Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
zondag 6 juli 2008 om 12:04
Wauw wauw wauw Tinkie, wat geweldig!!!!
Ik zat je stukje te lezen en de rillingen liepen van m'n tenen naar m'n hoofd, daarna ben ik rond m'n pc een vreugdedansje gaan doen! Wat een supernieuws zeg!
Net als Ongeduld ben ik ook al 4 keer 'n zin begonnen en haal het daarna weer weg omdat het niet in woorden uit te drukken is hoe blij ik voor jullie ben!!! Zo dan maar....
Wat zei je vriend? En nu, morgen echt naar het zh?
Knuffels uit het zonnige Brabant
Ik zat je stukje te lezen en de rillingen liepen van m'n tenen naar m'n hoofd, daarna ben ik rond m'n pc een vreugdedansje gaan doen! Wat een supernieuws zeg!
Net als Ongeduld ben ik ook al 4 keer 'n zin begonnen en haal het daarna weer weg omdat het niet in woorden uit te drukken is hoe blij ik voor jullie ben!!! Zo dan maar....
Wat zei je vriend? En nu, morgen echt naar het zh?
Knuffels uit het zonnige Brabant
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
zondag 6 juli 2008 om 12:50
Ja dit dacht ik dus ook. Ik ga morgen toch even naar het ziekenhuis. Vriendlief kan het ook nog niet zo geloven, hij wil ook graag horen van hun dat het echt zo is. Ik ben nog steeds beetje van slag af maar dat zal voorlopig wel even zo blijven. Dit had ik echt zo niet verwacht. Is die vakantie toch ergens goed voor geweest. Het was echt super lekker en dit is natuurlijk een hele mooie afsluiter. Ik hoop echt dat ik morgen weer 2 strepen heb in het ziekenhuis. Kan er nog steeds niet bij hoor. Zit ook steeds maar naar die test te staren haha
zondag 6 juli 2008 om 15:10
JEE THINKERBEL WAT MOOI!!!!!!!!!!!
Nou, dat zijn echt 2 dikke strepen hoor dus ZWANGER!!!
Ik zit hier echt met kippevel op mn armen ben zo blij voor jullie!!!
Kan ook wel springen van blijdschap voor jullie!!
Veel succes in het ziekenhuis en geniet ervan meid!!!
Nadine, jee wat zal jij geschrokken zijn meid. Maar voel je niet schuldig meid gelukkig is het goed gegaan. Hoe is het nu met je mannetje? Wel een beetje leuke verjaardag gehad?
Nou, dat zijn echt 2 dikke strepen hoor dus ZWANGER!!!
Ik zit hier echt met kippevel op mn armen ben zo blij voor jullie!!!
Kan ook wel springen van blijdschap voor jullie!!
Veel succes in het ziekenhuis en geniet ervan meid!!!
Nadine, jee wat zal jij geschrokken zijn meid. Maar voel je niet schuldig meid gelukkig is het goed gegaan. Hoe is het nu met je mannetje? Wel een beetje leuke verjaardag gehad?
zondag 6 juli 2008 om 15:17
Zo even een klein mannetje naar bed gebracht.
Maar ben zo blij voor je Think!! Ik had ook geen verschijnselen hoor dus dat kan best. Begon bij mij vanaf 6/7 weken te komen.
JEE WAT EEN GOED NIEUWS!!
Hier schiet het aardig op. Beneden is alles nu geverfd dus de vloer kan komen. Boven zijn we bijna op de helft. Dus dat is wel erg fijn!
Maar ben zo blij voor je Think!! Ik had ook geen verschijnselen hoor dus dat kan best. Begon bij mij vanaf 6/7 weken te komen.
JEE WAT EEN GOED NIEUWS!!
Hier schiet het aardig op. Beneden is alles nu geverfd dus de vloer kan komen. Boven zijn we bijna op de helft. Dus dat is wel erg fijn!
maandag 7 juli 2008 om 09:33
Oh Tinkie wat word ik hier emo van.....
Jipijeeeeeeeeeeeeeee HARTSTIKE GEFELICITEERD!!!!!! Jij bvent hartstikke zwanger hoor!!!
Enne don't worry ik voelde ook niks...sterker nog ik wachtte echt op de ongy......
Pas met ruim 6 weken werd ik beroerd en daarvoor liep ik te mopperen...ja pfft ben ik zwanger en voel ik natuurlijk weer niks
Dus maak je geen zorgen!!!!
Hoera hoera hoera jij was dan ook hartstikke aan de beurt!!!
Jipijeeeeeeeeeeeeeee HARTSTIKE GEFELICITEERD!!!!!! Jij bvent hartstikke zwanger hoor!!!
Enne don't worry ik voelde ook niks...sterker nog ik wachtte echt op de ongy......
Pas met ruim 6 weken werd ik beroerd en daarvoor liep ik te mopperen...ja pfft ben ik zwanger en voel ik natuurlijk weer niks
Dus maak je geen zorgen!!!!
Hoera hoera hoera jij was dan ook hartstikke aan de beurt!!!
maandag 7 juli 2008 om 10:10
Ja ik wil ook weer in de tabel! Als dat mag
Gestop juni 2006, leeftijd 28, uitgerekend als het goed is rond 11 maart 2009. 23 juli eerste echo.
Nu maar hopen dat alles goed mag gaan, ik kan het nog steeds niet geloven. Weet ook helemaal niet hoe ik deze dag door moet gaan komen. Blij dat ik morgen weer mag werken.
Bloem en Harley nu jullie he?! Word tijd dat we nu compleet gaan zijn. Ik gun het jullie ook zo erg.
Gestop juni 2006, leeftijd 28, uitgerekend als het goed is rond 11 maart 2009. 23 juli eerste echo.
Nu maar hopen dat alles goed mag gaan, ik kan het nog steeds niet geloven. Weet ook helemaal niet hoe ik deze dag door moet gaan komen. Blij dat ik morgen weer mag werken.
Bloem en Harley nu jullie he?! Word tijd dat we nu compleet gaan zijn. Ik gun het jullie ook zo erg.
maandag 7 juli 2008 om 10:39
Goedemorgen meiden,
Tink van harte gefeliciteerd meid..geniet er maar lekker van.. En of ik volg weet ik niet...begin er een hard hoofd in te krijgen. Afgelopen maand giga veel geklust en vrijdag toch weer ongi geworden. Het was wel anders dan de voorgaande keren. Hele heftige buikpijn kon op sommige momenten nog geen eens goed zitten. Maar ja das nu gelukkig weer over en op naar de volgende ronde.
Volgende week dinsdag naar de gyn, is kijken of hij iets kan ontdekken.
liefs harley
Tink van harte gefeliciteerd meid..geniet er maar lekker van.. En of ik volg weet ik niet...begin er een hard hoofd in te krijgen. Afgelopen maand giga veel geklust en vrijdag toch weer ongi geworden. Het was wel anders dan de voorgaande keren. Hele heftige buikpijn kon op sommige momenten nog geen eens goed zitten. Maar ja das nu gelukkig weer over en op naar de volgende ronde.
Volgende week dinsdag naar de gyn, is kijken of hij iets kan ontdekken.
liefs harley
maandag 7 juli 2008 om 10:54
Tinkerbel: ALS DAT MAG?????????
Jij hoort er nog steeds bij vanaf het begin hoor en je MOET zelfs in de tabel van tante Sweet.....
Wow ben zo blij zo blij zoooooooo blij voor je!!!
Harley: Nu moet tante Sweet jou eens even streng toespreken!
Natuurlijk volg jij ook en Bloem ook!
Of het nu een maand of 8 jaar duurt.......we laten niemand hier achter begrijp je??
Jouw tijd komt ook meis....
Je moet weten dat het poercentage watuiteindelijk kinderloos blijft zeer klein is (aldus mijn gynaecoloog)
Kop op meid jij en Bloem volgen Tinkie heel snel op!!
En dan FEESTEN!!!!!!!!!!!!!!!
PS: Tink hoever ben je? Was je al over tijd??
Ow ik kan het niet geloven en toch wist ik dat het zou gebeuren!!
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Jij hoort er nog steeds bij vanaf het begin hoor en je MOET zelfs in de tabel van tante Sweet.....
Wow ben zo blij zo blij zoooooooo blij voor je!!!
Harley: Nu moet tante Sweet jou eens even streng toespreken!
Natuurlijk volg jij ook en Bloem ook!
Of het nu een maand of 8 jaar duurt.......we laten niemand hier achter begrijp je??
Jouw tijd komt ook meis....
Je moet weten dat het poercentage watuiteindelijk kinderloos blijft zeer klein is (aldus mijn gynaecoloog)
Kop op meid jij en Bloem volgen Tinkie heel snel op!!
En dan FEESTEN!!!!!!!!!!!!!!!
PS: Tink hoever ben je? Was je al over tijd??
Ow ik kan het niet geloven en toch wist ik dat het zou gebeuren!!
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
maandag 7 juli 2008 om 10:56
@Harley, hou moed hoor. Ik had het nu ook echt niet verwacht. Ik denk dat het ook komt, omdat ik ontspannen op vakantie was en er niet aan kon denken. Geen internet wat ik steeds aan het afstruinen was, geen tv, geen tijdschriften. Gewoon helemaal nix. Geen mensen die constant vragen hoe het nou gaat. Gen stress van het werk. Aan de ene kant hoop ik voor je dat ze iets vinden. Dan weet je tenminste waar het aan ligt en ze kunnen heel veen in het ziekenhuis. Kijk maar naar sweety en mij. Mochten ze niets vinden dan echt volhouden. Kom op hoor meid. Komt allemaal goed. Ik kan er nog steeds niet bij dat ik nu zwanger ben maar jou tijd komt ook. Echt waar!
maandag 7 juli 2008 om 11:00
maandag 7 juli 2008 om 11:03
@Sweety, ik ben nu 4 weken en 5 dagen. Ik heb getest op dag 18. Die 4 dagen dat ik steeds te laat was. Ik kreeg maar geen buikpijn en had zaterdag toch maar testen gehaald. Ik trok het zondag echt niet meer en toen maar getest. Die 2 strepen stonden er gelijk. Ik maar braaf verder wachten totdat die 5 min voorbij waren haha net of hij dan ineens weg is haha. Vanmorgen weer 1 gedaan en ze zijn net zo dik als die test die ik hier geplaatst heb. Ik kan het echt nog niet geloven. Vriend zei dat hij al een vermoede had. Nu wil ik het liefste naar de winkel rennen voor kleine iniminie adidasjes maar ik hou me nog maar even in. Eerst die echo afwachten de 23ste. Dit is echt bizar. Echt heel erg bizar. Terwijl je toch weet dat het kan gebeuren weer ik nu gewoon niet hoe ik moet reageren. Moet ik nu in huilen uitbarsten of heel hard lachen. Ik weet het gewoon niet haha ik snap er echt geen snars van. Dit word een super lange dag, ik denk dat ik zo toch maar even ga strijken en stofzuigen al heb ik daar helemaal geen zin in haha
maandag 7 juli 2008 om 11:16
Whahaaa ja ik weet het! Al die jaren denk je...als ik ooit zwanger wordt spring ik 5 gaten in het dak...
En dan houdt je je positieve test in handen en sta je er heel stom naar te kijken
Alsof het niet van jou is....
Maar meis..posi is posi dus jij bent superzwanger!!!!!!!!!!
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Ja ik ga maar even ramen lappen denk ik want ik word hier minstens zo gek als jij
Zo blij zooooooooooooooo blij!!!!!!!!
Nou meis poetsse en tot laterzzzzzzzzz.........
Jajajaa Sweety doet het huishouden in het ritmeeeeeeeee!!!
En dan houdt je je positieve test in handen en sta je er heel stom naar te kijken
Alsof het niet van jou is....
Maar meis..posi is posi dus jij bent superzwanger!!!!!!!!!!
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Ja ik ga maar even ramen lappen denk ik want ik word hier minstens zo gek als jij
Zo blij zooooooooooooooo blij!!!!!!!!
Nou meis poetsse en tot laterzzzzzzzzz.........
Jajajaa Sweety doet het huishouden in het ritmeeeeeeeee!!!
maandag 7 juli 2008 om 11:28
Ennuh... Tinkie, nu ook snel jezelf aanmelden op onze hyve hè!!
En natuuuuuuuuuuurlijk hoor jij ook in onze tabel!!!!!!
Met Nick gaat gelukkig alles weer goed. We hebben vrijdag wel een erg vermoeiende nacht gehad. Hem eerst wakker gemaakt om 11 uur toen wij naar bed gingen, dat ging goed. Toen de wekker op 2 uur gezet en hem weer goed wakker gemaakt. Nou, daardoor (en door z'n val natuurlijk) was ie helemaal de kluts kwijt en elk half uur ging ie huilen en moest ik er weer naar toe. Dat heeft tot 4.45 uur geduurd... Op een wat dikkere wang/blauw oog na, is er niks meer aan hem te merken.
Wel heeft ie sinds gisterenmiddag koorts. Ik weet niet waarvan, maar ik geef de tanden maar weer de schuld (lekker makkelijk!)
Hij is wel gewoon naar het kdv maar als er echt serieus iets is, bellen ze en ga ik hem natuurlijk meteen halen!
Ons feestje was ook errug geslaagd geweest. Over 7,5 week het volgende feestje, de 1ste verjaardag van Nick!!!
Nou, ik reageer snel weer op iedereen, maar ga nu snel weer aant werk.
Kus Nadine
En natuuuuuuuuuuurlijk hoor jij ook in onze tabel!!!!!!
Met Nick gaat gelukkig alles weer goed. We hebben vrijdag wel een erg vermoeiende nacht gehad. Hem eerst wakker gemaakt om 11 uur toen wij naar bed gingen, dat ging goed. Toen de wekker op 2 uur gezet en hem weer goed wakker gemaakt. Nou, daardoor (en door z'n val natuurlijk) was ie helemaal de kluts kwijt en elk half uur ging ie huilen en moest ik er weer naar toe. Dat heeft tot 4.45 uur geduurd... Op een wat dikkere wang/blauw oog na, is er niks meer aan hem te merken.
Wel heeft ie sinds gisterenmiddag koorts. Ik weet niet waarvan, maar ik geef de tanden maar weer de schuld (lekker makkelijk!)
Hij is wel gewoon naar het kdv maar als er echt serieus iets is, bellen ze en ga ik hem natuurlijk meteen halen!
Ons feestje was ook errug geslaagd geweest. Over 7,5 week het volgende feestje, de 1ste verjaardag van Nick!!!
Nou, ik reageer snel weer op iedereen, maar ga nu snel weer aant werk.
Kus Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
maandag 7 juli 2008 om 11:41
Hey meiden,
Ik denk dat het bij mij ook wel goed zal komen en dat het voor een groot deel met spanningen te maken heeft maar eind dit jaar is dat allemaal voorbij...dus dan zal het wel goed komen.
Maar even een vraagje. In mijn 30 jarige bestaan ben ik nog nooit bij een gyn geweest en vind het dus dubbel spannend. Gaat zo iemand gelijk wat doen? Mijn vriend en ik hebben beide een vragenformulier ontvangen welke we ingevuld mee moeten nemen. Gaat de gyn dan ook gelijk een onderzoekje bij mij doen en hoe lang duurt het dan voor ik de uitslag heb?
liefs en knuffels xxxx
Ik denk dat het bij mij ook wel goed zal komen en dat het voor een groot deel met spanningen te maken heeft maar eind dit jaar is dat allemaal voorbij...dus dan zal het wel goed komen.
Maar even een vraagje. In mijn 30 jarige bestaan ben ik nog nooit bij een gyn geweest en vind het dus dubbel spannend. Gaat zo iemand gelijk wat doen? Mijn vriend en ik hebben beide een vragenformulier ontvangen welke we ingevuld mee moeten nemen. Gaat de gyn dan ook gelijk een onderzoekje bij mij doen en hoe lang duurt het dan voor ik de uitslag heb?
liefs en knuffels xxxx
maandag 7 juli 2008 om 11:53
@Harley, ik denk dat ze een inwendige echo gaan maken en misschien een uitstrijkje als je die nog niet hebt gehad. Ik had dat al door de huisarts laten doen en de uitslagen daarvan meegekregen naar de gyn. Ze controleren dan of je chlamydia hebt. Als je dat hebt is de kans groot dat je eierstokken zijn verkleefd. Maar maak je nog maar geen zorgen hoor. Het stelt niet zoveel voor. Misschien dat je ook bloed moet laten prikken. Uitslagen kan je dacht ik na een paar dagen of een week opvragen of krijg je bij je volgende afspraak. Heb je ook al een paar maanden je temperatuur iedere dag bijgehouden? Misschien dat je dat ook moet doen. Maar jou cyclus is erg regelmatig toch? Misschien dat ze dat controleren met de bloedonderzoeken.
@Nadine, wat gaat de tijd hard he, alweer bijna 1 jaar. Gelukkig heeft hij verder niet zoveel over gehouden aan die lelijke val. Ik zou me ook zo kapot schrikken.
@Nadine, wat gaat de tijd hard he, alweer bijna 1 jaar. Gelukkig heeft hij verder niet zoveel over gehouden aan die lelijke val. Ik zou me ook zo kapot schrikken.
maandag 7 juli 2008 om 13:57
Hoi Thinkerbell, nu maar lekker op die roze wolk en genieten!! Echt waar het gaat zo snel! Vincent is alweer 9 maand en Nick wordt alweer een jaar!! Stond je man ook te springen toen je de test had? Ik weet nog wel dat ik mijn positieve test had. Ik stond te springen in de keuken en schrok van mezelf. Was bang dat ik te wild deed dus ben maar snel gestopt met springen. Hahahaha lol. Mijn man kon niets anders uitbrengen dan. O... hahaha had het toen nog niet verwacht. Wat waren we blij! Geniet er fijn van!
Nadine, gelukkig dat Nick er niets aan over heeft gehouden. Hoop dat hij zich vandaag wat beter voelt. Schiet me net te binnen dat ik me ook eens zo schuldig heb gevoeld. Ik zat met Vincent op zijn speelkleed en hij kon net een beetje zitten. Ik had hem de hele tijd vast, maar keek 1 x opzij en toen viel hij precies met zn voorhoofd hard naast het kleed op de grond. Huilen! Niet normaal meer. Ben wel een uur aan het troosten geweest en huilde zelf ook met hem mee, zo zielig. Hij had ook een beste buil, maar verder niets gelukkig. Kan me goed begrijpen dat je je schuldig voelt, maar zulke dingen kunnen gebeuren.
Harley ben nog nooit bij de gyn geweest, dus dit weet ik niet. Wil je wel veel succes wensen!!
Bloem hoe is het bij jou meid?
Sweet, zijn je vreugde tranen alweer gedroogd? hahaha Ik had gisteren ook zo'n kippevel. Je kent elkaar eigenlijks helemaal niet behalve van hier natuurlijk. Maar je deelt zoveel lief en leed dat je er helemaal emotioneel van wordt. Je leeft ook zo goed met elkaar mee. Dat vind ik nou echt mooi!
Ongeduld hoe is het met jou?
Nadine, gelukkig dat Nick er niets aan over heeft gehouden. Hoop dat hij zich vandaag wat beter voelt. Schiet me net te binnen dat ik me ook eens zo schuldig heb gevoeld. Ik zat met Vincent op zijn speelkleed en hij kon net een beetje zitten. Ik had hem de hele tijd vast, maar keek 1 x opzij en toen viel hij precies met zn voorhoofd hard naast het kleed op de grond. Huilen! Niet normaal meer. Ben wel een uur aan het troosten geweest en huilde zelf ook met hem mee, zo zielig. Hij had ook een beste buil, maar verder niets gelukkig. Kan me goed begrijpen dat je je schuldig voelt, maar zulke dingen kunnen gebeuren.
Harley ben nog nooit bij de gyn geweest, dus dit weet ik niet. Wil je wel veel succes wensen!!
Bloem hoe is het bij jou meid?
Sweet, zijn je vreugde tranen alweer gedroogd? hahaha Ik had gisteren ook zo'n kippevel. Je kent elkaar eigenlijks helemaal niet behalve van hier natuurlijk. Maar je deelt zoveel lief en leed dat je er helemaal emotioneel van wordt. Je leeft ook zo goed met elkaar mee. Dat vind ik nou echt mooi!
Ongeduld hoe is het met jou?