Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 10 december 2012 om 12:29
quote:Rara70 schreef op 10 december 2012 @ 12:25:
Goedemiddag Mods,
Een week geleden heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe het kan dat een gepermabande mij nog mails stuurt. Hebben jullie hier al een antwoord op?
Thnx!
Ik heb daar dacht ik een antwoord op gezien hier Rara. Anders kan ik eind van de middag wel even terug zoeken achter de schermen want ik heb er iets over gelezen.
Misschien weet de Mod het uit haar hoofd.
mvg,
Junior.
Goedemiddag Mods,
Een week geleden heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe het kan dat een gepermabande mij nog mails stuurt. Hebben jullie hier al een antwoord op?
Thnx!
Ik heb daar dacht ik een antwoord op gezien hier Rara. Anders kan ik eind van de middag wel even terug zoeken achter de schermen want ik heb er iets over gelezen.
Misschien weet de Mod het uit haar hoofd.
mvg,
Junior.
maandag 10 december 2012 om 14:03
quote:Rara70 schreef op 10 december 2012 @ 12:25:
Goedemiddag Mods,
Thnx!
Beste Rara,
Op 4 december jl. is er een reactie gegeven. Deze luidde:
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 december 2012 @ 09:26:
[...]
Beste Rara,
Uit navraag blijkt dat een gepermabande in principe geen enkele inlogmogelijkheid meer zou moeten hebben. Mocht je desondanks toch hebben ondervonden dat een gepermabande gebruikt maakt van de profielfuncties en je lastigvalt met een vriendenverzoek, wil je de gegevens van deze persoon dan mailen naar forum@viva.nl? Dan zal men eea uiteraard voor je gaan uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Ik denk dat je dit bericht niet hebt gezien?
Kun je ons alsnog even mailen?
Hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Goedemiddag Mods,
Thnx!
Beste Rara,
Op 4 december jl. is er een reactie gegeven. Deze luidde:
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 december 2012 @ 09:26:
[...]
Beste Rara,
Uit navraag blijkt dat een gepermabande in principe geen enkele inlogmogelijkheid meer zou moeten hebben. Mocht je desondanks toch hebben ondervonden dat een gepermabande gebruikt maakt van de profielfuncties en je lastigvalt met een vriendenverzoek, wil je de gegevens van deze persoon dan mailen naar forum@viva.nl? Dan zal men eea uiteraard voor je gaan uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Ik denk dat je dit bericht niet hebt gezien?
Kun je ons alsnog even mailen?
Hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
maandag 10 december 2012 om 14:10
Thnx Junior, maar ik heb dus op 4 december een mail gestuurd naar forum@viva.nl met daarin alle gegevens van de gebande.
maandag 10 december 2012 om 14:27
quote:Rara70 schreef op 10 december 2012 @ 14:10:
Thnx Junior, maar ik heb dus op 4 december een mail gestuurd naar forum@viva.nl met daarin alle gegevens van de gebande.
O, excuses. Dat had ik niet goed begrepen.
Ik zal de moderators vragen zsm te reageren op je email!
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
O, excuses. Dat had ik niet goed begrepen.
Ik zal de moderators vragen zsm te reageren op je email!
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
maandag 10 december 2012 om 16:31
quote:Anyco schreef op 10 december 2012 @ 15:35:
Ik heb iemand gestaft maar haar berichtje staat er nog...
Mode en beauty; grote maten BH's. Reclame.
Het bericht is verwijderd. Tip voor de volgende keer: de link die al in het venster staat als je staft, graag laten staan, dan weten wij om welke posting het gaat.
Bedankt voor je melding.
met vriendelijke groet,
Junior
Ik heb iemand gestaft maar haar berichtje staat er nog...
Mode en beauty; grote maten BH's. Reclame.
Het bericht is verwijderd. Tip voor de volgende keer: de link die al in het venster staat als je staft, graag laten staan, dan weten wij om welke posting het gaat.
Bedankt voor je melding.
met vriendelijke groet,
Junior
maandag 10 december 2012 om 17:42
Ik heb net even getest en het plaatjes plakken gaat gewoon. (dit n.a.v. een plaatje die door een nieuwe TO geplakt was in "vriend is naar een hoer gegaan")
Alhoewel ik hier al een tijd rondhang, kan ik me niet herinneren dat ik bij jullie toestemming op mijn account heb aangevraagd om te plakken. Ik vind het prima hoor, daar niet van.
Maar een nieuwe TO kan het voorlopig helemaal niet totdat de 200 posts zijn gehaald. Toch????
Alhoewel ik hier al een tijd rondhang, kan ik me niet herinneren dat ik bij jullie toestemming op mijn account heb aangevraagd om te plakken. Ik vind het prima hoor, daar niet van.
Maar een nieuwe TO kan het voorlopig helemaal niet totdat de 200 posts zijn gehaald. Toch????
maandag 10 december 2012 om 18:18
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 december 2012 @ 17:41:
Topic Vriend is naar een hoer gegaan is ter beoordeling van de moderators offline gehaald.
mvg,
Junior.Topic blijft offline ivm een trolltopic.
Topic Vriend is naar een hoer gegaan is ter beoordeling van de moderators offline gehaald.
mvg,
Junior.Topic blijft offline ivm een trolltopic.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 10 december 2012 om 19:07
quote:Mopsie41 schreef op 10 december 2012 @ 17:42:
Ik heb net even getest en het plaatjes plakken gaat gewoon. (dit n.a.v. een plaatje die door een nieuwe TO geplakt was in "vriend is naar een hoer gegaan")
Maar een nieuwe TO kan het voorlopig helemaal niet totdat de 200 posts zijn gehaald. Toch????Dat was wel de bedoeling, maar blijkbaar is die functie ondermijnd...
Maar een nieuwe TO kan het voorlopig helemaal niet totdat de 200 posts zijn gehaald. Toch????Dat was wel de bedoeling, maar blijkbaar is die functie ondermijnd...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 10 december 2012 om 19:12
maandag 10 december 2012 om 20:01
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 december 2012 @ 00:31:
[...]
ik heb je laatste topic offline gehaald, maar het is me niet duidelijk of je alles weg wil hebben. Als dat het geval is, kun je je nick laten anonimiseren door de moderators.
met vriendelijke groet,
Junior
Ontzettend bedankt!
Doe maar anomiseren aub.
Dan kan ik met een nieuwe naam beginnen toch?
Veiliger idee.
Liefs,
[...]
ik heb je laatste topic offline gehaald, maar het is me niet duidelijk of je alles weg wil hebben. Als dat het geval is, kun je je nick laten anonimiseren door de moderators.
met vriendelijke groet,
Junior
Ontzettend bedankt!
Doe maar anomiseren aub.
Veiliger idee.
Liefs,
maandag 10 december 2012 om 20:08
quote:... schreef op 10 december 2012 @ 20:01:
[...]
Ontzettend bedankt!
Doe maar anomiseren aub.
Veiliger idee.
Liefs,
Ik zal het doorgeven aan de moderators
met vriendelijke groet,
Junior
[...]
Ontzettend bedankt!
Doe maar anomiseren aub.
Veiliger idee.
Liefs,
Ik zal het doorgeven aan de moderators
met vriendelijke groet,
Junior
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2012 21:20
Reden: naam verwijderd
Reden: naam verwijderd
% gewijzigd
maandag 10 december 2012 om 22:54
Ideetje?
Is het misschien wat om in de pijler Entertainment een algemeen topic te maken over series? Er worden vaak topics geopend over wat de leukste series zijn, nu bestaan er twee topics over 'wat je favoriete serie is' en 'leuke series op DVD'.
Als er zoveel topics over geopend worden, is er misschien wel behoefte aan een centraal topic over Series....
Is het misschien wat om in de pijler Entertainment een algemeen topic te maken over series? Er worden vaak topics geopend over wat de leukste series zijn, nu bestaan er twee topics over 'wat je favoriete serie is' en 'leuke series op DVD'.
Als er zoveel topics over geopend worden, is er misschien wel behoefte aan een centraal topic over Series....