Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Ik heb ze altijd ouder gehad. Op de een of andere manier heb ik niks met jonger ofzo.

Nou ja, we gaan het binnenkort testen
Marcello, kan je ook niet even een leuke ava scoren? Je bent zo'n grijs muisje zo..
Alle reacties Link kopieren
Hebben wij nou zo'n beetje dezelfde leeftijd Ien?

Ik heb nog nooit een minnaar actief gezocht, toevallig was er maar 1 ouder. Ik kan een jongere minnaar van harte aanbevelen hoor!
En Marcello, wat is extreem?
Nee leeftijd maakt idd niet zoveel uit al word je vaak toch wel aangetrokken tot een bepaalde leeftijd (jonger/ouder).
het is altijd zo gelopen dat ze ouder zijn..

minnaar is 8 jaar ouder en dat merk ik niet hoor....

maar sta altijd open voor nieuwe ervaringen;-)
Meis, geen idee. Halverwege de 30?

Ik heb ook nooit gezocht, ze kwamen zomaar op mijn pad. En allemaal even oud. Oh nee, ik jok! Er was er eentje jonger, een paar maanden ofzo. Maar echt een paar jaar, nee dat ken ik niet. Ik krijg daar toch een beetje studentikoos gevoel bij (sssst, die leeftijd ben ik allang voorbij, maar toch, zo voelt het: mijn leeftijd - een paar jaar = studentje ). Ik heb toch liever iemand die verbaal en intellectueel zijn mannetje staat en ik weet niet.. 25..?
Sweet ik ga zo even iets zoeken.

Meis, ja dat is voor iedereen anders denk.. ligt eraan welke leeftijd je zelf hebt.
Ja, 35. Maar voel en gedraag me als 25 volgens mij!
Marcello, wat is voor jou het max aantal jaren ouder en het max aantal jaren jonger dan?
Oudste minnaar was hier ruim 15 ouder, gewoon omdat het klikte maar als ik er over nadenk klinkt het raar! 15 jaar jonger zou ik niet eens een kans hebben gegeven denk ik! Mijn leeftijd/paar jaar ouder heeft toch echt mijn voorkeur. Merk wel dat jongere mannen vaak gretig zijn als het gaat om het daten met 'oudere dames'. Vermoeiend!
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 12:02:

Ja, 35. Maar voel en gedraag me als 25 volgens mij!Het is dat je het zelf zegt...
ik ben ook 35 en net wat Engel zegt,met name jongere mannen lijken een enorme interesse te hebben voor oudere vrouwen..

snik .. ik voel me nog helemaal niet oud.....
haha die zoeken ervaring natuurlijk
Heb zelf tot nu toe alleen maar meegemaakt dat oudere mannen een 'vrouw' van 25 juist zeer interessant vinden

35 is een mooie leeftijd, helemaal niet oud joh!!
quote:silver1977 schreef op donderdag 11 april 2013 12:06 ik ben ook 35 en net wat Engel zegt,met name jongere mannen lijken een enorme interesse te hebben voor oudere vrouwen..

snik .. ik voel me nog helemaal niet oud..... "ik ben ook 35 en net wat Engel zegt,met name jongere mannen lijken een enorme interesse te hebben voor oudere vrouwen..

snik .. ik voel me nog helemaal niet oud....."
quote:silver1977 schreef op donderdag 11 april 2013 12:06 ik ben ook 35 en net wat Engel zegt,met name jongere mannen lijken een enorme interesse te hebben voor oudere vrouwen..

snik .. ik voel me nog helemaal niet oud.....
quote:silver1977 schreef op 11 april 2013 @ 12:06:

ik ben ook 35 en net wat Engel zegt,met name jongere mannen lijken een enorme interesse te hebben voor oudere vrouwen..

Dat geldt toch pas vanaf 40? Alles in de 30 is niet oud hoor!!
Misschien toch die oude fiets waarop ze het willen leren? en vooral denken dat 'oudere mannen' niets meer te bieden hebben qua conditie en uithoudingsvermogen. *zucht* ik weet gelukkig beter!
Ok, ik ga stoppen met quoten op mobiel!

Wat ik dus wil zeggen: we zijn niet oud, we zijn rijper! Woorden van m'n eerste (echt) jongere minnaar. JG noemt me soms milf...vind ik persoonlijk minder, maar met toyboy pak ik hem terug.
quote:xsxaxmx schreef op 11 april 2013 @ 12:02:

Marcello, wat is voor jou het max aantal jaren ouder en het max aantal jaren jonger dan?

ik denk jaar of 10/15 met uitzonderingen daar gelaten

jij dan?
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 12:11:

Ok, ik ga stoppen met quoten op mobiel!

Wat ik dus wil zeggen: we zijn niet oud, we zijn rijper! Woorden van m'n eerste (echt) jongere minnaar. JG noemt me soms milf...vind ik persoonlijk minder, maar met toyboy pak ik hem terug.Rijper vind ik helemaal een eng woord.. Kijk, doe mij dan toch gewoon maar een VGL, is ie net zo rijp of jong blaadje als ik ben.
Met 35 ben je rijper? Wat ben je dan met 45 ?
Ach als de seksuele klik er maar is toch :D
VGL? Rijper vond ik zo'n jeukwoord! Maar ja, hij was 27, ik 34. Nu woont hij samen met een vrouw van 43. Hij valt dus op "rijper".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven