jubi 4 jaar relatie

13-05-2008 12:46 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn vriend en ik zijn volgende week 4 jaar bij elkaar. Natuurlijk niet echt een jubileum, maar toch leuk om er wat aandacht aan te schenken. Ik vind het alleen altijd zo moeilijk om voor een man iets te verzinnen. Ik wil wel iets leuks voor hem verzinnen, want hij heeft al veel met me meegemaakt (borderline).

Weet iemand iets origineels? Het hoeft niet duur te zijn, we zijn net terug van vakantie en we hebben een huis gekocht, als het maar origineel is.

Iemand een gouden tip?
quote:yoyo2 schreef op 13 mei 2008 @ 14:09:

jubi is idd meer een babypijlerwoordje Welnee , past hier goed bij dinnetje / mannie / hubbie / rela / etc
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik bedoel het absoluut niet als een rotopmerking maar als ik als kado uitgebreid zou koken , daarna zou masseren en daarna mijn man uit elkaar zou trekken zou dat niet eens opgemerkt worden als kado ..... oké, die dvd dan weer wel want die brandt mijn man normaal .
quote:Onderdezon schreef op 13 mei 2008 @ 14:06:

Gut, ik zat mijn hoofd al te breken over de vraag wat in hemelsnaam een 'jubi' is, maar het is slang voor jubileum! Waarom kort je dat af? Zo'n moeilijk woord is het toch niet?je zult maar 4 extra letters moeten tikken met dit warme weer!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 mei 2008 @ 14:07:

Heb je een jubi ?

Versier je tubi !

Of je hubi!

Speel een avondje truth or dare. Krijgen jullie geheid knallende ruzie, die je dan weer passioneel goed kunt maken.

Liefdevol? Ok, misschien niet maar wel een originele. Ik heb hem tenminste nog nergens eerder gelezen.
Jaaaaaaaaaaaaaa , truth or dare !!!!

Of ; jij zegt een datum en hij moet zeggen wat daar voor bijzonders mee was ( eerste keer bioscoop , eerste keer zoenen , etc ) ..........ook geinig .
Jubi ?

Versier je tubi voor je hubi !
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 mei 2008 @ 14:35:

Ik bedoel het absoluut niet als een rotopmerking maar als ik als kado uitgebreid zou koken , daarna zou masseren en daarna mijn man uit elkaar zou trekken zou dat niet eens opgemerkt worden als kado ..... oké, die dvd dan weer wel want die brandt mijn man normaal .

Ik bedoel daarmee niet dat het een kado voor mij zou zijn maar in het kader van dat ze net een huis gekocht hebben, en net terug zijn op vakantie leek me een duur kado niet zo op zijn plaatst. Ik weet zoveel dingen die origineler zijn of aparter. Maar ja, ik vind dat ook niet zo voor 4 jaar samen. Want voor je het weet (zie ook andere topics) wil je jezelf overtreffen wat je het jaar ervoor hebt gedaan. Het feit dat je aan die dag denkt .......... aandachtdagje aan elkaar besteden lijkt me toch wel genoeg? Als ze overdag vrij zijn een lekkere strandwandeling ofzo maken, of iets anders wat ze leuk vinden.

En waarom moeten de vrouwen het altijd verzinnen? . Geef hem nu al een heel lief kaartje met een hint dat je op die dag verrast wilt worden. Kijken waar hij mee komt .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:nellie3 schreef op 13 mei 2008 @ 13:04:

[...]

Ja, ik denk niet dat hij dat zal weten te waarderen. Andere, mooie vrouwen in lingerie misschien... Maar aangezien het ook mijn jubi is, zal ik maar geen stripper thuis laten komen

Hmmm, hij ziet jou niet graag in lingerie...

Dan zou ik dat vierjarige JUBI nooit gehaald hebben...
En als je gaat koken met een koksschort voor en alleen mooie lingerie eronder of helemaal niets, dan weet je zeker dat je direct aan het toetje begint.
quote:mylenevalerie schreef op 13 mei 2008 @ 14:54:

En als je gaat koken met een koksschort voor en alleen mooie lingerie eronder of helemaal niets, dan weet je zeker dat je direct aan het toetje begint.

O, daar heb ik dan meteen beeld bij. Dat jij daar staat te koken (niet jij MV maar TO), met alleen een goudgeschilderde kurk in de anus (de string zijn we nu toch wel een keer voorbij mag ik hopen) en een schort voor en dat hij dan - omdat hij geen idee had - juist die avond had uitgekozen om een groepje collega's mee naar huis te nemen om voetballen te kijken.

Verassing!
quote:eleonora schreef op 13 mei 2008 @ 15:08:

[...]

O, daar heb ik dan meteen beeld bij. Dat jij daar staat te koken (niet jij MV maar TO), met alleen een goudgeschilderde kurk in de anus (de string zijn we nu toch wel een keer voorbij mag ik hopen) en een schort voor en dat hij dan - omdat hij geen idee had - juist die avond had uitgekozen om een groepje collega's mee naar huis te nemen om voetballen te kijken.

Verrassing!Nou het wordt dan wel een jubileum die je je hele leven niet meer zal vergeten en niet zal overtreffen .
Én het is origineel!
mijn gouden tip verras hem met iets waar die wat aan heeft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:eleonora schreef op 13 mei 2008 @ 15:35:

Én het is origineel!En TO zal ook niet het probleem krijgen dat vriendlief de jubileum-datum het jaar erop en de volgende jaren vergeet . Hoeveel mannen herinneren zich die datums nou!
quote:calvijn1 schreef op 13 mei 2008 @ 14:06:

[...]

Dit had je toch ook zelf kunnen bedenken?

Hoe heb je je jubi (vreselijk jeukwoord) alle andere jaren dan gevierd?Dat mag je niet zeggen dat het een jeukwoord is. Dan ben je negatief enzo
quote:itsme26 schreef op 13 mei 2008 @ 15:37:

mijn gouden tip verras hem met iets waar die wat aan heeftGezellig voor TO, geeft ze hem een nieuwe elektrische boor, zit hij de hele avond de handleiding te lezen hoe het ding werkt, want ja, dat ding wil hij zo snel mogelijk in gebruik nemen. Zit je dan gezellig alleen.
quote:mylenevalerie schreef op 13 mei 2008 @ 15:42:

[...]

Gezellig voor TO, geeft ze hem een nieuwe elektrische boor, zit hij de hele avond de handleiding te lezen hoe het ding werkt, want ja, dat ding wil hij zo snel mogelijk in gebruik nemen. Zit je dan gezellig alleen.daar heb je een punt, tenzij jij in lingerie uitlegt hoe die boor werkt
correctie met een kurk in je anus uitlegt hoe die boor werkt (of kun je dan beter in schroef erin stoppen)
Aangezien TO wrs niet met een kurk in haar anus uit gaat leggen hoe een boormachine werkt...

Hier wat dingetjes die ik wel eens als verrassing doe/heb gedaan:

* Huis aan kant, kaarsjes aan, tv uit, telefoon uit, uitgebreid koken en romantisch muziekje aan. Niet origineel, wordt wel altijd op prijs gesteld.

* een cd'tje branden met nummers die een bepaalde betekenis voor jullie hebben. Leuk kadotasje kopen, foto van jullie samen op de voorkant en een lief kaartje erbij.

* Meenemen uit eten naar een apart restaurant. In A'dam heb je bijv. een restaurant waar je in het donker kunt eten.

* Door het hele huis gedichtjes gelegd, die van het ene naar het andere gedichtje verwezen. Hij heeft ze allemaal gezocht, en ze eindigden bij een envelop met 2 kaartjes voor de Doe Maar musical.

* Regel (stiekem) een dagje weg voor jullie samen, met iets wat je normaal gesproken niet zo snel doet. Dus geen film/sauna/bios als je dat regelmatig doet, maar iets anders leuks. Eventueel in een andere stad/land. Bij ons was dat dus die musical. Belgie of Duitsland is ook naast de deur.

Verder kom ik even niet. Het is niet bijster origineel allemaal, maar hij (en ik) vinden het altijd erg leuk Oh en wat ook goed helpt is niks vertellen van tevoren. Hooguit dat hij die dag/avond vrij moet houden.
quote:itsme26 schreef op 13 mei 2008 @ 15:45:

correctie met een kurk in je anus uitlegt hoe die boor werkt (of kun je dan beter in schroef erin stoppen)

*noteert*

Bij doe-het-zelf-machinerie cadeaus, schroef in anus draaiennnnn.....

Mag het ook een flinke keilbout zijn Itsme?
Wurksjoppen heb ik ook nog niet gezien..

Is tegenwoordig errug hip...
schroef of keilbout is naar eigen invulling, ikzelf stel voor hoe zwaarder de doe het zelf machine hoe groter de schroef of keilbout
quote:itsme26 schreef op 13 mei 2008 @ 15:45:

correctie met een kurk in je anus uitlegt hoe die boor werkt (of kun je dan beter in schroef erin stoppen)Zie je ze al bij de eerste hulp aankloppen! Kurk te diep in anus geboord en krijgt boor er niet meer uit. En hij al zwetend lezen in de handleiding hoe je die boor weer tegengesteld kan laten draaien. Pfffff, krijg het er al warm van als ik eraan denk. Of was dat de bedoeling, beetje op temperatuur komen?
quote:superstar_2 schreef op 13 mei 2008 @ 16:00:

Wurksjoppen heb ik ook nog niet gezien..

Is tegenwoordig errug hip...

Of worshippen, dat kan ook Super. Even het internet checken welke swami er in het land is, of welke gebedsgenezer op tournee ons land aandoet.

Ook dat kan mensen enórm dicht bij elkaar brengen, fijn een stukje knuffel-zen-lichttherapie of iets met tantra's of mantra's.
quote:mylenevalerie schreef op 13 mei 2008 @ 16:01:

[...]

Zie je ze al bij de eerste hulp aankloppen! Kurk te diep in anus geboord en krijgt boor er niet meer uit. En hij al zwetend lezen in de handleiding hoe je die boor weer tegengesteld kan laten draaien. Pfffff, krijg het er al warm van als ik eraan denk. Of was dat de bedoeling, beetje op temperatuur komen?in een keer goed myleen, dit doe je om op temperatuur te komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven