Exhibitionisme

15-07-2008 09:35 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiedag iedereen.

Ik kan hier op het forum niks vinden over exhibitionisme. Of zoek ik niet goed?

Ik vroeg me af of meer vrouwen 'last' hebben van exhibitionisme. Ik zelf vind het erg opwindend om mijn naakte lichaam aan anderen te laten zien. Of eigenlijk is het anders: ik vind het opwindend als anderen naar mijn naakte lichaam kijken. En als ik in zo'n bui ben laat ik het ook niet na om mijn lichaam te laten zien.

Zijn hier vrouwen die dit herkennen?
quote:willem1959 schreef op 15 juli 2008 @ 14:49:

Laat maar lullen, lookatme. Mij kan je geen groter plezier doen dan met het onverwacht tonen van je vrouwelijke rondingen.Ha, ha, ha. Wanneer spreken we af Willem?
quote:Wickedwitch schreef op 15 juli 2008 @ 12:26:

[...]

Er zijn ook mensen/vrouwen die dat niet doen, en die worden met regelmaat hier op het forum uitgescholden, vooral slonzige moeders moeten het vaak ontgelden.Laat dat nou net het type vrouw zijn, dat zich eerst inderdaad voor de kerels mooi maakte. Nu ze aan de man zijn, en zich voortgeplant hebben, hoeft dat ineens niet meer. Ze zijn immers onder de pannen.
quote:lookatme schreef op 15 juli 2008 @ 15:30:

[...]

Ha, ha, ha. Wanneer spreken we af Willem? Afspraakjes mogen niet op het forum ben ik bang.
quote:Zamirah schreef op 15 juli 2008 @ 15:40:

[...]

Laat dat nou net het type vrouw zijn, dat zich eerst inderdaad voor de kerels mooi maakte. Nu ze aan de man zijn, en zich voortgeplant hebben, hoeft dat ineens niet meer. Ze zijn immers onder de pannen.De haan kan gaan inderdaad. Ik maak me ieder dag op. Dat is omdat ik aantrekkelijk gevonden wil worden door mannen. (maar ook omdat ik commentaar vrees van viva-forum-achtige-vrouwen.)Thuis maak ik me niet op, ook al schrik ik vaak van eigen hoofd in de spiegel.
quote:Zamirah schreef op 15 juli 2008 @ 15:40:

[...]

Laat dat nou net het type vrouw zijn, dat zich eerst inderdaad voor de kerels mooi maakte. Nu ze aan de man zijn, en zich voortgeplant hebben, hoeft dat ineens niet meer. Ze zijn immers onder de pannen.
Wat voor commentaar bedoel je?
hmm, begin nu ook lookatme beetje dubieus te vinden. op mijn, serieuze, reactie reageert ze niet, maar op een flauwe opmerking van een vent wel meteen....en hoe...

dus deze post was eigenlijk ook een vorm van exhibitoinisme???
quote:courtney schreef op 15 juli 2008 @ 15:28:

lookatme, ik kan me er wel iets bij voorstellen, had er vroeger toen ik nog veel drugs gebruikte ook vaak "last" van. we gingen dan ih park en op het balkon sexen, of onder het lopen of dansen deed ik mijn t-shirt een flink eind omhoog.

maar ik vind met z'n tweeen vrijen waar je betrapt kan worden toch net iets anders dan bewust in je eentje je naakte lichaam op een oneigenlijk plek aan anderen te laten zien. dat laatste zou ik veel te eng gevonden hebben.

nu loop ik nog vaak in me blote tiete door de kamer (op 3 hoog) maar da's meer onverschilligheid dan exhibitionisme, maar eerlijk is eerlijk is zou het best leuk vinden als iemand die ik leuk vind het zou zien. maar helaas zijn het meestal alleen ouwe turken die me zien...

Sorry, ik had je reactie over het hoofd gezien.

Ik heb het niet als ik drugs gebruik hebt (nooit gedaan) zo af en toe heb ik er gewoon zin in. We moeten het ook een beetje plannen. En naarmate de dag dichter bij komt wordt ik een beetje nerveus en ik wordt steeds meer opgewonden.

Het gaat ook niet altijd zoals ik zou willen. Soms is het te druk, soms is er niemand te bekennen, soms (vaak) is het slecht weer en te koud om bloot te zijn.

Ik doe het wel vrijwel altijd met mijn vriend samen. We vinden dat dan eigenlijk een vorm van sex waar we beiden opgewonden van worden.

De enige keer dat ik het alleen deed was in een winkel. Maar dat is een lang verhaal.

We doen het dan ook wel 'samen'. Bijvoorbeeld in de trein. Ik ga dan vlak voordat de trein wegrijdt voor het raam staan en mijn vriend staat achter me. En als we de fluit hebben gehoord trekt hij mijn jas, jurkje, blouse, shirt omhoog of uit en dan sta ik (gedeeltelijk) naakt voor het raam.

En wat ik erg opwindend vind is als ik een opdracht krijg. Als ik bv een kwartier alleen naakt in een treincoupe moet zitten. Een beetje onderdanigheid zit er ook wel in me. Misschien een beetje de "eigenlijk mag het niet maar ik moet het van iemand doen" gedachte.

Als iemand mijn naakte lichaam ziet vind ik het erg opwindend. maar ook het naakt zijn op plaatsen waar het niet hoort vind ik opwindend.

Vrijen waar ik betrapt kan worden is niet zo aan mij besteed. Maar buiten vrijen of op plaatsen waar mensen me kunnen zien (vandaar het bezoek aan een parenclub) vind ik dan wel weer erg spannend. Ik zou het ook thuis wel willen doen maar je weet dan nooit of er kinderen naar binnen kijken en dat wil ik toch altijd proberen te voorkomen.

Maar begrijp ik goed dat jij de behoeft nu niet meer hebt? Of luister je er alleen niet (meer) naar?
Godverdegodver.....kom eens langs dan.
Kan deze discussie verder met respect naar je discussiepartners gevoerd worden? Ook al ben je het niet eens met het standpunt van een ander; persoonlijke aanvallen c.q. op de man/vrouw spelen is not done!

Ik reken op ieders medewerking die dit aangaat.
Anders dan vrouwen die overvallen worden door een potloodventer , zullen mannen misschien denken dat er meer voor ze inzit dan kijken ?

15 minuten naakt in een treincoupé........... voor wie show je dan ? De conducteur ? De koeien in het weiland ? De mensen op het perron als de trein daar langsrijdt ipv stopt ? De passagiers die van coupé wisselen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het wel wat hebben.

Als het om een mooie man of vrouw gaat dan zou ik het wel een leuke verrassing vinden als ik saai alleen op het perron sta (wat gelukkig niet zo vaak gebeurt) en er dan opeens iemand in rap tempo uitgekleed wordt achter het treinraampje...
@ TO. In een eerdere post van je schreef je dat je er altijd op let dat je geen kinderen tegenkomt. Ik denk dat de kans vrij groot is dat er op het perron of in de trein wel kinderen zijn die geconfronteerd kunnen worden met jouw gedrag zelfs als het 's avonds is. Ik vind dit dus veel te ver gaan, net zoals naakt een stukje wandelen in een rustig dorpje, wat je ook eerder noemde. Dan kan er toch ook altijd een auto waar kinderen in zitten je voorbij rijden? Ik hoop niet dat mijn kinderen ooit geconfronteerd worden met iemand die alleen aan zichzelf denkt en daardoor anderen ongevraagd iets laat zien wat ze niet horen te zien, omdat hij/zij daar een kick van krijgt.
Mijn ervaring is dat , zeker onder schooltijd, de kans dat er kinderen in de trein of op het perron zijn niet "vrij groot" is. Maar de kans is er wel natuurlijk, dat zal ik niet ontkennen.

Maar het is ook een kwestie van goed opletten en je verstand gebruiken. Als ik naakt buiten loop kijk ik goed om me heen en probeer plaatsen waar je moeilijk overzicht hebt te vermijden. Het is wel eens gebeurd dat ik een vrouw met kinderen aan zag komen. Dan is het een kwestie van een andere kant op lopen, verstoppen of bv in de auto stappen.

@blijfgewoonbianca: als ik naakt in een treincoupe zit is het meer de gedachte van bloot zijn waar het eigenlijk niet hoort en niet zo zeer om mezelf te showen. En een trein rijdt meestal zo snel langs een perron als ie niet stopt dat mensen op het perron het volgens mij niet zien dat ik naakt ben.

Het is wat anders als de trein wegrijdt van het perron. Dan is het weer wel het 'showen' zoals jij het noemt.

En ja, ik ben ook wel eens aangeraakt als ik naakt ben door mannen. Maar dat gebeurt toch altijd met respect. En het is ook wel eens gebeurt dat een maniets te ver ging. Dat risico loop ik en dat weet ik ook. Maar als je dan op een normale manier aangeeft dat je dat niet wilt wordt ook dat gerespecteerd is mijn ervaring. Mannen lijken toch altijd wat geintimideerd als ik naakt ben en dat zorgt er denk ik voor dat ik met respect wordt behandeld. Bovendien bepaal ik zelf of en wanneer ik me in een situatie begeef waarin het tot aanraken kan komen. En dat doe ik echt alleen als ik het zelf wil. En soms wil ik dat graag. Daar kan ik zelfs behoorlijk ver in gaan (alleen niet op straat dan). Maar ook dan gebeurt er niets tegen mijn zin.
[quote]lookatme schreef op 16 juli 2008 @ 07:25:

Mijn ervaring is dat , zeker onder schooltijd, de kans dat er kinderen in de trein of op het perron zijn niet "vrij groot" is. Maar de kans is er wel natuurlijk, dat zal ik niet ontkennen.

De meeste kinderen gaan pas vanaf 4 jaar naar school, sommige zelfs als ze vrij zijn en hoe vaak hebben de kinderen niet vrij door een studiedag op school bijv.. Het lijkt mij dan toch heel reeël dat er overdag kinderen op het perron of in de trein zijn.
quote:xana schreef op 16 juli 2008 @ 07:32:

De meeste kinderen gaan pas vanaf 4 jaar naar school, sommige zelfs als ze vrij zijn en hoe vaak hebben de kinderen niet vrij door een studiedag op school bijv.. Het lijkt mij dan toch heel reeël dat er overdag kinderen op het perron of in de trein zijn.

Gaan we nu discussieren over de verschillen tussen "vrij groot" "wel aanwezig" en "heel reeël "?

Nogmaals: de kans bestaat dat er kinderen zijn, daar ben ik me heel erg van bewust. Maar ik let erg goed op en kies de momenten/dagen zorgvuldig uit. Schoolvakanties zijn bv geen dagen voor mij om "op avontuur" te gaan. Ik begrijp heus wel dat ik contact met kinderen moet zien te vermijden. Ik ben dan misschien exhibitionistisch maar dat betekent niet dat ik niet logisch kan nadenken. Tot nu toe is het me altijd gelukt om contact met kinderen te vermijden en ik ben zo bescheiden om te denken dat dat komt omdat ik verstandig omga met mijn exhibitionisme. Ik schat de situatie goed in en handel daarnaar.

En van jouw doelgroep kan je de kinderen jonger dan twee dan nog uitsluiten want die zijn zich er niet van bewust dat een mens naakt is of niet. Bovendien vind ik het niet opwindend om naakt boven een kinderwagen te hangen. Maar dit geheel terzijde.
waarom is het eigenlijk zo erg als kinderen per ongeluk een naakte mevrouw zien, als die mevrouw er niet op uit is die kinderen te chockeren?

nee, ik heb die gevoelens nu niet echt meer. maar als ik je stukje van Tuesday 15 July 2008 16:20 lees kan ik heel goed de aantrekkingskracht van die situaties begrijpen.

ik sluit niet uit dat als ik ooit een vriend zou krijgen ik misschien weer een beetje zou gaan experimenteren. als single vind ik het toch een beetje sneu en gevaarlijk, dan lijkt het net of je zo mannen probeert lokken
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juli 2008 @ 21:40:

Anders dan vrouwen die overvallen worden door een potloodventer , zullen mannen misschien denken dat er meer voor ze inzit dan kijken ? Ik kan me voorstellen dat het voor een man minder bedreigend kan zijn dan voor een vrouw, maar ik zou er totaal niet van gediend zijn. Het feit dat mannen er niet negatief op reageren zal echt niet altijd zijn omdat ze het zo leuk vinden. Ik vind het onbeschoft gedrag, en inderdaad vrij kinderachtig. Het ontgaat me ook een beetje waarom het hier als een persoonlijke aanval wordt gezien als je iemand er op wijst dat haar gedrag lomp en kinderachtig is.
quote:lookatme schreef op 16 juli 2008 @ 07:25:

Mannen lijken toch altijd wat geintimideerd Ja, dat schijnt andersom ook het geval: vrouwen die zich geïntimideerd voelen door een mannelijke exhibitionist. Maar dan is het moord & brand, nu moeten mensen vooral niet zeiken en persoonlijk worden als ze iets durven te zeggen.
quote:courtney schreef op 16 juli 2008 @ 11:19:

waarom is het eigenlijk zo erg als kinderen per ongeluk een naakte mevrouw zien, als die mevrouw er niet op uit is die kinderen te chockeren?

Vrij simpel: waar iemand op uit is, weet alleen die persoon zelf. Dat is dus gewoon geen argument.
quote:Viva Angel5 schreef op 15 juli 2008 @ 21:12:

Kan deze discussie verder met respect naar je discussiepartners gevoerd worden? Ook al ben je het niet eens met het standpunt van een ander; persoonlijke aanvallen c.q. op de man/vrouw spelen is not done!

Ik reken op ieders medewerking die dit aangaat.WAT EEN TOTALE ONZIN EN BULLSHIT IS DEZE POSTING.
Ha, ha, kinderen chockeren. Ik zie dan een beeld voor me van een naakte vrouw die chocoladesaus over een kind giet.

Over het algemeen wordt ik liever niet in het dagelijks leven geconfronteerd met iemands onderdanige seksuele verlangens eigenlijk.

Hoe zou je zelf reageren als er iemand in haar nakie bij jou in de straat rond wandelt? Ga je er dan op af om geen-kleding tips uit te wisselen zeg maar. Of zou je daar ook opgewonden van raken?
Ik heb mail naar viva redactie gestuurd om te klagen over posting van viva angel 5, die geen enkele reden heeft om zich in deze discussie te mengen.
quote:Vl43inder schreef op 16 juli 2008 @ 11:42:

Hoe zou je zelf reageren als er iemand in haar nakie bij jou in de straat rond wandelt? Ga je er dan op af om geen-kleding tips uit te wisselen zeg maar. Of zou je daar ook opgewonden van raken?

Interessante keuzemogelijkheden, maar toch een beetje te beperkend vind ik.

Ik zou met name graag weten of een naakte vrouw op high heels sneller kan lopen dan ik, gekleed, klompen aan de voeten en met een dreigende hooivork in de hand.
Wat een onzin, dat gezeur over die kinderen.

Kinderen zijn misschien verbaasd maar het zijn vaak de ouders die geshockeerd zijn. Je kan als normale ouder prima tegen je kind zeggen, áls het kind er al naar taalt, "Dat is een mevrouw die een beetje anders is dan andere mevrouwen. Zwaai dus maar even naar die mevrouw dan is zij ook weer blij en dan gaan wij lekker naar de kinderboerderij. Heee, kijk eens wat daar is... een vliegtuig!!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven