Mode & Beauty alle pijlers

Nepwimpers

08-01-2014 20:41 35 berichten
Wat is nou echt een goeie lijm voor nepwimpers, ik had nepwimpers gehaald maar helemaal geen lijm bij gehad
En natuurlijk geen Prit gebruiken anders krijg je ze er niet meer

af.
quote:Zusenzoo schreef op 08 januari 2014 @ 21:00:

Of je laat gewoon goede wimpers zetten, van mink dan.

Kost wel wat meer maar heb je ook wat.

http://www.beautygloss.nl ... rextensions-laten-zetten/niet doen hoor heb ik ook gedaan, nooit meer zo slecht voor je wimpers !! je houdt geen wimper meer over.
ik heb dat al gehad, deraf was pijnlijk !!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat je ze in het begin even voelt maar dat je er snel aan went.

Maar ik ken ze dus alleen als theater-attribuut en niet voor in het dagelijks leven. Er mee slapen lijkt me onzin, je zal toch je gezicht moeten wassen en dan laat echt alles los hoor. Is gewoon ook voor af en toe met een feestje die dingen, en echt niet voor dagelijks gebruik. Voor dagelijks gebruik kan je dan beter een goeie mascara kopen.
Zeg maar Spijker.
DUO wimperlijm is de allerbeste.
quote:mwa schreef op 08 januari 2014 @ 21:07:

[...]

niet doen hoor heb ik ook gedaan, nooit meer zo slecht voor je wimpers !! je houdt geen wimper meer over.

Niet als je het bij een gerenommeerde salon laat doen.

En dan kost het geen 10,- inderdaad, maar rond de 150,-

Overigens dus wel de moeite waard.

Beter dan ieder dag nepwimpers plakken met lijm van het kruidvat.
Inderdaad DUO wimperlijm. Er is geen betere die ik tegen ben gekomen.
quote:Zusenzoo schreef op 08 januari 2014 @ 22:16:

[...]

Niet als je het bij een gerenommeerde salon laat doen.

En dan kost het geen 10,- inderdaad, maar rond de 150,-

Overigens dus wel de moeite waard.

Beter dan ieder dag nepwimpers plakken met lijm van het kruidvat.10 euro? ik heb nergens over 10 euro.. Ik had het over die wimperlijm van een salon die is 15 euro. Ik heb het bij een professionele salon laten doen voor 95 euro, echte haartjes. Maar het is zo vreselijk slecht voor je wimpers.
Bar prit parex niet gaan vragen ze nemen je in zeik, als je dat vraagt kom je dom over.

Vraag het aan schoonheidssalon
Wimperstukjes van Eyelure zijn fijn. Dat zijn allemaal kleine lange haarztukjes die je plakt waardoor je een meer naturel look krijgt en toch een ongelooflijk mooie oogopslag kunt hebben.

Je kunt er zoveel plakken als je wil ( dat is voor jou een goeie) en ze kunnen bij voorzichtig gebruik paar dagen blijven zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven