JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee, dus eigenlijk zit Vinyl in mijn buik (oei, laat haar het maar niet horen/lezen)
Wen! Wat een nieuws! Wat een schandaal! Wat een bijzonderheid! En wat loopt je kind voor op álle andere kinderen. Posten op het forum vanuit de buik! OMG!

Ik heb al dagen één nummer van een van mijn fav artiesten in mijn hoofd 'Nausea'van Beck. Het refreintje krijg ik niet uit mijn hoofd:

Oh it's nausea, oh nausea

And we're gone

It's nausea, oh nausea

And we're gone

Echt de hele tijd! Hoe toepasselijk!

Dit weekend naar Oerol, Terschelling (heel fijn in een luxe huis) met vrienden. Ik hoop dat ik me ok voel dan, ai!

Ik zal het liedje eens opzoeken Lily, op dit moment voel ik me ook niet helemaal jofel, dus misschien kan ik het ook mee gaan zingen?

In het verleden heb ik een tijd last gehad van angst voor misselijkheid en overgeven, toen was mijn standaardliedje als ik me niet lekker voelde 'I feel good' van James Brown. Als een soort bezwering
Hallo alllemaal,

Even heel snel, want ik zit op mn werk. Vanmorgen naar de VK geweest. Mss ben ik al 2 weken verder en daarom krijg ik nu met spoed een echo. En dat is morgen dus. Morgen ook meteen bloed prikken voor de combinatietest. Spannend!

Echo: 19-6 + bloed prikken
Ik krijg mn tekst niet rood. Help...
Wen, ja inderdaad ja. Vinyl krijgt en broertje of zusje. (eeehh... hoe doe je dat? Gaat iets fout geloof ik) Nog een paar weken en dan is het geen Kermit maar gewoon Kindje hoor!
Of misschien moet je even je buik kussen Wen. (ben je zo lenig?) Dan krijg je vast een prins of prinsesje.
Oh spannend Marianne! Dan schiet je meteen al lekker op, als dat zo is.

Je tekst rood maken gaat zo: tekst selecteren die je rood wilt hebben, dan op het T-icoontje met kleurtjes klikken, goede kleur kiezen en ok klikken (uit mijn hoofd)
Zó lenig niet Aruba! Geen prinsje of prinsesje voor mij dus?

Of mag ik het ook proberen als de kikker al geboren is?
Marianne! 2 weken verder! dat zou toch eigenlijk wel een cadeautje zijn! Hoe komen jullie tot deze mogelijkheid?

Wen, serieus het is echt mijn lijflied. En belachelijk aanstekelijk. Oh nausea, nausea rock on!

Aruba, ik kan alleen maar voor Wen hopen dat het over een paar weken een echt kind is. Al weet ik dat Wen ook voor een kikker met veel liefde zal zorgen.
Je buik kussen lukt volgens mij alleen maar als je een paar ribben mist.

Komt goed Wen!
quote:wen schreef op 18 juni 2008 @ 15:24:

Zó lenig niet Aruba! Geen prinsje of prinsesje voor mij dus?

Of mag ik het ook proberen als de kikker al geboren is?Je vriend mag het vast ook doen.
Krijg jij een klein schaapje Lily?
En ik ben een koe want een klein schaapje is natuurlijk en lammetje.

Yep een lammetje! Heel lief en wollig. Béééééh! Nee als het een kind zou zijn dan is het écht bijzonder. Een schaap die een mensenkind gaat baren. Dan kom ik in het nieuws! En even later komt Wen een mens die een kikker krijgt!

En jij straks dan Aruba? Geboorte van een heel land? auw! Totaal ruptuurtje schat ik zo in!
Wow dus een koe die een eiland gaat baren! Wonderlijk!
Hahahaha, Nou ja alles kan he. Laatste stond er in de krant dat er een jongetje met een piemel op zijn rug is geboren. (het was wel The Sun)

Jongen met piemel op zijn ruggetje
Oeps, een heel eiland... jij liever dan ik Aruba!

En Lily, als het zo'n schattig klein Fabulammetje is, dan wordt het vast een hele makkelijke bevalling!
quote:Aruba schreef op 18 juni 2008 @ 15:37:

Hahahaha, Nou ja alles kan he. Laatste stond er in de krant dat er een jongetje met een piemel op zijn rug is geboren. (het was wel The Sun)

Jongen met piemel op zijn ruggetjeTrouwens misschien wel helemaal niet zo tactisch om dit hier neer te zetten. Sorry! (het allemaal goed gekomen met dit jongetje hoor)
Hmmm, lastig lijkt me dat Aruba!

Wen mijn lammetje loopt er gewoon uit, niks geen pijn!

Nu weer werken (ofzo).
fotootje

Ik kreeg heimwee naar mijn oude speelgoed, dus ik heb er een fotootje van gemaakt

En speciaal voor Lily, ze zwaait naar je:

zwaai
Dank je wen, zal het zo direct proberen. Wat een grappige berichtjes allemaal over schaapjes, kikkers en kalfjes. Bij mij hoop ik toch gewoon dat er een mensje uitkomt hoor, hahaha.

2 weken verder, tsja... Ik ben uitgegaan van de datum dat we gesekst hebben, maar dat schijnt niet zo te werken. Ik moet rekenen vanaf de datum laatste menstruatie of in mijn geval datum verwijderen spiraaltje en dat was bijna 2 weken eerder.

Nou, dan nu nog maar een keer in het rood proberen:

Echo + bloed prikken op 19 juni.
Hm, lukt nog niet echt met die tekst, nog maar een keer dan:

ROOD

Nee, hij doet het niet
Nah, wat gek. Selecteer je de tekst die je rood wilt hebben, en klik je dan op het T-icoontje met de kleurtjes enz.? Dan zou het toch moeten willen!

Dat met die twee weken die je kado krijgt, dat moet je maar net weten. In feite ben je die twee weken nog niet zwanger, maar voor het berekenen houden ze die wel aan omdat je laatste menstruatie de enige zekere datum is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven