Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
gaat vast wel lukken winterdip om je vriend zover te krijgen vandaag. en ook wij doen het geen 3 keer in de week meer hoor! op den duur komt het er gewoon niet zo vaak meer van, maar ook ik vind dat niet erg.. in onze relatie ben ik degene die er niet zo heel veel behoefte aan heeft. zelfs nu niet, terwijl ik op mijn vruchtbaarst ben! maar ja het vliegt er niet vanzelf in dus ik ga mijn best doen.. en dan duimen, duimen, duimen
Oh, nu ik alle remmen los kan gooien omdat we voor kinderen gaan, geniet ik nog het meeste van de sex! Wil ook vaker dan ooit!! Het idee dat ik er zwanger van zou kunnen raken, maakt me erg opgewonden..... Of klinkt dat stom..... hahaha! Misschien willen jullie dat wel helemaal niet van mij weten....... hahahahaha!!

Dit keer sparen we op tot een postieve ovulatietest, dus ook de spanning bouwen we op. En dan..... dan is het knallen!! Hahahaha!!

Winterdip: wat hadden we afgesproken? Bij positieve ovulatietest 3 dagen achter mekaar hè! Hahahaha!! Anders wordt het nooit wat met ons.....

Kom op meiden: het is voor een goed doel!! Als je een kindje wilt, zul je er ook wat voor moeten doen! Zoek iets naar wat jouw opgewonden maakt.....
dat hoor ik wel vaker dreadlokje, dat vrouwen daar erg opgewonden van worden. heb ik jammer genoeg geen last van hahah.

maar je hebt wel gelijk, het is voor een goed doel dus we moeten er wel wat voor doen!! en dat doen we dan natuurlijk ook.. jij ook alvast succes want van de week kun je gaan knallen!!!
Ik herken dat wel hoor dreadlok, als ik er eigenlijk geen zin in heb en dan bedenk dat ik een kindje kan krijgen door sex te hebben, kan dat op een een of andere rare manier ook werken als een sex-drive en wordt ik opeens horny als ik naar mijn vriendje kijk!!! (of is dat ook te veel info, hihihihi) Dus zo vreemd is het blijkbaar niet!!! (oerdrang ofzo?)

Ik moet zeggen dat ik dat niet altijd heb gehad, pas vanaf het moment dat we ook echt hebben gezegd dat we er voor gingen.

En troela, probeer dan voor jezelf dingen te verzinnen die voor jou werken om in the mood te komen...

Muziek misschien of misschien bepaalde geuren (er zijn meiden waar ook een sex filmpje bij werkt... )

Of gewoon toch heel hard denken aan hoegraag je het mogelijke resultaat wil bereiken! hihihi!

Ohja, en ik heb gehoord dat je beter om de dag kan vrijen, omdat anders de kwaliteit van het zaad weer achteruit gaat. En ze kunnen toch 2 dagen over leven, dus kan je het beter om de dag doen om de beste kans van slagen te hebben.

En dan kan je ook weer een dagje bij komen
anoniem_637366bb3bf87 wijzigde dit bericht op 25-05-2008 17:52
Reden: typ foutjes X-D
% gewijzigd
Duim duim duim... zet em op dames!!!

Hier alles goed.

Ik merk dat ik last van buikpijn krijg als ik voorover achter de computer zit.

Dus moet er op mijn werk heel goed omdenken dat ik rechtop blijf zitten.

Maar om een uur of 3/4 krijg ik echt weer last.

Zal woensdag de verloskundige eens vragen.

@dreadlokje

Ja ik wil graag weten wat het wordt.

Dus vindt het echt ernorm spannend woensdag.

Hoop echt dat alles goed is en dan maakt me het geslacht niet meer uit!

@ terminator

Leuk dat je ook even weer wat laat horen.

Succes met het vinden van woonruimte enz.

En die lieve man komt er echt wel!!!
quote:troela4681 schreef op 24 mei 2008 @ 11:48:

het spijt me dat ik vragen stel over dingen waar jullie het al over gehad hebben. maar ik heb gewoonweg geen tijd om heel dit topic door te lezen. ben een druk mens.. Je mag best vragen stellen, maar iedereen stelt die vragen hier al....... daarom is het juist goed om even terug te gaan lezen in dit topic, zodat we niet alles 10 keer hoeven te herhalen, heb ik niet altijd zin èn tijd voor...... Ook wij zijn druk!
ja dat snap ik dreadlokje.. volgende keer zal ik eerst op onderzoek uit gaan!!

en bloempje, vandaag had ik niks nodig om in de mood te komen.. alleen mijn ventje! en nu zijn de boys hard aan het zwemmen hahaha. en je kunt idd beter om de dag sex hebben, als je het elke dag doet dan zitten er geloof ik niet meer zo veel zaadcellen in zijn goedje. maar misschien dat ik morgen nog wel een keer wil hoor, voor de zekerheid. als we wachten tot dinsdag is het waarschijnlijk te laat. hoop zo dat het nu raak is, heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het de familie dan ga vertellen. en dat kan alleen deze maand omdat we dan met z'n allen een keer samen komen. maar ik zal niet te veel hoop hebben, het is ook te mooi om waar te zijn hahah.

is het bij jou al gelukt winterdip?
quote:dreadlokje schreef op 25 mei 2008 @ 17:16:

Oh, nu ik alle remmen los kan gooien omdat we voor kinderen gaan, geniet ik nog het meeste van de sex! Wil ook vaker dan ooit!! Het idee dat ik er zwanger van zou kunnen raken, maakt me erg opgewonden..... Of klinkt dat stom..... hahaha! Misschien willen jullie dat wel helemaal niet van mij weten....... hahahahaha!!

Dit keer sparen we op tot een postieve ovulatietest, dus ook de spanning bouwen we op. En dan..... dan is het knallen!! Hahahaha!!

Winterdip: wat hadden we afgesproken? Bij positieve ovulatietest 3 dagen achter mekaar hè! Hahahaha!! Anders wordt het nooit wat met ons.....

Kom op meiden: het is voor een goed doel!! Als je een kindje wilt, zul je er ook wat voor moeten doen! Zoek iets naar wat jouw opgewonden maakt.....

Hahahaa.... die Dread!

Nou, drie keer gaat niet lukken bij ons hoor. Vanmiddag is het wel gelukt trouwens. En ik denk dat het daar bij blijft...

Maar goed... ik hoef niet op zoek naar iets wat me opgewonden maakt hoor. Aan mij zal het namelijk niet liggen!

Ja, Terminator, dat je weer even langs kwam!

Morgen meer, fijne avond allemaal!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Fijn weekend gehad dames?

Dread, al een plusje/smiley of groen licht?

Vriend zei gisteravond: "Morgen weer toch?"

Volgens mij heeft het dan totaal geen zin meer omdat ik zaterdagavond al een positieve test had. Maar laat hem maar in die waan, doe mij nog maar zo'n potje gezelligheid hoor!

Dus ik zei: "Ja lieverd, morgen is een heeeele goede dag, dan weer dus!"

Hahahaha.
Wat een oorverdovende stilte hier!

Heeft iedereen er maar een John Lennon/Yoko Ono bedmarathon van gemaakt?

Dread, is het nog gelukt? En Troela, naar jouw gevoel alle kansen benut? En daar gaaaaan we weer, de weken/dagen tot de volgende NOD. Begint te wennen. Ik vind het tegenwoordig niet eens meer spannend. Dat maakt de verrassing uiteindelijk alleen maar groter denk ik dan.

Tijn, spannend morgen! Laat je even weten hoe je controle was?

xxx

Winter
ja volgens mij heb ik alle kansen benut!! het was idd een bedmarathon hahaha. en hoe was het bij jou? ook nog je best gedaan?

en nu gaan we weer maar afwachten........zucht....
Hmm, bed marathon

Had ik gisteren zwel zin in eigenlijk! Helaas zat er een tampon in de weg...

Ik zal blij zijn als dat dan ook weer over is en we werkelijk met de volle moed er weer tegen aan kunnen.

En winter, ook een bed marathon gehouden???

Ik moet nogsteeds die tests even kopen bij testjezelf.nu anders dan heb ik ze straks niet optijd om te kunnen testen!!!
Nee, geen marathon hoor Troela. Eerder een korte sprint!

Maar goed, het gaat om de finish in dit geval niet? Zondag en maandag, dus twee dagen achter elkaar. Lijkt me ook voldoende na een positieve test op zaterdagavond.

Alleen ik moet het mijn vriend toch nog eens uitleggen. Gisteravond toen we klaar waren zei hij: Oja, ik heb vanmorgen nog even 'ververst' hoor... dat moest toch? Nee dus. Het beste voor de kwaliteit is óm de dag! Niet drie keer in twee dagen. Maar goed, het was met de beste bedoelingen. De schat. Hahahaha... Maar het sprintje van gister was denk ik echt een losse flodder.

Bloempje, wanneer ga je beginnen met testen?
ja bij ons idem dito, zondag en maandag. en ik had zondagochtend een positieve test dus ik denk dat het ook wel genoeg is geweest. wel lief van je vriend, hij denkt wel mee!!! alleen moet je het hem idd nog wel even uitleggen haha.. maar ach, geeft toch niks. en nu maar wachten.. zou wel leuk zijn, op hetzelfde moment zwanger geworden!!

bloempje, als het er nu niet van komt om die testen op testjezelf.nu te kopen, dan ga je toch even langs de drogist?

zou dreadlokje al een positieve test hebben?
Hey dames!

Wat zijn jullie goed bezig zeg! Echt hilarisch om te lezen over jullie sex-marathons!

Maar als ik jullie verhalen zo lees, vraag ik me toch af of jullie niet teveel na de eisprong klussen in plaats van ervoor... elke keer is natuurlijk meegenomen, maar ik zou denk ik toch wat eerder beginnen met sexen, als je natuurlijk een beetje meer inzicht in je cyclus hebt...

Dus dames, mocht het nou deze maand niet gelukt zijn, gaan we volgende maand voor de vrij-5-daagse... Dat is vanaf drie dagen voor de eisprong, de dag van de eisprong en de dag erna (om het af te leren...)

Het lijkt wel of ik een recept aan het uitschrijven ben , maar bij mij heeft het twee keer gewerkt!

Zet 'm op dames! Ik duim voor jullie...

Kus Kaatje
Hahahahaha!! sex-marathons! Wij gaan denk ik vanavond al beginnen hoor, heb tot nu toe nog géén positieve test gehad, maar ik denk dat ik morgen een positieve test zal hebben.

Winterdip, die kerels snappen ook niet alles hè. Maar wel erg lief dat 'ie meedenkt, op zijn manier. Hihi!! Mijn vriend vraagt telkens of het al zover is. Hij is er net zo mee bezig als ik. We doen ons best, meer kan ik niet doen.
Ik weet eigenlijk niet zeker of ik die testen ga kopen...

Ik zat ook in de overweging om gewoon (als ik niet meer ongi ben) om de andere dag mijn vent te verleiden

Dan zit je sowieso goed! hahahaha!

En volgens de standaard grafieken zou zo rond de 5e of 6e van juni mijn eisprong zijn. Dus als ik hier mee op 1 juni begin en dat gewoon 3 weken vol zou houden dan moet ik toch wel zwanger zijn ! hihihi!

Nee, ik denk niet dat ik het zo zal doen, maar ik ben zo bang voor die verplichte nummertjes met die tests..

Ik heb het romantische idee nog dat het ook zonder kan en gewoon met veel liefde (lees - sex )

Ik heb in iedergeval met mijn vriend afgesproken meer tijd voor elkaar vrij te maken en het zo nog een maandje te proberen...

Als het dan nog geen resultaat heeft, dan ga ik ook maar aan de tests...

En als het wel werkt, nou dan weten jullie ook wat te doen! hihihi!
Oh, vergeet ik nog te vermelden dat de DA de ovulatietesten in de aanbieding heeft (hoe heet dat merk ook alweer??).
Hahahahahahaha ik vind het zo grappig ik herken mezelf helemaal ik heb alleen geen testen gebruikt.En vriendlief maar vragen moeten we al.

En bloempje het wordt wel verplicht teminste hadden wij wel.Maar goed als je maar zorgt dat het leuk blijft.Mijn vriend moest van mij toen het spel ultiem verlangen halen om het een beetje leuk te houden.Maar die zit al vanaf november nog helemaal verpakt in de doos was al niet meer nodig hahahahaha.
Ja dat ken ik Sungirl, wij hebben ook een keer het spel partner link gekocht en dat is ook niet echt gebruikt...

Alhoewel... We hebben wel een keer het rollen spel gedaan dat we ons helemaal optutten (hij in pak, ik in sexy outfit) en toen lekker thuis met kaarslicht gegeten en daarna elkaar verleid... Dat was wel leuk trouwens...

Ik denk dat ik dat er binnen kort maar weer es bij pak. Jemoet het niet precies den als daar op staat, maar het is wel leuk voor ideetjes om elkaar te verassen. Zo kan je het in iedergeval wel leuk maken! En ik hoop dat het ook zo lukt. Enmisschien zijn het dan wel verplichte nummertjes, maar dan wel leuk verpakt zodat het niet zo voelt in iedergeval...
ja kaatje zo is het ook!! daarom zijn wij vorige week woensdag al begonnen en keurig om de dag.. en sinds die positieve test maar even 2 dagen achter elkaar. dus het moet nu toch zo zachtjes aan wel raak zijn?? hebben we zo ons best voor gedaan, heb in heel mijn leven(lees: dat heeeellleee lange leven) nog nooit zoveel sex gehad hahaha.

ik zou respect voor je hebben hoor bloempje als het je lukt om het vol te houden om de dag te sexen!!! en als het idd lukt dan ga ik toch overwegen om dat volgende maand ook maar eens te doen..

en dread, nu kunnen we jou succes wensen met 'klussen' hihi. you go girl!!
Troela, ik hoop het van harte dat het deze maand raak is voor je!!!

Net als voor alle andere meiden natuurlijk!

Dus weer een spannende tijd gaat aanbreken!!! Dan kan het opeens zooooooooooooo lang duren tot eindelijk de NOD dag is aangebroken in de hoop dat het geen rode dag wordt....

Enne ik weet ook niet of het lukt hoor, maarja aan de andere kant... je moet ook tijd voor elkaar hebben, het is een goede work out (wat zullen we er goed uit zien hihihi!) en het werkt ontspannend dus goed tegen stress enzo!

Maarja, voorlopig kan ik niet eens want ik zit nog met de zooi helaas...

Oh, en dread, het is goed om te weten dat ze in de aanbieding zijn voor als ik me toch opeens bedenk en naar de winkel toe ren!!!
Hahaha... lachen zeg, hoe we er allemaal instaan en mee bezig zijn. Ja, een kindje maken uit romantiek is natuurlijk het mooiste. Maar dat zit er hier niet in hoor, gewoon keihard werken.

Bloempje, je bent nog al wat van plan! Dat gaat er hier echt nooit van komen hoor. Mijn vriend zegt altijd: ¨Doe ff normaal zeg, ik ben geen 25 meer!¨ Bij ons kun je het echt wel merken hoor, als het moetjes zijn. Ik moet dan altijd uitkijken dat ik niet enorm in een lachstuip schiet want dan wordt het helemaal niks meer. Seks buiten de testen om is gewoon leuk, maar op één of andere manier is dat ´moeten´ toch wel een spanningskiller hoor. Maar goed, het gaat om het resultaat!

Troela, jij bent ook goed bezig zeg!

Ik kan me helemaal voorstellen dat de zwangeren onder ons erg moeten lachen om onze pogingen. Zou ik denk ik ook doen. De volgende ovulatie (ik ga ervan uit dat het weer niet raak is dit keer), valt in de vakantie. En neem ik echt geen testen mee dus dan moet het op eigen inschatting. Maar goed, mag toch hopen dat het er op een tropisch eiland wel een (paar) keer van komt!

Fijne avond ladies... En Dread: Veel plezier!!! Dat ei kan nooit lang meer op zich laten wachten.
He dames,

Grappig om te lezen dat jullie zo goed bezig zijn. Lijkt mij ook wel lastig om al die tijd het leuk te houden en te voorkomen dat de sleur erin komt. Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt, dus ik heb geen ervaring met hoe goed die werken, maar zoals Kaatje ook al zei zou ik zeker ook voor een positieve test sex hebben. Zaadcelletjes kunnen best lang overleven en liggen dan al te wachten op het eitje.

Bloempje, balen dat het deze maand niet gelukt is...., maar gelukkig komt jouw vruchtbare periode er ook snel weer aan.

Heel veel plezier met "klussen" allemaal!
ff een vraagje... slikken jullie alvast foliumzuur?

Ik zie dat namenlijk overal wel staan dat men dat aanraad...

Of zou dat weer wat van de farmaceutische (of hoe je het ook schrijft) industrie zijn, om er zo veel mogenlijk van te verkopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven