Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ongelofelijk. Zelfs in Gaza hebben ze nu een paar uur een cease-fire uit "humanitaire redenen".

En in het o zo beschaafde Europa kan het al een halve week niet?
Er worden nog steeds lichamen in vrachtwagens geladen, en er zijn nog twee treinstellen leeg. Grote kans dat ze wachten tot iedereen er in ligt.
quote:felice71 schreef op 20 juli 2014 @ 13:52:

[...]

En dat is precies wat ik bedoel Star, Nederland laat het gebeuren.Het is onderdaad vrij bizar dat journalisten wel al dagen ter plaatste zijn, maar NL onderzoekers nog steeds onderweg. Worden ze wellicht zo tegengewerkt?
quote:felice71 schreef op 20 juli 2014 @ 13:38:

Waarom doet Nederland niks?

Waarom is er geen dag van nationale rouw?

Waarom hebben we zo'n slappe regering?

Waarom laten wij, de burgers, dit maar gaan?

Ik snap het niet hoor

Ik ook niet

We geven bijna 8 miljard uit aan defensie maar laten ons gijzelen door stel dronken boeren in een weiland. Onverteerbaar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 13:55:

[...]

Ik ook niet

We geven bijna 8 miljard uit aan defensie maar laten ons gijzelen door stel dronken boeren in een weiland. Onverteerbaar.

Ach, wij zijn van het praten en in slaap sussen. Wij staan al vanaf de tweede wereldoorlog voorover gebukt zodat iedereen het bij ons in the ass kan shoven.

En fijn hè? Eén Europa. Waar alleen economische belangen met hand en tand worden verdedigd.

Ik kots er inmiddels op.
07/20 15:52 Militia claim flight recorders of crashed Boeing discovered and taken to Donetsk

07/20 15:52 DPR LEADERSHIP RULES OUT POSSIBILITY OF HANDING FLIGHT RECORDERS OF MALAYSIAN BOEING OVER TO UKRAINE, READY TO HAND THEM OVER TO INTERNATIONAL EXPERTS - BORODAI
Iemand ook al tegengeluiden meegekregen dat Oekraine zelf wel betrokken is bij het neerschieten?

Ik kom dit tegen over een Spanish Air Controller:

http://www.globalresearch ... -down-boeing-mh17/5391888

Zelfde verhaal hier ook:

http://rt.com/op-edge/174088-was-it-putin-missile/

En ook hier een uitleg over de werking van het BUK systeem en de vraagtekens erbij:

http://slavyangrad.wordpr ... s-a-false-flag-operation/

Hoeveel propaganda zitten wij nu te lezen? Wat is de invloed van de US hierbij? Is het Rusland wel? Of toch de Oekraine?

Maar bovenal, wat een enorm wespennest zijn 'we' in terecht gekomen!
Vreselijk vind ik dit allemaal.

Alsof het niet erg genoeg is dat de inzittenden op zo'n vreselijk gruwelijke wijze omgekomen zijn.... nee ze moeten nog even bestolen worden, hun lichamen moeten nog verder rotten in een open veld, en er wordt nog even met ze gesleept door velden en nu liggen ze in een trein, en niemand die goed weet hoe / wat / waarom.

En ondertussen zijn de zwarte dozen even meegenomen en die krijgen we vast ook nooit meer terug.

Ik vind het ronduit walgelijk... en als ik dat al vind, hoe moet het dan zijn voor alle nabestaanden (familie, vrienden, collega's etc.) van deze mensen... echt afgrijselijk.
Alles gaat langzaam beter. Dreigingen van gisteren wellicht gewerkt?
quote:Mopsie41 schreef op 20 juli 2014 @ 13:59:

[...]

Ach, wij zijn van het praten en in slaap sussen. Wij staan al vanaf de tweede wereldoorlog voorover gebukt zodat iedereen het bij ons in the ass kan shoven.

En fijn hè? Eén Europa. Waar alleen economische belangen met hand en tand worden verdedigd.

Ik kots er inmiddels op.Kapitalisme naar voorbeeld van de VS.....maar dan zonder bijbehorend patriotisme...
quote:mrsw schreef op 20 juli 2014 @ 14:05:

Iemand ook al tegengeluiden meegekregen dat Oekraine zelf wel betrokken is bij het neerschieten?

Ik kom dit tegen over een Spanish Air Controller:

http://www.globalresearch ... -down-boeing-mh17/5391888

Zelfde verhaal hier ook:

http://rt.com/op-edge/174088-was-it-putin-missile/

Update: Since posting this article, we have received reports to the effect the Spanish Air controller is fake and that the twitter message were sent out of London.

We will be investigating the matter.

En ook hier een uitleg over de werking van het BUK systeem en de vraagtekens erbij:

http://slavyangrad.wordpr ... s-a-false-flag-operation/

Hoeveel propaganda zitten wij nu te lezen? Wat is de invloed van de US hierbij? Is het Rusland wel? Of toch de Oekraine?

Maar bovenal, wat een enorm wespennest zijn 'we' in terecht gekomen!
Ik snap er ook niets van,

Onze jongens mogen naar moslimlanden toe om hun problemen op te lossen, maar om onze lichamen terug naar huis te brengen kan weer niet.

De arme nabestaanden, je wilt het lichaam van je kind, ouders, familie respectvol kunnen begraven. Nu wordt er mee gezeuld. Vreselijk :'(
Twitter:

Olaf Koens @obk · 8 min

Separatistenleider Alexander Borodai zegt dat zijn mannen de zwarte dozen in handen hebben. Wil ze aan internationale experts overhandigen.

Laten we hopen dat de dozen inderdaad naar internationale experts gaan en niet naar óf Kiev óf Moskou...
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 13:51:

Er is een filmpje van de zwarte doos; is wel echt de zwarte doos zo te zien:

http://news.sky.com/story ... -crash-bodies-onto-trainsJa dat is het filmpje wat ze continu laten zien nu op CNN.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mrsw schreef op 20 juli 2014 @ 14:09:

Twitter:

Olaf Koens @obk · 8 min

Separatistenleider Alexander Borodai zegt dat zijn mannen de zwarte dozen in handen hebben. Wil ze aan internationale experts overhandigen.

Laten we hopen dat de dozen inderdaad naar internationale experts gaan en niet naar óf Kiev óf Moskou...Laat het AUB waar zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

[...]

Ik ook niet

We geven bijna 8 miljard uit aan defensie maar laten ons gijzelen door stel dronken boeren in een weiland. Onverteerbaar.100% eens.
quote:Ikhierhuh schreef op 20 juli 2014 @ 14:08:

[...]

Ik las die update inderdaad ook dat het fake zou zijn. Toch; de server van 1 van mijn opdrachtgevers staat ergens in Marina del Rey terwijl het toch een NL-bedrijf is. Londen zegt dus niet zo heel veel denk ik.

Fake of niet: het is wel getwitterd gezien de printscreens. En waarom dan? Dat is het wespennest wat ik bedoelde. Oekraine die de separatisten en Russen in een slecht daglicht willen stellen en vice versa. Het machtspel dat gespeeld wordt. Niet alleen door Oekraine/separatisten/Rusland, maar ook US, EU en Rusland.

En ondertussen wordt er gezeuld met de lichamen van de slachtoffers. Te bizar voor woorden ;-(
Ik snap er ook geen donder van! Waarom vertrekt het Nederlandse leger niet 'gewoon' en gaat er orde op zaken stellen? Zag net het journaal, het zijn idd dronken boeren die nu de plak zwaaien. Onverteerbaar idd. Als het overwegend Amerikanen waren geweest, zou Obama dit dan hebben laten gebeuren? Ik denk zomaar van niet...
Begint het er nu toch naar uit te zien dat het gebied toegankelijker wordt?

Paul Sonne @PaulSonne · 35 min

Interesting that the rebel guards with guns have largely disappeared from the Hrabove crash site. Basically no guards at all. #MH17

[...]

Ik ook niet

We geven bijna 8 miljard uit aan defensie maar laten ons gijzelen door stel dronken boeren in een weiland. Onverteerbaar.Ooh, ik ben het hier zo mee eens. Ik ben echt woedend... een heel gezin dat naast ons woonde zat in het vliegtuig en mijn maag draait zich om als je bedenkt wat daar allemaal mee gebeurd... Als je Cameron beleest in de VK van 2 uur geleden dan jees je tussen de regels door dat Rutte een slappe hap is, en ik ben het hier zo mee eens...
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 14:06:

[...]

Kapitalisme naar voorbeeld van de VS.....maar dan zonder bijbehorend patriotisme...De VS komen in elk geval wel voor hun burgers op. dat patriottisme zorgt ook voor een saamhorigheidsgevoel.
Er zou een deadline voor Poetin zijn tot dinsdag.

http://www.pravda.com.ua/rus/news/2014/07/20/7032483/
Ik ga zometeen even bloemen neerleggen op Schiphol met m'n zusje.

Fijn dat de lichamen nu wel weggehaald worden
.

[...]

Ik ook niet

We geven bijna 8 miljard uit aan defensie maar laten ons gijzelen door stel dronken boeren in een weiland. Onverteerbaar.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 juli 2014 @ 14:26:

[...]

De VS komen in elk geval wel voor hun burgers op. dat patriottisme zorgt ook voor een saamhorigheidsgevoel.

Zolang er in Europa nog lidstaten zijn die hun thermostaat in de winter belangrijker vinden dan de dood van onschuldige burgers, is dat saamhorigheidsgevoel ver te zoeken.

Ben heel benieuwd of Duitsland ergens de komende dagen hun standpunt over sancties nog bij gaat stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven