Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 19 december 2012 om 08:36
quote:Marels schreef op 19 december 2012 @ 08:30:
Mja, maar dan kost die ketting dus 40 euro.
En gaan mensen dat er voor uitgeven?
Er zit alleen al voor bijna negen euro kristal in en één stom ringetje kost al 50 cent, sluitinkje 2 euro enzo....
Oei, dat gaat dan inderdaad een dure ketting worden.
Ik heb geen idee verder wat je er voor kunt vragen.
De enige tip die ik heb is, ga een goedkopere hobby zoeken
Mja, maar dan kost die ketting dus 40 euro.
En gaan mensen dat er voor uitgeven?
Er zit alleen al voor bijna negen euro kristal in en één stom ringetje kost al 50 cent, sluitinkje 2 euro enzo....
Oei, dat gaat dan inderdaad een dure ketting worden.
Ik heb geen idee verder wat je er voor kunt vragen.
De enige tip die ik heb is, ga een goedkopere hobby zoeken
woensdag 19 december 2012 om 08:40
Hahaha, ik maak ook veel goedkopere dingen hoor.
Dit vond ik zelf gewoon een keer leuk om te maken.
Maar ja, parels en Swarovski zijn duur, en ik vond dat je daar dan beter zilver voor kan gebruiken, dan heb je echt een blijvend sieraad.
Maar ik denk dat ik de echte parelkettingen wat apart leg.
De meeste van mijn dingen vraag ik tussen de 10 en 15 euro voor, alleen deze zijn duurder.
Dit vond ik zelf gewoon een keer leuk om te maken.
Maar ja, parels en Swarovski zijn duur, en ik vond dat je daar dan beter zilver voor kan gebruiken, dan heb je echt een blijvend sieraad.
Maar ik denk dat ik de echte parelkettingen wat apart leg.
De meeste van mijn dingen vraag ik tussen de 10 en 15 euro voor, alleen deze zijn duurder.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 19 december 2012 om 08:43
quote:calvijn1 schreef op 18 december 2012 @ 23:39:
Ik heb nog een leuk boek in de aanbieding
Versjes voor het slapen gaan incl. cd
http://www.boekwijs.nl/boek/versjes-voo ... pengaanHet is echt een heel leuk boek en nog helemaal nieuw
Ik heb nog een leuk boek in de aanbieding
Versjes voor het slapen gaan incl. cd
http://www.boekwijs.nl/boek/versjes-voo ... pengaanHet is echt een heel leuk boek en nog helemaal nieuw
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 19 december 2012 om 08:48
woensdag 19 december 2012 om 08:52
Het is gelukkig geen echte rommelmarkt.
En weet je, ik heb voor dezelfde kettingen ook een alternatief met glaskralen en nepparels, voor 12,50
Maar ik dacht zomaar, als mensen echt iets moois willen hebben voor de kerst....
Ach, en ik vond het gewoon leuk om te ze maken.
@Marmul; er zit alleen al zeker 20 euro materiaalkosten in... 30 euro moet ik er zéker wel voor vragen dus.... Da's echt het minimum.
En weet je, ik heb voor dezelfde kettingen ook een alternatief met glaskralen en nepparels, voor 12,50
Maar ik dacht zomaar, als mensen echt iets moois willen hebben voor de kerst....
Ach, en ik vond het gewoon leuk om te ze maken.
@Marmul; er zit alleen al zeker 20 euro materiaalkosten in... 30 euro moet ik er zéker wel voor vragen dus.... Da's echt het minimum.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 19 december 2012 om 09:00
woensdag 19 december 2012 om 09:53
@Zaza, ik heb wellicht wel interesse in het jack. En zo te zien loopt jouw zoon net iets voor op die van mij, dus als je bovenkleding over hebt in 92 (daar zit hij nu net wel, net niet in) dan hou ik me aanbevolen.
Ukkie, ik ben echt voor je bezig!
Kleding waar je om vroeg is er in ieder geval nog...
Kleding waar je om vroeg is er in ieder geval nog...
woensdag 19 december 2012 om 10:30
quote:MamaK77 schreef op 19 december 2012 @ 09:53:
@Zaza, ik heb wellicht wel interesse in het jack. En zo te zien loopt jouw zoon net iets voor op die van mij, dus als je bovenkleding over hebt in 92 (daar zit hij nu net wel, net niet in) dan hou ik me aanbevolen.
Kleding waar je om vroeg is er in ieder geval nog...Doe het rustig aan, ik ben zelf voor het eerst weer op de been na 3 dagen ziek zijn.. pff !
Kleding waar je om vroeg is er in ieder geval nog...Doe het rustig aan, ik ben zelf voor het eerst weer op de been na 3 dagen ziek zijn.. pff !
woensdag 19 december 2012 om 12:56
woensdag 19 december 2012 om 14:20
quote:Marels schreef op 14 december 2012 @ 23:23:
[...]
Ik kan het maandag pas op het werk navragen, dus als je kunt wachten?
Ik zou heel graag een kleine piano willen voor op onze gesloten afdeling, maar ik weet niet of het gaat lukken, de baas moet beslissen.Als je nog interesse hebt, hoor ik het graag. MrsPuntzak kan hem helaas niet overnemen.
[...]
Ik kan het maandag pas op het werk navragen, dus als je kunt wachten?
Ik zou heel graag een kleine piano willen voor op onze gesloten afdeling, maar ik weet niet of het gaat lukken, de baas moet beslissen.Als je nog interesse hebt, hoor ik het graag. MrsPuntzak kan hem helaas niet overnemen.
woensdag 19 december 2012 om 15:01