Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:pop1980 schreef op 10 juli 2008 @ 12:08:

Is dat cafe de liefde een serie??was het interessant?

Kijk maar eens op www.cafedeliefde.nl Het is van de VPRO en elke week onderzoeken ze een of ander onderwerp over het single-leven. Het is een soort van documentaire-achtig iets, maar wel leuk om naar te kijken. Singles worden gevolgd en er wordt met hen gepraat over de liefde en hun zoektocht naar de liefde.

Ik wist eerst ook niet dat het meerdere afleveringen waren, maar blijkbaar zijn er zes uitzendingen. Nu zijn er twee geweest. Wel grappig om naar te kijken terwijl je aan het forummen bent.
Sun, dat van dat quoten dat vraag ik me ook altijd af. Zelf heb ik dus geen idee.

Ben wel blij dat het voelt als een soort van opluchting. In ieder geval weer 1 ding minder om je druk om te maken. En je hebt het duidelijk. (Lafjoe houd van duidelijkheid )

Hiero gaat het inderdaad mwah mwah, heb een beetje zo'n gevoel. Maar ja, ik kan er niks aan veranderen. Het waren duidelijke woorden..dusss Lafjoe gaat shoppen!! Het is tijd voor troostaankopen
Lafjoe verdient troostaankopen

Dé truuk voor meerdere kwoots in een bericht snap ik ook niet. Ik quote, en dan knip+plak ik dat, terug, nieuwe quote, dan weer plakken (wat je eerder geknipt hebt). Maar echt handig is't niet. Snappen jullie me nog

Colin in rendiertrui is inderdaad niet echt fantastisch, maar tóch heeft ie iets
Peas on earth!
Deurhangevallen zijn van die ehh god hoe heten die dingen nouww ??

Tegen vliegen en zow soort van hor gordijn , maar deze is dan met allemaal zilverkleurige friebeltjes eraan

1 tip als je ze leuk vind naar de action gaan daar zijn ze 3,50 euro ipv 30 euro zoals bij Retrodesign
Dan heb ik liever dat rendier Nee hoor ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Ben aan 't denken bij welke acteur ik helemaal lig te zwijmelen. Denk dat het dan toch Richard Gere wordt, vanwege zijn mannelijke charmes.....jaaaaaaaa mjammie
Vleer ook wel deurgordijn genaamd? Of is dat te simpel?
Prinses van die quotes snap ik nu, maar beetje lastig is het wel heur. Moet nog nadenken ook

Zo en nu gaat Lafjoe zich uitleven
Winkelze
Peas on earth!
Vliegengordijn heet dat ook wel

Peas on earth!
**
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 10-07-2008 17:50
Reden: Test post
% gewijzigd
Die doet 't dus niet
Peas on earth!
ja ik kon toch niet op die naam komen .. Hoe onnozel

Zal er straks wel ff fotootjes van maken , nu eerst nieuwe deurklinken halen ...Gammaaaaa

Grappig dat de mannen in de Gamma blij lachen als ik binnen kom wandelen.. Zeggen allemaal vriendelijk gedag ... ze zullen wel denken heb je weer zon blond kneusje die van alles moet hebben , maar geen idee heeft wat t allemaal is, ik weet t wel maar heb nooit zin om te zoeken daar heb ik hun toch voor ?
Die mannen van de Gamma zijn best blij met een blond meisje, ipv die ouwe mannetjes die overal meer verstand van denken te hebben dan zij zelf.

En, mijn nieuwe avatar is geen wuppie, het is een chuzzle!! Schattig spelletje!

Colin Firth, Hugh Grant... mmm... ik krijg spontaan zin om een film van Bridget Jones te kijken!

Maareh, Sunnetje, ik ben benieuwd of NZ zelf andere ideeen had na jullie zoen-avontuur. Ik vind wel dat je het goed hebt opgelost.

Lafjoe, shop ze vanavond en ik hoop dat je niet verregend!
Iemand enig idee of Sex and the City film al op dvd uit is ?

Tjeetje krijg net de envelop van de verontreinigings heffing ..

Hebben ze mij gerekend op 2 of meer personen.. Ik woon toch echt alleen..

Vergeten fotos te maken van mijn radiator.. Morgen maar doen dan..
Heb nog nooit van een chuzzle gehoord. Ze zien er inderdaad wel schattig uit. Hoe is het verder Pop?

Nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n testpost dat was van Xan.

Mijn shopscore: 1 hele mooie taillerok, broek, catsuit, bodyblouse, en zakelijke blouse. En het voeeellllt lekker!

Heb niet veel van de regen gemerkt, ben geslaagd in 1 winkel. Ben wel bijna 2 uur lang zoet geweest met alle aandacht van de verkoopster die met allemaal leuke dingetjes aan kwam en voor een lekker drankje zorgde. Het werkte wel want ik ben met een goed gevoel naar buiten gewandeld.
quote:lafjoetwo schreef op 10 juli 2008 @ 21:30:

Nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n testpost dat was van Xan.

O, niks bijzonders hoor Lafjoe....was wat "tags" aan het uitproberen:

Zoiets:

code:
1
testje voor Lafjoe

Maar daar heb je hier weinig aan....

Je kledingkast is weer gevuld
gaat eerst nieuwe kledingkast kopen en deze dan ook vullen..

op lijstje staat : trainingsbroek met lekkere dikke wollen trui
Ik ga juist vandaag mijn kledingkast uitmesten. LJ en ik hebben gerekend dat we in het (eventueel) nieuwe huis zo ongeveer maximaal 2 meter hangruimte hebben... Terwijl we nu al beide ruim een meter gebruiken in onze eigen huisies! En dan hebben we het niet eens gehad over de legplanken... Waarom tref ik dan ook zo'n vent die ook heel veel waarde hecht aan kleding (en schoenen!)

Maar goed, wat belangrijker is.... Ik heb VAKANTIE!!! JOEHOE!

Vanochtend al meteen ingeluid bij LJ. Lekker thee op bed gekregen en daarna uitgebreid ontbeten met donarole croissantjes (LJ had ze gebakken en ze zagen er niet uit als naaktslakken!). Wat echt hilarisch was, was dat LJ was opgestaan toen ik nog lag te slapen, en toen hij weer de slaapkamer binnenkwam (naakt) een smokingstrikje om zijn piemel had gebonden. Dat is nog eens een cadeautje!!!

En vanavond lekker met vriendinnen naar Sex & the city. Vleer; hij draait dus nog in de bios, dus dan is ie vast nog niet uit op dvd. Of je moet iemand ritselen die em even illigaal download.
quote:Halvemaan schreef op 11 juli 2008 @ 13:27: Wat echt hilarisch was, was dat LJ was opgestaan toen ik nog lag te slapen, en toen hij weer de slaapkamer binnenkwam (naakt) een smokingstrikje om zijn piemel had gebonden. Dat is nog eens een cadeautje!!!

En uiteraard heb jij dat "cadeautje" eens uitgebreid in gebruik genomen?

Fijne vakantie HM!
Het is weekend!
Peas on earth!
HM, fijne vakantie! Dat is nog es een verrassing zeg! Haha!

Xander, heb je een ongelukje gehad ofzow? Ik zit steeds te denken waar jij je nieuwe motto op het gebaseerd. Uitleg please?

Prinsesje klinkt blij! Gaat Prinsesje wat leuks doen?
Dat motto is iets meer doordacht....think about it

Is ook maar een grapje hoor....

Zet straks mijn oude vertrouwde motto er weer neer:

wees sterk, hou dicht die la!
Zooooowww.. Vleer heeft straks een bruiloft.. Collega is getrouwd in t Rood.. Mooooieee jurruk

Maar goed nu heb ik zelf de hele kledingkast overhoop gehaald naar leuke kleding..Laat ik nou geen leuke kleren meer hebben zeg .. Drama
quote:Xander68 schreef op 11 juli 2008 @ 18:00:

Dat motto is iets meer doordacht....think about it

Hmm voor wie is het bedoeld? Voor mij ?

Niet van het pad afgaan? Op de weg blijven?

Of heeft Prinses met haar autootje in de berm gezeten?
Hij is van Loesje, de tekst, toch Xan?

Heb nog wel een leuke: Als je met de stroom mee wilt, denk dan ook om het afvoerputje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven