JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Lucia, ik weet uit ervaring al dat ik voor zulke spannende dingen (en dit is wel het spannendste wat ik ooit gedaan heb) haast niet slaap

Klinkt ook een stuk korter toch?
Toffifee, ik hoop dat je een goede echo hebt vandaag!
Toffifee, ik hoop dat je een mooie Toffifeetje ziet vandaag.
Ja, ik wil wel in de tabel! Dan moet ik mn gegevens zeker in kleur neer zien te zetten:

Robien, 27 jaar, rond 28 januari uitgerekend (door Wen ) 12 juni echo bij gyn

Ik was net aan het proberen om er wat meer van te gaan genieten ipv bezorgt te zijn, heb ik vanmorgen toch wat bruin/ roze afscheiding! Nee he! Ik las al dat ik niet de enige hier ben. Ik heb toch ook wel een beetje een weeig gevoel in mn buik, maar dat heb ik de hele tijd eigenlijk al. Ik hoop maar dat het snel weer over gaat! Dat worden 10 lange dagen tot het bezoek aan de gyn....

Enne lekker herkenbaar van de sex haha... gister was vriendje lief in behoorlijke staat van opwinding, maar nee hoor, hij mocht er niet in. Ben daar nu wel blij om, anders dacht ik toch direct dat die afscheiding daardoor kwam!

Spannende dag dus voor toffifee, succes!
Don't panic is geloof ik het beste advies. Of het ook praktisch haalbaar is, is een tweede natuurlijk.

Ik geloof dat ik er nu vanuit ga dat als het geen helderrood bloedverlies is geweest, het niet eens binnen die statistieken van '50 % kans dat het goed zit' valt. Geen idee of dat ook klopt, maar voor mij werkt het nu wel aardig.
Toffifeeks! ( ;) ) hoe was je echo? Of moet je nog?

Welkom Sam! Ik hoop dat je hier de volle aantal weken mag verblijven!

Melloo, ik mede kotser en brak voelende vrouw schud je de hand. Ik ga uit van week 12 dus nog 3 weken (I hope so!)

Wen ik moet wel om je lachen met je 3,5e nacht! En dan nu het erge wat bij mij iig het geval is: het is een korte, hele heftige opluchting en dan ga je je weer zorgen maken over de volgende echo, net zulke grote zorgen. Want ja je leest genoeg verhalen dat je ook ná het 1e kloppende hartje fout gaat...pffff. Maar dan haal ik mijn mantra 'ik ben NU zwanger' weer tevoorschijn en ben ik een half uurtje rustig om dan weer opnieuw te beginnen.

Maar first things first: 1e goede echo scoren!

Hier ook geen geneuk, ben veel te bang dat ik over hem heen kots, haha. Komt wel weer!

Mijn vriend vond Kluun idd een groot succes en Kluun is héél lief voor ons vrouwen in dit boekje en dus je man ook ;) Hij heeft het verslonden!

Hier een nieuw hoogtepunt! Kotsen in de Albert Heijn. Serieus, midden in de winkel *splat* godzijdank kwam niet álles eruit maar een beetje maar het was behoorlijk beschamend en ik ga de komende 4 weken niet meer daar heen. Pas als de misselijkheid over is ofzow. Ik kan er nu wel om lachen maar eerder....
Hoi ladies,

Nou, ik heb mini-me gezien! Het hartje klopte. Wel wat langzaam maar dat hoort bij het aantal weken ver dat ik ben. Goh, wat is dat speciaal om te zien zeg!

Ben trouwens 6 weken i.p.v. 7. Da's weer wat minder, was volgens mijn eerste berekening al 8 weken namelijk. Toen heb ik dus mezelf maar weer gedowngrade naar 7 weken i.v.m. mijn cyclus en nu is het dus 6 wkn. Precies kon ze het niet zeggen omdat mini-me erg klein was. Ik mag over twee weken weer langskomen voor een illegale echo en dan kan ze precies zien hoever ik ben. Lief he? Het wordt dus ergens achter in januari. Schat zo rond de 25e.

Oh Lily, wat erg! Was je helemaal alleen op dat moment? Of was je met iemand samen die je heeft kunnen opvangen?
Nou das dan goed nieuws toch? Maar wanneer testte je dan positief? Want het scheelt dus dan eigenlijk 2 weken met wat jij had bedacht? Of ben ik nou blond?

anyhow: mooi hé zo'n frommeltje!

Ik was alleen, er was snel iemand met een beker water en een dweil. Tsja. ik had het eerder ook al maar toen kon ik het wegslikken (ook zo ranzig!).
Gefeliciteerd Toffifeeks (haha!)! Wat een lieve vriendin heb je.

Lily, sorry maar ik moest heel hard om je AH-avontuur lachen ik kom net zelf ook uit de AH en voelde me daarbinnen ook niet echt lekker

Wat betreft die echo's: voor de eerste heb je 85 % kans dat het goed is, voor de tweede al 95 %. Ik ben gek op statistiekjes, en die 10% extra doen een hoop (hoop ik) en anders kom ik hier wel zeuren
Nou Wen nu kan ik er er ook om lachen, het is een mooi verhaal voor op verjaardagen ofzo. Zo tussen de cocktail-en bbq saus in

En wbt die statestieken, dat was precies wat de gyn ook tegen mij zei en daarbij "maar je bent ook nog heel jong en dus maak je geen zorgen" Dus dan vraag ik aan mijn vriend te herhalen wat hij zei. Soms ben ik wat a-relaxed, haha.

Ik was helemaal blij dat de gyn mij zo jong vond (27) laatst werd ik versierd door een 19 jarige lesbiënne die op oudere vrouwen viel. Ik viel van mijn kruk 'WAT BEN IK?' ze had dus geen succes bij mij :D
Hahahaha! Oei, zo denk je jong te zijn, en zo val je onder de 'oudere vrouwen'
Gefeliciteerd met je toffifeetje. Ik was ook wel benieuwd naar wat Lily vroeg. Ben je dan 2 weken korter?

Kleine toffifeetjes:

I know! en ik dacht nog wel dat ik gewoon 18 leek.Guess again!

Maar hey, I still think I'm hot! Vooral met bloed doorlopen ogen en kots in mijn haar, nice!

Ik ga eens koken, die maag moet vol blijven. Even kijken of bahmi beter kotst dan de nasi van vorige week, haha.

Tis toch niet te geloven dat ik al met zwanger zijn best leuk acht. Oh en bij 8 weken komt er weer een stoot hcg bij dus hou je vast Wen!
Ik heb best zin in toffifee, bestaat dat nog?
Neee! Ik heb zo al wel genoeg, dank je. Als dat kind vrijdag gewoon netjes zwaait en zo, hoef ik die extra stoot er echt niet bij te hebben.

(stiekem vind ik het ook best leuk, ondanks de onzekerheid, de moeheid en misselijkheid af en toe, het 's nachts wakker worden, de tegenzin om te eten en het vaker plassen)
http://www.storck.nl/nl/brand/toffifee/

Moet je toch weer naar de Albert Heijn

En, was de bami beter te verhapstukken? Hier doen waterijsjes het wel goed, vocht, zoet en fris tegelijk.
Hallo!!

Wat een gezelligheid hier! Fijn toffiffee, dat je een hartje hebt gezien! Het kan trouwens dat de innesteling langer heeft geduurd en dat je daarom korter zwanger bent. Dat kan per vrouw zo een week schelen. Een bevrucht eitje is dan langer onderweg en groeit dan ook minder.

Wen, nog 2,5 nacht! Joepie!

Voor mij nog 7 nachtjes slapen...

haha, Lily, ik had laatst net zo iets. Op de ene dag werd ik in de kroeg door een jongen van 23, 21 geschat (ben 29) en een dag later werd ik door een jongen van ongeveer dezelfde leeftijd 'mevrouw' en 'u' genoemd..

Ik werd vanochtend trouwens onder de douche opeens ook onwijs misselijk. Pas na het ontbijt werd het wat beter.. Bleegh! Waarschijnlijk omdat ik gisteravond mijn avondeten niet door mijn keel kreeg. Ik had natuurlijk een heel lege maag.

Heerlijk, krijg nu ook zin in toffiffee, of iets anders lekkers, mag ook.

Nou, doei!
Ik heb geen idee hoe ik zo verkeerd heb kunnen rekenen. Ach ja, het houdt je van de straat.

Ik word nu toch wel erg misselijk. Nou moet ik nooit overgeven ook niet als ik ziek ben of migraine heb, maar ik voel me er niet prettig bij. Moeders vertelde gister dat ze in het ZH heeft gelegen van mij omdat ze toen niets binnen kon houden. Hallelujah!

Ik hoorde de tip dat je de hele dag door kleine beetjes moet eten, crackers ofzo?

Trouwens, ik snap best dat je in de AH over je nek kunt gaan. Ikkan ineens niet meer tegen kattenvoer. Daar draait mijn maag echt van om. Hoe is het met jullie moeheid? Heb mijn slaap echt zo hard nodig en dan lig ik wakker van de benauwdheid en de flitsen en het onweer! Blegh. Ben geen knip voor de neus waard vandaag.

Ik weet niet of Toffifee nog bestaat (in de uitvoering van het eten dan, ik besta nog) :-) Ik heb het nog nooit gegeten volgens mij.

Ik vind die kleine toffifeetjes trouwens erg origineel. Hoop alleen dat mini-me er iets anders uit gaat zien.
Ik eet hier echt kilo's appels. Minstens drie op een dag. Zodra ik me niet zo lekker voel, grijp ik naar een appel en dan gaat het meestal wat beter. Hartstikke gezond ook nog, behalve voor mijn tanden ben ik bang

Ondertussen zit ik hier in mijn sportkleren: ik zou eigenlijk vanochtend gaan sporten (om kwart over 8 ) maar ik denk dat ik morgen maar ga. Heb alweer een appel achter de kiezen, vandaar.

Hoe gaat het met jullie buiken? Die van mij ziet eruit alsof ik al heel lang niks aan sport gedaan heb, een aardige bult boven mijn spijkerbroek. Komt natuurlijk nog wel van de opgeblazen darmen. Ik kan hem ook niet meer inhouden. Raar hoor, dit gaat straks dus weer verdwijnen en dan komt er een lager buikje voor in de plaats (denk ik)
Ik eet ook veel appels/fruit, maar ook creamcrackers, sultana's snack a jacks.

Ik heb ook echt een blubberbuikje, nu al! We hebben al over onze tweeling.. Komt ook door dat gevreet de hele dag natuurlijk.

Hup sporten jij Wen, luie donder! (zegt zij die al weken niet van de bank komt 's avonds, behalve om iets te eten te pakken)

Hebben jullie collega's niks door trouwens? Mijn kamergenoot volgens mij wel. Ze weet natuurlijk van mijn vorige miskraam en zij merkt wel dat ik vaker ga plassen, minder koffie drink. Maar ze vraagt niks, dus ik zeg ook niks!

Ik wou trouwens nog even zeggen dat ik dit een gezellig cluppie vind. Ben blij dat jullie niet zo mutserig zijn, haha
Haha, ik ben al een uur van plan mezelf naar de badkamer te slepen om te gaan douchen... telt dat ook als sport?

Ik heb het een aantal mensen wel verteld. Collega's heb ik niet, ik ben zelfstandige, maar één opdrachtgever en een mede-zelfstandige weten het al wel, omdat er wat planningsdingetjes voor het eind van het jaar naar voren kwamen. Tja, en verklaar dan maar eens dat je vanaf half december tot half april niet ingezet kunt worden dan valt het kwartje heel snel.

Ik ben ook blij dat jullie zo lekker nuchter zijn, in een ander topic had ik gemeld niet zo'n zin te hebben in een maandtopic, meestal wordt er zo in gemutst, maar toen kwam Lily verontwaardigd melden dat zij ook heus heel nuchter is en ben ik hier toch maar gaan kijken
Hey meiden, wat een gezellige boel hier!

Toffifee: wauw, super dat je het hartje hebt gehoord!

Wen: jij mag ook al bijna voor de echo he.... spannend! Ik ben ook onwijs aan het aftellen en moet nog 9 nachtjes! De bruine afscheiding (blegh!) is glukkig alweer gestopt en was toch wel minimaal denk ik!

Hier nog geen enkele misselijkheid te bekennen. Begin het bijna te missen haha, maar denk dat je er ook gauw mee an ben als het er is. Mn vriend zei al dat ik dikker werd! Dat klopt niet hoor. Al vind ik een strakke broek met strakke riem niet echt meer lekker zitten, maar dat kan ook tussen de oortjes zitten.

Ik heb het aan één collega verteld. Een andere collega vertelde van de week dat ze al 12 weken zwanger is. Niemand had iets gemerkt, dus ga proberen om ook mn mond nog een tijdje te houden!

En ik moest erg lachen om het ah-kots verhaal (sorry)! Lekker genant haha!
@Wen, wat doe je voor werk? Lijkt me heerlijk zelfstandige te zijn. Straks helemaal als beeb er is!
morning lady's

gefeliciteerd met de goede echo toffiefeefeeks!

wen je hoeft niet te sporten hoor, blijf maar lekker op de bank hangen. met een appeltje

dat van die buikjes is gelukkig heel herkenbaar, ben blij dat ik niet de enige ben

soms vraag ik me serieus af of ik niet al verder ben dan de gedachte 8 weken, dit is vooral s'avonds, dan valt er niks meer in te houden aan mn buik.

Het weeige gevoel is hier zo nu en dan duidelijk aanwezig, kleine beetjes eten helpt dan inderdaad.

ik doe het ook vaak met een appeltje of van die droge lu crackers.

Drinken helpt vaak ook al bij mij.

Hoe dan ook, hoe vaak ik het hier ook lees ... ook ik begin me nu een klein beetje ongerust te maken over het "bloed"verlies wat geen helder bloed is maar toch.

Ik neem me al de hele week voor dat het idd, bijna normaal is, niet helder, niet veel enz enz statistisch gezien bla bla

en natuurlijk uiteindelijk toch gebeld net naar de Vk praktijk om daar een van de zoveel te zijn die de vraag op tafel gooit.

wat schertst mijn verbazing ?

vanmiddag om kwart over 1 komen voor een echo. ehm

ik weet niet of die snelle actie me nou zo geruststeld maar toch, het is wel adequaat ( laat ik het zo maar noemen )

tel daar bij op dat ik nogal afgrijselijk preuts ben ingesteld en dat ik het liefst mn sokken nog niet uittrek bij een ander en de zenuwen zijn compleet

ja ja ik weet het, ik was niet preuts genoeg om een baby te maken, say no more..

zeg nuchtere mensen ( ik zou trouwens best een wijntje lusten s'avonds ) succes en vooral rustig aan !
ha meiden,

o ja Wen, dat had je al eens verteld, dat je zelfstandige bent. Dat is nu wel heerlijk lijkt me, al is het met zwangerschapsverlof enzo natuurlijk minder eenvoudig.

Hip en Robien, dus ook wat bruin bloedverlies / afscheiding (btw, als iemand mij een paar jaar geleden had verteld dat ik dit soort woorden zou typen, had ik diegene heel hard uitgelachen)? Ik had het zondag dus een keer. Gisteren en vandaag bij het afvegen een heeeeeeel klein beetje, heel licht gekleurd. Je moet goed kijken, zeg maar (heerlijke praatjes weer). Maar ik denk dat dat komt omdat ik me helemaal een ongeluk nies door de hooikoorts.

Succes bij de echo straks!

Ik heb trouwens steeds al zin in een witbiertje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven