leuk, onweer....
zondag 28 juli 2013 om 02:32
Ben een halfuur geleden ongeveer mn bed uitge-onweert, was al onrustig maar nou kan ik helemaal niet meer slapen.
Ik ben al jaren niet meer bang voor onweer, maar de bui die net over regie 026 trok was serieus een van de heftigste die ik in mn hele leven meegemaakt heb. Ik vond het serieus bijna eng!
In de rest van het landje rustig?
En wat zal ik es doen, schaapjes tellen in het Frans ??
Ik ben al jaren niet meer bang voor onweer, maar de bui die net over regie 026 trok was serieus een van de heftigste die ik in mn hele leven meegemaakt heb. Ik vond het serieus bijna eng!
In de rest van het landje rustig?
En wat zal ik es doen, schaapjes tellen in het Frans ??
zondag 28 juli 2013 om 09:20
quote:koekkie schreef op 28 juli 2013 @ 03:19:
Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!
Daar moest ik vannacht ook aan denken, vooral als je in een tentje zit was je niet zo blij vannacht denk ik...
Ik ben normaal gesproken ook dol op onweer, maar dit was echt erg heftig, ik vond het serieus bijna eng worden.
Heb als een gek ongeveer alle stekkers eruit getrokken die ik tegenkwam...
Het is wel lekker afgekoeld, dat wel!
Zit hier in de caravan en moet nodig naar de wc, maar het onweert als een gek hier..... Blijf dus toch nog maar even waar ik zit!
Daar moest ik vannacht ook aan denken, vooral als je in een tentje zit was je niet zo blij vannacht denk ik...
Ik ben normaal gesproken ook dol op onweer, maar dit was echt erg heftig, ik vond het serieus bijna eng worden.
Heb als een gek ongeveer alle stekkers eruit getrokken die ik tegenkwam...
Het is wel lekker afgekoeld, dat wel!
zondag 28 juli 2013 om 09:24
zondag 28 juli 2013 om 09:45
zondag 28 juli 2013 om 09:47
TO ik zit ook in 026 en ook ik schrol van de heftigheid van het onweer! Het leek wel zoals in een film, het klonk alsof de wereld uit elkaar barstte ofzo! Zag net dat de parkeerplaats achter onze flat is veranderd in een zwembad, misschien zo even een duik nemen vanaf het balkon;)
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 28 juli 2013 om 09:53
Dus bij anderen was het ook zo erg? Ik gaf onze nieuwe woonplaats nog de schuld, omdat we nu tussen de veluwe en de Rijn zitten want één keer eerder meegemaakt zo: toen we met z'n zevenen in een caravan zaten in Passau (de tentjes waren we al uit gevlucht...) en toen zaten we ook tussen de Donau en een helling in. Het bleef hier gewoon hangen.
Ik ben gek op onweer mijn vriend wat minder, sind het toen hij jong was bij zijn ouders is ingeslagen
Ik ben gek op onweer mijn vriend wat minder, sind het toen hij jong was bij zijn ouders is ingeslagen
zondag 28 juli 2013 om 10:57
quote:-tinkerbell- schreef op 28 juli 2013 @ 09:47:
TO ik zit ook in 026 en ook ik schrol van de heftigheid van het onweer! Het leek wel zoals in een film, het klonk alsof de wereld uit elkaar barstte ofzo! Zag net dat de parkeerplaats achter onze flat is veranderd in een zwembad, misschien zo even een duik nemen vanaf het balkon;)
Ja dat vond ik ook. het leek heel onwerkelijk.
Nog gekker, eerst dat enorme natuurgeweld en 15 minuten later ineens heel kalm.
Hier is gek genoeg weinig gebeurt, vond ik heel vreemd want het heeft keihard gewaaid.
(behalve dan dat op mn balkon de parasol omgewaaid was, die hebben we midden in de bui maar even snel naar binnen getrokken omdat die anders richting 024 gewaaid was )
Ja dat vond ik ook. het leek heel onwerkelijk.
Nog gekker, eerst dat enorme natuurgeweld en 15 minuten later ineens heel kalm.
Hier is gek genoeg weinig gebeurt, vond ik heel vreemd want het heeft keihard gewaaid.
(behalve dan dat op mn balkon de parasol omgewaaid was, die hebben we midden in de bui maar even snel naar binnen getrokken omdat die anders richting 024 gewaaid was )
zondag 28 juli 2013 om 12:28
Hier ook tussen de rivieren. Normaal vind ik onweer wel gezellig, maar dit was voor Nederlandse begrippen wel erg heftig. Het bleef maar flitsen. Er viel niet te tellen hoeveel tijd er tussen de flits en de donder zat, omdat ik gewoon niet wist welke donder nu bij welke flits hoorde. Mijn dochter vond het allemaal wel best. Goede reden om zich in het bed van papa en mama te nestellen. Ik citeer: "De wolken botsen. Als ik mijn oogjes dichtdoe knippert het."
Kwam er vanochtend trouwens pas achter dat de katten de hele nacht nog buiten waren. Oeps. Maar 's ochtends zaten ze heel relax onder de carport te wachten tot de deur weer open ging, dus ik geloof niet dat ze een trauma opgelopen hebben.
Kwam er vanochtend trouwens pas achter dat de katten de hele nacht nog buiten waren. Oeps. Maar 's ochtends zaten ze heel relax onder de carport te wachten tot de deur weer open ging, dus ik geloof niet dat ze een trauma opgelopen hebben.