Nieuwe mode?????
maandag 5 augustus 2013 om 20:10
Ik vraag me af wat dit te betekenen heeft. Heb gisteren 2 vrouwen gezien die echt letterlijk in hun blote kont buiten liepen.
De ene was een vrouw van tegen de 50, mooi figuur en vrij chique en de andere een jonge meid.
Ze dragen een soort van kanten jurkje/rokje maar dan heel kort, boven hun kont en een string.
Die oudere "dame" liep in de supermarkt te paraderen, iedereen keek met open mond.
Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit niet kan begrijpen?
De ene was een vrouw van tegen de 50, mooi figuur en vrij chique en de andere een jonge meid.
Ze dragen een soort van kanten jurkje/rokje maar dan heel kort, boven hun kont en een string.
Die oudere "dame" liep in de supermarkt te paraderen, iedereen keek met open mond.
Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit niet kan begrijpen?
maandag 5 augustus 2013 om 20:18
maandag 5 augustus 2013 om 20:18
maandag 5 augustus 2013 om 20:29
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2013 @ 20:26:
Ik denk meer
[afbeelding]
[afbeelding]
Of is het de beschaafde versie van BGB
Nou deze lengte heb ik ook nog nergens gespot .
Ik denk meer
[afbeelding]
[afbeelding]
Of is het de beschaafde versie van BGB
Nou deze lengte heb ik ook nog nergens gespot .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 augustus 2013 om 20:39
[quot
e]Summerdance schreef op 05 augustus 2013 @ 20:38:
[...]
Ik durf het in geen 100 jaar aan, maar stiekem vind ik het wel leuk eigenlijk....[/quote]
Ghe..
Ik vind ze ook leuk maar kan ze al 20 jaar echt niet meer aan.
e]Summerdance schreef op 05 augustus 2013 @ 20:38:
[...]
Ik durf het in geen 100 jaar aan, maar stiekem vind ik het wel leuk eigenlijk....[/quote]
Ghe..
Ik vind ze ook leuk maar kan ze al 20 jaar echt niet meer aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.