Welke auto rij jij?
vrijdag 4 januari 2013 om 16:36
Naar aanleiding van het vrouwen achter het stuur topic en gezien we geconstateerd hebben dat hier alleen maar vrouwen schrijven die geweldig kunnen autorijden én parkeren wil ik ook wel weten: welke auto rijd jij? Ohja en ben je vrouw of man natuurlijk, en hoeveel rij je gemiddeld?
En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
vrijdag 4 januari 2013 om 16:40
Voor 5 jaar terug gaf ik training aan een team samen met nog een vrouw. We waren beide halverwege de 20. Ik kwam altijd op de oude barrel fiets, zij in haar te gek gave peugeot 205
Een jaar later waren we allebei aan de man. Vanaf dat moment reed zij naar de wedstrijden in zijn Audi A5 en ik reed erheen in vriends BMW compact automaat
En dat doen we nu tot op de dag van vandaag!
Een jaar later waren we allebei aan de man. Vanaf dat moment reed zij naar de wedstrijden in zijn Audi A5 en ik reed erheen in vriends BMW compact automaat
En dat doen we nu tot op de dag van vandaag!
vrijdag 4 januari 2013 om 16:42
Opel Corsa, sport edition uit 2010. Nieuw gekocht en een prima auto.
Vriend rijdt een Fiat Panda, goedkoop aan kunnen komen en hij gebruikt 'm alleen voor zijn woon-werk kilometers. De overige km maakt hij met mijn auto. Niet echt een mannelijke auto, maar dat is zijn keuze:)
Rij gemiddeld 600 km ( alleen maar de km voor het werk)per week, zo'n 25.000-30.000 op jaarbasis. Daarnaast nog de privé kilometers en de vakanties, ik denk totaal op 35.000 km per jaar.
Staan de auto's van vader of moeder voor de deur, dan neem ik deze mee in het weekend. Een Audi S6 en een Audi Q3. Rijdt toch wat anders dan mijn Opel:)
Mochten vriend en ik kinderen krijgen, dan wordt het wel een grotere auto, voorkeur is nu Nissan Qashqai, dat wordt nog even sparen-;)
Vriend rijdt een Fiat Panda, goedkoop aan kunnen komen en hij gebruikt 'm alleen voor zijn woon-werk kilometers. De overige km maakt hij met mijn auto. Niet echt een mannelijke auto, maar dat is zijn keuze:)
Rij gemiddeld 600 km ( alleen maar de km voor het werk)per week, zo'n 25.000-30.000 op jaarbasis. Daarnaast nog de privé kilometers en de vakanties, ik denk totaal op 35.000 km per jaar.
Staan de auto's van vader of moeder voor de deur, dan neem ik deze mee in het weekend. Een Audi S6 en een Audi Q3. Rijdt toch wat anders dan mijn Opel:)
Mochten vriend en ik kinderen krijgen, dan wordt het wel een grotere auto, voorkeur is nu Nissan Qashqai, dat wordt nog even sparen-;)
vrijdag 4 januari 2013 om 16:44
vrijdag 4 januari 2013 om 16:45
vrijdag 4 januari 2013 om 16:45
Ik ook een grote, snelle en mannelijke auto. Een jaar of wat terug had ik het nooit geloofd als iemand me had verteld dat ik ooit zo'n auto zou kopen. Ik ben veel meer van de kleinere sportievere auto's. Maar helaas heb ik fysiek echt veel comfort nodig om überhaupt nog te kunnen rijden en bovendien moet er een grote hond mee kunnen.
1 + 1 is 2!
1 + 1 is 2!