Starten met hardlopen
dinsdag 9 juli 2013 om 18:11
Hallo allemaal,
Vandaag ben ik begonnen met Start to Run. Ik ben op zoek naar mensen die hier ook (net) mee gestart zijn om elkaar te motiveren, ervaringen/tips uit te wisselen en gewoon om gezellig te kletsen. Ik heb op het forum wel een paar hardlooptopics gevonden, maar dit zijn mensen die al super ver kunnen lopen en ik ben al super blij dat ik 2 minuten achter elkaar volhoud haha.
Hopelijk zijn er mensen die zich hier willen aansluiten!
Vandaag ben ik begonnen met Start to Run. Ik ben op zoek naar mensen die hier ook (net) mee gestart zijn om elkaar te motiveren, ervaringen/tips uit te wisselen en gewoon om gezellig te kletsen. Ik heb op het forum wel een paar hardlooptopics gevonden, maar dit zijn mensen die al super ver kunnen lopen en ik ben al super blij dat ik 2 minuten achter elkaar volhoud haha.
Hopelijk zijn er mensen die zich hier willen aansluiten!
zondag 11 augustus 2013 om 09:08
Carriebar, wat fijn dat je nieuwe schoenen zo goed lopen en je geen last meer van je knie had! En fijn dat les 14 goed ging! Het einde is in zicht!! Weet je al wat je na Renate gaat doen?
Doris, goed dat je de les hebt uitgelopen ondanks dat het niet mee viel.
Xoxov-tje, goed dat je het weer gaat oppakken!
Lily, denk dat het een combi was van een paar dagen niet lopen en erg vermoeid.. Morgen mag ik weer, ben benieuwd hoe het dan gaat!
Veel loopplezier vandaag voor diegene die gaan lopen!
Doris, goed dat je de les hebt uitgelopen ondanks dat het niet mee viel.
Xoxov-tje, goed dat je het weer gaat oppakken!
Lily, denk dat het een combi was van een paar dagen niet lopen en erg vermoeid.. Morgen mag ik weer, ben benieuwd hoe het dan gaat!
Veel loopplezier vandaag voor diegene die gaan lopen!
zondag 11 augustus 2013 om 09:16
hej
carriebar fijn dat jouw nieuwe schoenen zo goed helpen! zo'n filmpje is wel ideaal, kun je precies zien wat er aan de hand is.
missundastood leuk dat jij ook net bent begonnen! welke versie doe jij? ik ben volgens mij met versie 2011 bezig, dan heb je drie keer in de week dezelfde training.
lexie jammer dat de les niet goed ging na 4 rustdagen. dat is een waarschuwing voor ons allemaal, goed aan het schema houden. ik had bij les 14 ook niet het idee dat ik hele stukken achter elkaar zou kunnen lopen, maar je ziet het verhaal van rozehanddoek en saracenen, het kan echt gaan lukken. We gaan er voor, gewoon door gaan met de lessen!
bella, gebruik jij nu runtastic in combinatie met Evy? werkt dat beter dan runkeeper? wat goed dat je gaat rennen ondanks de regen! dat gaat voor ons allemaal vast wel komen, als het weer herfst ga worden...brrr...
ik heb net op mijn afgrijselijke schoenen mijn eerste les weer gelopen! 6 weken geleden zat ik nog op les 15 maar nu ben ik maar weer helemaal overnieuw begonnen. was geen slecht idee, het ging prima maar niet heel eenvoudig. ik voel toch mijn heup nu al weer, dat valt me wel tegen. ik had gehoopt dat het met die nieuwe schoenen over zou zijn.
ik ren voortaan op vrijdag en zondag, en dan op dinsdag of woensdag afhankelijk van mijn werk/kinderen enzovoort. ik probeer ook 's ochtends vroeg te rennen, dat vind ik fijner dan 's middags of 's avonds.
hebben jullie allemaal als doel om wedstrijden te gaan lopen? ik wilde zelf vooral eerst een half uur kunnen hardlopen zonder te stoppen, vind ik al een mooi doel. Ik zie mezelf nog geen wedstrijden doen maar wie weet
carriebar fijn dat jouw nieuwe schoenen zo goed helpen! zo'n filmpje is wel ideaal, kun je precies zien wat er aan de hand is.
missundastood leuk dat jij ook net bent begonnen! welke versie doe jij? ik ben volgens mij met versie 2011 bezig, dan heb je drie keer in de week dezelfde training.
lexie jammer dat de les niet goed ging na 4 rustdagen. dat is een waarschuwing voor ons allemaal, goed aan het schema houden. ik had bij les 14 ook niet het idee dat ik hele stukken achter elkaar zou kunnen lopen, maar je ziet het verhaal van rozehanddoek en saracenen, het kan echt gaan lukken. We gaan er voor, gewoon door gaan met de lessen!
bella, gebruik jij nu runtastic in combinatie met Evy? werkt dat beter dan runkeeper? wat goed dat je gaat rennen ondanks de regen! dat gaat voor ons allemaal vast wel komen, als het weer herfst ga worden...brrr...
ik heb net op mijn afgrijselijke schoenen mijn eerste les weer gelopen! 6 weken geleden zat ik nog op les 15 maar nu ben ik maar weer helemaal overnieuw begonnen. was geen slecht idee, het ging prima maar niet heel eenvoudig. ik voel toch mijn heup nu al weer, dat valt me wel tegen. ik had gehoopt dat het met die nieuwe schoenen over zou zijn.
ik ren voortaan op vrijdag en zondag, en dan op dinsdag of woensdag afhankelijk van mijn werk/kinderen enzovoort. ik probeer ook 's ochtends vroeg te rennen, dat vind ik fijner dan 's middags of 's avonds.
hebben jullie allemaal als doel om wedstrijden te gaan lopen? ik wilde zelf vooral eerst een half uur kunnen hardlopen zonder te stoppen, vind ik al een mooi doel. Ik zie mezelf nog geen wedstrijden doen maar wie weet
The past may be in tatters
But today is all that matters
zondag 11 augustus 2013 om 11:52
Ik ben zo benieuwd naar je schoenen, Gruffalo! Ik wil wel graag wedstrijden lopen, om een beetje gemotiveerd te blijven. Ga volgende week overigens een 5k lopen. Volgens mij organiseren een aantal vrijwilligers dat hier in de stad. Geen druk, gewoon leuk met een groep lopen. Ben benieuwd!
Volgens mij gaat iedereen fantastisch! Alvast veel plezier voor de mensen die vandaag gaan! Ik mag morgen weer
Volgens mij gaat iedereen fantastisch! Alvast veel plezier voor de mensen die vandaag gaan! Ik mag morgen weer
zondag 11 augustus 2013 om 12:18
zondag 11 augustus 2013 om 13:07
@ rozehanddoek, dit zijn ze:
http://www.mizuno.eu/nl/s ... /road/42037/wave-ultima-5
is het volgende week je eerste wedstrijd? leuk!! je bent een heel eind gekomen!!!
http://www.mizuno.eu/nl/s ... /road/42037/wave-ultima-5
is het volgende week je eerste wedstrijd? leuk!! je bent een heel eind gekomen!!!
zondag 11 augustus 2013 om 19:40
zondag 11 augustus 2013 om 19:49
Volgens mij heb ik vorige keer gewoon te hard gelopen, dat daarom mn benen pijn deden. Net les 24 gelopen, ging aardig, maar wel stuk langzamer weer. Nu mn spieren maar even weken in een heet bad, om spierpijn te voorkomen en voel ze wel weer...
Ik hoop echt dat ik ooit m'n slakkentempo kan opvoeren zeg.
Ik hoop echt dat ik ooit m'n slakkentempo kan opvoeren zeg.
maandag 12 augustus 2013 om 07:45
Lily, dat maakt echt nog niet uit hoor! Het gaat erom dat je het volhoudt. En als dat op een slakkentempo gaat, dan gaat het maar zo. Je kunt beter op een slakkentempo opbouwen en later aan je snelheid werken, want als je eerst met snelheid bezig gaat, dan overbelast je je spieren straks.
Gruffalo, ja, ik doe mee aan een soort recreatief loopje. Denk dat het georganiseerd wordt door vrijwilligers, dus het is lekker gratis! Wil ook gewoon uitlopen zonder te wandelen, dat moet lukken!
Gruffalo, ja, ik doe mee aan een soort recreatief loopje. Denk dat het georganiseerd wordt door vrijwilligers, dus het is lekker gratis! Wil ook gewoon uitlopen zonder te wandelen, dat moet lukken!
maandag 12 augustus 2013 om 19:44
Les 7 gelopen, weer 30 minuten hardlopen. En deze keer zat ik op 4,8 km! Dat is bijna 5km! Ik liep lekker door en had ook het gevoel dat het sneller ging, zonder dat ik er echt veel moeite voor hoefde te doen. Heel erg blij!
Woensdag weer, dan mag het tempo weer behoorlijk omlaag, want dan moet ik het 41 minuten volhouden. Iemand anders nog de loopschoenen onder gebonden vandaag?
Woensdag weer, dan mag het tempo weer behoorlijk omlaag, want dan moet ik het 41 minuten volhouden. Iemand anders nog de loopschoenen onder gebonden vandaag?
maandag 12 augustus 2013 om 20:40
Lily, ik ken dat gevoel! Zal het ook echt zo zijn? Dat je spieren gewoon nog niet willen? Dat is nu in elk geval niet meer zo. Het zware gaat eraf, echt waar
Saracenen, ook begonnen met Keep Running? Ik race er niet om hoor, maar als de benen goed voelen, dan loop ik wel lekker door. Woensdag 35 minuten voor jou? Dat wordt gewoon een makkie, ik voel het
Saracenen, ook begonnen met Keep Running? Ik race er niet om hoor, maar als de benen goed voelen, dan loop ik wel lekker door. Woensdag 35 minuten voor jou? Dat wordt gewoon een makkie, ik voel het
maandag 12 augustus 2013 om 21:46
Morgen ga ik weer in de ochtend lopen.
Het wordt les 18. 1x2 1x4 1x5 1x6 en 1x7 minuten lopen.
Deze les heb ik vorige week ook al een keer gehad, dus dit moet makkelijk lukken.
Ik ga vanaf deze week op dinsdag, donderdag en een weekend dag lopen.
Ik heb er zin in
Het wordt les 18. 1x2 1x4 1x5 1x6 en 1x7 minuten lopen.
Deze les heb ik vorige week ook al een keer gehad, dus dit moet makkelijk lukken.
Ik ga vanaf deze week op dinsdag, donderdag en een weekend dag lopen.
Ik heb er zin in
Never regret something that once made you smile.
dinsdag 13 augustus 2013 om 07:58
dinsdag 13 augustus 2013 om 08:46
Rozehanddoek: ja, morgen 35 minuten Ben heel benieuwd! Wel raar om weer met les 1 te beginnen, maar toen met Start to run was het ook in de eerste weken "pfoe dat lukt nooit", en dat heb ik ook mooi gered
Lily: daar heb ik ook wel wat last van, ene dag meer dan de andere.
Iedereen die gaat hardlopen: succes vandaag! Je kan het, echt waar!
Lily: daar heb ik ook wel wat last van, ene dag meer dan de andere.
Iedereen die gaat hardlopen: succes vandaag! Je kan het, echt waar!
dinsdag 13 augustus 2013 om 11:02
Iedereen is goed bezig hier! Fijn!
Ik heb gister les 9 gelopen. Voelde tijdens het lopen heel lekker, ik merkte alleen 's middags dat ik een beetje mijn knie voelde (had rijles en vond het gas ingedrukt houden op de snelweg even niet zo leuk, haha) Ik moet dat even in de gaten houden! Heb ooit lang geleden een scheur gehad in de binnenband van die knie, blijft dus een zwak punt.
@Gruffalo Ik gebruik nu zelfs en runkeeper en runtastic naast evy. Want ook runtastic raakt me wel eens kwijt. Het stuk wat ik loop is blijkbaar gewoon erg verwarrend voor de gps. Ga morgen (les 10, al op 1/3!) weer even een andere route lopen. Als gps wel werkt vind ik het fijn om te weten hoe ver, snel, lang ik precies heb gelopen.
@wedstrijden. zoals gruffalo als zegt wil ik eerst maar eens dat half uur uitlopen. En dan vind ik het net als saracenen zonde om daar bij te blijven, dan wil ik ook verder! Een goede vriendin van mij heeft een hardloopgroepje waarmee ze wedstrijdjes lopen, die gaf gelijk al aan dat ze verwacht dat ik mee ga als ik die 5k kan lopen! Haha! We shall see!
Succes voor de lopers vandaag, ik ga morgen weer!
Ik heb gister les 9 gelopen. Voelde tijdens het lopen heel lekker, ik merkte alleen 's middags dat ik een beetje mijn knie voelde (had rijles en vond het gas ingedrukt houden op de snelweg even niet zo leuk, haha) Ik moet dat even in de gaten houden! Heb ooit lang geleden een scheur gehad in de binnenband van die knie, blijft dus een zwak punt.
@Gruffalo Ik gebruik nu zelfs en runkeeper en runtastic naast evy. Want ook runtastic raakt me wel eens kwijt. Het stuk wat ik loop is blijkbaar gewoon erg verwarrend voor de gps. Ga morgen (les 10, al op 1/3!) weer even een andere route lopen. Als gps wel werkt vind ik het fijn om te weten hoe ver, snel, lang ik precies heb gelopen.
@wedstrijden. zoals gruffalo als zegt wil ik eerst maar eens dat half uur uitlopen. En dan vind ik het net als saracenen zonde om daar bij te blijven, dan wil ik ook verder! Een goede vriendin van mij heeft een hardloopgroepje waarmee ze wedstrijdjes lopen, die gaf gelijk al aan dat ze verwacht dat ik mee ga als ik die 5k kan lopen! Haha! We shall see!
Succes voor de lopers vandaag, ik ga morgen weer!
dinsdag 13 augustus 2013 om 16:11
Ik zou eigenlijk gisteren lopen, maar was na het werk op het werk blijven hangen om te borrelen haha. Dus vandaag les 14 gelopen en het ging heerlijk! De route die ik wilde lopen was afgezet, dus andere route gelopen en dat was ook wel eens leuk voor de verandering. Nog een verfrissende plensbui op mijn hoofd gehad, maar dat maakte niks uit! Nu al zin in de volgende les 3x8! En dan de laatste week, yeaaah!
@ Bella, fijn dat het lopen lekker ging, maar jammer dat je na de tijd last van je knie hebt. Gelukkig weet je waar het vandaan komt en houdt je het goed in de gaten!
@ Saracenen, alvast veel plezier en succes morgen met je 35 min, goed bezig!
@ Doris, zoo jij was er alweer vroeg bij, lekker! En 4.5km, goed zeg!
@ Lily, goed bezig enne.. je bent niet de enige met een slakkentempo, ik loop ook langzaam, maar zoals iedereen zegt, uitlopen is het belangrijkste!!
@Carriebar, uit hoeveel lessen bestaat dat onderhoudsschema van Renate? Lijkt me ook wel iets en daarna door naar de 10km ofzo.
@Gruffalo, fijn dat de 1e les weer lekker ging. Wel jammer van je heup, hopelijk was dat eenmalig...
@ wedstrijden, mijn nichtje en ik hebben in mei meegedaan met de colorrun, maar was toen helemaal niet getraind, dus heb hele stukken gewandeld. Nu hebben we ons opgegeven voor de ladiesrun 4mijl van de Damloop. Lijkt me leuk om mee te doen en het doel is gewoon uitlopen zonder te wandelen. Eind augustus is hier in de stad ook een loop van 25km, 10km en 5km, dus heel misschien ga ik meedoen met de 5km...
Veel loopplezier voor de lopers die vanavond nog gaan lopen!
@ Bella, fijn dat het lopen lekker ging, maar jammer dat je na de tijd last van je knie hebt. Gelukkig weet je waar het vandaan komt en houdt je het goed in de gaten!
@ Saracenen, alvast veel plezier en succes morgen met je 35 min, goed bezig!
@ Doris, zoo jij was er alweer vroeg bij, lekker! En 4.5km, goed zeg!
@ Lily, goed bezig enne.. je bent niet de enige met een slakkentempo, ik loop ook langzaam, maar zoals iedereen zegt, uitlopen is het belangrijkste!!
@Carriebar, uit hoeveel lessen bestaat dat onderhoudsschema van Renate? Lijkt me ook wel iets en daarna door naar de 10km ofzo.
@Gruffalo, fijn dat de 1e les weer lekker ging. Wel jammer van je heup, hopelijk was dat eenmalig...
@ wedstrijden, mijn nichtje en ik hebben in mei meegedaan met de colorrun, maar was toen helemaal niet getraind, dus heb hele stukken gewandeld. Nu hebben we ons opgegeven voor de ladiesrun 4mijl van de Damloop. Lijkt me leuk om mee te doen en het doel is gewoon uitlopen zonder te wandelen. Eind augustus is hier in de stad ook een loop van 25km, 10km en 5km, dus heel misschien ga ik meedoen met de 5km...
Veel loopplezier voor de lopers die vanavond nog gaan lopen!
dinsdag 13 augustus 2013 om 22:43
woensdag 14 augustus 2013 om 18:48
Nou het onderhoudschema v 5 km van Renate Wennemars bekeken en duurt 4 weken, weer 3 x per week, dus die ga ik denk doen voordat ik weer door ga. Voor de geintersseerden (hoop alles goed genoteerd):
Wk 1: 3x
5 x 2 minuten, Joggen/ 1 minuten sportieve wandelpauze
1-2-1-2-1-2-1-2 minuten, joggen de minuten afwisselen met 1 minuut wandelpauze.
3 x 8 minuten, joggen 2 minuten wandelpauze.
Wk 2:3x
10x 2 minuten, wedstrijdtempo minuten afwisselen met 1 minuten wandelpauze
15 x 1 minuut, Matig tempo de minuten afwisselen met 1 minuten wandelpauze
20 minuten continue lopen Incl 3 x 30 seconden versnelling, Joggen
Wk 3 : 3x
5-4-3-2 minuten, dribbelpas ? joggen - matig tempo 2 minuten wandelpauze.
3 x 5 minuten, Joggen 2minuten sportieve wandelpauze*.
25 minuten continue lopen Incl 3 x 30 seconden versnelling, Joggen
Wk 4: 3x
6-5-4-3-2 minuten joggen Afwisselen met 2 minuten sportieve wandelpauze*.
2-3-2-3-2-3-2 minuten, dribbelpas de minuten afwisselen met 2 minuten wandelen
30 minuten continue lopen Incl 3 x 30 seconden versnelling
Wk 1: 3x
5 x 2 minuten, Joggen/ 1 minuten sportieve wandelpauze
1-2-1-2-1-2-1-2 minuten, joggen de minuten afwisselen met 1 minuut wandelpauze.
3 x 8 minuten, joggen 2 minuten wandelpauze.
Wk 2:3x
10x 2 minuten, wedstrijdtempo minuten afwisselen met 1 minuten wandelpauze
15 x 1 minuut, Matig tempo de minuten afwisselen met 1 minuten wandelpauze
20 minuten continue lopen Incl 3 x 30 seconden versnelling, Joggen
Wk 3 : 3x
5-4-3-2 minuten, dribbelpas ? joggen - matig tempo 2 minuten wandelpauze.
3 x 5 minuten, Joggen 2minuten sportieve wandelpauze*.
25 minuten continue lopen Incl 3 x 30 seconden versnelling, Joggen
Wk 4: 3x
6-5-4-3-2 minuten joggen Afwisselen met 2 minuten sportieve wandelpauze*.
2-3-2-3-2-3-2 minuten, dribbelpas de minuten afwisselen met 2 minuten wandelen
30 minuten continue lopen Incl 3 x 30 seconden versnelling
woensdag 14 augustus 2013 om 20:06
hej
lexie leuk je enthousiaste verhaal, en ben jaloers dat je al zo ver bent. volgende week de laatste week alweer van start to run, een hele prestatie!
Bella hoe was je training vandaag? nog last van je knie of is dat -hopelijk- over gegaan?
vandaag de tweede les gelopen, vanmorgen om half zeven. heerlijk vind ik dat, de halve wereld slaapt nog en het zonnetje komt net te voorschijn. de les was oké, nu geen last van mijn heup gelukkig.
vrijdag ga ik voor les 3. wel vervelend om het weer vanaf 0 op te bouwen maar wel het verstandigste.
lexie leuk je enthousiaste verhaal, en ben jaloers dat je al zo ver bent. volgende week de laatste week alweer van start to run, een hele prestatie!
Bella hoe was je training vandaag? nog last van je knie of is dat -hopelijk- over gegaan?
vandaag de tweede les gelopen, vanmorgen om half zeven. heerlijk vind ik dat, de halve wereld slaapt nog en het zonnetje komt net te voorschijn. de les was oké, nu geen last van mijn heup gelukkig.
vrijdag ga ik voor les 3. wel vervelend om het weer vanaf 0 op te bouwen maar wel het verstandigste.
donderdag 15 augustus 2013 om 07:52
Wat gaat iedereen lekker!
Vanmorgen om half 7 begonnen met les 19.
Ik zag een beetje er tegen op om gelijk 5 minuten te moeten rennen, maar het viel me hartstikke mee.
Daarna 1 minuut wandelen en vervolgens 1x6 1x7 en 1x8 minuten hardlopen.
En dat ging hartstikke lekker.
Van het weekend les 20.
Dan wordt het 4x8 minuten.
Maak er een mooie dag van en iedereen die gaat lopen vandaag, veel plezier!
Vanmorgen om half 7 begonnen met les 19.
Ik zag een beetje er tegen op om gelijk 5 minuten te moeten rennen, maar het viel me hartstikke mee.
Daarna 1 minuut wandelen en vervolgens 1x6 1x7 en 1x8 minuten hardlopen.
En dat ging hartstikke lekker.
Van het weekend les 20.
Dan wordt het 4x8 minuten.
Maak er een mooie dag van en iedereen die gaat lopen vandaag, veel plezier!
Never regret something that once made you smile.
donderdag 15 augustus 2013 om 13:22
Gruffalo, inderdaad balen dat je opnieuw moet beginnen. Maar over een paar weekjes ben je gewoon weer bij!
Dorisdoos, lekker op tijd! Je bent ook al ver met Evy! Fijn dat het zo lekker ging!
Ik heb vandaag les 8 gelopen, 41 minuten. Ging eigenlijk best goed. Halverwege begon ik wel wat moe in de benen te worden, maar aan het einde ging het weer beter. Uiteindelijk 6 km gelopen!! En dat was eigenlijk misschien wel verder dan ik zelf had verwacht. Moest vanwege het weer mijn les van gisteren uitstellen naar vandaag en ik denk dat ik de interval dus pas zaterdag ga lopen.
Dorisdoos, lekker op tijd! Je bent ook al ver met Evy! Fijn dat het zo lekker ging!
Ik heb vandaag les 8 gelopen, 41 minuten. Ging eigenlijk best goed. Halverwege begon ik wel wat moe in de benen te worden, maar aan het einde ging het weer beter. Uiteindelijk 6 km gelopen!! En dat was eigenlijk misschien wel verder dan ik zelf had verwacht. Moest vanwege het weer mijn les van gisteren uitstellen naar vandaag en ik denk dat ik de interval dus pas zaterdag ga lopen.
donderdag 15 augustus 2013 om 20:10
Carriebar, wat fijn dat les 15 zo goed ging! En natuurlijk ben je trots op jezelf! Het einde is in zicht!! En thanx voor het onderhoudsschema. Ik ga gelijk verder met het schema voor de 4EM en stap dan ergens halverwege in, zodat ik het schema gedaan heb voordat de ladiesrun 4EM bij de Damloop ga lopen.
Gruffalo, thanx! En voordat je het weet ben jij ook zo ver. Het gaat zo snel! Wat lekker dat je al zo `s ochtends vroeg hebt gelopen en dat je geen last van je heup hebt gehad! Veel plezier morgen met les 3 en dan alweer op naar week 2!
Doris, jij ook al zo vroeg aan het lopen, heerlijk! Fijn dat het zo lekker ging en 4x8 in het vooruitzicht, wow!
Roze handdoek, wow 41 minuten en 6km!! Jij gaat echt als een speer!
Ik zat vandaag erg in twijfel, wel of niet lopen, maar uiteindelijk toch maar besloten om wel te gaan en heb heerlijk gelopen! Les 15, 3x8, dacht ik ga het grote rondje proberen, maar had verwacht dat ik ergens halverwege zou eindigen en dat ik dan no een heel eind terug moest wandelen. Met dit weer vind ik dat helemaal niet erg, maar heb het rondje gewoon uitgelopen met de les! Loop gewoon verder dan ik steeds denk. Nog niet heel snel gelopen (4km) maar heb de les uitgelopen! Yahoeeiee! Zag nu net dat mijn Iphone les 16 en 18 niet pakt, 1 of andere foutmelding krijg ik dan, dus probeer ze er opnieuw in te zetten en anders ga ik gewoon verder met de 4EM lessen!
Gruffalo, thanx! En voordat je het weet ben jij ook zo ver. Het gaat zo snel! Wat lekker dat je al zo `s ochtends vroeg hebt gelopen en dat je geen last van je heup hebt gehad! Veel plezier morgen met les 3 en dan alweer op naar week 2!
Doris, jij ook al zo vroeg aan het lopen, heerlijk! Fijn dat het zo lekker ging en 4x8 in het vooruitzicht, wow!
Roze handdoek, wow 41 minuten en 6km!! Jij gaat echt als een speer!
Ik zat vandaag erg in twijfel, wel of niet lopen, maar uiteindelijk toch maar besloten om wel te gaan en heb heerlijk gelopen! Les 15, 3x8, dacht ik ga het grote rondje proberen, maar had verwacht dat ik ergens halverwege zou eindigen en dat ik dan no een heel eind terug moest wandelen. Met dit weer vind ik dat helemaal niet erg, maar heb het rondje gewoon uitgelopen met de les! Loop gewoon verder dan ik steeds denk. Nog niet heel snel gelopen (4km) maar heb de les uitgelopen! Yahoeeiee! Zag nu net dat mijn Iphone les 16 en 18 niet pakt, 1 of andere foutmelding krijg ik dan, dus probeer ze er opnieuw in te zetten en anders ga ik gewoon verder met de 4EM lessen!