Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

zaterdag 5 april 2014 om 20:17
Rienk heeft sinds vandaag bij mij ook helemaal afgedaan.
Hij maakte opmerkingen over mensen met kanker die echt niet door de beugel kunnen. Als je maar op God vertrouwt, zal hij je genezen en dat soort shit.
Klaar met hem dus.
Vraag me af of hij dit soort dingen al eens gezegd heeft waar Nicolien bij is. Kan me niet voorstellen dat zij die bullshit pikt.
Hij maakte opmerkingen over mensen met kanker die echt niet door de beugel kunnen. Als je maar op God vertrouwt, zal hij je genezen en dat soort shit.
Klaar met hem dus.
Vraag me af of hij dit soort dingen al eens gezegd heeft waar Nicolien bij is. Kan me niet voorstellen dat zij die bullshit pikt.
zaterdag 5 april 2014 om 20:40
zaterdag 5 april 2014 om 20:55
zaterdag 5 april 2014 om 21:01

zaterdag 5 april 2014 om 21:40
Ze moet meer specerijen gebruiken, bouillon was niet goed, schenkel was niet goed, soep moest meer "pit" hebben.
Kipfilet was te droog, ze had volgens hem beter kippenbouten kunnen maken, saus was verkeerd (hij is wel eerlijk ).
Ondertussen komen Gio en Isabelle er ook bij zitten om het kritiek te horen.
Broccoli en bloemkool in water gekookt, kon beter in bouillon of bakken. Aardappeltjes waren prima.
Vanessa lacht als een boer met kiespijn.
Ze had slagroom uit een spuitbus , was natuurlijk niet goed.
Geen zout in het beslag van de pannenkoeken.
Hij wil Vanessa wel een keer komen helpen. Niet om voor de bewoners te koken, maar voor de gasten.
Zo, dit was een live-verslagje.
Kipfilet was te droog, ze had volgens hem beter kippenbouten kunnen maken, saus was verkeerd (hij is wel eerlijk ).
Ondertussen komen Gio en Isabelle er ook bij zitten om het kritiek te horen.
Broccoli en bloemkool in water gekookt, kon beter in bouillon of bakken. Aardappeltjes waren prima.
Vanessa lacht als een boer met kiespijn.
Ze had slagroom uit een spuitbus , was natuurlijk niet goed.
Geen zout in het beslag van de pannenkoeken.
Hij wil Vanessa wel een keer komen helpen. Niet om voor de bewoners te koken, maar voor de gasten.
Zo, dit was een live-verslagje.

zaterdag 5 april 2014 om 21:46

zaterdag 5 april 2014 om 21:54
Nee, Vanessa denkt dat ze het prima gedaan heeft omdat Julius, buiten alle kritiek die hij heeeeel aardig bracht, één keer heeft gezegd dat hij een 'prima avond' heeft gehad.
Maar we zullen het straks beleven als Julius vertrokken is of de boodschap een beetje aangekomen is.
Vanaf nu gewoon Nico laten koken, die kan dat vast veel beter en in ieder geval een stuk gezonder.
Maar we zullen het straks beleven als Julius vertrokken is of de boodschap een beetje aangekomen is.
Vanaf nu gewoon Nico laten koken, die kan dat vast veel beter en in ieder geval een stuk gezonder.