ik kom zo even terug. Eerst even wat dingetjes doen die ik moet doen.
Zo ik heb ook weer even tijd. Voor de nieuwsgierige meiden onder jullie zal ik het mysterie wel even opheffen: Oef en ik zijn samen aan het werk. Ze had mijn deskundigheid (haha!) nodig bij een grafische klus. Leuk!

Mette: Wat een heerlijke foto's van Nova! Ze heeft een mooi gezichtje vind ik, en zo te lezen gedraagt ze zich ook al helemaal als een filmster! Nova=Diva!! Haha! Ik kon je filmpje helaas niet zien.

Dat Sprookjesland lijkt me ook leuk. Vorig jaar waren we heeeeeel dichtbij zoals je weet maar toen was Manu echt nog te klein. En nu vind ik het wel heel ver rijden voor zomaar een dagje uit. Wie weet, als we ooit nog eens in de buurt zijn. Kom ik meteen een bakkie t bij je drinken...

Met Manu's ene slaapje op een dag gaat het perfect. Helaas is het niet gelukt dat hij dan ook 's morgens later wakker wordt... Het is de hele week alweer 6.30... zucht!

Floddertje: Haha, zo zoent Manuel ook! Lekker getsie! Nou stom hè van het kdv dat ze dicht waren... Baalde ik ook wel van, maar ik wist het gelukkig wel al heel lang van te voren. Toen ik mijn beklag deed werd me verteld dat ze per jaar drie weken dicht mogen zijn en met de twee weken rond de kerst en wat feestdagen konden ze deze ene dag er nog net bijnemen. Grrr, echt irritant. Maar dat krijg je met een kdv die niet bij een stichting is aangesloten en zijn eigen regels maakt. Ben verder hartstikke super-tevreden dus ik klaag niet te hard...

Trouwens echt heel suf joh: Manuel kletst echt onwijs veel maar echte woordjes behalve 'mama' en 'die' zegt hij nog niet echt. Nou hoor ik hem de laatste tijd steeds vaker 'echte zinnen' zeggen. Zo maf!! Hij zegt regelmatig bijvoorbeeld 'hierkomen!' tegen de poezen. En vanmorgen met boodschappen riep hij: 'Mama, waar ben je nou?' Net als met Joris van Basu 'uittekeuken'. Iedere keer sta ik weer versteld! Doen jullie kinderen dat ook???

Ik herken wel een soort 'vogel' 'poesje' en 'auto', maar verder zegt hij geen echte woorden. Hij noemt JP ook nog gewoon mama en hij wil maar niet geloven dat die meneer toch echt papa heet!
Hoi meiden,

Even snel want we gaan zo naar m'n zwager want die is jarig; gezellig!

We waren vanmorgen bij de oma van Tris, die is gister weer thuisgekomen na haar val, en het is daar een snuisterijenparadijs dus het is nogal opletten voor ons.

Er staat daar een grote foto van Nova op het kastje. Ze heeft de hele ochtend die foto afgelebbert

Dus of Noof heeft nog geen ikbesef en is aanstormend lesbo óf ze heeft wel al wat ikbesef en vindt zichzelf 'the bomb' We hebben er iig smakelijk om gelachen

Ik ga Nova even uit bed toveren.

Even een vraagje; hebben jullie kindjes vandaag korte mouwen aan?

x
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 03-05-2008 14:44
Reden: smiley vergeten
% gewijzigd
Nee Mette, bij ons in huis is het best koud. Dus gewoon lange mouwen maar wel een zomertruitje.
Mette, geweldig hè, sprookjeswonderland! Wij zijn er vorige week zaterdag geweest. Echt genoten! Joris dansen bij elk huisje en Thijmen vond het zowiezo geweldig.Het weer zat toen ook erg mee. We hadden er helemaal vakantiegevoel van en we gaan zeker nog een keertje heen!

Koninginnedag was hier flut. Thijmen is al de hele week ziek, dus zitten we zo'n beetje de hele week al thuis. En dat terwijl ik vakantie heb en het lekker weer is. Echt zonde! Het meest sneue vind ik nog dat er woensdag voor het eerst jongetjes uit de buurt kwamen vragen of Thijmen buiten kwam spelen (hij speelde altijd meer achter en had nog niet zoveel contact met de kindjes uit de buurt) en hij lag als een ziek vogeltje op de bank. Gelukkig begint hij eindelijk weer wat op te knappen.

Thijmen heeft trouwens ook huiduitslag. Zijn hele lijfje is dan rood met witte verheven vlekjes, net alsof hij door brandnetels is geprikt en het jeukt ook. En na een tijdje trekt het vanzelf weer weg en kan later weer net zo hard opvlammen. Ik heb het opgezocht en volgens mij is het netelroos.

En nu ik dat lees over die vlekjes, mijn beide mannen hadden ook altijd last van warmte uitslag, vooral na het slapen. Dat leek een beetje op eczeem.

Hahaha. ik moet zo lachen om de temperamentvolle kindjes hier. Heel herkenbaar. Als Joris iets niet wil, gooit hij zich gewoon achterover en laat zich op de grond vallen. Geen beweging meer in te krijgen (en een jas aantrekken o.i.d. wordt dan ook heel lastig ) Als hij moe is gaat hij ook gillen en vreselijk overstrekken, dat je 'm bijna niet meer houdt. Echt een driftkikker hoor, ik kan me dat van Thijmen helemaal niet herinneren (maar je slaat volgens mij de positieve herinneringen ook beter op ).

Eten, dat doet Joris al vanaf zes maanden zelf, we voeren eigenlijk zo goed als nooit. En korstje eten hangt af van of hij een dubbele boterham krijgt (dan eet hij ze niet) of een broodje in stukjes (dan eet hij ze wel). En zo werkt dat bij zijn grote broer ook nog steeds. Ik kan me daar niet zo druk om maken, of ze wel of niet korstjes eten.

Tanden en kiezen, Joris heeft twee tandjes onder en vier boven en er is verder nog niets in aantocht (al stopt hij de laatste tijd weer verdacht vaak zijn vingers in zijn mond). En poetsen is steevast een drama, dus hij gaat iedere avond in de houdgreep. Dat was bij z'n broer ook zo en nu gaat het poetsen bij hem prima, dus ik hoop er maar het beste van.....

Joris luistert ook steeds een beetje beter, maar is zo eigenwijs als wat. Hij komt alleen maar als hij zin heeft. En tegenwoordig is het de omgekeerde wereld, want hij roept ons: "Kom!" en dan met zo'n handgebaartje erbij van 'kom maar mee'. We lagen de eerste paar keren helemaal in een deuk!

Even kijken hoor:

Oef, gefeliciteerd met je huis (zegt spuit 11) en heel veel succes met je operatie straks (ik ben hier zoooo vaak, dat ik het maar alvast op tijd zal zeggen )

Nurse en Flodder, gefeliciteerd met jullie auto's.

En Nurse, veel plezier op je zuipdag.

Tinus, gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin. Ik hoop dat ze snel opknapt. Wat leuk dat Oef en jij samen aan het werk zijn. Waar zo'n forum niet goed voor is!

Joris brabbelt er ook flink op los, meestal onverstaanbaar en af en toe komt er inderdaad zo'n hele zin uit, maar die wordt dan niet herhaald, dus ik hou het dan maar op mijn eigen fantasie . Zingen doet hij trouwens ook, hele melodieën in 'lalala'. Je hoort wel eens van die mensen die konden dansen voor ze liepen en zingen voor ze praatten, daar horen onze kinders ook bij . Er komen ook steeds meer woordjes uit. Het leukste vind ik "Kikkeh.....Kaaahk!" (Vertaling: Kikker....kwaak!) elke keer als hij een (plaatje van een) kikker ziet.

En Nova vind zichzelf gewoon "The bomb!" En met recht toch?

Joris loopt hiet rond in een T-shirt met lange mouwen en een spijkerjackie. Maar ik ben wat voorzichtig omdat hij aan het begin van de week flink verkouden was en nu nog niet echt fit is. in Het zonnetje is het wel lekker, maar de wind is hier nog wat koud.

Ik ga maar weer even in de tuin zitten bij Joris in de zandbak. Thijmen en J. (die ook snipverkouden is) zijn in slaap gevallen op de bank....... Leuk hoor, vakantie......

Zo.......zo ben ik er nooit, en zo plemp ik de hele pagina vol.
Dames moet nog even terug lezen dat zal ik morgen wel doen. Zag trouwens wel een hoop leuke foto's en een heel erg leuk filmpje ook van Nova!

Maar wilde wel even deze foto met jullie delen heb ik vandaag gemaakt en ben er zo trots op hahaha. Ons mooie meisje:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven