Mode & Beauty alle pijlers

Waaaaaaaaaaaaarom?

10-03-2013 09:33 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?

Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?

Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?

Ik was geschokt

Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.

668, the neighbour of the Beast
Ideaal toch, dit soort trends? Crocks, en die harembroeken waar je een olifantenreet in krijgt?

Anders valt er over 25 jaar niks te lachen voor het nageslacht: mama, droeg je dat??
Whahahahahahahaha!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb alleen je openingspost nog maar gelezen, Marels, maar ik lig dubbel.

Vind ze ook afzichtelijk!
Mijn opa heeft een klompvoet. Leuk voor hem dat hij nu op zijn 85-ste nog een keer hip is.
quote:Maryni83, 39 minuten geleden

En heel de winkel staat er ook vol mee. Net als met die wortelbroeken die ik niet over mijn kuiten heen kan krijgen. Maar die er wel heul leuk uitzien aan het hangertje

Ben ik gelukkig niet de enige.
apart zijn ze wel. En ze lijken ook zacht en comfortabel. Helaas hecht vuil er nogal aan. Voor iemand van <20 jr zijn ze leuk.
it's a big club and you ain't in it
Idd, wat verschrikkelijk lelijk!

Dit zijn hakken voor meiden die niet op échte (stiletto)hakken durven te lopen. Ik vind het eigenlijk gewoon triest, trieste schoenen.
Ik doe nog liever Uggs aan dan dit. Echt afgrijselijk.

(Niet dat ik Uggs heb, maar wel van die lekker zachte sloffen met schapenvacht.) Inderdaad, sloffen voor thuis, niet in het openbaar.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Waarom staat dit trouwens op de Beauty-pijler?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 10 maart 2013 @ 11:39:

Waarom staat dit trouwens op de Beauty-pijler?

Inderdaad, het hoort op psyche.

Of op relaties, want die kan het je kosten
quote:NYC schreef op 10 maart 2013 @ 10:29:

[...]

Wat er mooi is aan pumps heb ik trouwens ook nooit begrepen.Nouja, daar kunnen we het nog een keer over hebben. Ik denk dat er wel unaniem besloten is dat de schoenen uit de OP in ieder geval niet kunnen
I would rather shit in my hands and clap
Is deze schoen nu het resultaat van de verpumpering van de sneaker (maw: ook stoere kleding wordt steeds meer "vervrouwelijkt") of van de versneakering van de pump (maw: ook "vrouwelijke" kleding wordt steeds stoerder)?
Trouwens, als een ezel en een paard zich voortplanten komt daar een muilezel uit en die is onvruchtbaar.

Laten we hopen dat voor deze schoensoort hetzelfde geldt.
leuk, lekker sportief en elegant. Like!
Je vergeet "huidkleurig", Meds.
Die schoen past perfect bij mijn teint. Jullie vergeten dat oranje echt helemaal hip is dit voorjaar.
Dat wordt dan veel wortels eten
Iehwl!

In de reclame hiernaast staan ze trouwens samen met zo'n haar-vest-ding... al net zo iehwl...
Die uit de OP vind ik ook lelijk maar een klasgenoot van me had een hele leuke variant ervan, leek echt gewoon een sneaker maar ze was een stukje groter. En volgens haar liepen ze perfect, dus...
Ik heb ze van Isabel Marant. Ze zitten lekker, lopen heerlijk en staan leuk.

Als je vaak high heels en stiletto's draagt (10 -12 cm) is de overgang naar platte sneakers groot, dit is een leuke/slimme tussenoplossing. Ik draag ze bijv ook onder een leren rok die tot op mijn knie valt, als je dat met gewone platte sneakers doet staat het toch wat lomper/kinderlijk. Ik vind ze dan ook juist leuk bij volwassen vrouwen.

Daaaaaaaaaaaaarom dus :-)
het is een stuk beter voor je lijf dan een flinke hak.
je hebt ze ook met print, die zijn leuk
Ja hoor, ik vind ze....mooi! Zitten ook heerlijk!
quote:Iwannalive schreef op 10 maart 2013 @ 12:19:

Ik heb ze van Isabel Marant. Ze zitten lekker, lopen heerlijk en staan leuk.

Als je vaak high heels en stiletto's draagt (10 -12 cm) is de overgang naar platte sneakers groot, dit is een leuke/slimme tussenoplossing. Ik draag ze bijv ook onder een leren rok die tot op mijn knie valt, als je dat met gewone platte sneakers doet staat het toch wat lomper/kinderlijk. Ik vind ze dan ook juist leuk bij volwassen vrouwen.

Daaaaaaaaaaaaarom dus :-)Hier kan ik me nog iets bij voorstellen.

Een rok op de knie kan grefo of erg fifities lijken maar met deze sneaker eronder heft 't die look weer op en de rok heft weer het malle van de sneaker op.

Kortom, dat lijkt me nog wel een leuke combinatie

Maar deze sneakers met een denim of pastelkleurige skinny... dat dan weer niet.
quote:missy_Acy schreef op 10 maart 2013 @ 09:45:

Naja, stel:

Je bent een sneakerfreak. Maar je bent ook gek op hakken. Dan is t een uitkomst. Je krijgt een mooiere houding door de hak, rechter. Maar je hebt toch je sneakers aan. Dat is grappig.Hier ben ik het helemaal mee eens. Zelf heb ik de Nike Dunk Sky Hi's en die vind ik toch wel erg gaaf, hoor. En ik voel me er juist niet lomp in, wat ik normaal wel erg snel heb met platte schoenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven