Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even inbreken en een vraag stellen? Ik ben sinds kort weer vrijgezel na vele vele jaren. Ik merk dat ik nu gelijk ook anders benaderd wordt. Vandaag kwam een 'buurman' waar ik al jaren mee omga langs voor een biertje.

We gaven normaal al gewoon een knuffel als we elkaar zagen enzo. Hij is getrouwd, kindjes, leuke vrouw.

En opeens stonden we te zoenen....enzo...

Ik ben altijd fel tegen vreemdgaan geweest. Vind t niet ok. En nu dit

Hoe gaan jullie om met het feit dat er een vrouw van is? Heb je daar geen schuldgevoel naar?
O, dat anders benaderd worden en bekeken worden herken ik. Buren waar ik 15 jaar mee in de straat woon denken dat ik aangeschoten wild ben, heel vermoeiend.

Mijn evt schuldgevoel zou wel beïnvloedt worden door het feit dat ik "de vrouw van" zou kennen.

Met mijn buurman rotzooien terwijl mijn buuf van niks weet, kan ik me slecht voorstellen.

Als ik "de vrouw van" helemaal niet ken zal mijn schuldgevoel nihil zijn.
quote:kweetnie schreef op 11 april 2013 @ 23:44:

En opeens stonden we te zoenen....enzo...

Ja dat heb ik ook altijd, sta laatst af te rekenen bij de supermarkt, vraagt de kassiere of ik zegeltjes wil, en op eens stonden we te zoenen... enzo...
Hier nog even een korte update van mijn kant....

We're on a break. Hebben uitgebreid gesproken gisterenavond (mijn nr2 en ik, man komt over een paar uur weer aan op Schiphol) en vannacht en hij trekt het niet meer.

Hij is dermate met zijn neus op de feiten gedrukt door de near-miss die we gehad hebben (false-positieve zwangerschapstest) dat hij volledig in de stress is geraakt en zelfs fysiek ziek thuis heeft gezeten. Dus.

Het was een behoorlijk emotioneel afscheid vannacht, waarbij hij blijkbaar als een echte hork toch nog hoopte op een mooie afscheidswip. Niet dus.

Dat hij geschrokken is snap ik wel, maar dat hij zo doorslaat, dat begrijp ik dan ook weer niet.

Inmiddels is hij blijkbaar weer wat gekalmeerd, want vanochtend stond mijn whaps al weer vol met berichtjes van hem. Maar voorlopig zoekt hij het maar even uit. Ben klaar met hem.
O ja, de homo-neger-minnaar, ik moest even teruglezen. Nou rot jôh, sterkte maar hè.
Ik ben er even klaar mee en trek me terug uit het wespennest. Weet nog niet of ik weer terug kom, maar schrijven over mijn minnaar op deze plek, voelt niet meer oké. Tijd om dag te zeggen!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Nop, wat nou dan? ik vond het juist een gezelige drukte de laatste tijd.
Huh? Heidi?

Wat jammer! Ik las je uitgebreide posts graag!

Dag! *pinkt traantje weg*
Er lopen me iets teveel onzichtbare ondergrondse lijntjes en lijnen, waardoor ik me niet meer 'veilig' voel. Ik heb er geen zin meer in om hier met achterdocht te schrijven en dat is wat ik nu wel heb.

Ik heb er buikpijn van en dat wil ik niet. Dan is het tijd om op de rem te gaan staan.

Lieve Ien :smooch:!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Oh, dat gevoel deel ik. Maar mooi niet dat ik me weg laat jagen. Fuck you aan de buitenwereld. Het is een openbaar forum, wat er achter de schermen gebeurt, daar haal ik mijn schouders over op.

Maar als het niet meer werkt, dan werkt het niet meer. Maar ik vind het wel oprecht jammer. Zal je missen. Zoals de laatste postings naar Sense bijv, die vond ik mooi.

En wie haalt nu het bier/wijn/sterke drank?

Dag dan maar..
Nops: ik snap het, dikke kus.
quote:Rooss4 schreef op 12 april 2013 @ 12:20:

O ja, de homo-neger-minnaar, ik moest even teruglezen. Nou rot jôh, sterkte maar hè.Ja die, bedankt voor je volledig oprecht klinkende meeleven
quote:daantje_w schreef op 12 april 2013 @ 14:26:

[...]

Ja die, bedankt voor je volledig oprecht klinkende meeleven

Schrikken na een positieve test is logisch, maar je moet niet overdrijven, voor ieder probleem is wel een oplossing.

Tsja en: if u can't stand the heat, get out of the kitchen!
Graag gedaan Daantje. En het klopt dat ik onoprecht klink. Ik vind het een raar verhaal.
quote:Rooss4 schreef op 12 april 2013 @ 14:23:

Nops: ik snap het, dikke kus.eeeh... ik neem aan dat dit ook via een "ondergronds lijntje" is uitgelegd Roos?
quote:evertl schreef op 12 april 2013 @ 14:38:

[...]

eeeh... ik neem aan dat dit ook via een "ondergronds lijntje" is uitgelegd Roos?Ga jij je nou maar druk maken om je eigen lijntjes, ja?
Zo'n mooi topic, het loopt al zo verschrikkelijk lang...

Wat jammer dat het soms zo verstierd moet worden door enkelen....

En nee, ik post hier niet maar lees hier wel sinds deel 1.
Broeks, het wordt vanzelf weer mooi hoor! Er moet even wat uitgeknokt worden, dat heb je hier soms, er schrijven nogal wat karaktertjes.

Het wespennest waar Heidi op doelt is ondertussen voor mij aardig ontrafelt en ik trek mijn handjes ervan af.

Kloar!

Wordt er nog geneukt en gedate en gevlinderd en geoesterd en schoftig genoten hier of hoe zit het?
Ik weet het, Rooss
Ik oester zeker, dagdroom ondertussen lekker door en hoop dat met het betere weer in het vooruitzicht de cheyle vlinders weer komen! Mag dat ook?
Wat gebeurt er hier toch allemaal? Zo jammer...

Ik ga nu gewoon maar posten om de vorige posts van het beeldscherm te laten verdwijnen... Zou graag zeggen dat ik genoot van spectaculaire dates, maar neuh. Heb wel skofterige seks thuis, dat kan dus ook!

Maar o,o,o, wat kan ik soms nog jaloers op jullie verhalen zijn!
quote:evertl schreef op 12 april 2013 @ 14:38:

[...]

eeeh... ik neem aan dat dit ook via een "ondergronds lijntje" is uitgelegd Roos?Ach, een bijdehandje.
Nope, helemaal niks van dat alles Rooss! Ik zit nog even op het wachtbankje, maar ik zit prima.

Mag ik nog een keer de definitie van oesteren?
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat dat nou precies is.

Hier wordt trouwens weer regulier gedate en daar is ome Ted zeer content mee!
Leuk voor je, Ted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven