Mode & Beauty kletstopic
zondag 23 december 2012 om 22:35
leuke outfits inderdaad cosima, vooral die eerste en tweede!
Ik heb geen speciale kerstoutfit gekocht. Morgenavond eten bij schoonmoeder. Trek dan gewoon een leuk (feestelijk) shirtje aan met rok/broek. Weet nog niet precies wat. Eigenlijk heeft iedereen vrij normale kleding aan dus als ik in een glitter kerstjurk zou komen zou 't een beetje overdressed zijn.
Ik vind het ook wel leuk om cadeautjes voor anderen te kopen. We krijgen cadeaus van mijn ouders en ook wat van m'n schoonmoeder. Dit jaar heb ik zelf niks gekocht
heb het nu zo druk met 't nieuwe huis.. het geld vliegt er al hard genoeg uit momenteel. Bovendien krijg ik van bijvoorbeeld (schoon)broer/zus ook niks dus helemaal schuldig hoef ik me niet te voelen.
Zag bij m'n ouders al pakjes onder de boom liggen dus ik ben benieuwd:-)
Ik forum nu mobiel dus kan geen plaatjes plakken. Als ik iets leuks zie op internet dan laat ik t hier wel zien!
Ben ook van plan de komende tijd wat kringloopwinkels af te struinen. Wil bijvoorbeeld mooie nachtkastjes. Nu is daar geen plek voor maar in het nieuwe huis wel. Verder wil ik nog wat leuke prullaria voor in huis om t wat aan te kleden.
Ik heb geen speciale kerstoutfit gekocht. Morgenavond eten bij schoonmoeder. Trek dan gewoon een leuk (feestelijk) shirtje aan met rok/broek. Weet nog niet precies wat. Eigenlijk heeft iedereen vrij normale kleding aan dus als ik in een glitter kerstjurk zou komen zou 't een beetje overdressed zijn.
Ik vind het ook wel leuk om cadeautjes voor anderen te kopen. We krijgen cadeaus van mijn ouders en ook wat van m'n schoonmoeder. Dit jaar heb ik zelf niks gekocht
Zag bij m'n ouders al pakjes onder de boom liggen dus ik ben benieuwd:-)
Ik forum nu mobiel dus kan geen plaatjes plakken. Als ik iets leuks zie op internet dan laat ik t hier wel zien!
Ben ook van plan de komende tijd wat kringloopwinkels af te struinen. Wil bijvoorbeeld mooie nachtkastjes. Nu is daar geen plek voor maar in het nieuwe huis wel. Verder wil ik nog wat leuke prullaria voor in huis om t wat aan te kleden.
maandag 24 december 2012 om 09:31
dinsdag 25 december 2012 om 09:15
Jeetje wat leuk zeg, ben opgelicht op marktplaats omdat ik eens een keer iemand wou geloven. Wilde woensdag schoenen van mij kopen, wilde ze zaterdag aan. En ze hoopte dat ze die op tijd binnen had voor der kerstfeestje zaterdag.. Ja is goed ik stuur het wel op en ik zie het geld wel op mijn rekening. Via een andere bank duurt het een paar dagen.. Maar nee nu heb ik nog steeds geen geld op mijn rekening gezien.
Ik zal nog eens aardig zijn en iemand er op geloven. Dag 45 euro en dag verzendkosten.. Kon het nog wel goed gebruiken. Het adres heb ik wel, vriend wilt eigenlijk langs gaan als ik deze week nog geen geld heb gezien.. (heb al een paar mailtjes gestuurd) maar ja en dan..
Fijne kerst allemaal!
Ik zal nog eens aardig zijn en iemand er op geloven. Dag 45 euro en dag verzendkosten.. Kon het nog wel goed gebruiken. Het adres heb ik wel, vriend wilt eigenlijk langs gaan als ik deze week nog geen geld heb gezien.. (heb al een paar mailtjes gestuurd) maar ja en dan..
Fijne kerst allemaal!
dinsdag 25 december 2012 om 09:21
quote:missdaisyduke schreef op 20 december 2012 @ 15:51:
leuk voor dagelijkse dingen, redelijk mijn stijl ook (hoewel ik meestal donker gekleurde leggings / maillots draag ipv broeken)
[img]http://media-cache-lt0.pinterest.com/up ... 40hN_b.jpg[/img]Oh dat is een mooie outfit zeg :o ik vind leuke outfits moeilijk in de winkel moet ik zeggen...
leuk voor dagelijkse dingen, redelijk mijn stijl ook (hoewel ik meestal donker gekleurde leggings / maillots draag ipv broeken)
[img]http://media-cache-lt0.pinterest.com/up ... 40hN_b.jpg[/img]Oh dat is een mooie outfit zeg :o ik vind leuke outfits moeilijk in de winkel moet ik zeggen...
woensdag 26 december 2012 om 11:21
Hoi Cookie, dat is echt bagger zeg! Hopelijk komt het nog goed, maar ik vrees ervoor. Ben zelf 1X opgelicht op MP en dat zorgde even voor een flinke vertrouwensdeuk bij mij. Ik kan er met mn kop gewoon niet bij dat mensen zulke dingen willens en wetens flikken...
In de winkel leuke outfits vinden is ook moeilijk, je moet eigenlijk gewoon écht goed kunnen combineren met de spullen die je al hebt, en dat in jr hoofd hebben als je gaat shoppen.
In de winkel leuke outfits vinden is ook moeilijk, je moet eigenlijk gewoon écht goed kunnen combineren met de spullen die je al hebt, en dat in jr hoofd hebben als je gaat shoppen.
woensdag 26 december 2012 om 21:10
Hi ladies hoe is jullie kerst geweest? De mijne was leuk,wel een beetje jammer dat ik me niet zo top voelde. Maar iedereen was blij me de cadeautjes, ik ook! Ik denk dat mijn gripje terug is, ik zit echt te trillen op de bank, hopelijk is het over tot Oud en Nieuw... Cookie jammer zeg van die geld, ik hoop dat je ze nog terug krijgt! Daarom ben ik toch wel een beetje huiverig over MP.
woensdag 26 december 2012 om 22:47
Ik heb een rustige kerst gehad. Leuke cadeaus gekregen. O.a. een tegoedbon van de Hunkemoller. Komt wel goed uit want was al van plan om nieuw ondergoed te kopen. Bh's koop ik nooit bij de Hunkemoller.
Ik keek net op de site van de Zara en zag deze jas:
vinden jullie dat er ook niet raar uitzien, die mouwen? Ik neem aan dat het 'zo hoort' bij 't model jas maar ik zou echt geen winterjas willen hebben waarvan de mouwen wat korter zijn...
LBD van de Mango
Dit soort jurkjes (weet niet hoe het heet) al veel gezien dit seizoen. Niet echt iets voor mij.. iets te tuttig denk ik.
Nog een LBD
Dit vind ik persoonlijk niks...
wel leuk, en je hoeft je buik niet in te houden..
Dit is blijkbaar een bouclé stofje/jurkje.. wist ik nog niet!
rode jurk met strik, leuk detail
deze lijkt een beetje op mijn winterjas:
wollen jas, maar of ie wam is..?
dit is allemaal van Mango. Ik stop nu met plaatjes plakken, kan zo nog wel even doorgaan.. haha
ga m'n bed maar eens opzoeken.
Ik keek net op de site van de Zara en zag deze jas:
vinden jullie dat er ook niet raar uitzien, die mouwen? Ik neem aan dat het 'zo hoort' bij 't model jas maar ik zou echt geen winterjas willen hebben waarvan de mouwen wat korter zijn...
LBD van de Mango
Dit soort jurkjes (weet niet hoe het heet) al veel gezien dit seizoen. Niet echt iets voor mij.. iets te tuttig denk ik.
Nog een LBD
Dit vind ik persoonlijk niks...
wel leuk, en je hoeft je buik niet in te houden..
Dit is blijkbaar een bouclé stofje/jurkje.. wist ik nog niet!
rode jurk met strik, leuk detail
deze lijkt een beetje op mijn winterjas:
wollen jas, maar of ie wam is..?
dit is allemaal van Mango. Ik stop nu met plaatjes plakken, kan zo nog wel even doorgaan.. haha
ga m'n bed maar eens opzoeken.
donderdag 27 december 2012 om 19:26
Een heel mooie jas FD! Waar komt het vandaan?
Hebben jullie al veel gekocht in de sale of wachten jullie tot januari? Ik heb eigenlijk nog niets gekocht, ik wacht nog even tot begin januari. Ik weet niet meer wie de Masterpiece mascara goed vond, maar hij is nu 2 voor de prijs van 1 bij Kruidvat en Etos zag ik...
Hebben jullie al veel gekocht in de sale of wachten jullie tot januari? Ik heb eigenlijk nog niets gekocht, ik wacht nog even tot begin januari. Ik weet niet meer wie de Masterpiece mascara goed vond, maar hij is nu 2 voor de prijs van 1 bij Kruidvat en Etos zag ik...