Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik denk dat ik 65 inderdaad wel de ergste vond, op de voet gevolgd door 125. 135, waar ik nu zit, is na 10 keer spelen nog wel aardig. Ik denk dat ik die wel binnen een week heb
Whoehahaha, zoon zit een beetje met zijn Nintendo te spelen, hoor ik hem ineens brommen: "wat een poeplevel"
quote:puddelientje123 schreef op 12 juli 2013 @ 18:20:

Wat een kuthoeren tyfus verkloot monsterlijk poeplevel is dat. Hoeveel levens ik daarop al verspeeld heb..Is dit echt alles wat je voor ons in petto hebt? Sjee, tijd om je vocabulaire uit te breiden. Ik ben nog niet onder de indruk hoor, dat kan echt veel gekker.
quote:Rua-Red schreef op 12 juli 2013 @ 17:52:

Wat is het langste dat jullie ooit over een level gedaan hebben?Echt geen idee. Het voelt volgens mij nog langer dan het in werkelijkheid is.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Lotte, dank voor je Prachtige Compilatie weer. Een van de beste redenen om CCS te blijven spelen

Verder weinig nieuws. 147 blijft KutterdanKut
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Akakia, you're very welcome!
Aaaaaarg!!! Nog 1!!!!! Kloterig k.u.t. gelatineblokje moest ik nog, nog 1!!!!

Ik haat level 147..... zucht...
Nou dan ben je al verder gekomen dan ik Sofia, i wóu dat ik er nog maar één had (dan gebruik ik de hamer).

Kut-147
Mijn man zit ook op dat kut level 147 . Al meer dan een week. Ik heb een mail gestuurt naar ccs omdat ik telkens mn gekregen levens kwijt ben, wisten jullie dat je op youtube de levels terug kan vinden. veel speel plezier
Mijn vocabulaire is ontoereikend voor dit grafspel!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
181 is echt om te janken....
Ik wou me nog even inhouden hihi. Ik ga er vanavond niet eens meer aan beginnen. Ik ga ontspannen heb ik besloten
Mikkie we lopen bijna gelijk op! Ik heb 181 gehaald, eindelijk. Maar leuk was ie niet nee.
quote:kitty26 schreef op 12 juli 2013 @ 22:22:

Mijn man zit ook op dat kut level 147 . Al meer dan een week. Ik heb een mail gestuurt naar ccs omdat ik telkens mn gekregen levens kwijt ben, wisten jullie dat je op youtube de levels terug kan vinden. veel speel plezierUuuh, hoe bedoel je?
Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem!

Zo, en nu op naar het volgende teringlevel!
quote:appagante schreef op 13 juli 2013 @ 08:50:

Uuuh, hoe bedoel je?

Dat je de levels op Youtube kunt bekijken.

Zelf heb ik dat een paar keer gedaan, omdat niemand van mijn vrienden zo ver was als ik, en ik bij sommige levels gewoon NIET kon geloven dat ze écht te halen waren.

Op Youtube zag ik dan dat het dus wel kon.

Verder heb je er niet zo veel aan, omdat elk spel weer anders is.

Op Youtube lijkt het net of alles heel makkelijk is, terwijl het spel in werkelijkheid natuurlijk één grote worsteling is

En LV:
NEEEEEEEEE, ik had nog maar 2 jelly's bij 410, het begon ZO goed met meteen een disco en een gestreepte, bijna alles was al weg. HAAT HAAT HAAT
Oh ja yolo, 410 was inderdaad ook afschuwelijk!
65 gehaald !!!!! klagen helpt
quote:puddelientje123 schreef op 13 juli 2013 @ 16:03:

65 gehaald !!!!! klagen helpt

Nu op die kloterige tickets wachten. Maar ach, de vreugde is groot !
Yeah!

Kan me je vreugde voorstellen!

Na 65 kan het alleen maar beter worden.

Denk je...
quote:Rifkaa schreef op 13 juli 2013 @ 16:54:

Yeah!

Kan me je vreugde voorstellen!

Na 65 kan het alleen maar beter worden.

Denk je... Ik durf er nog niet aan te denken
Ik zit nog steeds relaxed wat heen en weer te schuiven in 140.

Nog steeds in de hoop dat ik hem binnenkort zomaar ineens een keer haal.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven