Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Angel, misschien volkomen onbedoeld, maar je hebt heel wijs gehandeld door het topic apart te zetten en vervolgens de ruimte te geven om hier daarover met elkaar van gedachten te wisselen.

Ik denk dat juist nu, nu men zich eens gewoon kan uitspreken zonder daar meteen een vermaning voor te krijgen, de toon ook zo goed blijft. En deze discussie constructief is geworden.

Verder eens met Fashion wat betreft de overweging of een forummer als Digitalis het Viva-bedrijf uiteindelijk niet vooral een negatieve associatie meegeeft.
quote:Omen schreef op 18 juni 2008 @ 23:09:

Angel, misschien volkomen onbedoeld, maar je hebt heel wijs gehandeld door het topic apart te zetten en vervolgens de ruimte te geven om hier daarover met elkaar van gedachten te wisselen.

Ik denk dat juist nu, nu men zich eens gewoon kan uitspreken zonder daar meteen een vermaning voor te krijgen, de toon ook zo goed blijft. En deze discussie constructief is geworden.

Verder eens met Fashion wat betreft de overweging of een forummer als Digitalis het Viva-bedrijf uiteindelijk niet vooral een negatieve associatie meegeeft.Heel soft gesproken, ghegheghe.
Geen bijzonderheden
Nu de ruimte is gegeven merk ik dat er toch een aantal forummers, waaronder ik, die hier een sterke mening over hebben. Zowel pro als con hebben goede argumenten.
Misschien is het op dit moment wel slim om even aan Digi te vragen wat zij wil (geen drama girl) en wat zij ervan vindt. Ondanks enkele stoornissen vind ik dat we haar mening toch wel serieus mogen nemen.
quote:shining schreef op 18 juni 2008 @ 23:09:

[...]

Sja, ik vind ze ook niet supermooi, maar ze lopen ZO lekker.Dokter Minny stelt de diagnose "Hopeloze schoenensmaak" vast en schrijft elke twee maanden een paar prachtige maar oncomfortabele schoenen met hoge hakken voor.
Als Digi haar mening wil geven dan zal ze dat vast doen zodra zij daar aan toe is. Misschien wil ze alleen ff meelezen en de meningen van andere forummers verwerken.
Ik krijg ineens het idee dat Five zich écht kan voorstellen hoe ik eruit zie in tuinbroek. Da's eng!
Geen bijzonderheden
Ja Angel5, ook ik, als niet-trouwe schrijver (maar meer lezer), waardeer dit platform tot gedachten-uitwisseling over deze precaire kwestie die zoveel kanten ter discussie heeft.
quote:prada schreef op 18 juni 2008 @ 23:14:

Misschien is het op dit moment wel slim om even aan Digi te vragen wat zij wil (geen drama girl) en wat zij ervan vindt. Ondanks enkele stoornissen vind ik dat we haar mening toch wel serieus mogen nemen.Geheel eensch. Laat het even rusten en dan zien we het wel.
Geen bijzonderheden
quote:Chameleon schreef op 18 juni 2008 @ 23:16:

Ja Angel5, ook ik, als niet-trouwe schrijver (maar meer lezer), waardeer dit platform tot gedachten-uitwisseling over deze precaire kwestie die zoveel kanten ter discussie heeft.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 23:15:

Ik krijg ineens het idee dat Five zich écht kan voorstellen hoe ik eruit zie in tuinbroek. Da's eng!
quote:minny schreef op 18 juni 2008 @ 23:14:

[...]

Dokter Minny stelt de diagnose "Hopeloze schoenensmaak" vast en schrijft elke twee maanden een paar prachtige maar oncomfortabele schoenen met hoge hakken voor.

Nee, want dan is mijn rug na twee jaar kapot. Dus dadoeknie.

( sorry offtopic, benweerweg)
quote:Chameleon schreef op 18 juni 2008 @ 23:07:

[...]

Ik denk dat een zweem van psychisch leed wel een aardige afspiegeling is van de maatschappij...als je tenminste àchter de voordeur kijkt.

Ongetwijfeld, en ik denk ook echt dat het feit dat dit een vrouwenforum is eraan bijdraagt dat het hier relatief veel over psychische ellende gaat.

Maar aan de andere kant staat wel Viva als bedrijf, dat een imago en een slogan heeft dat impliceert dat de vivavrouw een blije, mondige, wereldwijze, kijk-mij-eens-midden-in-het-leven-staan vrouw is.

Dus laat ik het zo zeggen: als ik hier de scepter zou zwaaien zou ik niet blij zijn met het feit dat mijn forum in andere kringen al de naam heeft vol te zitten met geestelijk gekwelde en gefrustreerde vrouwen. En dus zou ik een forummer als Digitalis om die reden ook liever zien gaan dan komen, omdat zij niet alleen steeds zelf drama's creëert, maar zoals Minny terecht opmerkt ook vaak ontboezemingen over vergelijkbare problematiek bij anderen triggert.

Daar wil ik verder helemaal niet mee zeggen dat er voor dergelijke problematiek geen plaats zou mogen zijn op het forum, ik denk dat het juist de mix die Viva heeft is die dit forum succesvol maakt, maar vanuit een imagotechnisch oogpunt zou ik als Viva mezelf liever in de kijker spelen met discussies zoals die vroeger op de Maatschappijpijler op het scherpst van de snede gevoerd werden, dan met stormlopende topics over iemand die automutileert, drugs gebruikt en met zelfmoord dreigt.
Am Yisrael Chai!
quote:Viva Angel5 schreef op 18 juni 2008 @ 23:19:

[...]

Gheghegheghe.
Geen bijzonderheden
Yas, wil je even je msn aanzetten?
FV, veel forummers, dat wil zeggen, de harde kern, de oude kern, zijn helemaaaal niet de doelgroep van Viva, jij niet, ik niet.

Ik ben sowieso al te oud voor het blad en vertel me niet dat jij hem leest!

Ik moet maar eens opzouten naar de Libelle.
Geen bijzonderheden
quote:prada schreef op 18 juni 2008 @ 23:24:

Yas, wil je even je msn aanzetten?Heb ik niet, Ben wel bereikbaar op mail.
Geen bijzonderheden
Dat is toch niet zo FV. Het is toch zo dat Viva impliceert dat als je een probleem hebt, je dit zelf op kunt lossen. Ik vind trouwens ook dat het Viva forum totaal geen raakvlakken (meer) heeft met het blad
Klopt FashionVictim, ik begrijp ook wel het dilemma waar Viva zich voor gesteld ziet.

Het blijft een voortdurend afwegen en monitoren van een forum waarin emoties de hoofdrol spelen.

Geef je 'blij en mondig' de overhand, dan loop je kans eendimensionaal en oppervlakkig te worden, laat je de diepgang zegevieren, dan krijg je wellicht het stigma 'psychisch leed' als etiket.

Kortom, het blijft laveren en ik snap dat een eenduidig beleid niet altijd even makkelijk te handhaven is.

Hoe dan ook , ik ben het zeker met je eens dat iemand als Digitalis geen (commercieel of imagotechnisch) reclame is voor een forum. En dat dat bij de Viva-mods nog wel wat overlegtijd zal gaan kosten....
Yas, mail
Als je een rottende appel in het mandje laat liggen...kun je binnen de kortste keren alles weggooien, met mand en al.

Dat wou ik maar even zeggen.
By the way, ik ken wel iemand die echt niet reclame is voor welk forum dan ook.
yasmijn wijzigde dit bericht op 18-06-2008 23:35
Reden: stijlfouten
% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Dat is voor de volgende discussie Yas, wellicht dat we dan ook zo de ruimte krijgen

Of heb je het over mij
Neuh.....iemand anders.
Geen bijzonderheden
Joh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven