Divorce
maandag 11 februari 2013 om 13:48
dinsdag 12 februari 2013 om 00:13
quote:sweetfirefly schreef op 11 februari 2013 @ 19:54:
Ik vind het ook goed dat een probleem als analfabetisme wordt aangehaald. Anders zijn de karakters allemaal te perfect.ik vind het juist een beetje vergezocht, net als bij gtst, wat zullen we er nu nog eens bijdoen, om het nog wat ongeloofwaardiger te maken?
Ik vind het ook goed dat een probleem als analfabetisme wordt aangehaald. Anders zijn de karakters allemaal te perfect.ik vind het juist een beetje vergezocht, net als bij gtst, wat zullen we er nu nog eens bijdoen, om het nog wat ongeloofwaardiger te maken?
zondag 24 februari 2013 om 22:39
zondag 24 februari 2013 om 22:52
zondag 24 februari 2013 om 23:03
Ene moment wordt er gezegd dat Boudewijn het huis uit moet. Waarschijnlijk knipper ik even met mijn ogen maar even later zie je ze samen aan tafel eten, weer wat later dat hij met die dokter een strandwandeling maakt. Snapte er niets van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 februari 2013 om 23:08
David heeft de cardiologe geconfronteerd met haar ontmoeting met Boudewijnn en is erachter gekomen dat het contact echt puur zakelijk was en dat hij dus de waarheid sprak, dus belde hij hem dat hij een fout had gemaakt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.