VRLK
donderdag 10 juli 2008 om 09:25
Idd, vandaag de laatste dag als arme sloeber .
En idd laatste dag op kantoor. Raar idee hoor. Maar ben er ook wel aan toe, heb een beetje keelpijn maar dat kan ook komen door te laat naar bed omdat ik etentje had met vriendinnen.
Ik kom hier niet op de ak dus kan je helaas niet helpen aan het nummer van Nathje. Alhoewel, ik heb op 28/6 vlak voor 6 uur een nummer gebeld, dat zou wel eens van Nathje kunnen zijn. Hadden wij op 28/6 afgesproken? Ja, volgens mijn agenda wel. Nou, ik sms je dit nummer!
En idd laatste dag op kantoor. Raar idee hoor. Maar ben er ook wel aan toe, heb een beetje keelpijn maar dat kan ook komen door te laat naar bed omdat ik etentje had met vriendinnen.
Ik kom hier niet op de ak dus kan je helaas niet helpen aan het nummer van Nathje. Alhoewel, ik heb op 28/6 vlak voor 6 uur een nummer gebeld, dat zou wel eens van Nathje kunnen zijn. Hadden wij op 28/6 afgesproken? Ja, volgens mijn agenda wel. Nou, ik sms je dit nummer!
donderdag 10 juli 2008 om 10:15
Wind, mag ik alsjeblieft ook Cars? Ik ben wel aan het vragen he... maar Kiloknaller heeft onze in de winkel gekochte versie gemold en hij is intens verdrietig, want ja.... favoriete DVD. En ik beloof bij deze plechtig dat ik ga leren hoe ik moet rippen en fikken, dan kan ik wat terugdoen, maar ik kan het dus nog niet
(maarrrrrr.... andere dingen kan ik wel weer heel goed, zel-luf steunkousen aantrekken en ik heb zelfs gisteravond nog iemand geholpen met ontslagzaak, zomaar echt mijn hersens gebruikt, dat was schrikken ).
Nath, doe nou nog eens jullie website adres!
Hier heeft onze aannemer de bouwvergunning aanvraag verneukt: als in: hij heeft geen antwoord gegeven binnen 4 weken op de technische vragen en nu moeten we (hij) weer opnieuw aanvragen. TWee maanden vertraging en dus geen nieuwe badkamer in augustus, echt balen. Maar goed, iets meer tijd en dan ben ik ook weer aan het werk als bouwvakkers komen, dat scheelt iets. En we hebben aannemer verteld dat hij maar met een goed (financieel) voorstel moet komen; wij betalen nu hypotheekrente voor een niet bestaande badkamer. Dit alles speelde op dag van bevalling (gemeente belde dat ze niets hadden gehoord... pfew, wat was ik laaiend...).
Nath, doe nou nog eens jullie website adres!
Hier heeft onze aannemer de bouwvergunning aanvraag verneukt: als in: hij heeft geen antwoord gegeven binnen 4 weken op de technische vragen en nu moeten we (hij) weer opnieuw aanvragen. TWee maanden vertraging en dus geen nieuwe badkamer in augustus, echt balen. Maar goed, iets meer tijd en dan ben ik ook weer aan het werk als bouwvakkers komen, dat scheelt iets. En we hebben aannemer verteld dat hij maar met een goed (financieel) voorstel moet komen; wij betalen nu hypotheekrente voor een niet bestaande badkamer. Dit alles speelde op dag van bevalling (gemeente belde dat ze niets hadden gehoord... pfew, wat was ik laaiend...).
donderdag 10 juli 2008 om 10:52
Wind, ik heb je voicemail ingesproken!
Peb, ik zoek jullie adres zo even op.
Lien, we hebben nog geen website, daar wordt hard aan gewerkt maar zal nog even duren. Wat vreselijk irritant dat de aannemer zo laks is omgegaan met de bouwvergunningaanvraag. En zo onnodig die vertraging. Misschien wel een geluk bij een ongeluk dat je nu iets meer tijd hebt om dingen op een rijtje te zetten maar vervelend blijft het. Mail ons anders even een plattegrond dan kijken wij even naar een indeling.
Ik mail je vanaf ons e-mail adres!
Peb, ik zoek jullie adres zo even op.
Lien, we hebben nog geen website, daar wordt hard aan gewerkt maar zal nog even duren. Wat vreselijk irritant dat de aannemer zo laks is omgegaan met de bouwvergunningaanvraag. En zo onnodig die vertraging. Misschien wel een geluk bij een ongeluk dat je nu iets meer tijd hebt om dingen op een rijtje te zetten maar vervelend blijft het. Mail ons anders even een plattegrond dan kijken wij even naar een indeling.
Ik mail je vanaf ons e-mail adres!
donderdag 10 juli 2008 om 12:44
Kreeg net een geboortekaartje van mijn zwangerschapsgym wat tevens een overlijdenskaartje was van een babietje dat niet levensvatbaar bleek.
Wat een verdriet daar en wat is het toch een heerlijk wonder dat hier een gezonde krielkip in de box ligt. Zit te denken om de rest van het clubje te mailen en mooi veldboeket op te laten sturen, of hebben jullie betere suggesties?
Q zei een windgong, dat vind ik ook mooi, dat is iets blijvends.
Wat een verdriet daar en wat is het toch een heerlijk wonder dat hier een gezonde krielkip in de box ligt. Zit te denken om de rest van het clubje te mailen en mooi veldboeket op te laten sturen, of hebben jullie betere suggesties?
Q zei een windgong, dat vind ik ook mooi, dat is iets blijvends.
donderdag 10 juli 2008 om 12:55
Ik vind veldboeket ook een heel mooi idee hoor! En zelf bedacht . Maar windgong is ook mooi. Twijfel alleen of ik de behoefte zou hebben aan steeds als ik naar de windgong keek te denken aan zwangerschapsgymclub (met bijbehorende gezonde, levende baby's).
Nog een halve dag. Nog veel te doen, waarom zit ik dan op het forum?
Nog een halve dag. Nog veel te doen, waarom zit ik dan op het forum?
donderdag 10 juli 2008 om 13:18
Dat vind ik wel een terechte twijfel. Veldboeket wordt het dan gewoon, want dat kan ze altijd nog zo in de kliko mikken als ze er geen behoefte aan heeft (mmm, klinkt wel erg cru, nou ja, jullie begrijpen...).
Morrie, jij bent gewoon super georganiseerd en hebt alles al af? Daarom de rest van je werktijd op het forum?
Morrie, jij bent gewoon super georganiseerd en hebt alles al af? Daarom de rest van je werktijd op het forum?
donderdag 10 juli 2008 om 14:04
Ik heb net 1 ding afgerond, als klant daar nog op reageert ga ik het niet meer oppakken heb ik besloten. Nu heb ik nog een stuk of 4 punten te gaan.
En ik kreeg net een grote bos bloemen van alle collega's, en een officiele mail naar iedereen dat ik dus vanaf morgen met verlof ben en dat ze me veel succes wensen. Ik vind het maar eng 'echt' worden allemaal . Word er een beetje emotioneel van.
En ik kreeg net een grote bos bloemen van alle collega's, en een officiele mail naar iedereen dat ik dus vanaf morgen met verlof ben en dat ze me veel succes wensen. Ik vind het maar eng 'echt' worden allemaal . Word er een beetje emotioneel van.
donderdag 10 juli 2008 om 20:45
Zo, ik heb verlof!
Net ook laatste keer fysio gehad en allerlei tips en trucs (waaronder dus proberen echt in de kraamweek zo lang mogelijk op bed te blijven, ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken!) meegekregen.
Nu even administratie 2e kwartaal afmaken. We zullen toch weer aan de bak moeten want de 25 miljoen is gevallen op iemand met een straatje loten, en wij hebben geen straatje
Net ook laatste keer fysio gehad en allerlei tips en trucs (waaronder dus proberen echt in de kraamweek zo lang mogelijk op bed te blijven, ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken!) meegekregen.
Nu even administratie 2e kwartaal afmaken. We zullen toch weer aan de bak moeten want de 25 miljoen is gevallen op iemand met een straatje loten, en wij hebben geen straatje
donderdag 10 juli 2008 om 21:11
Oeoeoe, daar zou ik wel zin in hebben en dat terwijl ik al een cornetto opheb. O jeeee. Was bij buur/vriendin die een week na mij bevallen is, zij is nu al onder haar gewicht van voor de bevalling... ik nog 10 erboven... HELP (dus maar geen roze koek, verder eet ik er lekker op los hoor, moet toch een heleboel melk voor de kleine man aanmaken, dus ik ga niet echt op mijn eten letten voorlopig). Ben bovendien vandaag voor het eerst echt buiten (als in buiten de tuin) geweest, wandelen gaat vast wonderen verrichten .
donderdag 10 juli 2008 om 21:12
Bij het RTL 4 nieuws oid was de verslaggever bij de trekking. Hij mocht er niets over zeggen maar zei uiteindelijk dat hij was gevallen op iemand met een straatje. Ik helemaal blij, want wij hebben 10 loten. Blijkt dat Harrie ze afzonderlijk heeft laten uitdraaien, ipv 1 hele straat!
Ik blijf het raar vinden dat ik geen geboortekaart van Lien bij de post heb, nog steeds niet! Zouden de buren hem ingepikt hebben?
Ik blijf het raar vinden dat ik geen geboortekaart van Lien bij de post heb, nog steeds niet! Zouden de buren hem ingepikt hebben?
donderdag 10 juli 2008 om 21:13
donderdag 10 juli 2008 om 21:18
Ja, buren wonen ook op oneven .
Niet iedereen hier heeft trouwens zijn adres in de ak staan. Zou wel handig zijn! Nu moet ik naar de oude ak, ook niet erg maar toch onhandig.
Lien, heb je al behoefte aan kraambezoek? Ik kom echt heel graag, maar wil me niet opdringen en omdat je toch ook nog ziekjes erbij bent moet je vast rustig aan doen?
Niet iedereen hier heeft trouwens zijn adres in de ak staan. Zou wel handig zijn! Nu moet ik naar de oude ak, ook niet erg maar toch onhandig.
Lien, heb je al behoefte aan kraambezoek? Ik kom echt heel graag, maar wil me niet opdringen en omdat je toch ook nog ziekjes erbij bent moet je vast rustig aan doen?
donderdag 10 juli 2008 om 21:34