Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Look, ik heb er ineens twee dochters bij.

Trio bij plan gebleven? Ik herinner me wel een mmv bij jou

Ik kijk eigenlijk nooit met versierdersblik naar vrouwen terwijl die ervaring wel op mijn verlanglijstje staat. Van lief hoorde ik dat ze me erg leuk vindt en pas toen bekeek ik de dame met andere blik. Ging ik me pas afvragen hoe en wat enzo :-) Ik vind het een heel leuk mens. Lief kent haar al veel langer maar dat is misschien nu ook weer niet handig. Moet je zulke ervaringen delen met vrienden?
Wat leuk Lookie, fijn dat je iets van je laat horen! Gewoon terugkomen lijkt me een heel goed idee , dan laaf ik me weer aan je wijsheden.

De trio's die ik met vvm heb gedaan, waren met vriendinnen en met mijn man of een minnaar. Dat ging op zich heel goed, ware het niet dat ik nogal de neiging heb om mezelf dan weg te cijferen en voor ik het wist, zat ik naar mijn eigen feestje te kijken. Het heeft de vriendschap niet onder druk gezet, maar dat had zomaar wel gekund.

Een grote wens is nog wel steeds mmv, maar of dat ooit zover zal komen, betwijfel ik. Alhoewel, ik bedenk me net dat ik vanochtend nog een aanbod van een flirt heb gehad om dat te organiseren...
Bergkristal, hoe gaat het met je man en zijn dates? Hij had nu toch ook een minnares?
Lisa, jaaaa trio mmv kan ik dan wel weer goed

Heb ook wel eens vrouwen voorgeschoteld gekregen door sv, maar er was nooit iets waar ik op kon geilen. Blijkbaar ben ik niet bi genoeg. Al vind ik het idee wel interessant, gewoon of ik het kan, beffen enzo. En hoe een ander vrouwenlichaam voelt. En hoe het is om met een man een andere vrouw tot een hoogtepunt te brengen. Nou ja, dat. Maar nu nog een lekker wijf. Oh, en een lekkere vent.

Twee dochters erbij.. Poeh, succes!

Oranje, mwoah, zoveel wijsheid heb ik niet. En ik heb me als meelezer ook wel eens gestoord aan de "trust us, we know it all" houding van de oude rotten, dus ik weet niet.. Eigenlijk weet ik helemaal niet wat ik hier kom doen
Hier weinig te melden, ook erg stoffig... Maar na de ontdekking van een chat ook weinig lef en durf meer gehad.... Daarbij ook de laatste keer erg teleurgesteld dat ik het eigenlijk best wel even prima is... Wel een leuk en lief (maar misschien wel te lief) app contact met iemand... Weet niet of dat sexueel gaat klikken...
quote:Lookolook schreef op 05 februari 2014 @ 21:26:

Lisa, jaaaa trio mmv kan ik dan wel weer goed

Heb ook wel eens vrouwen voorgeschoteld gekregen door sv, maar er was nooit iets waar ik op kon geilen. Blijkbaar ben ik niet bi genoeg. Al vind ik het idee wel interessant, gewoon of ik het kan, beffen enzo. En hoe een ander vrouwenlichaam voelt. En hoe het is om met een man een andere vrouw tot een hoogtepunt te brengen. Nou ja, dat. Maar nu nog een lekker wijf. Oh, en een lekkere vent.

Twee dochters erbij.. Poeh, succes!

Oranje, mwoah, zoveel wijsheid heb ik niet. En ik heb me als meelezer ook wel eens gestoord aan de "trust us, we know it all" houding van de oude rotten, dus ik weet niet.. Eigenlijk weet ik helemaal niet wat ik hier kom doen

Je luistert gewoon heel goed naar de oproep van Roos ;)

Ach, het 'trust us', hoort er ook een beetje bij toch? Het is al met al een soort van spel/patroon/ritueel dat regelmatig weer van voren af aan begint. Vooral als iemand niet de moeite heeft genomen om zich in te lezen maar direct een heel verhaal hier neerplempt, heel veel van ons vraagt, dan van mening is dat we het allemaal verkeerd zien en vervolgens ongelukkig met onze antwoorden weer met dezelfde haast vertrekt als ze kwam, wil nog wel eens wat met mijn bitchlevel doen. Het zou zomaar kunnen dat de volgende dat dan moet ontgelden ;)

En toch is dit nog steeds mijn favoriete topic
Dat is ook wel zo, maar ik kan me nog zo goed herinneren dat toen ik hier als jong Lookje binnen kwam stuiteren, het nog gewoon mocht, genieten van een geheime liefde en dat er gewoon mee genoten werd. En er was ook wel eens een kritische noot en een spiegel, maar de balans lag anders. Ik heb ook wel eens mee gegniffeld met stupide verliefdigheidjes en dat mis ik nu wel eens een beetje. De open relatie of single daters overheersen voor mijn gevoel een beetje. En dat mag, maar ik vond het vroeger leuker en geiler
@kip en Lookie.. Ja minnaar is geheim en dat wil ik graag zo houden. Tuurlijk is dit vragen om problemen. Maar de aandacht die ik van hem krijg is net zo verslavend als de seks. Daarbij heb ik nog nooit een man ontmoet die zo open is over zijn gevoel. En hij is het prototype machoman onder de tatoeages en bodybuilder. Het fascineert mij dat een man zo open is over zijn gevoel en dat zijn karakter zo anders is dan zijn voorkomen.

Maar ik wil absoluut mijn partner niet kwijt dus ik moet voorzichtiger zijn. Binnenkort weer een paar weken op zakenreis dus dat geeft ook al meer rust.
@Oranje: mijn man heeft al een hele tijd niet gedate eigenlijk. Is er even niet zo mee bezig eigenlijk. Offe....wel een poosje terug weer eens afgesproken met een ex-scharrel van 'm waar best in de toekomst weer wat zou kunnen gebeuren. Maar die laatste afspraak is het bij een zoen gebleven...maar wie weet?

Wow, leuk zeg allemaal nieuw volk hier! Welkom! Ik begrijp dat het oude bekenden zijn, maar voor mij dus nieuw.....:)
hallo allen,

Ook voor mij een nieuwe oude bekende lookolook....

Hier gaat het dus ook wel zijn gangetje, de volgende date zit er op zijn vroegst einde deze maand in dus ik zit ook een beetje te draaien....

Dat is het enigste waar ik wel eens van baal hoor, ivm werk en afstand is het daten gewoon lastiger, even snel tussendoor afspreken lukt vrijwel niet.

Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de contact frequentie.. echt nog nooit iemand getroffen die het na zon lange tijd nog zo volop doet, dagelijks contact en nooit geen twijfels ergens over.

Moet wel toegeven dat mede door het intensieve contact de kans op gevoelens aan het toenemen is.

Blijkbaar gaat dat beton storten me erg goed af tot op een zekere hoogte....

Trouwens laatst ook een voorstel gekregen voor een vvm door een voormalig sv...

aan de ene kant denk ,leuk het is al zooooo lang geleden dat ik dat gedaan heb en aan de andere kant weet ik het gewoon niet zo goed...heb eigenlijk geen zin om met anderen te daten...

Laatst ook mijn sf account maar weer eens afgestofd maar ik vind het allemaal maar niks of ik ben gewoon zo snel klaar met dat gekletst en dat zinspelen op een date...

dat verdwijnen heb ik me ook wel eens schuldig aan gemaakt...
Leuk al die updates! En leuk weer wat van Lookolook te horen! Ben het wel een beetje met je eens, dat open relaties en singles wat overheersen, maar ja, ben zelf inmiddels ook zo'n single he, en dan kijk je toch anders naar dingen.

Hier is de cursus hartbewaking en betonstorten compleet vergeten geloof ik. Mijn minnaar is zo leuk! Maar wel getrouwd, en dus niet vrij om te doen wat ik zou willen hebben. Ik kijk wel verder naar andere leuke mannen, maar niemand is zo leuk als hij...
Ach ja, oude rotten, spiegels, geile dates, waarschuwingen, het komt allemaal voorbij maar we presteren het toch al mooi om 21,5 topic over minnaars te lullen. Toch knap!

Ik vind "ons" ook wel eens wat streng met het risico dat mensen wegblijven, dat is ook wel weer jammer en daar mogen we best wat mild in zijn. Zelf probeer ik daar in elk geval wel om te denken want den vreemdganger is hier natuurlijk meer dan welkom.

Over geile dates gesproken. Veul te lang geleden, misschien ben ik het wel verleerd. Gelukkig mag ik dat over een paar weekjes weer checken met die fijne man die veel te weinig tijd heeft!

Look, ik denk dat veel minnaressen terugkijken en beseffen dat ze wat dít betreft nog steeds op hetzelfde punt staan als jaren geleden. Het is niet dat ik niks geleerd heb sinds die tijd, er geen groei heeft plaats gevonden maar het sta-punt blijft hetzelfde.
* kom even snel boven water en zeg 'hi' tegen iedereen *

Wat is streng Roos? Het is alleen spreken vanuit ervaring. Alleen moet iedereen toch zijn/haar eigen fouten maken, omdat het heel lastig is te geloven dat iets dat zo bijzonder lijkt te zijn misschien helemaal niet zo anders-is-dan-bij-een-ander?

En terugkijkend kan ik voor mezelf inderdaad wel zeggen dat ik enorme groei heb doorgemaakt, heel veel over mezelf geleerd heb maar dat ik tegelijkertijd nog steeds even compleet verward kan zijn over waar ik nu sta.

Iedere keer als ik denk dat ik niet meer voor verrassingen kan komen te staan blijk ik toch fout te zitten. Zowel goede als slechte kanten op.
Lookie, het is ook goed dat je 'ons' die spiegel voor houdt, dat we hier met elkaar niet een stel zure wijven en zakken worden die alles al hebben meegemaakt. Wij stappen buiten de geijkte paden en vrijen buiten de deur. Het kan die van ons zijn en/of die van de partner, maar het is niet de algeheel heersende norm van de 'brave' buitenwereld waaraan we hier voldoen.

En dat is ook gewoon lekker, geil en superspannend!

SF-erT weet trouwens wat zeer interessante knopjes in te drukken. En dat voor een derde mailtje, hmmmh. Hij maakt wel wat los, zeg maar...
Mja, het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik heb het idee dat het 'vroegah' ook meer over ervaringen delen ging dan alleen maar spiegels voorhouden. Zo heb ik wel eens tips opgedaan hier over in lingerie en een lange jas op high heels naar een date gaan, maar ook wel meegeleefd met iemand die zo stuk ging omdat alles uit haar handen glipte. Zonder dat daar de bekende 'told you so' bij kwam kijken. Net zomin het werkt om een puber te zeggen dat iets niet mag 'omdat ik dat wil', werkt het ook niet om een in de wolken zwevende beginnert een enorm kritische spiegel voor te houden. Ik was een beetje klaar met die toon, dus vandaar dat ik mijn oude nick opgedoekt heb.

Roos, oh, ik heb wel ervaringen opgedaan en wel geleerd en ben op bepaalde vlakken ook wel gegroeid. Ik heb ervaren en gestoten en gewikt en besloten. Maar als ik kijk wat ik toen schreef en waar ik nu sta, is dat met al mijn ervaringen niet heel anders. Ik wil verdomme nog steeds een goed huwelijk én daten en dat kan niet, ik heb nog steeds een lul van een minnaar (zijn woorden) en mijn dates zijn nog steeds zwaar onder het gemiddelde in aantallen. Stom!

Aan de andere kant, ik voldoe gelukkig niet aan de trend die hier heerst, geen haar op mijn hoofd die denkt aan scheiden, ik heb nog steeds de leukste vent thuis en ik ben nog steeds geen labiele minnares die aan haar telefoon gekluisterd zit. Zie, ik ben gewoon wél die uitzondering. Goed dat ik nooit in al die spiegels gekeken heb
Dus je hebt je oude nick opgedoekt omdat je klaar was met die toon? En dan ga je vervolgens wel meelezen? Sorry maar gek mens.

Als ik het goed begrijp heb je af en toe nog wel dates dus? Of spreek je in het verleden?

Ik denk dat ik ook vergeten ben in die spiegels te kijken. En zit gelukkig ook niet aan de telefoon gekluisterd. Al verdwijn ik af en toe nog wel eens in een zorgvuldig eigengegraven gat. Uit blijven kijken waar ik loop dus...
Ach, weet je, het is net als kijken naar een slechte soap. Het zijn verschrikkelijk slechte verhaallijnen, sommige figuren sporen niet, je kunt maanden niet kijken maar toch de verhaallijnen volgen, het is zonde van je tijd en toch soms gewoon lekker

Oh, nee, al maanden geen date meer gehad. Er stond er nog wel 1 in de planning maar die heb ik afgezegd. Dat ging geen vuurwerk worden. En voor minder doe ik het niet.

Oranje, dat klinkt goehoed! Goeie knopjesdrukkerts, ze bestaan dus toch nog... Leuk!
quote:Lookolook schreef op 06 februari 2014 @ 16:16:

Ach, weet je, het is net als kijken naar een slechte soap. Het zijn verschrikkelijk slechte verhaallijnen, sommige figuren sporen niet, je kunt maanden niet kijken maar toch de verhaallijnen volgen, het is zonde van je tijd en toch soms gewoon lekker Psies!
A dirty mind is a joy forever
Er wordt hier gewoon echt te weinig gen**kt momenteel, dat is het!

Ik heb die goddelijke paal van 1,5 gewoon al ruim 6 maand niet in me gehad, Roos wacht op een date, Heidi is BFF met Guus geworden, Appolonia begint met haar sv te minnaren en neukt niet meer alles wat los en vast zit, van Sense schat ik in dat die ook wel weer eens zin heeft in een goede beurt, Silver moet nog weken wachten, Noa durft bijna niet meer, Lissanez haar hoofd staat er mogelijk momenteel helemaal niet naar en Dymo zou door haar minnaar ook wel vaker genomen willen worden, schat ik zo in. (excuses als ik verkeerd zit, dit doe ik even op geheugen, ik heb niet even gecheckt)

We staan *@#$!!$%)( gewoon op te drogen hier, vandaar die verzuring!

Ik ben gewoon hartstikke jaloers op al die newby's die hier vol trots komen paraderen ;)
Amen. Meer neuken, minder zeiken. Werkt voor alles

Oh, en die 1,5 van je Oranje, mijn wijze raad: let it go *rukt het doek van de spiegel*
quote:Lookolook schreef op 06 februari 2014 @ 16:27:

Amen. Meer neuken, minder zeiken. Werkt voor alles

Oh, en die 1,5 van je Oranje, mijn wijze raad: let it go *rukt het doek van de spiegel*

I know, I know..... Misschien gaat de knopjesdrukkert me daar wel bij helpen

Maar 1x 1,5 zal zeker nog een keer gebeuren, al was het alleen maar omdat ik niet voor niets al die tijd heb zitten te investeren en te wachten.
Ik hoef nog maar 3 te wachten hoor!! Wat die 3 is laat ik graag in het midden maar het is nog maar 3. Gelukkig maar.
3 jaar Roos, oeff....

sterkte!

ikke maximaal een week hoor ik net
quote:oranjexx schreef op 06 februari 2014 @ 16:23:

Er wordt hier gewoon echt te weinig gen**kt momenteel, dat is het!

Ik heb die goddelijke paal van 1,5 gewoon al ruim 6 maand niet in me gehad, Roos wacht op een date, Heidi is BFF met Guus geworden, Appolonia begint met haar sv te minnaren en neukt niet meer alles wat los en vast zit, van Sense schat ik in dat die ook wel weer eens zin heeft in een goede beurt, Silver moet nog weken wachten, Noa durft bijna niet meer, Lissanez haar hoofd staat er mogelijk momenteel helemaal niet naar en Dymo zou door haar minnaar ook wel vaker genomen willen worden, schat ik zo in. (excuses als ik verkeerd zit, dit doe ik even op geheugen, ik heb niet even gecheckt)

We staan *@#$!!$%)( gewoon op te drogen hier, vandaar die verzuring!

Ik ben gewoon hartstikke jaloers op al die newby's die hier vol trots komen paraderen ;)

Precies!!

Ik teer (gelukkig) nog op de date van vorige week.. maar om nou te zeggen dat dat urenlang stomende seks was

Onze dates zijn bijna therapeutische sessies.. en het is dat we niet van elkaar af kunnen blijven dus dan gebeurd dat ook nog wel. Maar het is niet het uitgangspunt van onze relatie meer..

En de frequentie is om te huilen Ik mag blij zijn als het over een maand of 2 weer eens lukt..

Ik zou toch bijna een nieuwe uit gaan zoeken.. maar nee, zo zit ik niet in elkaar..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Jullie gaan me nu toch niet vertellen dat die gestoorde ontspoorde Kip degene is die de stabiele seksfrequentie (2xpw) met haar minnaar heeft?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven