Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
We gaan natuurlijk niet onze tijd verdoen met kansloze figuren! Oh, dit is compleet off-topic!
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Jeetje, een weekje druk en er zijn al zoveel pagina's vol. Ik ga ze maar niet nalezen.

Mijn minnaar is 10 jaar ouder. Jonger heb ik ook geprobeerd en afgetest.

Volgende week heb ik weer een date met OG. Vanmorgen bevestigd. Het wordt een hotel deze keer. De hele middag en avond. Ik ben benieuwd wat hij allemaal in petto heeft.
wat lees ik nu ??
Waar baseer jij dat dan op? Ik denk dat je een beetje in het warretje bent. Hij voldoet prima
Een identiteitscrisis lijkt me pas lastig.
Mijn minnaar is bijna 30 jaar ouder
Zeg luitjes, dit is blijkbaar een ondergronds dingetje. Zoek het dan ook lekker daar uit. Kan dit topic weer verder zonder conflicten en gedoe. Thanks!
Je hebt gelijk Ien, as always.
Oh, I know...

Sterkte ermee!
Komt wel goed!

Dit is echt weer zo'n dag...whatsapp-berichtjes sturen en ontvangen met als inhoud wat we met elkaar willen gaan doen tijdens onze volgende date. Zo lekker om te doen, heerlijk teasen.
30 jaar Stoutem? Hoe oud ben jij als ik mag vragen? En leeftijd is maar een getal.
super is dat Meis ...

hoe lang is het voor je volgende date ?
Ik ben 22 hij is 51 maar voel je niks van hoor
poeh 51.. kom ik aanzeuren met mijn max + 10 jaar
quote:stoutem schreef op 11 april 2013 @ 14:59:

Ik ben 22 hij is 51 maar voel je niks van hoor

Tsja, age is just a number inderdaad, maar 30 jaar verschil vind ik toch best veel.

Hoewel, er zijn mannen van 30 met een bierbuik van eentje van 50 en zo zullen er ook mannen van 50 zijn die er uitzien als een jonge god :-)

Al zou ik niet zo snel op een vrouw van 59 kruipen denk ik...

* krijgt rillingen bij de gedachte *
Mijn liefje is 30 en zelf ben ik 43.

Na mijn scheiding 8 jaar geleden wel wat relaties gehad , maar dat was toch niet wat ik wilde. Nu met deze leuke jongen en alleen als we er behoefte aan hebben zijn we samen.
Gotsammeliefhebben!!!!

Ik kan hier ook niet gewoon even lekker een middagje ontopikken zonder dat jullie 10 paginaas volkliederen. Stel loeders!!

Maar Ien, een kruis.. EEN KRUIS!!!! *snik* wat goed! Het is je super super gegund. En gelukkig mag je nog even voorpretten.

Ik ga niet ondergrondsen en hinten. Sabje is Tasje. Sabje, maak dat je wegkomt anders schrijf ik viva een mail over dubbelnicken op één topic.

Ik waarschuw één keer. Ben hier onwijs kwaad over. Dat dus.
Tuurlijk kan dat Roos! Zie je toch!

Ja, goed he, mijn kruis? En ik heb net z'n hele voicemail volgeluld en gehijgd dus die voorpret eh.. lukt ook wel zeg maar

Nou, ik heb niet zoveel zin in dat gezeik eigenlijk. Dus ja, graag ondergronds. En als je het vermoeden hebt tot dubbelnicken, dan graag even staffen ipv waarschuwen. Dan kunnen vermoedens uitgezocht worden. Heb zó geen zin een rel hierom.

Aanvulling: ik heb middels een stafje even gevraagd aan de mods om te kijken of het om dubbelnicken gaat. Kunnen we meteen weer over tot de orde van de dag.
Tasje valt niet meer te ondergrondsen, vandaar even op deze manier. Ik snap dat het voor de omstanders vervelend is maar dat is dan even jammer. Ik ben klaar met het stalkgedrag van Tas. Maar dat weet Tas allang!!

Afijn, ik spendeer hier geen woord meer aan, goed dat je hem gestaft hebt en ik hoop dat er een permaban op staat.

Wil je mijn voicemail ook even volhijgen? Ben toch even heel benieuwd hoe dat klinkt. Of moet ik daarvoor bij minnaar 1,2 of 3 aankloppen?
Voicemail volgehijgd... Dat gebeurd mij nou nooit :-) dat wordt er eentje voor keuze optie: "druk op 3 om uw bericht op te slaan"
huh...ik heb iets gemist geloof ik.. dubbelnicken..

Ah Evert !! ik sta op plek 3 maar heb nog geen volgehijgde voicemail hoor ........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven