Ons eerste huisje!
woensdag 6 maart 2013 om 22:07
Dag dames, gister kregen mijn vriend en ik het goede nieuws dat wij maandag mogen tekenen voor ons eerste huisje. We hebben er allebei veel zin in, maar ik vind het toch ook wel spannend hoor. Nou ben ik eigenlijk benieuwd of jullie nog tips hebben met betrekking tot het huishouden. De ultieme schoonmaak(middel) tips en nog meer handigheidjes .
Liefs bOsvrucht_x
Liefs bOsvrucht_x
woensdag 6 maart 2013 om 22:10
Heb je je hele uitzet al??
En is het de eerste x dat jullie op jezelf gaan?
Qua huishouden: goede afspraken maken wie wat doet, als jullie erg druk zijn is een schoonmaakschema handig. Ook is het handig om nu vast goede afspraken te maken over de financiën en wat jullie doen met het huis/de inboedel mochten jullie uit elkaar gaan.
En is het de eerste x dat jullie op jezelf gaan?
Qua huishouden: goede afspraken maken wie wat doet, als jullie erg druk zijn is een schoonmaakschema handig. Ook is het handig om nu vast goede afspraken te maken over de financiën en wat jullie doen met het huis/de inboedel mochten jullie uit elkaar gaan.
woensdag 6 maart 2013 om 22:13
quote:bosvrucht_x schreef op 06 maart 2013 @ 22:07:
Nou ben ik eigenlijk benieuwd of jullie nog tips hebben met betrekking tot het huishouden. De ultieme schoonmaak(middel) tips en nog meer handigheidjes .
Dasty rules. Te koop bij o.a. de Wibra.
Maarre... maak je nu nooit wat schoon dan, of bedoel je meer schoonmaaktips voordat jullie je huis in kunnen?
Nou ben ik eigenlijk benieuwd of jullie nog tips hebben met betrekking tot het huishouden. De ultieme schoonmaak(middel) tips en nog meer handigheidjes .
Dasty rules. Te koop bij o.a. de Wibra.
Maarre... maak je nu nooit wat schoon dan, of bedoel je meer schoonmaaktips voordat jullie je huis in kunnen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 6 maart 2013 om 22:17
Op de meubels en witgoed na hebben we alles. Afspraken hebben we ook gemaakt. Het huis komt op mijn naam te staan en mocht het tussen ons niet werken neemt hij mee waar hij voor heeft betaald. Hij woont nu bij mij en m'n moeder in en dat gaat al anderhalf jaar goed.
Ik forum mobiel dus kan geen oude topics zoeken.
Ik forum mobiel dus kan geen oude topics zoeken.
woensdag 6 maart 2013 om 22:19
Wees vooral in het begin heel duidelijk over de taakverdeling. Ik vond het in het begin niet erg om elke dag te koken, maar omdat hij dat nu zo gewend is moet ik veel moeite doen om hem aan het koken te krijgen!
Verder vind ik Hara (schoonmaak) echt ideaal. Duur, maar werkt fantastisch.
En trouwens van harte gefeliciteerd, geniet er van!
Verder vind ik Hara (schoonmaak) echt ideaal. Duur, maar werkt fantastisch.
En trouwens van harte gefeliciteerd, geniet er van!
woensdag 6 maart 2013 om 22:22
Ik vind het wel een huisje.. Het is namelijk een jongerenwoning van maar 30m2 (huurhuis). We willen eerst kijken hoe het echte samenwonen bevalt voor we eventueel ooit iets gaan kopen.
Maar dasty zal ik het weekend meteen halen! En schoonmaken doe ik nu ook maar was voornamelijk opzoek naar een goed schoonmaakmiddel en handige schoonmaaktips
Maar dasty zal ik het weekend meteen halen! En schoonmaken doe ik nu ook maar was voornamelijk opzoek naar een goed schoonmaakmiddel en handige schoonmaaktips
woensdag 6 maart 2013 om 22:29
woensdag 6 maart 2013 om 22:43
quote:bosvrucht_x schreef op 06 maart 2013 @ 22:22:
Ik vind het wel een huisje.. Het is namelijk een jongerenwoning van maar 30m2 (huurhuis). We willen eerst kijken hoe het echte samenwonen bevalt voor we eventueel ooit iets gaan kopen.
Maar dasty zal ik het weekend meteen halen! En schoonmaken doe ik nu ook maar was voornamelijk opzoek naar een goed schoonmaakmiddel en handige schoonmaaktipsWel verdunnen op gelakte delen zoals deurposten. De verf kan eraf vliegen door de Dasty.
Maar dasty zal ik het weekend meteen halen! En schoonmaken doe ik nu ook maar was voornamelijk opzoek naar een goed schoonmaakmiddel en handige schoonmaaktipsWel verdunnen op gelakte delen zoals deurposten. De verf kan eraf vliegen door de Dasty.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 7 maart 2013 om 08:57
quote:bosvrucht_x schreef op 06 maart 2013 @ 22:22:
Maar dasty zal ik het weekend meteen halen! En schoonmaken doe ik nu ook maar was voornamelijk opzoek naar een goed schoonmaakmiddel en handige schoonmaaktipsGefeliciteerd met je huisje! Die 30m2 lijken me niet bepaald veel schoonmaakwerk opleveren Belangrijkste is eigenlijk dat je het bijhoudt, voor het slapen gaan alles aan de kant hebben. En in jullie geval lijkt veel bergruimte me ook nodig, toch best krap met z'n 2-en op 30M2.
Maar dasty zal ik het weekend meteen halen! En schoonmaken doe ik nu ook maar was voornamelijk opzoek naar een goed schoonmaakmiddel en handige schoonmaaktipsGefeliciteerd met je huisje! Die 30m2 lijken me niet bepaald veel schoonmaakwerk opleveren Belangrijkste is eigenlijk dat je het bijhoudt, voor het slapen gaan alles aan de kant hebben. En in jullie geval lijkt veel bergruimte me ook nodig, toch best krap met z'n 2-en op 30M2.