zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Haha, goedemorgen Yamuna! Kan wel een kopje koffie gebruiken....

Heb je al nieuws?

Marloussie, dat is inderdaad raar. Ga je maandag de ha bellen?
Ik had gisteren gebeld maar het dossier was wel gevonden maar nog onderweg met de interne post.

een dezer dagen krijg ik een brief met de informatie die ik nodig heb van proffessor Huppeldepup

( zo heet ie natuurlijk niet maar praaivussie enzo )

mogalie hoe is het met jou ?
Die kl*te interne post altijd.....loop gewoon naar de postkamer, DUH!!!

Met mij is het goed. Nog niet ongesteld. Moman lijkt er steeds meer klaar voor, begon uit zichzelf laatst over prenatale onderzoeken. Maar voor nu wil ik ongesteld worden of, liever nog, zwanger zijn en mijn voorkeur gaat ook wel uit naar het zonnetje i.p.v. dit shitweer!

En hoe is het met jou verder dan?
Ow, zie het nu pas....Bedoelde niet dat JIJ naar de postkamer moet lopen Yamuna.....maar dat snap je vast wel...
Sja wel belangrijk om het samen over te hebben de prenatale testen enzo.

Weten hoe je partner er over denkt en samen een wel overwogen keuze maken.

wat het lumc betreft, ik ben allang blij dat ze het dossier van 33 jaar geleden hebben gevonden. er even op moeten wachten is niet erg. ik ben allang blij dat ze de moeite nemen om het in te zien en een brief voor mijn vk willen schrijven.

Ik ben uiterst tevreden over de wijze waarop ik te woord ben gestaan aan de telefoon.
Ja, als je het zo zegt....klinkt het idd als heel klantgericht.

Ik ga naar de kapper dames, kijken of ik nog blonder kan worden ;)
Ukkie, als je hulp nodig bent... dan roep je maar!!.....

Ga ff boven poetsen dames.. vanmiddag voor de tv, Rossi aanmoedigen!!... ga dit jr niet na de TT... dus maar ff met de tv doen!..

Fijne dag meiden
Oe kan me voorstellen dat je het nog eng vindt om alleen te zijn met 2 kleintjes uk, vervelend dan als je man weer moet werken (heb er toen met MAyte een enorme berg tranen om gelaten)

@Marloussie, kan me voorstellen dat je er geen donder meer van snapt, hebben ze bij jullie niet iets als een huisartsen post of zoiets waar ze je een bleodtest kunnen doen om het 1 en ander uit te sluiten? zou helemaal kierewiet worden in jouw geval.

@Yam, wel fijn dat je het gevoel hebt prettig te woord te zijn gestaan (klopt deze zin???) en dat ze je vrag ook direct op deze manier in actie hebben kunnen omzetten. Kon je moeder het een beetje handelen?

Ik ben nog steeds moe, moe, moe, moe. Bah moet nog douchen en huppel nog in m'n ochtendjas rond. Heb geen zin om de dag te beginnen. Verder nog weer diensten gedoe op m'n werk, Lief is komende maandag tot laat in Nieuwegein en ik zou moeten werken van 17.00 tot 23.00. Maar in die tijd geen oppas. Had ik begin deze eind vorige maand, deze dienst geruild voor een vroege, kom ik er gisteren achter dat er een ander rooster is gekomen (sja niet opgemerkt) en dat degene met wie ik mijn dienst had geruild is vrij geroosterd, ik gewoon die late dienst heb en iemand anders die vroege dienst heeft. En die gene kan ook niet ruilen. Ik baal hiervan als een stekker, wellicht buren vragen of ze daar naar toe kan? bah bah bah bah bah bah bah.
hey wat een rust hier vandaag.........heb ook weinig te melden eigenlijk!!..

fijne avond groetjes Koe
Hey meiden even snel een berichtje van mij. Ga morgen voor 4 dagen naar Israel voor mn werk. Dus nog even spullen pakken.

Fijne week allemaal!!!
Wilde even buurten, maar Joya vraagt haar aandacht. Kom morgen wel even uitgebreider terug. Fijne avond allemaal

Groetjes Ukkie
@Xaartje, veel plezier?!

Hier ook weinig te melden. Alleen ongesteld geworden vandaag...gelukkig maar, duurde al zo lang!
idd erg rustig!

@Xaar, oeh Israel is mooi. Ben er een paar jaar gelden heen geweest op vakantie...echt geweldig land. Wat voor werk doe je dan dat je van die reisjes mag maken? als het te persoonlijk is ook prima hoor, maar misschien ga ik wel een carriere switch overwegen?

hier alles oke, nog wel steeds erg moe, maar het wordt wel steeds beter te handelen. vandaag gewerkt en voor de verandering eens een rustige dienst. Ook wel eens lekker voor de verandering. Verder weinig te melden....trusten!
Hoihoi,

Hier alles goed, maar ben druk met Joya, heeft veel krampjes en ik eet toch echt niks raars of pittigs. Zal de snelheid van mijn bv wel zijn, spuit werkelijk haar keel in, ze kan er soms niet tegen slikken, laat dan los en zit vervolgens onder de melk, spuit haar hele gezicht dan onder. Als ik niet snel genoeg ben met een spuugdoekje dan zijn ook haar haren eronder gesproeid, maar goed!! Verder gaat het erg goed, ben speelgoed van Jayden aan het opruimen en uitzoeken en aan het wassen en opruimen. Moet zo nog even stofzuigen en de wc's doen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag vind ik zelf!

Ik ga snel wat doen, voordat madam weer wakker wordt of onrustig vanwege de krampen.

Xaartje is het een snoepreisje of moet je echt hard werken??

Mogalie, fijn dat je ongesteld bent, wel lastig van die lange cyclus!

Ik ga nu snel wat doen

Groetjes Ukkie
Goedemiddag allen,

ppfff druk weekend achter de rug.

Zaterdag de verjaardag van mijn oma, mn hele familie van mijn moeders kant was er, heel gezellig om ze allemaal weer is te zien (dat is t nadeel als je wat verder weg woont van de familie )

maar t was wel druk.

Gelukkig was t mooi weer in Zeeland, dus hebben we lekker buiten kunnen voetballen..

Ik vond het wel erg jammer dat mijnvriend er niet bij kon zijn, hij zat op dat moment in het vliegtuig naar huis terug.

zo'n familiefeest laat mij wel weer beseffen dat ik niet kan wachten totdat ik ons kindje mee kan nemen...!!!!!

en af en toe kwamen er ook opmerkingen over de tafel heen van ; nou t wordt wel tijd voor wat kinderen hier enzo...

eigenlijk wil ik het dan utischreeuwen van jaaaa ik ben er al mee bezig, t gaat alleen niet zo snel.

Maar ja ik houdt mijn mond maar, anders wordt mij elke week gevraagd of het al is gelukt of niet, en daar heb ik ook niet zo'n zin in.

zaterdagavond heb ik ook gezellig weer in mn oude bed geslapen bij mijn ouders thuis, en ik heb me toch lekker geslapen daar!!!!

gisteren heeft mijn vriend mij opgehaald bij mijn ouders, hij was hartstikke moe dus heel lief dat hij dat toch heeft gedaan.

samen zijn we nog op bezoek geweest bij mijn oude oma, die vond het ook helemaal leuk om ons weer te zien.

na het eten bij mijn ouders weer heb ik naar huis gereden en heeft hij naast mij geslapen.

gelukkig werd hij nog wel even wakker toen we in bed lagen

maar vreemd, want ik heb gister en vandaag nog steeds niet mijn ovulatie gehad... vorige maand was het 16 dagen na mijn eerste ongesteldheidsdag, en dat moet volgens mij vandaag zijn,

dus ik hoop dat ik morgen dan ovuleer, anders gaat mijn vriendje weer weg en lukt het weer niet deze maand.

Kan het zijn dat je ovulatie elke maand op een andere datum valt????
sorry voor t lange bericht trouwens hihi.
Ola iedereen,

Ik ben weer een beetje beter. Was echt helemaal van de kaart... tja... mijn lichaam geeft blijkbaar toch goed aan als het echt te veel wordt ;)

Ik ga nu maar weer helemaal bij lezen. En zal dan later op jullie reageren!
hoi, lekker weer he vandaag!!! de hele dag met de kids buiten geweest, super!!.. wat een top baan.. tussen de middag wel ff super druk 14 kids.............die allemaal ff eten moeten... dan kom jezelf haast niet aan eten toe!!

net ff uurtje op de bank gelegen, erg moe!!! denk ff snel forum lezen en mijn mail bekijken en dan lekker douche en op de bank!!

Morgen aaf gezellig met collega´s naar ukkie, kraamvisite...

meiden geniet van het mooie weer!!
ik merk aan mijn vriend dat hij ook steeds enthousiaster wordt over het proberen voor een kindje.

Hij pakte gisteravond zelfs een boek (hij leest noooiit, alleen maar automagazines!!!) die ik pas had besteld over zwanger worden, en begon daarin te lezen.

hij begon er ook over, dat hij het graag aan zijn ouders alvast wilde vertellen dat we ermee bezig zijn.

ik ben toch eigenlijk een beetje verbaasd hihi.

'Maar wel ontzettend leuk!
mmm lekker hoor buiten zitten na een drukke werkdag,

vriendje is aan t koken en ik zit lekker buiten met de laptop.

heb net van m gehoord dat hij volgende week ook nog is de hele week vrij is! t kan niet op,\

nu nog 1 ding wat mij / ons helemaal gelukkig zou maken....
KK, wat leuk! Leuk om te zien dat ze er steeds meer aan toe zijn. Moman vertoont een beetje dezelfde trekjes.

Hier niks te melden, ga genieten van het weer!
hier ook alles rustig, gisteren met m'n wijffie lekker buiten gezeten, zij in het zwembadje (we hebben momenteel een dikke zandbende achter huis dus het is bijna net echt strand) en ik met m'n voeten erin, lekker met een grote bak kersen hmmmmmmmm....tuis dat er dan nog noodzakelijke dingen moetne gebeuren als boodschappen doen enzo....maar verder heerlijk relaxed aan gedaan.

vandaag werken (met 32 graden in het vooruitzicht) ben benieuwd hoe ik me daar doorheen wurg...)

fijne dag allemaal.
Hier ook alles kalm. Gisteravond mijn collega's op bezoek gehad. Was erg gezellig en we zijn weer goed verwend.

Ben nu wel vermoedelijk een borstontsteking aan het ontwikkelen en dus niet helemaal top fit. Zal wel weer beter worden en andere morgen even de ha bellen. Neem nu in elk geval paracetamol en hoop het zo en dmv rugbyhouding (bepaalde houding met bv) met Joya te kunnen voorkomen.

Groetjes Ukkie
@ ringelding; zijn jullie met de tuin bezig dat je een zandbende bij t huis hebt?

@ukkie; borstontsteking?? bedoel je tepelkloven enzo?

ik ben zooo blij dat ik vandaag moest werken, in ieder geval airco!!!

vriendje is vanmorgen helaas weer weg gegaan. Ik had mij alleen verkeerd berekend met mn ovulatie, en volgens mij heb ik die morgen pas.. en gister wilde hij geen seks hebben omdat hij moe was (grrrr), maar als we eergister sex hebben gehad en ik morgen mn ovulatie heb, is het dan toch mogelijk????
hoi!!

zo wat een warme dag vandaag!! ben blij dat ik vanmiddag vrij was, heerlijk ff naar de zwemplas geweest met een vriendin!! was er vreselijk druk............... en tja het water was vies en stonk ... dus daar maar niet in geweest! ff gezellig liggen kletsen nu lekker thuis!!! daar is het koeler dan buiten!!........

meiden ga ff bank hangen beetje hoofdpijn.........

knappekloon, balen dat ie weer weg is zeg....volgens mij kan een zaadcel 48 tot 72 uur overleven......... heb dat eens een x ergens gelezen!!! ik duim voor je meid!!!

Ukkie, gelukkig vond je de cadeaus leuk!! en Jayden was helemaal blij met zijn knex, zegt ie vanmorgen, de knex heb ik van jou gekregen he......die schat!! vanmorgen heeft hij heerlijk met water gespeeld op buiten, vermaakt zich dan super goed!! Tot morgen.............

Groetjes koe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven