Het wakkere kletstopic!
dinsdag 5 februari 2013 om 21:22
Ik mag graag crime series kijken AR, zoals vanavond Elementary en The Following, heerlijk vind ik dat. Net als Criminal Minds, beetje spannend. Eerder op de avond kijk ik graag The Big Bang Theorie, en ik geniet van Het Schaep, haha. Vrij wisselende programma's dus, maar ik heb eigenlijk (erg, als ik het nu zo typ) elke avond wel vaste programma's waar ik naar kijk.
dinsdag 5 februari 2013 om 22:50
Hahaha, jongste gaat vrijdag met 2 vrienden en een vriendin op wintersport en zorgmama (vooral op het gebied van eten) heeft natuurlijk aangeboden het overlevingspakket te maken.
Kreeg vandaag het boodschappenbriefje, hou je vast dit is alleen voor de heenreis.
16 broodjes met o.a. blikworst, ham/kaas, chocoladepasta
8 krentebollen met suiker of kaas
8 worstenbroodjes
1 middelgroot bakje met mini gehaktballetjes
1 middelgroot bakje met blokjes kaas en komkommer
1 groot pak Marsen
1 groot pak Snikckers
En graag 2 blikken tomaten cremesoep met stokbrood voor de eerste avond.
En bedenk me net dat ik ook maar twee gevulde stokbroden maak voor de hartige trek de andere dag.
Kreeg vandaag het boodschappenbriefje, hou je vast dit is alleen voor de heenreis.
16 broodjes met o.a. blikworst, ham/kaas, chocoladepasta
8 krentebollen met suiker of kaas
8 worstenbroodjes
1 middelgroot bakje met mini gehaktballetjes
1 middelgroot bakje met blokjes kaas en komkommer
1 groot pak Marsen
1 groot pak Snikckers
En graag 2 blikken tomaten cremesoep met stokbrood voor de eerste avond.
En bedenk me net dat ik ook maar twee gevulde stokbroden maak voor de hartige trek de andere dag.
dinsdag 5 februari 2013 om 23:23
Dank je Mar. Ja ik ben altijd met eten voor ze bezig. Komt jongste binnen, dan is het gelijk, wil je een uitsmijter, wraps, pannekoeken? Ohh, ik heb ook nog pizza, dat dan misschien?Nee, chips dan offehh borrelnootjes? Mars, Twix??
En toen oudste hier nog verbleef stond er ook altijd eten voor hem klaar, al was het middernacht.
Gek worden ze er soms van, maar nu komt het goed uit voor hem en zijn vrienden
En toen oudste hier nog verbleef stond er ook altijd eten voor hem klaar, al was het middernacht.
Gek worden ze er soms van, maar nu komt het goed uit voor hem en zijn vrienden