:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Lieve Raar, denk aan je! Zet 'm op! Je kunt het!

xxx juf!
Een zoon!
Grrr... Het blijft op 7/8 min hangen, maar ik kan niet slapen. Zit toch maar op de bank zodat rare man kan slapen.
Arme raar............. Hoe is het??? Ik hoop dat het ineens heel snel is gegaan... x
Een zoon!
Kwam even kijken of er nieuws was maar hoop dat het snel heeft doorgezet. Ik leef schijnbaar erg mee want ik had kaknacht. Sterkte raar!
Same here Teep, we kunnen handjes schudden! Maar vast niet zo erg als bij Raar haha

Geen babynieuws dus nog, rete spannend zeg! Ben superbenieuwd!

Ga straks maar (over half uurtje) met Nelledr en pup naar het bos als mini weer in zijn bedje ligt, jumbo ligt toch ook nog te pitten.

Dreumes sliep pas om 21:30 uur! En mini werdt om 5 uur wakker WTF?! Heb hem maar laten gaan en toen was hij er om 6:30 uur.

Angie, met 1 slaapje had ik het over Nelledreumes, niet over mini joh gekkie

Johanna, Frans, Pink? Hoe is het bij jullie?
Ze is er! En ze is prachtig! Zie h!
Jaaah Raar! Gefeliciteerd meis! Wat vind Rarezoon van zijn zusje? Geniet!
van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
Van harte gefeliciteerd raar met jullie meisje! Hoop dat t meegevallen is en alles goed is met jullie! Lekker genieten nu met elkaar!!
Jaaa, weer een meisje er bij! Gefeliciteerd raar!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, goed gedaan Raar! Ik ga NU naar hyves!!! Iehhhhhhhhhh blij voor jullie!! En ons!
Hoeraaaaaaa!!! Gefeliciteerd raar!!! Ga snel naar h.......
Yeah Rare meid is er! Zo fijn! Dikke x en gefeliciteerd!
Een zoon!
Ha! Ze leeft nog!

Toch altijd weer fijn.
hahahah Raar, das zeker fijn. Hoe gaat het voeden? hoe is het met papa? en hoe vind Raarzoon zijn zusje?

Goed, zullen we een rondje opscheppen doen.

Jodaatje kan heel goed

- bellen blazen

- schommelen

(tellen kan ze niet. 1,1,4, kleuren juist benoemen ook niet)
Ze drinkt goed! Dat weten we omdat er ook regelmatig weer wat uitkomt aan beide zijden

Papa is retetrots op zijn meisjes (en een beetje moe, maar ik heb hem gisternacht iig el laten slapen tot vijf cm, dus mag hij niet klagen ) Hij weet nog goed hoe het moet met luiers, temperaturen ed, dus dat doet hij braaf.

Rare zoon klimt steeds op de stoel om een seconde lang naar haar te kijken en "baby" te zeggen en rent dan snel weer weg. Hij weet haar naam al een beetje. Hij heeft nog een nachtje bij opa en oma geslapen en is daar s nachts niet wakker geworden!

Rare griet is net in bad geweest en piept af en toe een beetje luid waardoor iedereen opschrikt, dan slaapt ze weer verder, grapjas.
Klonkt top raar! Hoe voel jij je lichamelijk? E kunnen we al een foto zien? Jij kan wel zeggen dat grietje geboren is......;-)
Klinkt goed Raar!

Fijn dat ze goed drinkt

Hoe is het met jou?

Haha wil je graag opscheppen Joda?!
Nee hoor. Ik vond het juist van disc zo leuk om te horen wat disczoon kan, tellen dus. Dat wil ik ook van andere horen. Leuk juist. En toen dacht ik 'nou, ik begin zelf wel, dan volgt de rest'....niet dus.....
Gaat goed emy, moe, maar niet slap en wit zoals de vorige keer. Ik zit ook veel lekkerder, wel nog wat naweeen tijdens het voeden, maar ik scharrel naar beneden, help rare man bij luiertjes en voeder in een stoel. Fijn om snel weer ok te zijn. Het gevaar is natuurlijk dat ik niet genoeg rust neem, maar ik zal er op letten. Niet zo tof als emy zijn, goed voornemen

Opscheppen... Zoals vermeld kan rare zoon alles wat oranje rood en blauw is benoemen. En tellen van 6 tot 10 als we met de zeven helpen. Hij kan puzzels van dertig stukjes en heeft een fotografisch geheugen (leg tien visachtige dieren op zn kop en vraag welke de octopus is, dan pikt ie die er uit). Hij kan ook de mobiel boven de box volledig opwinden (dat gaat helemaal niet makkelijk). Oja, en hij kan zijn eigen favoriete filmpjes op de ipad vinden (inclusief aanzetten van het apparaat) maar volgens mij kunnen ze dat allemaal nog meer Joda?

Ik zal proberen vanmiddag een foto naar hyves te sturen.

Eerst weer even voedertijd.
Foto staat er al op!
Yep! Bring it on! Leuk om te lezen! Kom ook op nieuwe ideen. Puzzelstukjes op zijn kop leggen.....leuk! Beetje memory idee. En zonder hulp een puzzel van 30 stukjes...wauw!
Goed te horen raar! Ik vond de 2e ook veel relaxter, het nieuwe is eraf, dus alles is minder shocking en je hebt vask een makkelijkere bevalling, dus lichamelijk ook sneller fit! Ik ga zo h meisje kijken! :-)

Weinig op te scheppen hier denk ik....tellen lukt niet, alles is blauw, praten gaat pietsie beter, maar toch is ie mijn allerliefste peuter! <3
Dat is een heel goed voornemen Raar! Als het bij jou werkt, ga ik hem tzt ook toepassen

Knap zeg van Rare zoon met zijn fotografisch geheugen, wauw!

Puzzelen moet ik zeker vaker oefenen!

Nou ga ik ook ff opscheppen; Emytje weet de kleuren groen, geel, blauw, rood, roze, wit, "oranjie", en zwart.

Ze kan echt bijna alles zeggen en vertellen, behalve haar eigen naam haha.. Dit is volgens ons ook gewoon een spelletje wat ze ervan maakt. Ze kan namelijk wel de eerste 3 letters zeggen, hoe ik/wij haar naam nog wel eens mee afkorten.

Niets op te scheppen verder, is meer dan genoeg haha, het is gewoon een heerlijk kind
Ja Raar, mooi te lezen dat het zo goed gaat.. je klintk ook uberrelaxed, goed zo!! Hoe gaat het met de kraamverzorgster? Die hing er hier een beetje bij, ook omdat ik me zo goed voelde.. En inderdaad wat Lily zegt; het nieuwe en mega overweldigende gevoel is een stuk minder en dat voelt toch net effe een tikkie fijner, alhoewel dat gevoel achteraf ook best fijn was.. Maar wat een wonder he, zo''n compleet mensje...zucht..

Haha opscheppen, leuk om te lezen.

Hier ook tellen tot 10, bijna alle kleuren, ze praat echt heel goed in lange zinnen, ze zegt ineens heel netjes; dankjewel mama (ook waar anderen bij zijn, top!!! haha), puzzels, hele boekjes meelezen hardop (dat vind ik echt heel vertederend) en wat ik nog het allerleukste vind is dat ze ech tzo goed helpt met angiebaby verzorgen. Wil je even de doekjes aangeven? Jahoor mama, alsjeblieft.. Of ; maaamm ze spuugt, ff een doekje pakken hoor.. kom maar moppie, das niet zo lekker he! mama, ze is weer schoon hoor! Bedankt wijffie!

Zucht....wat zijn de kleintjes van ons leukkkk he! Hihi..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven