Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
@ Freebs, ik ga het niet eens meer zeggen

Iedereen weet ondertussen dat smssen niet zo veel zin heeft, dat je toch alleen de kruimels krijgt, du sik hou er verder over op.

Als mensen zich echt beter voelen bij de kruimels dan zal ik ze laten in het vervolg

@ Liset, niet gebeld maar we smssen nu al de hele dag op en neer (heel erg gezellig)

@Debbie, ik heb gelukkig een hele goeie huisarts, ik heb tegen haar ook gezegd, ik wil een harde tante geen softie want daar loop ik overheen

En idd, tis geen softie, met de regelmaat van de klok loop ik daar met roodbehuilde ogen vandaan, MAAR ze dringt wel door tot me en dat vind ik heel erg belangrijk!

@ Mippie, goed zo meisje, smssen naar zusje is zo veel beter dan naar ex.

Moet je echt zeggen ik vind je goed bezig!!!!

Niet te grote stappen nemen tegelijk hoor.

kleine stappies werkt het beste!!!

Dat automatische piloot gevoel gaat echt wel weg, niet vergeten het is nog maar heel erg kort geleden!

En hier, hier gaat het eigenlijk ontzettend goed.

Ik had wel een dreun verwacht na het ophalen van mijn spullen maar die is (tot op heden) niet gekomen

Ik geniet er maar gewoon lekker van!

@ Eef, sta jij al op mijn hyves vriendinnenlijstje dan?

Liefs,Sum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Eef.. heb je mij al gevonden op de hyves... ben te vinden via summer meisje met oranje blouse

@sum, dus lekker aan het sms-en, altijd leuk de eerste fase. Lekker plaagstootjes uitwerpen en kijken hoe de andere erop reageert.

Ik ga dit weekend mannen versieren in Friesland, hoe wel ik vrees dat de gemiddelde harley lid 45+ is.... ;(
Hoi meiden!

@liset, heb je verhaal helemaal gemist maar het was een goeie zondag waarbij ex niet lekker ging klopt dat?

Blij zoals ik lees dat je je denkt te voelen, moet heerlijk voor je zijn!

@freebs, handigert.. Wat had je gestuurd en wat stuurde hij terug?

Is het al bekend waar we heengaan de 26e?

Heb zelf best een k-dag moet ik zeggen. Er werd me fijn ingefluisterd dat ex zaterdag een oud vriendinnetje tegen was gekomen, en dat ze had gezegd dat ze nu niet begreep hoe ze het uit had kunnen maken.

Nu zag ik net dat ze meteen ff hyvesvrienden zijn geworden, natuurlijk..

Gadverdamme, wil niet dat die jongen zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen meteen.

Echt zo stom, het idee dat hij, met anderen, panikeer zelfs enigszins!

@hulpeloos, en daarom begrijp ik je heel goed meis. Welkom op het forum, hoop dat het je sterkt.

En je maakt een klotetijd door, maar het gaat ook nog heel lang duren hoor, verzet je er niet tegen, want je zal het door moeten helaas...
@ Listet, het grappige is, het zijn niet eens echt plaagstootjes

Het is gewoon heel erg gezellig, zo is bijvoorbeeld het woord date nog niet eens gevallen.

Meer in de trant van: nog 5 uurtjes en dan zijn we weer klaar met werk, was leuk he gister over de mail

Gewoon heel onschuldig en heel blij!

Ja das het goeie woord...BLIJ
@ Vlinder, das AUW met hoofdletters zeg!

Maar....please zeg me dat je sterk bent geweest en NIET hebt gesmst

@sum, ik weet het zelf maar al te goed. dus ik wil er zelf ook niet meer echt aan denken, want ik heb nu wat over en weer gemaild en dus ik merk alweer dat t nergens heen gaat..

Heeft weer even mn ogen geopend, en ik kan weer verder zoals ik ging..

Het heeft me geen pijn meer gedaan dus dat is goed.

En je hebt het druk met RP , nou leuk toch!! weer wat afleiding ;) ik kan helaas niet op RP maar heb wel reacties gehad en ben zo benieuwd!!
ahh vlin

au ja!!!!

maar wie het laatst lacht, lacht het BEST

echt!

Hmmm vlin wat is jou mail ik kan niet op hyves namelijk!
@summer, eh, heb em wel gesmst, maar niet daarover, was een praktisch smsje, maar stuurde wel op het eind dat ik hem miste.

Zeg maar niet dat ik stom ben en zo want dat weet ik :(

@freebs had je net een bericht gestuurd, heb je je mail op hyves staan? Bericht ik je even...
Heb je mail gestuurd freebs!

x
Heb m!

Hyves is geblokt op mijn stage (haha flauw)

Hmm vlin... Ja ik had dat ook gezegd hoor..

Maar hou je taai!
@Vlinder, mijn verhaal staat op pagina 30 of 31. Ja ben erg blij, want gisteren was bevestiging dat ik geen schuld heb en dat mijn ex jammer genoeg ver heen is. Kijk als hij gewoon verder was gegaan zoals ik hem kenden, dan zou het veel moeilijker zijn. Nee deze meneer is echt zijn richting in het leven kwijt. Dat is me nu wel duidelijk.... Jammer maar helaas, kan ik hem niet bij helpen. Eerst moet hij het verleden een plekje geven dan kan hij pas aan het heden beginnen.

Vlinder waar sta je op hyves... of heb je mij al gevonden?

Lokatie is nog niet uitgevochten. Ik wilde eerst even gaan inventariseren weer gaan

Dus bij deze

1) LisetteV

2) Freebie

3) Mippie

4) Summerdance

5) Vlinder1980

Eefje kwam jij ook?

En wie mis ik nog meer

@freebie, je moet ook werken niet hyven...
Ik sta bij Summer tussen krabbels liset

(die waarin het over over de 26ste gaat en niet sexy mannen )

Leuk om een gezicht bij je berichten te zien straks!
ghihihi ja ik "werk" ook!

nee ik loop stage en ik heb niet zoveel te doen en ook geen zin meer want t valt een beetje tegen..

maaruh

1) LisetteV

2) Freebie

3) Mippie

4) Summerdance

5) Vlinder1980

6) Eefje

7) Jemmie

8)Sanne? Where art thou?

9) Jemmie? Ook mee?

10) ?
Zal ff helpen....en ik hebben het op Hyves voornamelijk over MANNEN!!

Hihi, en Vlin...ik zeg niets over het smssen
Hai wat een boel om op te reageren, eh nou even voor mippie en summer (dan kan ik lisette ook gelijk vinden ;)) ik heet eva en je vindt me in de hoofdstad van drenthe, heb drie katjes en mijn achternaam is een groentesoort waar ik vroeger tot in den treure mee gepest werd ;) haha. Trouwens, wie me verder toe wil voegen, doe gerust, leuk!

@lisette ik ga ook mee hoor, echt gezellig lijkt me dat!

@summer, ja opruimen helpt echt he? @Mippie, maar het blijft moeilijk hoor, die spullen opruimen. Van mijn psycholoog moest ik juist af en toe foto's enzo erbij pakken om even wat eruit te gooien maar dat durf ik niet altijd te doen.

@Debbie, nou die vrienden hebben me in het begin goed opgevangen maar zijn nu steeds beledigd als ik iets anders te doen heb, net of ze een patent op mij hebben. Ze hebben ook veel kritiek op hoe ik de verwerking aanpak, vinden dat ik teveel de hort op ben maar ben juist het allemaal opnieuw aan het ontdekken. Ach denk dat ik ze maar beter even links kan laten liggen voorlopig, ga liever naar mensen waar ik echt welkom ben en die niet teren op een anders narigheid.

@Freebie, ja je kunt het in je hoofd nog zo goed weten maar je hart blijft een obstakel he? Ik ken het hoor, hou me ook alweer een week in, maar bij mij is het ook nog in mijn nadeel dat hij niet reageert.

@summer ik had hem trouwens gesmst over ons doorlopend krediet, omdat hij nog steeds niet zijn deel heeft afgelost, is alweer vijf weken nadat we daar afspraken over hadden ondertekend dus was het echt zat. Hij bood toen excuses aan en zei dat hij het die zaterdag had geregeld en ging verder niet in op hoe het met hem of met mij ging en ik liet me toch weer kennen door dat nog een keer te vragen per sms, grmbl, sufferd ben ik. Nu blijkt vandaag dat het nog niet is geregeld en ik baal ontzettend, geef hem nog een week en dan ga ik wel met de bank om de tafel zitten.

Iedereen een dikke knuffel!

Eef
Vlinder ik heb je gevonden.... Ik heb je net uitgenodigd... dan zie je me vanzelf voorbij komen...

Nummer 10)... de leukste vrijgezel mannen van Nederland misschien...
Haha zo is het Liset!

Maar ja, waar halen we die nou weer vandaan...
....Tsja....

Relatieplanet?

Singles topic?

hhihihi
Vrienden/kennissen?

Of gewoon OP STRAAT

Zullen we gewoon als van die enqueteurs mannen op straat aanspreken en vragen of ze interesse hebben?

hahahahaah
Vrienden/kennissen?

Of gewoon OP STRAAT

Zullen we gewoon als van die enqueteurs mannen op straat aanspreken en vragen of ze interesse hebben?

hahahahaah
@ Eefje, die @#$%^&% wat een eikel!!!

Rege;en die handel

Tis oo kniet gek hoor dat als je hem voor iets zakelijks nodig hebt je automatisch vraagt hoe het met hem is, maar blijf wel op je hoede, blijf sterk voor jezelf!!

Goed dat je anders zelf het heft in handen neemt, ben nog steeds echt trots op je!

@ Liset, welke nummer 10, en wie is de leukste vrijgezel van Nederland?

Ik denk namelijk dat ik die al de hele middag aan de andere kant van mijn mobiel hangt hihi...

Smsjes worden wat persoonlijker nu en is nog steeds leuk leuk leuk!!!

(heb een blije dag)
Ik denk dat we nummer 10 zelf moeten invullen voor ons zelf... Kijk ik vind Chris Zegers wel een lekker dingen, maar heeft in real life wel een oude kop en gerimpelde voeten. Hoe weet ik dat nou weer... jajajaja raar maar waar....

Maar aanspreken op straat... ook erg leuk. Kan rare dingen opleveren hoor.

Ik bedoel, denk eens na: als onze heren ons niet hadden gedumpt hadden wij elkaar nooit ontmoet en een afspraak gemaakt...
Eefje: eet ik vanavond sperziebonen?
Ow ieuw...ik heb net niets met Chris Zegers, vind het een beetje een iel manneke...

Beau DIE is wel leuk, maar ja die is weer geen vrijgezel!
Daarom: smaken verschillen, en op elk potje past een dekseltje. En eerlijk gezegd... weet ik een hele leuke vrijgezel, als hij maar geen midlife crisis had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven