Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:soophanoniem schreef op 19 juli 2014 @ 01:33:

Echt schaamteloos gedrag van sabbnogwat en blijfgewoonbianca om te klagen over een link die wordt gepost en mensen die kijken naar foto's, om vervolgens aanvallend te doen tegen users die hebben gekeken (moeten mensen zelf weten) en nu het hele topic vervuilen met rijmpjes en aanvallen.

Ik weet niet waar ik dit kan aangeven (??), maar ik mag hopen dat hier iets aan wordt gedaan. Naar is het.Rijmpjes? Dat zijn teksten die door die "mensen die foto's kijken" worden gezegd tegen BGB en tegen mij en tegen anderen die hier meerdere keren hebben gewezen op het onfatsoenlijke dat hier plaatsvindt. Als je iets "aangeeft" neem dat dan even mee. En kijk ook even naar je eigen teksten.
Meds ik vond jouw reactie naar mij toe ('meer foto's kijken') wel behoorlijk uitlokkend. Zeker omdat ik al meerdere keren gezegd dat ik alleen die ene reeks heb gezien.

En ja, dat ik me zo voelde is mijn probleem (scheelt je weer typen )
@bgb volgens mij heb ik in eerste instantie voorgesteld dat we hier allemaal weer een wat vriendelijkere toon aannemen. Maar als je dan door blijft zagen....ja, dan wordt het een 1-2tje. Dus lets get over it.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:34:

Nou meds ik weet niet wat je hebt vanavond, maar op deze manier valt er moeilijk met je te discussiëren dus let's agree to disagree.Wacht even, nou begrijp ik het niet. Jij bent degene die het niet met mij eens is en daarom allerlei persoonlijke aanvallen doet, en nu zeg je, let's agree to disagree? Ik vind dat vreemd. Jij was degene die er nogal moeite mee had dacht ik
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:36 @bgb volgens mij heb ik in eerste instantie voorgesteld dat we hier allemaal weer een wat vriendelijkere toon aannemen. Maar als je dan door blijft zagen....ja, dan wordt het een 1-2tje. Dus lets get over it.Eens, laten we teruggaan naar het onderwerp. Dat gekat over en weer gaat nergens over
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:33:

[...]

als je een vliegtuig uit de lucht schiet dan weet je heel goed dat er slachtoffers kunnen vallen. Dat is ingecalculeerd. Ze hadden alleen niet verwacht dat het er zoveel waren. Dus ja moord, en ja met voorbedachte rade.Ik reageerde alleen op de opmerking dat het wellicht niet doelbewust was geweest. Een niet doelbewuste moord bestaat volgens mij juridisch gezien niet. Dat is alles wat ik er mee aan geef, ik heb het absoluut NIET over de huidige situatie.
quote:Shebyte schreef op 19 juli 2014 @ 01:36:

Meds ik vond jouw reactie naar mij toe ('meer foto's kijken') wel behoorlijk uitlokkend. Zeker omdat ik al meerdere keren gezegd dat ik alleen die ene reeks heb gezien.

En ja, dat ik me zo voelde is mijn probleem (scheelt je weer typen )Ik vond jouw reactie nogal provocerend, en op de man gespeeld
quote:Shebyte schreef op 19 juli 2014 @ 01:38:

[...]

Ik reageerde alleen op de opmerking dat het wellicht niet doelbewust was geweest. Een niet doelbewuste moord bestaat volgens mij juridisch gezien niet. Dat is alles wat ik er mee aan geef, ik heb het absoluut NIET over de huidige situatie.hoe kan een raket afvuren op een vliegtuig niet doelbewust zijn? je weet dat het toestel mensen bevat (in ieder geval bemanning) en je weet dat zo'n groot object slachtoffers kan maken op de grond
Zeker uitlokkend. Erg respectloos om zo te praten tegen iemand. Hoop dat het topic gewoon normaal kan blijven, maar vind wel dat dr iets aan gedaan moet worden want zo te zien is het al langere tijd bezig.
Waar heb ik persoonlijke aanvallen naar jou gedaan? Ik heb het gehad over de toon van de muziek. Niet per se over dat je die foto's niet OK vindt, want dat is prima als je dat vindt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:38:

[...]

Ik vond jouw reactie nogal provocerend, en op de man gespeeld

Welke reactie heb je het over? Ik geef hier alleen mijn mening en respecteer die van anderen.

Ben erg benieuwd over welke reactie dit gaat.
quote:soophanoniem schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:39 Zeker uitlokkend. Erg respectloos om zo te praten tegen iemand. Hoop dat het topic gewoon normaal kan blijven, maar vind wel dat dr iets aan gedaan moet worden want zo te zien is het al langere tijd bezig.Mods kijken vast wel af en toe
.
quote:Shebyte schreef op 19 juli 2014 @ 01:38:

[...]

Ik reageerde alleen op de opmerking dat het wellicht niet doelbewust was geweest. Een niet doelbewuste moord bestaat volgens mij juridisch gezien niet. Dat is alles wat ik er mee aan geef, ik heb het absoluut NIET over de huidige situatie.

Op dit moment zijn er 192 Nederlanders casualties of war.

Iemands anders ze'n oorlog notabene.
Ik vat even samen; doordat ik op kom voor wat IK denk wat vervelend is voor nabestaanden ( nl links met foto's en beschrijvingen daar van ) ben ik respectloos bezig?

Heb ik dat goed?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Uhhhhh oke back to the subject
.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:39:

[...]

hoe kan een raket afvuren op een vliegtuig niet doelbewust zijn? je weet dat het toestel mensen bevat (in ieder geval bemanning) en je weet dat zo'n groot object slachtoffers kan maken op de grondMeds, please lees even terug.. Ik heb het alleen over de JURIDISCHE termen, ik heb het absoluut niet over de situatie met het vliegtuig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:41 Ik vat even samen; doordat ik op kom voor wat IK denk wat vervelend is voor nabestaanden ( nl links met foto's en beschrijvingen daar van ) ben ik respectloos bezig?

Heb ik dat goed? Nee maar dat mag dan paar keer gezegd worden maar waarom 10 pagina's lang? Want nu gaat het heel ergens anders over. Doen we allemaal aan mee maar het topic is wel een beetje ondergesneeuwd
.
Ha. De mods...
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:35:

[...]

Rijmpjes? Dat zijn teksten die door die "mensen die foto's kijken" worden gezegd tegen BGB en tegen mij en tegen anderen die hier meerdere keren hebben gewezen op het onfatsoenlijke dat hier plaatsvindt. Als je iets "aangeeft" neem dat dan even mee. En kijk ook even naar je eigen teksten.Vertel me even waar ik me aangesproken moet voelen en leg dan gelijk eens uit wat er zo fatsoenlijk is aan deze egotrip over de ruggen van al die slachtoffers en nabestaanden? Ik snap het namelijk niet meer.
Anywyay ik reageer alleen nog maar op dingen over het onderwerp dan houd dit vanzelf wel op. Pf
.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:43:

[...]

Nee maar dat mag dan paar keer gezegd worden maar waarom 10 pagina's lang?Zo gaat dat. Ik zeg iets, een ander vindt daar wat van en daar vind ik dan weer wat van en dan komt er een ander die iets vindt, etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:40:

[...]

Mods kijken vast wel af en toe

Ik maak er toch even een melding van. Erg aanvallend, respectloos en daarbij vervelend met de rijmpjes.

Hopen dat het morgen weer normaal kan! Ik volg het nieuws wel gewoon via NOS en daar houd ik het bij ;)! Ook sterkte voor nabestaanden.
Oke nog 1 keer heel duidelijk.. Ik reageerde alleen op de opmerking 'moord zonder voorbedachte rade'. Dit is iets wat niet bestaat; dat is namelijk doodslag. (en ja, moord met voorbedachte rade is pleonasme).

Ik heb het absoluut NIET over over de huidige situatie want dat is overduidelijk moord.
quote:Cateautje schreef op 19 juli 2014 @ 01:43:

[...]

Vertel me even waar ik me aangesproken moet voelen en leg dan gelijk eens uit wat er zo fatsoenlijk is aan deze egotrip over de ruggen van al die slachtoffers en nabestaanden? Ik snap het namelijk niet meer.wat bedoel je met egotrip?
En ik ga echt afwachten op meer bewijzen voordat ik in een van de vele theorieën ga geloven. Ik bedoel maar, die satellietbeelden van de amerikanen hadden ook bewijs gevonden dat er massavernietigingswapens in Irak zouden zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven