Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Lukt het.

Helpt het?

Maar wat je zegt enough is enough. Op een gegeven moment grens bereikt en kan en wil je niet meer.... heel herkenbaar.

Misschien moet je allemaal een keer zo grens bereiken en is dat gewoon onderdeel van het process
Erg he Liset, de heerlijke internet stroomstoring, ik moet zeggen ik hoorde het gister op de radio onderweg terug van Rotterdam en de paniek sloeg wel even toe bij mij...ik zou toch wel kunnen internetten?

pieuw gelukkig, ik kon nog

je verhaal is zo lekker herkenbaar, alles gedelete, wel zo makkelijk hoef je ook niet in dubio te staan om hem nou wel of niet te bellen.

Ik geloof er ook in hoor, als het meant to be is dan komt het wel, maar ik kom er elke dag een beetje meer achter dat wij helemaal niet zo meant to be zijn als dat ik 2 jaar lang dacht.

Mijn pad ligt ergens anders, dit wat een verkeerde detour.

Toneelspelen houdt niemand vol, bovendien jezelf blijven moet toch veel gemakkelijker zijn?

Erg he...juist die kusjes op je hoofd worden in je hoofd ineens zo ontzettend belangrijk.

Ik haal juist ook de rust uit het niet contacten, en die verdietige gevoelens...ja hoor ook aanwezig hier nog af en toe, maar niet meer zo verlammend als een paar weken geleden.

@Sanne, okay, je bent dus ook uit zijn hyves!

Probeer er blij om te zijn meis

Je wordt niet meer elke dag geconfronteerd met HEM!

Ik vind het ook een BIJZONDER goeie missie.

Ik zeg gewoon volhouden de komende tijd, want begrijpen ga je het nooit, wat ook niet gek is want hij zit vol tegenstrijdigheden

ja, ik wil heel graag vrienden blijven maar ik mik je lekker wel uit mijn hyves (HUH????)

Foute chemie, dat is het, had ik ook en ga alleen nog maar voor de goeie chemie

Ik ga op tovercursus, een drankje brouwen voor de chemie kristallen!!!

San, ik vind je gewoon heel eerlijk en integer overkomen (moest ik ff kwijt)

Ik ga de boel eens afsluiten hier en lekker op huis aan

Ik spreek jullie vanavond meissies!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ladies, zie al weer heel veel nieuwe berichtjes in dit topic; heb zo'n ontzettende drukke dag op mijn werk dat ik er niet aan toekom om te lezen en ook maar een reactie te sturen. Hopelijk vanavond wel.

Tot snel
Sterkte aan iedereen met liefdesverdriet. Maak het nu zelf mee en weet hoe verschrikkelijk het is. Kan de hele dag wel huilen, heb nergens zin en wil alleen maar op bed liggen. Kan me nu niet voorstellen dat het ooit beter wordt. Had gedacht oud te worden met hem en heb nog nooit zo veel voor iemand gevoeld en het doet dan echt pijn dat je geen toekomst meer hebt samen en dat hij dat wellicht wel met een ander zal hebben. Wil trouwen en kinderen krijgen maar wil dat alleen met hem, waarom kan het niet werken tussen ons? Ben zo ontzettend wanhopig en verdrietig, kan er echt niet meer tegen. Weet dat het beter is maar ik word helemaal gek.....kan gewoon niet zonder hem.
@ Mippie, hey zat me al af te vragen waar je zat, of je misschien even onder je steentje was gekropen, maar nee daar is ze weer

Hoop je te lezen vanavond wijffie

@Angie, welkom (al blijft het raar staan hier op dit topic)

Je kan wel zonder hem, dat geloof je nu nog niet en dat snap ik best, huil, heb verdriet schrijf alles van je af hier maar probeer 1 ding niet te doen....neem geen contact op met hem

Het heeft geen zin, echt niet je wordt alleen maar verdrietiger (al denk je nu waarschijnlijk dat jeniet verdrietiger kan worden dan dit)

Blijf gewoon lekker in bed liggen, doe gewoon ff helemaal niets

Liefdesverdriet is een ziekte hebben we hier een week of wat geleden gecontateerd.

Je moet afkicken en dat duurt even (of heel lang, zucht...)

@ Sanne, kan ik jou op een bepaalde manier bereiken...ik zeg hyves of zo???

@ Vlinder.meisssssssssssssssss waar zit je?

Ik ga ff koken en er weer 5% bijschrijven vandaag!
Heej meiden!

Summer, het gaat kuhut!!!

Kut in het kwadraat zelfs!

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik lijk wel terug gegooid in de tijd of zo.

Doe niets anders dan janken, oh en janken en vooral janken.

Word er gestoord van, heb uiteraard ex gesmst, die natuurlijk niet de gewenste antwoorden terug smst.

Weet je wat het ook is meiden, mijn ex is geen rotvent, geen kutkarakter, nare streekjes etc etc.

Maar meiden idd, lijkt me erg leuk om een keertje af te spreken met degenen die dat willen..

Wat ik begrijp komen de meesten van jullie uit Z-Holland he?

En ik mis hem, god ik mis hem zo, word er echt niet goed van!

Had zaterdag afspraakje met 'reboundman', en dat was leuk, maar ja, tis HEM niet. Ik voel me zo'n domme sukkel, wil hiervan af!
Hm lekker warrig berichtje zie ik, sorry
Hihihihihi....sorry Vlin, ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om je berichtje.....het gaat kuhut!

Das precies zoals ik het ook zou zeggen als ik me zo voel.

Maar goed even terug naar het begin

Ik kom NU naar je toe en knip je simkaart in 4 stukkies!!

Er wordt vanaf NU NIET MEER GESMST!!!

Suffie, tuurlijk ga je je daar rotter door voelen, want face it baby

Het komt niet meer goed (draait gelijk haar schouder toe..kommaar kan je ff uithuilen)

Weet je wat het is meis...dat hele rebound gedoe werkt gewoon niet, ik dacht het vrijdag al.

Zolang ex nog in je koppie en in je hart zit gaat dat gewoon niet.

En ja, dan wordt het missen gevoel alleen maar groter, want hij is net niet zo leuk, lekker,lief,knap enz enz als ex.

pffffffffffff.....wat kan ik nou toch eens zeggen of doen om je een beetje op te vrolijken

NIETS dus, ik weet hoe je je voelt maar kan je niet proberen er iets harder tegen te vechten

Dat bedoel ik niet lullig, maar als je zo gaat dippen kan je dan niet je verstand je hart eens laten overschreeuwen?

Opschrijven waarom het uit is....dat terug lezen en ECHT lezen

Doet pijn ik weet het, been there, done that maar zo gaat het echt niet langen meissie.

even iets heel anders, we hadden hier toch ook een man?

Waar is tie gebleven?

Lieve Vlinder kus speciaal voor jou!

Ja joh, m'n verstand werkt ook wel, meestal, vooral overdag hihi.

Soms gaat het ook wel goed hoor, maar meestal is het om niets mis de hele tijd...

Ik doe ook wel m'n best hoor eigenlijk, het ging ook hartstikke goed de hele tijd, snap er niets van eerlijk gezegd.

Maar je hebt gelijk, ik ga hem NIET MEER SMSEN, echt niet!!!

Tis misschien ook wel een combi hoor, zo druk met werk en school ernaast, nog steeds bij ouders wonen wat ik toch wel aardig zat begin te worden, financieel wat zorgen, helpt ook allemaal niet he..

ZUCHT!!

Anywho, komt wel weer wat van uiteindelijk..

Maar bedankt voor je schop Summer, heb em ook nodig hoor af en toe..
@Summer

(ik Hyve voorlopig liever even niet)
quote:sanne102 schreef op 16 juni 2008 @ 19:46:

@Summer

sannedezeeuw@live.nl (ik Hyve voorlopig liever even niet)hey hoe hou je dat vol dan om niet te hyven? vertel me hoe je dat doet
Jahaaaaa...

Ik heb ze ook nog hoor!

TRANEN!!!!

Zat net even op de hyves van een kennis te kijken en KABAM!!

daar stond ex, gezellig op een feestje, blonde deerne aan zijn arm

AUWWWWWWWWWWWWWW

Maar goed, denk dat dat meer een gevalletje is van een gekwetst ego van mij dan echt verdriet om hem

Al moet ik zeggen, de gedachte

"er zal toch wel iemand zijn die ooit WEL eens 100% voor me gaat" wel even door mijn hoofd schoot.

SHOOT!!!

even weer een %tje eraf dan maar
Sanne, haal ke mailadres maar weer snel weg meissie, ik heb hem ondertussen

Ai Summer nooit leuk he, maar wel blij dat je het meer als een gevalletje egoschade beschouwd dan als echt verdriet of hem.

Of zeg je dat om je groot te houden?
Beetje van beide,

Ondanks de jankbui weet ik nog steeds dat ik met hem niet gelukkig was geworden

Kreeg niet het hele brood en dat wil ik dus wel.

Dus niet echt verdriet om hem, WEL verdriet omdat ik "het" kwijt ben, waarmee ik het dus bedoel als het huisje boomje beestje (wat ik dan dus eigenlijk met hem helemaal niet had...

K** gewoon ff verdriet dus

Om wat niet was, wat niet is en wat met hem ook niet gaat komen

Hmmm...zie nu dat het wel een beetje warrig stukje is geworden, maar de liefdesverdriethebbende onder ons snappen vast wel wat ik bedoel
Haha ik snap je prima Summer, ik begrijp ook helemaal wat je voelt, het is wat ik ook voel, plus bij mij dan het beetje erbij om de kerel zelf.

Kut is dit he, je denkt net het gaat beter en dan krijg je zo'n foto onder ogen, maar hee, ze is vast niet leuker/ knapper/ slimmer/ liever dan jij, duidelijk!

Dikke knuffel meis, je hebt hem nodig!

ps. kun je via deze site geen prive berichten sturen?

Kunnen we mail/ hyves uitwisselen!
Als je hyved op summerdance ben ik gewoon te vinden daar

Weet je, het zal ook verder allemaal gewoon niets zijn

dame aan zijn arm, stonden ook gewoon in zo'n gezellige groepsfoto, maar ergens had ik dan toch gedacht/gehoopt dat hij er tenminste nog een beetje verdrietig over was.

EN DAS DUS FF FOUT SUM

niet meer nadenken voor hem, foutje, leermomentje op naar mijn volgende %tje

(gaat wel weer hoor trouwens, de shock is wel een beetje voorbij)

Maar bedankt voor je knuffel meissie (had hem stiekum toch wel ff nodig)
Oh schat maar ja kan toch niet aan zo'n foto zien of hij nog verdrietig is?!

En al is ie dat niet, of wel, het gaat erom hoe jij je voelt he!

Kerels, sukkels!!

*gaat nu summer zoeken op hyves*
Ik weet het....maar soms doen je emoties gekke dingen met je

Maar U heeft gelijk wijze Vlinder, het gaat er niet zo zeer om wat HIJ voelt maar hoe IK me voel

En to be honest, na de peptalk van jou en net mijn tranen spuien bij een vriendinnetje gaat het eigenlijk gewoon wel weer

Thanks

Oja, ben de summer uit Voorburg
Oh shit dan heb ik de verkeerde een tik gestuurd!!

Haha er is er dus ook eentje in Utrecht, met 0 vrienden..

Nou ga weer opnieuw zoeken!

Blij dat het weer gaat met je, ben zelf ook net sterk geweest.

Wilde ex smsen hoe z'n weekend buitenland was (lees: weten of ie nog heeft lopen rommelen met dees of geen) en heb het NIET gedaan. Ha!
Hahahaha, suffie, ja zag al dat er nog een Summer was

Ik heb wel ietsie meer vriendjes hoor!

Lukt het Vlinder??

btw.......100 x hoera voor het niet smssen

(reden: check laatste mailtjes van moi!!!

Je wordt er echt niet beter van als je hoort dat hij het "leuk" heeft gehad)
Nee weet ik maar toch wil je het weten he, heb jij dat niet?

Ben ook helemaal een beetje geirriteerd dat ie zelf niets stuurt, ook weer stom maar ja....

Ik kan je btw niet vinden, summerdance levert alleen die ene op, en er zijn geen summers in voorburg, aldus meneer hyves...
@ vlinder, je moet even geavanceerd zoeken

Eerst Summerdance en dan bij woonplaats Voorburg, net zelf even geprobeerd en dan pop ik omhoog

En ja je hebt gelijk, je wilt het niet weten en toch ook weer wel om er dan vervolgens achter te komen dat je het toch liever NIET had willen weten!

Wederom had dus het hoofd gelijk en niet het hart (of de emotie)
Ach ja ik weet het ook wel, maar toch, weet niet, je moet het weten op de een of andere manier!

Maarre, waar zijn al onze vriendinnetjes gebleven?!

Tis stil deze avond!
Nou hier is 't weer een drama! Heb nog geen tijd gehad om de eerdere posts te lezen, maar nog even kort berichtje van mij. Hij zou dus vanavond nog even langskomen om iets terug te brengen. Ik dus haasten uit mijn werk en nog smsje gestuurd dat ik ietsje later zou zijn. Niets terug gehad dus dacht zal wel goed zijn (wel trouwens eerder vandaag een sms dat hij voor volgende week afspraak bij de notaris heeft gemaakt, tja dacht het dus niet!) en ik even snel iets te eten gemaakt en zitten wachten. Na anderhalf uur nog steeds niets gehoord of gezien dus bel 'em op en spreek boodschap is. Na 10 min een lullig smsje terug, heb het niet gered en kom morgen. En meteen zijn telefoon uitgezet. Nou dus toen sloegen bij mij de stoppen door met als gevolg heftige ruzie over de telefoon (hij nam inmiddels weer op). Ik ben weer echt zo kapot en tegelijkertijd begin ik nu eindelijk een beetje boos te worden. Wat een gevoelloze lul is het toch (sorry voor het taalgebruik); na zaterdag dacht ik dat hij eindelijk een beetje gevoel toonde, hij gaf zelf aan dat hij alles wilde doen om het voor mij makkelijker te maken en wilde alles netjes regelen en proberen vrienden te blijven. En nu, terwijl hij weet dat ik op hem zit te wachten en al zoveel verdriet heb kan hij niets eens het fatsoen op brengen om even normaal te bellen dat hij het niet redt (kan gebeuren) maar niet zo'n lullig smsje na anderhalf uur en dan meteen je telefoon uitzetten.....

Heb 'em net nog wel een mail gestuurd om duidelijk te maken dat hij nu te ver is gegaan en dat ik hem op deze manier echt nooit meer hoef te zien en waarom hij me nog meer kapot wil maken. Heb nog niet aangegeven dat ik niet bij de afspraak zal zijn bij de notaris maar ja dat komt dan nog wel (stuur wel sms of mail ofzo en dan mag hij een nieuwe afspraak maken).

Meiden, ik hoop dat jullie me willen helpen om nu echt het contact te verbreken en alleen de zakelijke dingen per email of telefoon af te handelen. Heb al met mijn zusje afgesproken dat zodra ik de neiging voel om 'em te bellen ik haar bel of mail en kan natuurlijk dan ook hier terecht hoop ik.

Echt niet te geloven hoe je dit een ander kunt aandoen terwijl we 2 weken geleden zouden trouwen en 16 jaar lief en leed hebben gedeeld.....De persoon zoals hij nu is ken ik echt niet meer terug.

Ik ga nu maar wat proberen te slapen (leve de slaappillen), morgenochtend afspraak bij psych, ben benieuwd (kan er nu wel eentje gebruiken want heb echt het gevoel dat ik langzamerhand gek begin te worden). Fijn dat ik hier in ieder geval ook mijn hart mag luchten.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven