Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
quote:Sun.lover schreef op 19 november 2012 @ 16:10:

Ik heb ook niet meegedaan met de 7heuvelloop. Een collega wel.

Ik heb vandaag een rustige duurloop van 10,2 km gedaan in 65 minuten. Het is wel vies weer vandaag.Netjes hoor! Ik hou wel van dit 'vieze' weer. Wat motregen, lichte regen... als het maar niet te koud is
quote:miezemuis schreef op 19 november 2012 @ 22:15:

Mag ik ook meekletsen?

Ik ben gewoon zo trots op mezelf dat ik het even ergens moet delen;-)

Ik heb net een rondje van 9,7 km gelopen in 1 uur precies. Dus een snelheid van 9,7 km/uur

Ik voel me echt heerlijk nu!
Ik ga morgen weer met Evy op stap: les 3! Wat ik fijn vind is dat het in- en uitlopen nu in de les zit. Dat mis(te) ik eigenlijk bij Evy 0-5 en bij Renate.
goed bezig allemaal!

isa, fijn he dat in- en uitlopen...ik gebruikte bij de korte en lange duurloop steeds het inloopstukje van de intervaltraining en pakte dan na het inlopen het lesje erbij dat voor die dag op het programma stond

Ik kon afgelopen zondag niet rennen omdat we logees hadden en mijn te logeren vriendinnetje een blessure had en niet mee kon hollen (doen we normaliter wel).

Ik ga morgen....
Wat voor koptelefoon/oordopjes hebben jullie eigenlijk? Ik heb vrij simpele maar ren geloof ik halve rondjes terwijl ik met mijn vingers in mijn oren loop te poeren..
@Miezemuis, goed hoor!

@Mildred, ik loop altijd zonder muziek.

@Chocosuusjes, ik heb 10 okt. 5 km. gelopen strand/ duinen in 32 min. en 22 sec.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Hoi! Ik kom hier weer even kijken, heb in het begin even meegeschreven. Heb het hardlopen een tijdje laten versloffen, nog wel wezen lopen maar heel minimaal. Nu vandaag weer begonnen met Evy 5-10 kilometer. Las al dat er hier een aantal ook net met dat programma begonnen zijn, leuk!
Mildred, ik heb van die speciale die je om je oor doet. Die andere vallen idd steeds uit!

Net lekker 20 km gefietst,ben wel een soort moe nu,haha..
Mijn oortjes blijven goed zitten, dus voorlopig koop ik nog geen speciale. Of ik vraag ze voor Kerst.

Viennas; leuk dat je weer bent begonnen! Ik ben ook net bezig met Evy 5-10.

Ik ben vanochtend heel vroeg gaan lopen. Vond ik het zo fijn dat Evy het in- en uitlopen in de les deed? Dat doet ze dus maar 1x Maar goed, ik vond het wel een fijne les. De basis was 25 minuten op rustig tempo hardlopen en 4 of 5x een versnelling van 30sec. Heel mooi om te zien dat mijn ademhaling redelijk snel weer normaal werd, terwijl ik toch bleef hardlopen. Voldaan en trots nu
isa over evy: vandaar dat ik steeds begon met een interval-les voor het inlopen en daarna aan mijn werkelijke les begon

Ik heb vanochtend 5,5 km gelopen. En het ging me toch een potje slecht; steken links, steken rechts, wind tegen, last van ademhaling ik werd helemaal gek (van mezelf). Heb zelfs een paar keer gewoon gelopen. Heeeeel erg. Uiteindelijk toch nog 8,2 km p/u maar ik werd er wel wat depri van . Zondag weer. pufpuf.

viennas welkom terug! Moedig hoor om weer te beginnen vlak voor de winter. Mijn motivatie is toch altijd het best aan het eind vd winter/lente. (Kun je nagaan hoeveel lol ik nu heb
quote:bee-tje schreef op 21 november 2012 @ 10:57:

isa over evy: vandaar dat ik steeds begon met een interval-les voor het inlopen en daarna aan mijn werkelijke les begon

Ik heb vanochtend 5,5 km gelopen. En het ging me toch een potje slecht; steken links, steken rechts, wind tegen, last van ademhaling ik werd helemaal gek (van mezelf). Heb zelfs een paar keer gewoon gelopen. Heeeeel erg. Uiteindelijk toch nog 8,2 km p/u maar ik werd er wel wat depri van . Zondag weer. pufpuf.

viennas welkom terug! Moedig hoor om weer te beginnen vlak voor de winter. Mijn motivatie is toch altijd het best aan het eind vd winter/lente. (Kun je nagaan hoeveel lol ik nu heb

Dank je! Ik vind het weer nu nog wel oké, maar zie op tegen de echte winter! Ik vind de lente heerlijk om te lopen, de zomer is eigenlijk te warm. (zo is er altijd wat natuurlijk)

Soms heb je dat he, zo'n slechte loopdag. Maar je bent geweest, da's het belangrijkste. Mijn ex hardlooptrainster vertelde dat vrouwen vaak slecht lopen rondom hun menstruatie. Dat geef ik dan altijd maar de schuld als het een dagje minder gaat.
@Bee-tje, maakt toch niet uit, toch weer lekker 5,5 km. gelopen!

@Viennas, welkom.

@Miezemuis, lekker 20 km. fietsen! Fietsen is echt niet mijn ding.
Heeft er iemand hier een schema van Evy 5-10? Kan het online nergens vinden. Vind het altijd wel fijn om te weten wat ik kan verwachten en hoe lang ik ongeveer bezig ben.

Isa, jammer dat dat inlopen er maar 1x inzit. Zelf doe je dat niet zo snel, alhoewel het wel beter is als je het wel doet. Ik ga ook meestal gelijk van start, maar merk dat ik dan moeilijk op gang kom. Terwijl als mijn lichaam al opgewarmd is ook de eerste minuten een stuk beter gaat. Ben benieuwd naar de versnellingen, bij welke les ben jij nu?
@ Viennas: Ik luister altijd even het begin van de volgende les Ik heb nu les 1, 2 en 3 gedaan. Morgen of vrijdag loop ik les 4.

Ik kan je alvast vertellen:

Les 1: duurloop 30 min (les duurt zo'n 34 min)

Les 2: duurloop 35 min (les duurt zo'n 38 min)

Les 3: 10 min inlopen, 25 duurloop op rustig tempo met 4 of 5 versnellingen van 30 sec, 10 minuten uitlopen. Totaal zo'n 45 min)
Half december ga ik 5km lopen. Ik vind het wel fijn dat ik de 4-5km nu goed in de benen heb zitten door de duurlopen van de eerste lessen.
Lekker bezig allemaal!

Ik had wat pijntjes aan m'n schenen, heb vrijdag voor het laatst gelopen en ga het vanmiddag maar weer eens proberen.
Heerlijk gelopen, les 3 van 5-10 met Evy. Voor het eerst versnellingen erin, leuk om te doen! Mijn doel is de 10 km op de Marikenloop op 26 mei 2013, moet toch lukken als ik lekker bezig blijf!!

Isa volgens mij gaan we gelijk op! Jij hebt net dezelfde les gelopen zo te zien. Waar ga je de 5 km lopen? Dat moet je zeker gaan lukken! Heb je nog een streeftijd in je hoofd zitten?
Wil er nog iemand de 5 km adventurerun lopen op Ameland op 15 december? Heb 2 kaartjes over. Eventueel ook 2 hotelkamers!

zijn weg
hoetepetoet wijzigde dit bericht op 22-11-2012 20:28
Reden: verkocht
% gewijzigd
quote:viennas schreef op 21 november 2012 @ 13:29:

Heeft er iemand hier een schema van Evy 5-10? Kan het online nergens vinden. Vind het altijd wel fijn om te weten wat ik kan verwachten en hoe lang ik ongeveer bezig ben.

I

Laat maar, gewoon gevonden met Google.

Kiko, ik wil ook de 10 gaan doen met de Marikenloop! Heb dit jaar de 5 gedaan. Vind het wel een afstand hoor...
quote:hoetepetoet schreef op 22 november 2012 @ 10:07:

Wil er nog iemand de 5 km adventurerun lopen op Ameland op 15 december? Heb 2 kaartjes over. Eventueel ook 2 hotelkamers!

Klinkt goed, maar dan heb net toevallig een andere run staan. Lief dat je het hier aanbiedt.

@ Kiko: Ja, we gaan gelijk op

Ik hoop vanmiddag nog te gaan lopen, maar dan moet het overleg niet uitlopen. Helaas gebeurt dat regelmatig. Het is mooi hardloopweervandaag!
quote:viennas schreef op 22 november 2012 @ 11:12:

[...]

Laat maar, gewoon gevonden met Google.

Kiko, ik wil ook de 10 gaan doen met de Marikenloop! Heb dit jaar de 5 gedaan. Vind het wel een afstand hoor...Het schema dat ik heb gevonden, klopt niet met de lessen. Of ik lees die schema's helemaal niet goed
Hello ladies wat een regen! Ik ga niet hardlopen vandaag erg he en jullie?
Ik heb vanmorgen een klein rondje (3,5km) gedaan in de stromende regen.

Maar ik had een week scheen rust genomen dus was al blij dat ik het weer eens kon gaan proberen.
Ik heb al 2 weken niet gelopen: overwerk, moe, regen, etc

Maar morgen ga ik, no more excuses!
Ha allen,

Ikheb gisteren een rondje van 8,7 km gelopen. Was lekkerweer toen.

Morgen ga ik weer, wil ik mijn tijd gaan verbeteren op dit rondje.

Ik ben de muziek van Evy een beetje zat daarom loop ik nu zonder muziek.

Ik was tot les 18met Evy. Ik luister wel van te voren naar de 'lesopbouw' en dat die ik dan zelf.

Snappen jullie hem nog,haha

Ik ben er weer vandoor, rommel opruimen heb hier net een kinderfeestje gehad;-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven