30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 9 april 2013 om 20:20
Oh nee ik ben wel echt dik op zich. Ik denk ik zeg het aar omdat ik van die vriendinnen heb met maat 38 die doen alsof ze een olifant zijn. Voordat mensen denken dat ik zo ben zeg maar
Ik ben wel echt veel en veel te zwaar, als ik halveer leef ik nog. Dat gaat niet in 3 weken lukken, maar wle lief van je dat je zo aardig doet ik was best wel bang om het neer te zetten
Ik ben wel echt veel en veel te zwaar, als ik halveer leef ik nog. Dat gaat niet in 3 weken lukken, maar wle lief van je dat je zo aardig doet ik was best wel bang om het neer te zetten
dinsdag 9 april 2013 om 20:33
Haai miepje en yellow
Ik zie zeker wel verschil hoor! En niet elke vrouw hoeft/heeft maat 36. Jullie willen afvallen anders zou je niet al dat sporten doen maar jullie komen er wel! You go girls!
Overigens zit 12/30 er voor ons ook weer op. Ik vind het echt een stuk pittiger dan level 1 zeg. Man heeft het ook zwaar gelukkig .
Ik zie zeker wel verschil hoor! En niet elke vrouw hoeft/heeft maat 36. Jullie willen afvallen anders zou je niet al dat sporten doen maar jullie komen er wel! You go girls!
Overigens zit 12/30 er voor ons ook weer op. Ik vind het echt een stuk pittiger dan level 1 zeg. Man heeft het ook zwaar gelukkig .
dinsdag 9 april 2013 om 20:35
Yellow, ik vind het ook super meevallen hoor, super dik ben je ECHT niet. Ik dacht echt aan Obese dik, zeg maar ! En je kan echt al verschil zien hoor. Je bent hartstikke goed bezig, nu ook nog hardlopen erbij. Ik haat hardlopen maar ik kreeg ook bijna zin om er ook aan te gaan beginnen.
Miepje, je ziet bij jou ook echt wel verschil, zeg !
Ik heb helaas geen voor foto's dus ik kan geen verschil laten zien.
Vandaag gaat ik dag 8 level 3 doen. Toch kan ik nog steeds niet alles Nathalie style volhouden. Woensdag dag 9 en donderdag dag 10 vrijdag rustdag duys dan zou ik zaterdag aan Ripped kunnen beginnen.
Yellow, ben je nu weer piraatjes aan het werven ????
Ik shred eigenlijk ook altijd savonds rond 21.00 uur. Alleen in het weekend doe ik het smorgens maar met de kids om je heen is dat niet echt lekker, vind ik.
Ik kan het ook wel overdag doen als de kids op school zijn maar ik heb geen zin om me dan weer om te gaan kleden (of ik moet de kids in sportkleding naar school brengen en daarna gaan douchen, zou kunnen).
Miepje, je ziet bij jou ook echt wel verschil, zeg !
Ik heb helaas geen voor foto's dus ik kan geen verschil laten zien.
Vandaag gaat ik dag 8 level 3 doen. Toch kan ik nog steeds niet alles Nathalie style volhouden. Woensdag dag 9 en donderdag dag 10 vrijdag rustdag duys dan zou ik zaterdag aan Ripped kunnen beginnen.
Yellow, ben je nu weer piraatjes aan het werven ????
Ik shred eigenlijk ook altijd savonds rond 21.00 uur. Alleen in het weekend doe ik het smorgens maar met de kids om je heen is dat niet echt lekker, vind ik.
Ik kan het ook wel overdag doen als de kids op school zijn maar ik heb geen zin om me dan weer om te gaan kleden (of ik moet de kids in sportkleding naar school brengen en daarna gaan douchen, zou kunnen).
dinsdag 9 april 2013 om 20:44
Yellow & Miep, wat een verschil! Stoer dat jullie hier foto's durven plaatsen.
Ik heb zojuist 2/30 gedaan + 3 * 60 kettlebell swings van Zuzanna met een kettlebell van 2,5 kg. So far is het nog steeds goed te doen. Het laatste setje crunches (bicycle crunches) moet ik er echt uit persen. Kortom, nog een hoop werk aan de winkel/
Hebben jullie je dieet ook aangepast sinds jullie aan het shredden zijn? Ik houd mijn eetpatroon bij in myfitnesspal. Voor ik begon met shredden heb ik een week mijn normale eetpatroon bijgehouden. Daaruit bleek dat ik gemiddeld op 1000 calorieën per dag zat. Veel te weinig dus. Mag er per dag zonder shred 1440 (nog steeds weinig, maar wel 30% meer dan gebruikelijk).
Ik heb zojuist 2/30 gedaan + 3 * 60 kettlebell swings van Zuzanna met een kettlebell van 2,5 kg. So far is het nog steeds goed te doen. Het laatste setje crunches (bicycle crunches) moet ik er echt uit persen. Kortom, nog een hoop werk aan de winkel/
Hebben jullie je dieet ook aangepast sinds jullie aan het shredden zijn? Ik houd mijn eetpatroon bij in myfitnesspal. Voor ik begon met shredden heb ik een week mijn normale eetpatroon bijgehouden. Daaruit bleek dat ik gemiddeld op 1000 calorieën per dag zat. Veel te weinig dus. Mag er per dag zonder shred 1440 (nog steeds weinig, maar wel 30% meer dan gebruikelijk).
dinsdag 9 april 2013 om 20:46
dinsdag 9 april 2013 om 21:00
Ik was even mijn dochter aan het overhoren voor haar proefwerk aardrijkskunde. Had ik toch bijna Yellows foto's gemist!
Mijn reactie was dezelfde als die van de anderen.
Ik had dit verwacht:
Maar ik zag een prachtige vrouw!!!Die al heel ver is gekomen! En dat laatste komt ook, je bent ZO goed bezig!
Na het rippen ben je zo dun als een naald!!
Mijn reactie was dezelfde als die van de anderen.
Ik had dit verwacht:
Maar ik zag een prachtige vrouw!!!Die al heel ver is gekomen! En dat laatste komt ook, je bent ZO goed bezig!
Na het rippen ben je zo dun als een naald!!
dinsdag 9 april 2013 om 21:18
Ah foto's! Wat stoer!
Miepie waar hebben die kinderen van jou gezeten.? In je voorhoofd?
Yellow, wat heb jij negatief over jezelf gedaan! Je bent helemaal niet zo dik als je deed voorkomen. Echt serieus! Ook helemaal geen cellulitis ( heb ik last van) Geen stretchmarks gewoon een mooie gave huid. Meid, ik hoop dat jij kunt zien wat ik zie. Gewoon een mooie vrouw. Punt.
Ik heb zojuist le 5 ripped gedaan en les 8 Evy!
Miepie waar hebben die kinderen van jou gezeten.? In je voorhoofd?
Yellow, wat heb jij negatief over jezelf gedaan! Je bent helemaal niet zo dik als je deed voorkomen. Echt serieus! Ook helemaal geen cellulitis ( heb ik last van) Geen stretchmarks gewoon een mooie gave huid. Meid, ik hoop dat jij kunt zien wat ik zie. Gewoon een mooie vrouw. Punt.
Ik heb zojuist le 5 ripped gedaan en les 8 Evy!
dinsdag 9 april 2013 om 21:18
Nee mijn moeder ziet er een beetje uit zoals jouw avatar
Of iig vroeger, nu is ze grijs. Maar ze is echt keiwit (en ze verbrand altijd als er ergens zon in de buurt is ) en vroeger witblond.
En in de winter ben ik ook altijd heel wit. Ik denk dat dat eigenlijk mijn eigen huidskleur zo licht is, maar in de zomer voel ik me meer alsof dat mijn echte kleur is (zo bruin als die foto van die mevrouw van de avatar)
Of iig vroeger, nu is ze grijs. Maar ze is echt keiwit (en ze verbrand altijd als er ergens zon in de buurt is ) en vroeger witblond.
En in de winter ben ik ook altijd heel wit. Ik denk dat dat eigenlijk mijn eigen huidskleur zo licht is, maar in de zomer voel ik me meer alsof dat mijn echte kleur is (zo bruin als die foto van die mevrouw van de avatar)
dinsdag 9 april 2013 om 21:28
Eh, die foto's zijn gewoon een beetje korrelig. Mijn hele buik en rug zitten onder de stretchmarks. en mijn bovenbenen vol putjes (en ook een paar op mijn bevallige kontje)Oh en ook stretchmarks op bovenarmen. En dat is niet omdat ik mezelf naar beneden wil praten, maar dat is nu eenmaal hoe he tis.
Anyways, die putjes gaan we natuurlijk wegshredden!!
En ik heb idd wel een heel goed hoofd
Anyways, die putjes gaan we natuurlijk wegshredden!!
En ik heb idd wel een heel goed hoofd
dinsdag 9 april 2013 om 21:36
Zo, het zit er weer op.
Ik blijf tegenwoordig keurig van de Ipad af terwijl ik bezig ben.
Steeds kijken hoe lang ik nog moest was niet motiverend.
Eigenlijk mag ik morgen een rustdag, ik doe altijd vier op 1 af, maar ik zit er wl lekker in. Misschien doe ik morgen dan iets anders als tussendoortje. Iets met veel buikspier.
Ik heb ook een keer een zumba les bekeken en dat zag er ook leuk uit.
Ik blijf tegenwoordig keurig van de Ipad af terwijl ik bezig ben.
Steeds kijken hoe lang ik nog moest was niet motiverend.
Eigenlijk mag ik morgen een rustdag, ik doe altijd vier op 1 af, maar ik zit er wl lekker in. Misschien doe ik morgen dan iets anders als tussendoortje. Iets met veel buikspier.
Ik heb ook een keer een zumba les bekeken en dat zag er ook leuk uit.
Follow your heart, but take your brain with you....
dinsdag 9 april 2013 om 21:39
Zo net dag 8 level 3 gedaan en voor het eerst kon bijna alles Nathalie style behalve de Abs. Ik heb echt geen buikspieren, bij mij zie je echt wel dat ik 4 kinderen heb gekregen waarvan twee keer met een keizersnede. Is niet echt goed voor de buikspieren. Maar dat geeft niet, mijn buik is al echt wel platter geworden de laatste tijd.
Daarna nog even een 10 minuten cardio gedaan. Vandaag weer eens in de woonkamer geshred, maar wat is dat warm zeg. Ik heb na circuit 1 de buitendeur open gezet, dat hielp iets.
Morgen al weer 29/30 !
Daarna nog even een 10 minuten cardio gedaan. Vandaag weer eens in de woonkamer geshred, maar wat is dat warm zeg. Ik heb na circuit 1 de buitendeur open gezet, dat hielp iets.
Morgen al weer 29/30 !
dinsdag 9 april 2013 om 21:47
dinsdag 9 april 2013 om 21:48
Grappig dat je je iedereen een beetje voorstelt zoals zijn avatar. Bij mij klopt dat wel aardig, trouwens.
Ik kan wel foto's van nu maken maar ik heb geen voor foto's behalve met zwangere buik maar ja dat is het verschil wel heel groot.
Ik houd mijn voeding bij op de calorieteller. Door de week zit ik keurig rond de 1400 en in het weekend iets hoger door 2 of 3 wijntjes. behalve als ik echt een festje heb ofzo maar dan neem ik een koolhydraat/vet blokker. Geen idee of het werkt maar ik val nog steeds af.
Ik kan wel foto's van nu maken maar ik heb geen voor foto's behalve met zwangere buik maar ja dat is het verschil wel heel groot.
Ik houd mijn voeding bij op de calorieteller. Door de week zit ik keurig rond de 1400 en in het weekend iets hoger door 2 of 3 wijntjes. behalve als ik echt een festje heb ofzo maar dan neem ik een koolhydraat/vet blokker. Geen idee of het werkt maar ik val nog steeds af.