We kunnen het!!
woensdag 8 augustus 2007 om 10:28
Lieve mede-afvallers
laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!
Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.
Dan maar een dag later op streefgewicht
Later is nu
zaterdag 7 juni 2008 om 20:17
tuurlijk past het, nog iemand erbij. tssss, ik zou alleen een moord doen voor jouw maat en gewicht. en ik denk dat ik niet de enige ben!!!
O: 2 crackers met casselelrib, 1 beschuit met jam en een nectarine, karnemelk
T: niets
L: 1 boterham met pindakaas en meergranen croissant
T: 1 1/2 appel, yoghurt, 1 biscuitje
D: souvlaki, veel tzatziki, 2 pita broodjes en veel sla
O: 2 crackers met casselelrib, 1 beschuit met jam en een nectarine, karnemelk
L: 1 boterham met pindakaas en meergranen croissant
T: 1 1/2 appel, yoghurt, 1 biscuitje
D: souvlaki, veel tzatziki, 2 pita broodjes en veel sla
zaterdag 7 juni 2008 om 20:32
Van harte welkom, Queenfan25 !
Jouw huidige gewicht is mijn streefgewicht.
Schrijf gezellig mee, ik vind het hier sowieso een leuk groepje.
Ik ben nu ruim een week aan het SouthBeachen, en heb helemaal geen snaaihonger meer, terwijl ik anders met plezier 's avonds een bus Pringles leegknabbel, gecombineerd met hagelslagpannenkoeken.
O: gebakken ei met ham
T: plakjes rookkaas en worst
L: komkommer met filet américain
T: kraamvisite = cake-met-roze-muisjes
A: salade-tomaat-komkommer-feta
Jouw huidige gewicht is mijn streefgewicht.
Schrijf gezellig mee, ik vind het hier sowieso een leuk groepje.
Ik ben nu ruim een week aan het SouthBeachen, en heb helemaal geen snaaihonger meer, terwijl ik anders met plezier 's avonds een bus Pringles leegknabbel, gecombineerd met hagelslagpannenkoeken.
O: gebakken ei met ham
T: plakjes rookkaas en worst
L: komkommer met filet américain
T: kraamvisite = cake-met-roze-muisjes
A: salade-tomaat-komkommer-feta
zaterdag 7 juni 2008 om 20:44
huh! Ik vul nu in op dieetwijzer en zie dat ik gisteren maar 1100 callo`s heb gegeten, dat is ook niet goed zeg! Vandaag1600, ook wat krap. Bentos komt net en zegt dat hij iets lekkers heeft, ik denk nog dat hij ene geintje maakt, maar nee.....Ben`s en Jerry`s....pffff weet niet of ik dat weerstaan kan!
zaterdag 7 juni 2008 om 21:59
zaterdag 7 juni 2008 om 22:59
Nah, verjaardag van Madootjes zoon/mijn neefje vandaag. Heb me niet netjes gedragen. (Nou ja, op zich wel natuurlijk, maar niet echt qua eten... )
o: yoghurtbanaanshake
t: pepermuntje
l: 3 br, dubbele boterh sandwspread, 1 br met gest muisjes
t: paar handjes m&m's, handje chocorozijnen, paar plakjes eh... vleeswaar met asperges, stuk slagroomtaart, komkommer, tomaat, wortel, spekjes (10?)
a: 1 wit puntje met twee knakworstjes, beetje mayo, 2 sneetjes ciabatta (1 tonijnpesto, 1 kruidenboter), beetje aardappelsalade, bietensalade.
o: yoghurtbanaanshake
t: pepermuntje
l: 3 br, dubbele boterh sandwspread, 1 br met gest muisjes
t: paar handjes m&m's, handje chocorozijnen, paar plakjes eh... vleeswaar met asperges, stuk slagroomtaart, komkommer, tomaat, wortel, spekjes (10?)
a: 1 wit puntje met twee knakworstjes, beetje mayo, 2 sneetjes ciabatta (1 tonijnpesto, 1 kruidenboter), beetje aardappelsalade, bietensalade.
zondag 8 juni 2008 om 09:01
Goedenmorgen!
Ha, Meave, ik zag je al (bijna) op tafel een stiptease doen, maar je bedoelde niet netjes qua eten
Queenfan, welkom! Ik zet je erbij in de tabel ipv Jouke, die we na 2 bezoeken niet meer gezien hebben. Gelijk een vraag aan Monser , of je nog meeleest en ook meedoet?? Ik laat je dan wel gewoon in de tabel staan, totdat je er weer aan toebent je hier te melden. (f)
Ik ben gisteren met de kinderen naar de dierentuin geweest en heb dus bijna de hele dag gewandeld. Normaliter eet ik daar in restaurantjes vanalles, dit keer had ik eten meegenomen, ik heb een nieuwe abonnement aangeschaft, en dat kost al geld genoeg, tenslotte. Maar voordeel was ook, dat ik niet te veel gegeten heb:
O: 2 br met banaan (tosti)
T: appel
L: 2 br met pindakaas
A: pizza
toedels
Ha, Meave, ik zag je al (bijna) op tafel een stiptease doen, maar je bedoelde niet netjes qua eten
Queenfan, welkom! Ik zet je erbij in de tabel ipv Jouke, die we na 2 bezoeken niet meer gezien hebben. Gelijk een vraag aan Monser , of je nog meeleest en ook meedoet?? Ik laat je dan wel gewoon in de tabel staan, totdat je er weer aan toebent je hier te melden. (f)
Ik ben gisteren met de kinderen naar de dierentuin geweest en heb dus bijna de hele dag gewandeld. Normaliter eet ik daar in restaurantjes vanalles, dit keer had ik eten meegenomen, ik heb een nieuwe abonnement aangeschaft, en dat kost al geld genoeg, tenslotte. Maar voordeel was ook, dat ik niet te veel gegeten heb:
O: 2 br met banaan (tosti)
L: 2 br met pindakaas
A: pizza
toedels
Later is nu
zondag 8 juni 2008 om 09:36
leuk dream , de dierentuin,. Ik zit er over te denken morgen te gaan, de kinderen zijn morgen vrij. KK wil heel graag weer eens naar de echte dierentuin ipv de kinderboerderij, ik vind het altijd leuk.
Vandaag eerst naar een verjaardag, daarna naar Haarlem. Manlief moet werken en GG wil heel graag weer eens naar papa`s winkel om te kijken (ze hebben ineens heel veel Lego, hele gave dingen zoals een levensgrote Ferrari van lego enzo). KK wil liever bij een vriendinnetje spelen geloof ik. Ach, we zien wel.
Vandaag eerst naar een verjaardag, daarna naar Haarlem. Manlief moet werken en GG wil heel graag weer eens naar papa`s winkel om te kijken (ze hebben ineens heel veel Lego, hele gave dingen zoals een levensgrote Ferrari van lego enzo). KK wil liever bij een vriendinnetje spelen geloof ik. Ach, we zien wel.
zondag 8 juni 2008 om 09:43
Erg fijn dat ik mee kan doen!!
Ik begin pas morgen met lijnen omdat ik het makkelijker vind dan nu ineens terwijl ik vandaag naar een verjaardag moet.
Morgen ga dan ook de weegschaal halen(woog mezelf eerst op het werk)
Mijn vriend lijnt namelijk met mij mee!!
Dan wordt het wel gemakkerlijker dan alleen, hij wil 20 kilo afvallen (1,82m en 100 kg)
Hoe werkt dat tabel? moet ik elke week hier noteren wat ik ben afgevallen??
xx
Ik begin pas morgen met lijnen omdat ik het makkelijker vind dan nu ineens terwijl ik vandaag naar een verjaardag moet.
Morgen ga dan ook de weegschaal halen(woog mezelf eerst op het werk)
Mijn vriend lijnt namelijk met mij mee!!
Dan wordt het wel gemakkerlijker dan alleen, hij wil 20 kilo afvallen (1,82m en 100 kg)
Hoe werkt dat tabel? moet ik elke week hier noteren wat ik ben afgevallen??
xx
zondag 8 juni 2008 om 10:11
Hoi Queenfan, leuk dat je er ook bij komt.
De afgelopen week heeft meer in het teken gestaan van damage-control dan van lijnen. Na de vakantie ga ik wel weer actief mijn best doen. Nou kom ik tijdens vakanties meestal niet aan. Zeker als het warm is heb ik meestal minder behoefte aan eten. Bovendien ga ik eten wanneer ik me verveel en tijdens de vakantie hb ik daar meestal geen last van.
Ik heb vanmorgen 2bh met ham op en een stukje appeltaart. Nu dus zorgen dat ik me de rest van de dag gedraag. Voor vanavond staat er een runderbaklepje, aardappelen en witlof op het menu. Vanmiddag worden het waarschijnlijk 3 bh met 20+kaas en mostert en nog wat fruit.
Dreamer, jij Bikkel. Dat is dus echt niets voor mij om vroeger mijn bed uit te komen dan strikt noodzakelijk. Mijn wekker zal dus echt niet gaan 's morgens zodat ik kan gaan sporten.
De afgelopen week heeft meer in het teken gestaan van damage-control dan van lijnen. Na de vakantie ga ik wel weer actief mijn best doen. Nou kom ik tijdens vakanties meestal niet aan. Zeker als het warm is heb ik meestal minder behoefte aan eten. Bovendien ga ik eten wanneer ik me verveel en tijdens de vakantie hb ik daar meestal geen last van.
Ik heb vanmorgen 2bh met ham op en een stukje appeltaart. Nu dus zorgen dat ik me de rest van de dag gedraag. Voor vanavond staat er een runderbaklepje, aardappelen en witlof op het menu. Vanmiddag worden het waarschijnlijk 3 bh met 20+kaas en mostert en nog wat fruit.
Dreamer, jij Bikkel. Dat is dus echt niets voor mij om vroeger mijn bed uit te komen dan strikt noodzakelijk. Mijn wekker zal dus echt niet gaan 's morgens zodat ik kan gaan sporten.
zondag 8 juni 2008 om 17:52
Ha, never nooit niet dat ik de wekker zet voor een partijtje neuken. Ik vind slapen nóg fijner dan neuken.
o: 2 br, sandwichspread en gest. muisjes
t: -
l: 3 br, dubbele br met sandwspread en een br met gest.muisjes (de variatie is soms ver te zoeken )
t: ijshoorntje met 2 bolletjes sorbetijs
a: sperziebonen, rijst, shoarmavlees, tomaten/komkommersalade, beetje feta.
o: 2 br, sandwichspread en gest. muisjes
t: -
l: 3 br, dubbele br met sandwspread en een br met gest.muisjes (de variatie is soms ver te zoeken )
t: ijshoorntje met 2 bolletjes sorbetijs
a: sperziebonen, rijst, shoarmavlees, tomaten/komkommersalade, beetje feta.
zondag 8 juni 2008 om 19:50
Pfffffffffffff, Dreamer, met deze hitte naar de dierentuin ? Smolt je niet ? Moppegezin is bij de Hoornse Plas geweest, maar heeft aldaar geen forumsters gespot.
Ik heb gisteren een monsterlijk lekker toetje gemaakt, maar wel SouthBeach verantwoord. Bakje mascarpone, bakje ricotta, doorelkaar prakken, cacao en zoetstof erdoor............... Afschuwelijk, wat lekker, je eet er een paar dagen van, want na drie happen ben je zat.
Ik heb gisteren een monsterlijk lekker toetje gemaakt, maar wel SouthBeach verantwoord. Bakje mascarpone, bakje ricotta, doorelkaar prakken, cacao en zoetstof erdoor............... Afschuwelijk, wat lekker, je eet er een paar dagen van, want na drie happen ben je zat.
zondag 8 juni 2008 om 20:11
yep! Mijn idee!
Vandaag een heelrijke dag gehad: eerst naar ene verjaardag, daarna met met zoon op pad naa stad, waar we heerlijk op een terras hebben gelunched, daarna bij vriendin de tuin zitten kletsen en daarna naar huis. Ben helemaal rozig.Wat genieten zeg!
O: 3 crackers, 20+kaas, casselerib, appelstroop, karnmelk
T: heel klein stukje aardbeientaart
L: salade met geitenkaas, 3 sneetje ciabatta met klein beetje roomboter
D: pasta met boursin culinair light, tonijn en olijven. TTomatensalade met basilicum
straks nog toetje.
Vandaag een heelrijke dag gehad: eerst naar ene verjaardag, daarna met met zoon op pad naa stad, waar we heerlijk op een terras hebben gelunched, daarna bij vriendin de tuin zitten kletsen en daarna naar huis. Ben helemaal rozig.Wat genieten zeg!
O: 3 crackers, 20+kaas, casselerib, appelstroop, karnmelk
T: heel klein stukje aardbeientaart
L: salade met geitenkaas, 3 sneetje ciabatta met klein beetje roomboter
D: pasta met boursin culinair light, tonijn en olijven. TTomatensalade met basilicum
straks nog toetje.
zondag 8 juni 2008 om 21:34
Goe'navond
Gísteren in de dierentuin was niet zo warm hoor En vandaag naar camping van schoonzus [open dag he ], heeerlijk. Geen forumsters gespot (bij mijn weten) maar wel de kleuterjuf van m'n kinderen
O: 2 br met 30+ kaas
T: bak yoghurt
en dan.. wordt het wat rommelig, want bij schoonzus en zwager dus..
wat tucjes, zoute stokjes, komkommer
vanavond gebbqd en toen 8 kleine (gehaktachtige) balletjes en 1 toscaanse burger, nog meer komkommer, tomaatjes, wat stokbrood en satésaus.
vanmorgen wel 7 minuten crosstrainer gedaan.. jaja.
zometeen nog sporten dus
Gísteren in de dierentuin was niet zo warm hoor En vandaag naar camping van schoonzus [open dag he ], heeerlijk. Geen forumsters gespot (bij mijn weten) maar wel de kleuterjuf van m'n kinderen
O: 2 br met 30+ kaas
T: bak yoghurt
en dan.. wordt het wat rommelig, want bij schoonzus en zwager dus..
wat tucjes, zoute stokjes, komkommer
vanavond gebbqd en toen 8 kleine (gehaktachtige) balletjes en 1 toscaanse burger, nog meer komkommer, tomaatjes, wat stokbrood en satésaus.
vanmorgen wel 7 minuten crosstrainer gedaan.. jaja.
zometeen nog sporten dus
Later is nu
maandag 9 juni 2008 om 09:12
Hier schommelt ook steeds Dreamer, kan me er niet druk om
maken.
Heb nu ook een broek aan die me om het lijf zwabbert, heerlijk!
Gisteren uit eten geweest, klein scholletje gehad van 350 gram. Er zaten eigenlijk een beetje teveel losse graten in.
Klein ietsie pitsie sla, want je moet delen met 4 'man' en vooraf
een portie olijven voor me alleen.
maken.
Heb nu ook een broek aan die me om het lijf zwabbert, heerlijk!
Gisteren uit eten geweest, klein scholletje gehad van 350 gram. Er zaten eigenlijk een beetje teveel losse graten in.
Klein ietsie pitsie sla, want je moet delen met 4 'man' en vooraf
een portie olijven voor me alleen.
maandag 9 juni 2008 om 10:10
ik kan woensdag alleen mijn start gewicht geven van de nieuwe weegschaal die ik vandaag ga aanschaffen (weeg me normaal op het werk) ik zal na 2 dagen niet zijn afgevallen zijn natuurlijk.
Ook moet ik bijna ongesteld worden dus ik zal waarschijnelijk iets zwaarder zijn dan normaal
O: ontbijt granen met magere yoghurt
L: 2 broodjes met 30 plus kaas en halva jam
D: soep op mijn werk(onbekend nog) 2 krackers met westlite kaas evt nog kwark erbij
T: vanweg avondienst na dienst 22.30 kracker kaas
Beweging 2 x half uur fietsen...
Ook moet ik bijna ongesteld worden dus ik zal waarschijnelijk iets zwaarder zijn dan normaal
O: ontbijt granen met magere yoghurt
L: 2 broodjes met 30 plus kaas en halva jam
D: soep op mijn werk(onbekend nog) 2 krackers met westlite kaas evt nog kwark erbij
T: vanweg avondienst na dienst 22.30 kracker kaas
Beweging 2 x half uur fietsen...
maandag 9 juni 2008 om 13:36
maandag 9 juni 2008 om 13:48
Hier ook weer 1,5 kilo zwaarder dan gistermorgen...tja zo'n BBQ tikt er wel aardig bij elke keer...hoop dat het er net zo snel weer af is, anders vrees ik weer voor het resultaat van woensdag...pfffffffffff vrijdag BBQ, zaterdag verjaardag, zondag BBQ...
Lijstje voor vandaag:
O: bak yoghurt met muesli
T: verwenbroodje
L: 4 schijven verse ananas en flinke bak griekse salade
T: bak yoghurt met aardbeitjes
A: Risotto met champignons en spinazie
Vanavond weer looptraining en daarna denk ik nog een handje nootjes ofzo. Heb wel spierpijn van de body balance van gisteren. Merk nu na drie lessen al wel dat ik nog leniger word maar ook welke spieren ik normaal niet zoveel gebruik...en dat zijn er best veel... Ook fijn was dat het alweer buiten gegeven werd, ben echt helemaal blij en ontspannen na zo'n lesje!
Lijstje voor vandaag:
O: bak yoghurt met muesli
T: verwenbroodje
L: 4 schijven verse ananas en flinke bak griekse salade
T: bak yoghurt met aardbeitjes
A: Risotto met champignons en spinazie
Vanavond weer looptraining en daarna denk ik nog een handje nootjes ofzo. Heb wel spierpijn van de body balance van gisteren. Merk nu na drie lessen al wel dat ik nog leniger word maar ook welke spieren ik normaal niet zoveel gebruik...en dat zijn er best veel... Ook fijn was dat het alweer buiten gegeven werd, ben echt helemaal blij en ontspannen na zo'n lesje!