Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte Marian en lesbianwoman
Vind de gedachte dat onschuldige mensen slachtoffer zijn geworden van een politiek spel echt te gruwelijk. Nieuws waar je stil van blijft
Ja, vreselijk!
192 Nederlanders waren aan boord ramptoestel. Alle inzittenden nu geïdentificeerd. Aldus Malaysia Airlines. #MH17

Alle identiteiten zijn bekend.
quote:lesbianwoman schreef op 18 juli 2014 @ 21:20:

Vind de gedachte dat onschuldige mensen slachtoffer zijn geworden van een politiek spel echt te gruwelijk. Nieuws waar je stil van blijftDit gebeurt helaas dagelijks.
quote:SuperWijf schreef op 18 juli 2014 @ 21:30:

192 Nederlanders waren aan boord ramptoestel. Alle inzittenden nu geïdentificeerd. Aldus Malaysia Airlines. #MH17Superwijf je bent in ieder geval Super snel
Kiev: https://pbs.twimg.com/media/Bs2OvtMIYAAtNdF.jpg:large

Wauw.. mooi en lief van de mensen daar
Tampon, twitter komt elke minuut met 40nieuwe tweets
Ik hoop stiekem dat mijn nicht met haar gezin terecht zijn gekomen in het veld met zonnebloemen ipv verbrand zijn.
Alle betrokkenen ontzettend veel sterkte...

Het doet me zo een pijn, elke minuut van de dag ben ik er nog mee bezig. Het is zó oneerlijk en had nooit mogen gebeuren.. Het raakt me echt diep. Voelt nog steeds als een nachtmerrie en hopelijk is dat het ook..
192 Nederlanders omgekomen

AMSTERDAM -

Het aantal Nederlandse slachtoffers van de vliegtuigcrash in Oekraïne is opgelopen van 189 naar 192. Dit heeft een woodvoerster van luchtvaartmaatschappij Malaysia Airlines vrijdagavond gezegd tegen het ANP.

Een van de drie nieuwe Nederlandse slachtoffers heeft ook de Amerikaanse nationaliteit.
Ik vind het verschrikkelijk en walgelijk tegelijk, maar ik pas ervoor om me er emotioneel mee te verbinden. Daar vind ik het allemaal veel te heftig voor.
quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 21:40:

Ik vind het verschrikkelijk en walgelijk tegelijk, maar ik pas ervoor om me er emotioneel mee te verbinden. Daar vind ik het allemaal veel te heftig voor.Soort van zelfbescherming en dat is heel normaal.
Ik lees hier mee..maar kan er geen woord over uitbrengen..gewoon lamgeslagen.. te confronterend en ik heb geen bekenden die zijn omgekomen.
Ik ben vanaf gister toen ik het nieuws hoorde al zo onder de indruk van alles. Ik heb het 'geluk' dat niemand in mijn directe omgeving erbij is betrokken. Ik wil iedereen die dierbaren heeft verloren ontzettend veel kracht en wijsheid toewensen in dit onbegrijpelijke gebeuren! Ik denk aan jullie en leef oprecht mee!
quote:lesbianwoman schreef op 18 juli 2014 @ 21:07:

Voor mij helaas ook bekenden, 7, waarvan 2 vrij persoonlijk. Heftig nieuws wat dichtbij komt...Verschrikkelijk! Heel veel kracht en wijsheid gewenst!
quote:SuperWijf schreef op 18 juli 2014 @ 21:35:

Kiev: https://pbs.twimg.com/media/Bs2OvtMIYAAtNdF.jpg:large

Wauw.. mooi en lief van de mensen daarDat vond ik ook, dat die mensen zó intens met ons meeleven.. en zich haast plaatsvervangend schuldig voelen voor wat 'hun' oorlog andere mensen aandoet.
quote:SuperWijf schreef op 18 juli 2014 @ 21:37:

Ik hoop stiekem dat mijn nicht met haar gezin terecht zijn gekomen in het veld met zonnebloemen ipv verbrand zijn.Ik hoop met je mee! Heel veel sterkte in deze onbegrijpelijke en moeilijke tijd!
Hoe precies krijgen jullie alle twitterupdates over de ramp te zien? Ik heb geen account trouwens.
quote:LoiseauCoureur schreef op 18 juli 2014 @ 21:52:

[...]

Dat vond ik ook, dat die mensen zó intens met ons meeleven.. en zich haast plaatsvervangend schuldig voelen voor wat 'hun' oorlog andere mensen aandoet.Ja, dat siert ze.

Ik hoop stiekem dat mijn nicht met haar gezin terecht zijn gekomen in het veld met zonnebloemen ipv verbrand zijn.
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 17:39:

[...]

Er is meer kans dat je aangereden wordt door een auto. Etc.

Niet zo miepen heur

? Niet zo miepen heur ??

Je kind zou er maar in zitten
quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 21:40:

Ik vind het verschrikkelijk en walgelijk tegelijk, maar ik pas ervoor om me er emotioneel mee te verbinden. Daar vind ik het allemaal veel te heftig voor.Ik kan dat helaas niet. Ik ken niemand die in dat vliegtuig zat maar ben toch elke keer zo verdrietig als ik naar de beelden kijk. Verdrietig om al die mensen wiens levens veel te vroeg is beeïndigd. En vooral voor alle nabestaanden die hun dierbaren moeten missen een ongelooflijk onvoorstelbaar niet te bevatten verlies.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Ik hoop stiekem dat mijn nicht met haar gezin terecht zijn gekomen in het veld met zonnebloemen ipv verbrand zijn.Dat hoop ik ook sterkte Superwijf
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:LoiseauCoureur schreef op vrijdag 18 juli 2014 21:53 Hoe precies krijgen jullie alle twitterupdates over de ramp te zien? Ik heb geen account trouwens.Ik denk dat je het ook zonder account kunt zien als je googelt op #MH17

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven