Divorce
zondag 24 februari 2013 om 23:40
Haha idd, dit in tegenstelling tot bijv. GTST
Ik kwam echt niet meer bij van het voorstukje met Boudewijn in dat hotel, wat een gladde sukkel is het ook, hilarisch!
En ook Joyce werkt regelmatig op mijn lachspieren, lijkt me heerlijk om haar te mogen spelen, labiel gestoord wijf.
quote:LouisaVuitton schreef op 24 februari 2013 @ 23:10:
Ze houden er gelukkig wel lekker de vaart erin. Dat scheelt.....
Ik kwam echt niet meer bij van het voorstukje met Boudewijn in dat hotel, wat een gladde sukkel is het ook, hilarisch!
En ook Joyce werkt regelmatig op mijn lachspieren, lijkt me heerlijk om haar te mogen spelen, labiel gestoord wijf.
quote:LouisaVuitton schreef op 24 februari 2013 @ 23:10:
Ze houden er gelukkig wel lekker de vaart erin. Dat scheelt.....
dinsdag 26 februari 2013 om 15:59
quote:Moonlight82 schreef op 25 februari 2013 @ 22:48:
Waar is eigenlijk dat varkentje gebleven?
Heb ik een verhaallijn gemist of doet ie gewoon niet meer mee?Dat zat ik mij ook te bedenken, raar.................
Waar is eigenlijk dat varkentje gebleven?
Heb ik een verhaallijn gemist of doet ie gewoon niet meer mee?Dat zat ik mij ook te bedenken, raar.................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 26 februari 2013 om 16:03
quote:zandlopertje schreef op 26 februari 2013 @ 07:14:
[...]
Kevin! Genoemd naar Kevin Bacon. Ik heb hem in de aflevering met het kinderpartijtje nog gezien. Toen had íe z'n feestmuts op.
Misschien heeft één van die jongetjes hem meegenomen
Ja in t begin was het de hele dag varkentje dit, varkentje dat. Nu zien we m gewoon een hele aflevering niet
[...]
Kevin! Genoemd naar Kevin Bacon. Ik heb hem in de aflevering met het kinderpartijtje nog gezien. Toen had íe z'n feestmuts op.
Misschien heeft één van die jongetjes hem meegenomen
Ja in t begin was het de hele dag varkentje dit, varkentje dat. Nu zien we m gewoon een hele aflevering niet
dinsdag 5 maart 2013 om 09:19
Ik vind de karakters Tamar en Boudewijn echt om door het beeldscherm te trekken zo verschrikkelijk. Dus dat doen de acteurs wel goed, want vooral bij Tamar is dat geloof ik ook de bedoeling.
Het karakter Joyce vind ik ook heel goed gedaan.
Vooral omdat ik die actrice tot nu toe juist in hele brave rollen heb gezien.
Ik vind het jammer dat Katja Schuurman er in zit, want ik vind haar geen goede actrice.
Verder heerlijke serie om zondagavond samen met manlief te kijken.
Het karakter Joyce vind ik ook heel goed gedaan.
Vooral omdat ik die actrice tot nu toe juist in hele brave rollen heb gezien.
Ik vind het jammer dat Katja Schuurman er in zit, want ik vind haar geen goede actrice.
Verder heerlijke serie om zondagavond samen met manlief te kijken.
Follow your heart, but take your brain with you....