Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:soophanoniem schreef op 19 juli 2014 @ 01:45:

[...]

Ik maak er toch even een melding van. Erg aanvallend, respectloos en daarbij vervelend met de rijmpjes.

Hopen dat het morgen weer normaal kan! Ik volg het nieuws wel gewoon via NOS en daar houd ik het bij ;)! Ook sterkte voor nabestaanden.Het zijn GEEN rijmpjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Ik maak er toch even een melding van. Erg aanvallend, respectloos en daarbij vervelend met de rijmpjes.

Hopen dat het morgen weer normaal kan! Ik volg het nieuws wel gewoon via NOS en daar houd ik het bij ;)! Ook sterkte voor nabestaanden.Welke rijmpjes?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:45:

[...]

wat bedoel je met egotrip?

Dat bedoel ik dus.

Bedankt voor je antwoord, zeer verhelderend.
quote:Cateautje schreef op 19 juli 2014 @ 01:46:

[...]

Dat bedoel ik dus.

Bedankt voor je antwoord, zeer verhelderend.Raar antwoord
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:47:

[...]

Raar antwoordNogal ja.

[...]

.

Ik heb jou ook gemeld. Dit is de tweede keer dat je ons beticht van het plaatsen van rijmpjes.

Erg aanvallend. En respectloos.

Beter lezen voor je ons van iets beschuldigd.
Tssk wat kinderachtig. Mijn hemel. Ik ga pitten ciao
.
Ik ga er ook vandoor... Truste!
Ik dacht even bijlezen, kon niet slapen en zag dat er in dit topic weer behoorlijk wat pagina's bij zijn gekomen. Met gezeik!!

Jemig, meds en bgb dit heeft niets meer te maken met de moraalridder spelen. Irritant is het.
quote:Baudolino schreef op 19 juli 2014 @ 01:53:

Ik dacht even bijlezen, kon niet slapen en zag dat er in dit topic weer behoorlijk wat pagina's bij zijn gekomen. Met gezeik!!

Jemig, meds en bgb dit heeft niets meer te maken met de moraalridder spelen. Irritant is het.

En na zo'n post verwacht je dat de rust wederkeert? Dat je geen reactie van mij krijgt?

Beetje olie op het vuur gooien.
Werkelijk echt niet te geloven. Altijd hetzelfde met ze... kan natuurlijk niet anders zijn. Pfff
Pff, het zal wel. Je kan ook bij jezelf nagaan dat misschien deze ene keer jullie 1 - 2tje niet echt wat toevoegt en averechts werkt op wat jullie eigenlijk proberen duidelijk te maken. Maar klopt wat je zegt, ik moet het ook niet erger maken dan het al is.
1 x was meer dan genoeg
quote:Baudolino schreef op 19 juli 2014 @ 02:00:

Pff, het zal wel. Je kan ook bij jezelf nagaan dat misschien deze ene keer jullie 1 - 2tje niet echt wat toevoegt en averechts werkt op wat jullie eigenlijk proberen duidelijk te maken. Maar klopt wat je zegt, ik moet het ook niet erger maken dan het al is.Goed inzicht
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:18:

[...]

Ho ho het is nog helemaal niet bewezen dat het erg is en dat die mensen onschuldig zijn. [/meds]WTF?
Het meest recente nieuws dan maar:

http://www.nu.nl/vliegram ... j-vliegramp-oekraine.html
quote:redhothead schreef op zaterdag 19 juli 2014 02:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="schattigheid in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:18</a>:</b>

[...]

Ho ho het is nog helemaal niet bewezen dat het erg is en dat die mensen onschuldig zijn. [/meds]</div></blockquote>WTF? Niet mijn woorden hoor!
Reuters.

http://www.reuters.com/article/2014/07/ ... 2N20140719
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:24:

[...]

Want als je het er niet mee eens bent is het gezeik? Ik zeg alleen maar wat ik vind en wat ik zie, ik scheld niet, ik val niemand aan, ik vraag, ik observeer en ik geef mijn mening. Maar dat is blijkbaar heel moeilijk en confronterend voor sommigen. Zegt wel genoeg

Je zou jezelf eens moeten terug lezen.
quote:redhothead schreef op 19 juli 2014 @ 02:44:

Reuters.

http://www.reuters.com/article/2014/07/ ... 2N20140719

Weet je, ergens ben ik er 'blij' om dat dat vliegtuig niet vol Amerikanen zat. Dat was meteen vlam in de pan geweest. Ik begrijp de mensen die hier roepen om actie ook niet. Dat is toch het laatste wat je wil?

Ik snap best dat je niet alles toe kan laten en dat sommige mensen/groeperingen gestopt moeten worden. Maar op een internationaal conflict zit toch niemand te wachten.
Yavanna volgens mij is het al aan de gang. Het gaat al een tijdje niet goed tussen Russia en USA. En tussen Ned en Rus botert het ook al zeker een jaar niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 03:15:

Yavanna volgens mij is het al aan de gang. Het gaat al een tijdje niet goed tussen Russia en USA. En tussen Ned en Rus botert het ook al zeker een jaar niet.Dat klopt, dat weet ik, maar het zou nu alles helemaal op scherp kunnen zetten. Ik persoonlijk hoop dat dat niet gebeurd. Hoewel dat misschien naief is van mij.
Mwah ik schat de kans klein dat dit gaat leiden tot een full blown conflict. De verhoudingen zijn idd aardig verpest de afgelopen tijd, maar ik geloof niet dat het iemand de moeite waard is om hier een hele europese oorlog van te maken.
Op CNN nu, commentatoren die zeggen dat Nederland het voortouw moet nemen om een Europese coalitie te starten om de lichamen te bergen en onderzoek te doen, als de separatisten medewerking blijven weigeren. Want Nederland heeft de meeste slachtoffers, en heeft de expertise en de ervaring met dit soort rampen/identificaties.

Shoulder to shoulder my ass!
quote:Cadou schreef op 19 juli 2014 @ 03:18:

Op CNN nu, commentatoren die zeggen dat Nederland het voortouw moet nemen om een Europese coalitie te starten om de lichamen te bergen en onderzoek te doen, als de separatisten medewerking blijven weigeren. Want Nederland heeft de meeste slachtoffers, en heeft de expertise en de ervaring met dit soort rampen/identificaties.

Shoulder to shoulder my ass!Is dat zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven