Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik zet mezelf wel op rantsoen de komende tijd.... heb nu vakantie, en wil niet hele dagen zoekbrengen verspillen doorkomen bezig zijn met CCS. Nu nog vaststellen wat een acceptabele hoeveelheid tijd is per dag
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik vind het spel ook echt niet leuk genoeg om de halve dag te spelen.

's Ochtends een rondje en 's avonds een rondje, en zelfs dat vind ik bij sommige levels al teveel.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik kijk gewoon geen tv meer. Ik candy crush. Ik heb niemand horen klagen eerder over level 199. Hij is moeilijk en veel teveel gelatine, of ben ik gewoon slecht en de enige die er moeite mee heeft
Veeeel combo' s maken pelsje, vooral de gestreepte die naar boven zijn gericht om zo de verpakte bovenin te laten ontploffen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Gut, na de euforie van gisteren bij 147 moet ik nu alweer op kaartjes wachten voor de volgende episode. Daarna wordt het dus alleen maar makkelijk. Om de tijd te doden doe ik level 146 maar eindeloos. Lekker knallen en die haal je ook altijd
Aaah nog 1 poep jelly. Geen leuk level dit.
Eindelijk!!! Ik heb 97 gehaald!
quote:NYC schreef op 20 juli 2013 @ 15:06:

Eindelijk!!! Ik heb 97 gehaald!
Eindelijk! Eindelijk! Eindelijk!!

Level 147 gehaald.
Yeah! JohannaE gefeliciteerd!

Ik zit er nog steeds in vast.

Wil ook wel weer eens verder!
quote:JohannaE schreef op 20 juli 2013 @ 15:30:

Eindelijk! Eindelijk! Eindelijk!!

Level 147 gehaald.

Gefeliciteerd!

En Rifkaa, gewoon blijven volhouden. Hij is niet moeilijk
Ik dacht net dat ik 350 had. Bleek er bovenin nog een blokje gelatine te zitten.
Life is too short to waste time matching socks
Met het risico onder de negeerknop van Rua-Red te belanden en van Solomio een klap voor mijn kop te krijgen:

Ik heb level 147 gehaald.
Gefeliciteerd allemaal
odi et amo
Gefeliciteerd allen die weer een moeilijk level hebben gehaald. Hier nog hetzelfde, 235. Ik zal m heus wel eens halen. Wil alleen wel graag weten wanneer. Begin m een beetje zat te worden.
quote:Annasophia schreef op 20 juli 2013 @ 16:35:

Ik dacht net dat ik 350 had. Bleek er bovenin nog een blokje gelatine te zitten. Aaargh, ook wel 's gehad! Totaal niet op gelet tijdens het spel en dan zit er ineens nog zo'n jelly-blokje. Niet leuk! :(
Gefeliciteerd Rifkaa!

Bij mij was het gewoon een kwestie van dom wat klikken...
Haat aan de dropveters! Ik zit vreselijk vast op level 86, kom er niet door heen, en op de mobiel zit ik vast op een level waar ik de chocolaatjes haat!
Ik vind chocola erger dan dropveters. Maar nu zit ik vast op 97 met bommen.
quote:Rifkaa schreef op 20 juli 2013 @ 17:35:

Met het risico onder de negeerknop van Rua-Red te belanden en van Solomio een klap voor mijn kop te krijgen:

Ik heb level 147 gehaald. Hoera! Dat is ook best snel gegaan!
quote:Rifkaa schreef op 20 juli 2013 @ 17:35:

Ik heb level 147 gehaald.

Haha, dat level 147 doe ik op het FB-account van mijn zoon, als ik helemaal niks anders meer te doen heb.

Op mijn eigen account ben ik verder, dus ik kan dit wel aan.
Elninjoo, ik heb ook heel lang over 97 gedaan, maar vandaag in 1 avond ook 98, 99 en 100 gehaald!
Gefeliciteerd allemaal!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En 101. Maar het zal nu wel weer even afzien worden vermoed ik
Gefeliciteerd aan allen die 147 en andere pokkelevels gehaald hebben.

Ik ben beland in 158. Heb net op Youtube moeten kijken hoe ik hem in vredesnaam op moet lossen... De theorie snap ik, nu de praktijk nog...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven